twitter:aad300 twitterde op woensdag 25-07-2012 om 20:41:02heerlijk chillen in de tuin met op de achtergrond de tuinman. http://t.co/j8su7ulT reageer retweet
twitter:aad300 twitterde op vrijdag 17-08-2012 om 12:08:45"@HansSantpoort: @aad300 hoi Aad, jou adres "aad300" is toch ooit jou Belgische kenteken geweest?"klopt ouwe assistent van de valkeniers.:-) reageer retweet
twitter:aad300 twitterde op zondag 16-09-2012 om 17:57:34:-) @gerarda4 op het culinair buurtfeest in de pijp #amsterdam http://t.co/5n6unlF9 reageer retweet
quote:aad300 Aad de Mos 9m
gmorning #karmann ghia weggebracht voor een servicebeurt.
Aad in de kreeftenbarquote:Michel van Egmond ging voor zijn kroniek Balverliefd een week op stap met ex-trainer en twitterkoning Aad de Mos. Over het verrukkelijke leven van @AAD300.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aad bij de marathonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe eens normaal.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Absoluut geen fan. Wat een kansloos geouwehoer weer bij VI gister. Hij haalt er ook altijd spelers van 20 jaar geleden bij
Het Anti-Aad topic is verder op.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke speler van 20 jaar terug haalde hij erbij dan? Wel kwam hij met een volledig relevante aanvaring met Van Gaal om de meningtjes aan tafel kracht bij te zetten. Ik vind juist wel dat De Mos zijn stelling onderbouwd als 1 van de weinige (vaste)gasten bij VI.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Absoluut geen fan. Wat een kansloos geouwehoer weer bij VI gister. Hij haalt er ook altijd spelers van 20 jaar geleden bij
Ik heb iig Rivaldo horen vallen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Welke speler van 20 jaar terug haalde hij erbij dan? Wel kwam hij met een volledig relevante aanvaring met Van Gaal om de meningtjes aan tafel kracht bij te zetten. Ik vind juist wel dat De Mos zijn stelling onderbouwd als 1 van de weinige (vaste)gasten bij VI.
20 jaar geleden was San Marco nog op de velden te vinden,.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik heb iig Rivaldo horen vallen.
Als voorbeeld van Van Gaal zijn beleid ja. Wat hij vroeger met spelers deed, ze onnatuurlijk willen veranderen, dat wil hij nu met de media doen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik heb iig Rivaldo horen vallen.
Shh we pakken die patjepeeer op inhoud!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
20 jaar geleden was San Marco nog op de velden te vinden,.
Dat mag maar dat moet je dan zeggen en niet met onzin aankomenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Laat mij Aad nou gewoon een paardenlul vinden
Ik vind dat onzin omdat het voetbal van nu anders is dan dat van 15/20 jaar geleden. Verder erger ik me idd gewoon aan Aad. Zet liever John de Mol of Wouter Bos oid daar weer eens neer.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat mag maar dat moet je dan zeggen en niet met onzin aankomen
Aad
twitter:aad300 twitterde op zondag 11-11-2012 om 06:57:30netjes ontvangen in #dubai. http://t.co/5NS6v9ZZ reageer retweet
wat een foutje in de gramatica al niet voor een gevolgen heefttwitter:aad300 twitterde op zaterdag 24-11-2012 om 18:37:08Krijg net het bericht dat mijn assistent Spitz Kohn in mijn periode bij #ajax is overleden.RIP SPITZ. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |