Ik maak de volgende keer wel een fotoquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:10 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Wil niet weten hoe jij op het toillet zit.
Mag ik daar hartelijk om bedanken. Wil niet blind worden.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:11 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik maak de volgende keer wel een foto![]()
Nee!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:12 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Mag ik daar hartelijk om bedanken. Wil niet blind worden.
Sorry was even op Pinterest. Ja hier gaat het lekker. Ik ben vandaag vrij en dus druk bezig met niks doen.quote:
Nice. Warm daar?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:28 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Sorry was even op Pinterest. Ja hier gaat het lekker. Ik ben vandaag vrij en dus druk bezig met niks doen.
Copy. Hier is het vandaag ook rond de 35 graden..quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:33 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja nog steeds, de zonnebril en de AC zijn hier nog vol in gebruik.
Ben je een blanke dan?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:39 schreef AchJa het volgende:
Hoi!
Dit is toch geen weer voor een blanke...
Eens. En het wordt morgen en overmorgen nog warmerquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:39 schreef AchJa het volgende:
Hoi!
Laat Esses dat maar niet lezen, anders krijg je wat te horenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:39 schreef AchJa het volgende:
Hoi!
I know...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eens. En het wordt morgen en overmorgen nog warmer
Hoezo? Heb ik weer wat gemist?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:41 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Laat Esses dat maar niet lezen, anders krijg je wat te horen
Had laatst het word zwarte gebruikt, zonder bijbedoelingen overigens, en toen was het hek dus van de dam. Ben volgens hem een homophobe en rasist.quote:
Voeg daar ook maar dyslectisch aan toequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:44 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Had laatst het word zwarte gebruikt, zonder bijbedoelingen overigens, en toen was het hek dus van de dam. Ben volgens hem een homophobe en rasist.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:44 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Had laatst het word zwarte gebruikt, zonder bijbedoelingen overigens, en toen was het hek dus van de dam. Ben volgens hem een homophobe en rasist.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:46 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Voeg daar ook maar dyslectisch aan toe
Okay dyslectic niet echt, alhoewel, ik kan voor geen meter spellen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:46 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Voeg daar ook maar dyslectisch aan toe
Haha, ok okquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:48 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Okay dyslectic niet echt, alhoewel, ik kan voor geen meter spellen.
Maar de wereld zou een betere plek zijn als we allemaal vriendjes en vriendinnetjes zouden zijn!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Maar het was wel vermakelijk om te lezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |