Als het allemaal niet uitloopt:quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Winnen van SC H'veen, wat is er mis mee ?
8 jaar, maar moet toe geven dat het gewoon te slecht is. Hij doet het zonder lessen denk ik.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:33 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Tis goed dat je die spoiler erbij gooide![]()
Ik snap niet hoe je 10 jaar daar kan wonen en nog steeds niet uit je woorden kan komen
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:31 schreef mrstylo het volgende:
RVP Engels.Iedereen lacht hierom maar waar kan ik dit zien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:31 schreef mrstylo het volgende:
RVP Engels.Hij kan beter Engels dan jij Nederlands.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Nieuwsuur net.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Iedereen lacht hierom maar waar kan ik dit zien?
Als ik mijn best doe niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij kan beter Engels dan jij Nederlands.
Ik meen het.quote:
Ook mijn eerste reactie.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:44 schreef Caland het volgende:
Jezus, die Hanna Tokkie zit aan de crack.
Ze is nu wel dun.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:44 schreef Caland het volgende:
Jezus, die Hanna Tokkie zit aan de crack.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:48 schreef TwenteFC het volgende:
Ja dat was eerst toch echt een vet varken?
Moet wel crack o.i.d. zijn dan, want anders heb je daar discipline voor nodig.quote:
Maagbandje.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:49 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Moet wel crack o.i.d. zijn dan, want anders heb je daar discipline voor nodig.
En als er iets is wat ze niet hebben
Caland zei net al: Hanna heeft aan de crack gezetenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:51 schreef AFCNiels het volgende:
Hoe is het met de tokkies, ik heb het ook gemist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |