Een FOK!s trekje.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:29 schreef µ het volgende:
[..]
Waarom haal je de [..] weg 862, WAAROM?!
Doe je best zou ik zeggen. Moet lukken. Sta nooit meer in de dagelijkse top-100quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:28 schreef Arcee het volgende:
[..]
Voorlopig even niet, want dan moet je eerst Tong voorbij.
Snel een leven zoeken dan maarquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:31 schreef Arcee het volgende:
[..]
In je huidige posttempo ben je Tong over een jaar of 6 voorbij.
Die [...]'s zien er allemaal hetzelfde uit.quote:
Onzin, je bent nog steeds een steady veelposter.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:32 schreef tong80 het volgende:
Doe je best zou ik zeggen. Moet lukken. Sta nooit meer in de dagelijkse top-100
Nu lijkt het net of ik zomaar "Ben meteen de context kwijt" zeg. Raaarrrr.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
Die [...]'s zien er allemaal hetzelfde uit.
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:33 schreef Karina het volgende:
Snel een leven zoeken dan maarNa de OWS is het sowieso al weer een stuk minder denk ik.
Ik weet het zeker Arcee. Dat leven heb ik namelijk al gevondenquote:
Oh?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:36 schreef Karina het volgende:
Ik weet het zeker Arcee. Dat leven heb ik namelijk al gevondenAlleen nu staat het even stil door het sport kijken.
Dat zit in jouw hoofd, mu.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:36 schreef µ het volgende:
Nu lijkt het net of ik zomaar "Ben meteen de context kwijt" zeg. Raaarrrr.
quote:
Je bent een steady veelposter. Dat weet je zelf toch ook?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:38 schreef tong80 het volgende:
Wanneer ben je een dagelijkse veelposter dan ? Karina komt nooit onder de 300.
als je het posttempo van de afgelopen 6 maanden extrapoleert, wanneer haalt ze dan tong in?quote:
Ik heb een nieuwe PC die nog geďnstaleerd moet worden. Dan ga ik ook als een tiet.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:40 schreef Bart het volgende:
[..]
als je het posttempo van de afgelopen 6 maanden extrapoleert, wanneer haalt ze dan tong in?
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:40 schreef Bart het volgende:
als je het posttempo van de afgelopen 6 maanden extrapoleert, wanneer haalt ze dan tong in?
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:31 schreef Arcee het volgende:
In je huidige posttempo ben je Tong over een jaar of 6 voorbij.
Dan lijkt het me moeilijk posten voor Karina.quote:
Hahahaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan lijkt het me moeilijk posten voor Karina.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |