We verplaatsen ons wel naar c en h*, maar dat is altijd zo dood.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:01 schreef tuut-chips het volgende:
Ik vind dit een ontzettend saai onderwerp.
Kolonisten VS de indianen!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:05 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Waar wil je het dan over hebben?
Nou die Indianen waren zeg maar niet helemaal goed bij hun hoofd. Toen kwamen den kolonisten en zeiden "Hey rooie's, willuh jullie kralen voor uwes land?" "Ja LOLOL" en toen zaten de indianen plots in een reservaat.*quote:
xkcdquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:05 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Waar wil je het dan over hebben?
1.4quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:10 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
xkcd
fallout: new vegas
smartphones
gogozweten
wanneer er weer eens serieus minecraft gespeeld gaat worden
quote:
is dat penny?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:13 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
>iedereen drie maanden piepen over de 1.3 release
>1.3 komt uit
>niemand speelt het
>iedereen piepen over de 1.4 release
>mfw
wiewiewie?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:15 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Pff nee, komt niet eens in de buurt.
Dat is een trollaccount nub.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:37 schreef bobbernaut het volgende:
Familie voor terroristen aangezien
Plex je naam wordt gejat!
quote:TIL Snoop Dogg changed his name to Snoop Lion to avoid being sodomized. I shit you not.
die heb ik geupvote toen hij op 75 zatquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:51 schreef -Datdus- het volgende:
HAHAHAA deze circlejerk post liet me bijna in mijn broek schijten.
http://www.reddit.com/r/c(...)me_to_snoop_lion_to/
[..]
Groentexten buiten chans en mfw.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:13 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
>iedereen drie maanden piepen over de 1.3 release
>1.3 komt uit
>niemand speelt het
>iedereen piepen over de 1.4 release
>mfw
Slaap lekker, ik zal naar je kijken vanuit de boom in je tuin.quote:
Omdat ik gestopt ben als adminquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hoezo is flodder nu gewone user?
Snif snif.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 08:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Even iets heel Anders: wist de je dat hij ooit zijn vinger in zijn kont stopte tijdens het wanken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |