Blauwe bessenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb 4 kg blauwe bessen (vanochtend geplukt) gekregen.
Heb er 14 zakjes voor in de vriezer van gemaakt.... lekkerT
Ow en ik maak gevulde paprika's/courgette, staat in de oven... HONGER
Je hebt 4 kg blauwe bessen, maar eet bosbessen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Lijst:
O: beschuit kaas
S: 6.5 km hardlopen
L: 2 boterhammen met gegrilde kabeljauw, beschuit kaas, beker melk
B: 1.15 uur wandelen
T's: 300 gr bosbessen, kwart meloen, nectarine, zoute stokjes, roze koek, 2 gekookte eieren
D: gevulde paprika's met gehakt, rijst e.d. met een bak salade
T: kwark en vla met bosbesse
Ach arm poezel. Het was idd gezelligquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:35 schreef kwakz0r het volgende:
hoi! t was heel gezellig bij phaidra, lekker met baby geknuffeld en rondgelopen toen hij niet wou slapen zodat mama even lekker door kon frutselen.
poes was duidelijk not amused dat ik de hele dag weggeweest was, beetje knuffelen hielp niet tegen het gemauw, en toen waagde ik het ook nog om hem een ontwormpilletje in een stukje worst te geven (wel opgegeten, HA!) en zijn traantjes met een doekje weg te poetsen. mauw mauw mauw.
het waren aandachtsmauwtjes denk ik, want nu ik even met maja de bij (aan een stokje met een belletje) geklooid heb met hem issie weer vrolijk. en al bijna weer aan het slapen
Goed bezig! De vakantiekilo's vallen hier mee, maar er moet nog wel wat af. Dat moest sowieso nogquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:30 schreef Sarabi het volgende:
Met moeite kon ik mezelf uit te tuin halen en toch nog een Jillian gedaannu alles op het moeilijkste niveau van level 2 en met zwaardere gewichtjes
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:30 schreef Sarabi het volgende:
Met moeite kon ik mezelf uit te tuin halen en toch nog een Jillian gedaannu alles op het moeilijkste niveau van level 2 en met zwaardere gewichtjes
Met jouw sportregime kan je Jillian wel een keertje overslaan, me dunkt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]Goed bezig.
Ik ben nog aan het twijfelen of ik ga JilliannenHeb net 7km gerend en ben wel een beetje gaar
maarja, aan de andere kant: plakkerig en zweterig ben ik nu toch al: dan kan dat er ook nog wel bij!
Fijn dat je vriend mee wil doenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:56 schreef LieLie het volgende:
[..]
Goed bezig! De vakantiekilo's vallen hier mee, maar er moet nog wel wat af. Dat moest sowieso nogMeneer wil nu ook afvallen, dus kunnen we samen. Morgen even een matje halen om oefeningen te kunnen doen. En ik zag dat ze ook 1kg dumbels hadden bij de scapino. Midschien neem ik die ook nog wel mee.
Ook aan de Jillian?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:56 schreef LieLie het volgende:
[..]
Goed bezig! De vakantiekilo's vallen hier mee, maar er moet nog wel wat af. Dat moest sowieso nogMeneer wil nu ook afvallen, dus kunnen we samen. Morgen even een matje halen om oefeningen te kunnen doen. En ik zag dat ze ook 1kg dumbels hadden bij de scapino. Midschien neem ik die ook nog wel mee.
Ik ben benieuwd naar jouw ervaring met level 3.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:02 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, 't kán wel! En zal me niet 'schuldig' voelen als ik 't niet doe, maar vind 't gewoon leukSowieso nog even een pint water naar binnen werken en dan ga ik wel even bedenken of ik de douche onder duik of nog even 25 minuutjes doorbikkel
Is dan ook m'n afscheid van level 2 en dan morgen (of maandag, afhankelijk van of we nog gaan kamperen/wandelen) naar level 3!
Vind je centimeters niet belangrijker dan gewicht?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:23 schreef Sarabi het volgende:
En dan weeg je opeens 2 kilo meergelukkig zijn er wel weer centimeters af maar hoop toch wel over 2 weken iets van gewicht verloren te zijn.
In principe wel, vind mijn lichaam er nu ook echt wel beter uit zien dan 2 weken geleden.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:28 schreef Perruche het volgende:
[..]
Vind je centimeters niet belangrijker dan gewicht?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:55 schreef Mixende_match het volgende:
Gisteren sollicitatie is niks geworden helaas!
Kattende mijne is vannacht niet thuis gekomen en vanochtend was ze dr ook al niet
Bedankt voor de uitlegquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:17 schreef the85mc het volgende:
Op zich is het niet zo raar dat je zwaarder wordt sarabi. Je belast je spieren waarschijnlijk wat meer. Ik mekr zelf altijd dat ik in herstel altijd een stukje zwaarder ben, dan hou ik wat meer vocht vast. Na een paar dagen is dat weg. Maar omdat je dat vaak doet trekt dat niet weg. Dus je bent wel goed bezig!
Ik ga dr vandoor, weekendje het water op. En de factor 30 gaat toch maar even mee
Je hebt vast een park in de buurt. Of anders pak je de auto naar iets buitenachtigs? Je gaat nu toch niet binnen zitten te sippen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, ik zit binnen, want op het balkon schroei je weg en bij gebrek aan tuin of ander balkon dus binnen met alles potdicht tegen de warmte.
Ken je wel de insnijden-binnenstebuitenkeren-techniek?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:19 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, mango geslacht. Wat een hels karwei!maar nu heb ik wel yoghurt met verse mango
Goedemorgen!
jaquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:21 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ken je wel de insnijden-binnenstebuitenkeren-techniek?
Da's ook altijd al een glibberig gedoequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jamaar de pit had zich echt heel goed aan de boel gehecht
Dus zaak was eerst om de twee helften los te krijgen
Ik sip niet hoorquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Je hebt vast een park in de buurt. Of anders pak je de auto naar iets buitenachtigs? Je gaat nu toch niet binnen zitten te sippen?
Die zien er niet heel fijn uitquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:41 schreef motorbloempje het volgende:
Wij wilden gaan kamperen en wandelen, maar de midgeconcentraties zijn in de parken waar we heen willen echt heel erg hoog nu. Zitten nog wat te dubben. We kunnen nog een paar uur twijfelen, maar rond een uurtje of 2 moeten we toch wel 'n knoop hebben doorgehakt. Die midges kunnen de boel namelijk écht verstieren...
Ik ook, wel de hele dagquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:13 schreef Vlierbloesem het volgende:
[..]
Ik ook! Niet de hele dag gelukkig.
Tyion iddquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Impgalore! dwarfmania!
Tyrion Lannister
Hij wel...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat moeke achtig Phaidra
Thuis, nog even brood smeren voor morgen en dan even een Duveltje pakken op het terras
Lijst:
O: kwark/vla/bessen
T's: nectarine, 2 appels, cup a soup kerrie, halve komkommer, 250 gr wortel, cappuccino
L: 3 boterhammen met kaas en tomaat, beker melk, cup a soup tomaat
T's: gekookt ei (hard en koud), nectarine, paar dropjes, Duveltje of 3
D: Als de Chinees vanavond buffet heeft (alleen bij reserveringen van min. 4 personen.dus weet niet zeker) Anders Sperziebonen, spinazie, kippenpoten uit de oven en aardappelkroketten uit oven.
Dat ben ik nu ook, dus nou mag hetquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat moeke achtig Phaidra
Thuis, nog even brood smeren voor morgen en dan even een Duveltje pakken op het terras
Lijst:
O: kwark/vla/bessen
T's: nectarine, 2 appels, cup a soup kerrie, halve komkommer, 250 gr wortel, cappuccino
L: 3 boterhammen met kaas en tomaat, beker melk, cup a soup tomaat
T's: gekookt ei (hard en koud), nectarine, paar dropjes, Duveltje of 3
D: Als de Chinees vanavond buffet heeft (alleen bij reserveringen van min. 4 personen.dus weet niet zeker) Anders Sperziebonen, spinazie, kippenpoten uit de oven en aardappelkroketten uit oven.
ik vind juist het strand vreselijk met dit weer (druk, plakkerig, geen schaduw), dus wij zitten ook binnen (te heet op t balkon, maar de was droogt wel lekker snel zo!) broertje van J is er, we hebben boodschappen gedaan en zijn aan het Xboxen/kinecten (allebei shirt uit want heet, zo schattig). Ik vind dat ik mag klagen over warmte, want ik klaag nooit over regen en kou (omdat ik dat serieus veel beter kan hebben dan dit weer).quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:14 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb een paar dagen geleden een bad(je) gekocht, anders is het echt niet lekker met dit weer in Nederland (aangezien het strand toch erg ver weg is).
huuu midges. ik heb nog steeds jeuk aan de bulten van drie weken oud! (had er 50 op 1 voet. hel!)quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:41 schreef motorbloempje het volgende:
Wij wilden gaan kamperen en wandelen, maar de midgeconcentraties zijn in de parken waar we heen willen echt heel erg hoog nu. Zitten nog wat te dubben. We kunnen nog een paar uur twijfelen, maar rond een uurtje of 2 moeten we toch wel 'n knoop hebben doorgehakt. Die midges kunnen de boel namelijk écht verstieren...
Maar in de zee heb je er geen last vanquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:17 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik vind juist het strand vreselijk met dit weer (druk, plakkerig, geen schaduw), dus wij zitten ook binnen (te heet op t balkon, maar de was droogt wel lekker snel zo!) broertje van J is er, we hebben boodschappen gedaan en zijn aan het Xboxen/kinecten (allebei shirt uit want heet, zo schattig). Ik vind dat ik mag klagen over warmte, want ik klaag nooit over regen en kou (omdat ik dat serieus veel beter kan hebben dan dit weer).
met hitte voel ik altijd heel goed dat ik dik ben, extra vocht vasthouden enzo, plakkerig, heet..
[..]
huuu midges. ik heb nog steeds jeuk aan de bulten van drie weken oud! (had er 50 op 1 voet. hel!)
@Phaidra: wat leuk dat je t leuk vindt!
in de zee verbrand ik levend, en ik vind de zee viesquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar in de zee heb je er geen last van![]()
Op het balkon is het nu sowieso niet uit te houden.
Lig nu ook de hele dag in het badje in de tuin anders ga ik ook echt wel klagen.
In het huis waar ik opgegroeit ben hadden we ook alleen balkon en plat dak, een hel was dat.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:35 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
in de zee verbrand ik levend, en ik vind de zee vieshelaas hebben we alleen een balkon en een plat dak waardoor het nog heter wordt. maar goed. ik ga even offline, ergens koelte zoeken in huis.
Thats the spirit!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:12 schreef sigme het volgende:
Na 2 uur spitten ging ik toch wel m'n rug voelen dus toen ben ik maar andersom gaan werken. Met de buik naar de zon.
Ik zat een paar weken geleden ook in Arnhem, in een heel leuk B&B. Je kan daar ook prachtig wandelen bij de Posbank in de buurt. Ben je met de auto?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:11 schreef Tinkepink het volgende:
In de winkels was het gewoon stil. Heerlijk. En zo warm is het idd niet. Ook niet in zo-nl
Ben al weer thuis. Maar kom zeer regelmatig in arnhem.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zat een paar weken geleden ook in Arnhem, in een heel leuk B&B. Je kan daar ook prachtig wandelen bij de Posbank in de buurt. Ben je met de auto?
ik heb gewoon geen zin om me in de massa te begeven. winkelen vanochtend was wel comfortabel ja. Ik durf te beweren dat ik met mijn gewicht wel degelijk meer last heb van de warmte trouwens. nog een reden om af te vallenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:10 schreef conleche het volgende:
Jongens, zo warm is het toch ook weer niet? Geef je eraan over, beweeg wat rustiger dan normaal, maar beweeg wel! Zoek een bos op, ga wandelen, ga op rustig tempo fietsen, dan vang je een briesje, ga ergens zwemmen, smeer je in met sunblock als je bang bent dat je verbrandt. Alles is beter dan je thuis een beetje lamlendig voelen en daar wordt niks beter van..
ik heb zojuist eten staan koken en heb de hele middag gekinect (nadat ik had uitgelogd) dus ik vind dat ik best goed bezig ben.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Thats the spirit!
Nou ja, even serieus: dat is wel de goede instelling, ik ben ervan overtuigd dat gewoon bewegen (dus sport buiten beschouwing gelaten, want dat spreekt vanzelf dat dat goed voor je is), dat dat de voornaamste key tot slank zijn is. Dus de kleine dingen: overal naar toe fietsen ipv met de auto, ook in huis: gewoon rondlopen en dingen doen ipv alleen op de bank of achter de computer hangen. Niet denken: het is nu te warm voor dit of dat, nee, gewoon doen, desnoods wat rustiger aan, maar wel doen.
Als je zo geniet, komen de betere lijstjes vanzelf weerquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:28 schreef Xennia het volgende:
Ik geniet zo van het zomerweer! Ik leef gewoon buiten dan. Net terug van een strandje. Vanavond gaan we ook nog even aan het water zitten met een kleedje, wijn en hapjes.
Vanavond heb ik een pyjamafeestje met een vriendin en dan morgen nog zo'n dag. En 's avonds bbq.
Volgend weekend Mysteryland en daarna eindelijk op vakantie.
Life is good!
(maar mijn eetlijstjes wat minder).
Precies. En mijn gewicht is toch aardig stabiel.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:35 schreef An24 het volgende:
[..]
Als je zo geniet, komen de betere lijstjes vanzelf weer
Ook al ben je het niet met me eens... Rapporteren vind ik wat te ver gaan..quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:58 schreef conleche het volgende:
Fuck, ik had een heel antwoord getypt, wilde ik er een smiley bij, druk op iets waarvan ik dacht dat het het smileyvenster zou openen, maar ik geloof dat ik nu iets heb gerapporteerd
Dat. Ik ben een opgezwollen blowfish met permanente zweetvlekken. Geen enkele pump pas nog en gewoon bah!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd wel ontzettend warmOok in zuidoost Nl... Sommige mensen zijn gewoon minder goed gemaakt voor 30°+ weer, waaronder ik.
Ik ben een witte en word niet bruin, alleen rood. Bij veel minder zon dan dit. Ik zwel op als het warm is, mijn handen branden/tintelen, schoenen passen nauwelijks/niet (ook als ik niet zwanger ben) en ik heb moeite met ademhalen. Continu het gevoel dat ik eigenlijk net niet genoeg zuurstof binnen krijg. Los van het gewoon echt heel warm hebben.
En ik klaag niet eens. Vind het alleen jammer dat sommige van jullie proberen te doen alsof je heul geen last kunt hebben van dit weer. Want zo warm is het toch niet?
Naja, voor sommigen dus wel. Dus ik neem een paar keer per dag een frisse douche en doe rustig aan. Maar ben blij als t weer iets koeler is
En Mar is niet de enigequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:08 schreef sigme het volgende:
Het is hier gewoon niet zo warm. Geen 30 graden.
Verder kan ik me goed voorstellen dat niet iedereen goed tegen dit weer kan - zeker niet als het wel 30 graden is - of warmer.
Ik denk dat MarMar nu op de stoep aan het huppelen is.
Sollyquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ook al ben je het niet met me eens... Rapporteren vind ik wat te ver gaan..
Heetste dag van het jaar en morgen hoef je niet netjes naar je werkquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:59 schreef Nallie het volgende:
Oh en ik moest net strijken, nu weet ik weer waarom ik t nooit doe
Vakantiejurkjes... en anders moest het morgen en dan wordt het nog warmer, dus eigenlijk was ik heel slimquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Heetste dag van het jaar en morgen hoef je niet netjes naar je werk
Sjokolat of sjonnie?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:25 schreef An24 het volgende:
Jij weet wat genieten is Co!
Hier nog 1: foute vrouwen film kijken. Chocolat is jum!
Hoe bevalt het nu samen?quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:33 schreef Jagärtrut het volgende:
Het is hier grijs en grauw!
Lekker een dagje in huis rond hangen, misschien straks naar de sportschool. Zo ontbijten met vers gebakken brood.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:22 schreef Tinkepink het volgende:
Man en kinderen zitten binnen, ik zoek afleiding van de warmte in arnhem. Vanavond lekker aan de rijn picknicken denk ik + vissen.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:31 schreef conleche het volgende:
[..]
Sjokolat of sjonnie?
Ik moet zo ook weer werken. de planning van Novem klinkt me beter in de oren eigenlijk.
Succes!quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:23 schreef Perruche het volgende:
Ik probeer mijn vriendje over te halen te gaan zwemmen vanmiddag
haha, ik zie het al helemaal voor me: " nee, euh, foei, pssst klap klap, &%^&$^%& potver"...quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:31 schreef LieLie het volgende:
Wij zijn lekker aan het opvoedenAls ze nou even een dutje gaan doen kan ik in de tuin gaan liggen
Haha, preciesquote:Op zondag 19 augustus 2012 11:32 schreef An24 het volgende:
[..]
haha, ik zie het al helemaal voor me: " nee, euh, foei, pssst klap klap, &%^&$^%& potver"...
Op zich niet. Wel uitkijken dat het niet te bitter wordt.quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:38 schreef LieLie het volgende:
Ik heb gisteren trouwens groene citroenthee gemaakt, met blaadjes munt er in, om af te laten koelen. Ik heb het net overgeschonken in een kan en in de koelkast gezet. Maar dat die blaadjes er een nacht in hebben gelegen geeft toch niet?
Wij hebben die kaart ook hangen. Ik was even in de war bij het langs scrollen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:43 schreef An24 het volgende:
[..]
En voor ze het geleerd hebben, heb je zulke plantjes:
[ afbeelding ]
Super lijstje, als je in je D ook nog wat proteine zoals kip of gehakt stopt. En anders knap dat je een uur hardlopen volhoudtquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:02 schreef Lin93 het volgende:
O:Twee gekookte eieren
T: Kwark met noten (amandelen/walnoten) en zaden (pompoenzaden, zonnebloempitten, sesamzaad)
T: Appel en een kiwi
L: Makreel op brood
D: Gewokte prei, courgette, aubergine, rode ui, knoflook met sesamzaad & kruiden
T: Wortels en komkommer
S: 1 uur hardlopen inclusief push ups & squats
Thx, maar ik eet geen vleesquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:15 schreef An24 het volgende:
[..]
Super lijstje, als je in je D ook nog wat proteine zoals kip of gehakt stopt. En anders knap dat je een uur hardlopen volhoudt
DAD:
Vis? Kaas? Je zit nu best laag in je kcal namelijk.quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:25 schreef Lin93 het volgende:
[..]
Thx, maar ik eet geen vleesDe eiwitten haal ik uit eieren, noten, zaden, kwark etc. Alles biologisch.
Wederom thx voor de tip. Ik eet echter bijna altijd volle producten zoals volle kwark. De hoeveelheid noten (ongebrand & ongezout), zaden, vette vis (zie makreel in mijn vorige post), roomboter etc. zorgen voor voldoende Kcal. Volle producten (met goede vetten) zijn, in tegenstelling tot wat veel mensen denken, enorm gezond. Daarnaast natuurlijk veel varieren. Dit was een voorbeeld van één dag, maar elke dag is het anders. Mijn BMI is 'A okay'quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:27 schreef An24 het volgende:
[..]
Vis? Kaas? Je zit nu best laag in je kcal namelijk.
Haha, op zich mogen de yucca's wel wat kleinerquote:Op zondag 19 augustus 2012 11:43 schreef An24 het volgende:
[..]
En voor ze het geleerd hebben, heb je zulke plantjes:
[ afbeelding ]
Ok! Wat is je reden dan om lijstjes plaatsen?quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:39 schreef Lin93 het volgende:
[..]
Wederom thx voor de tip. Ik eet echter bijna altijd volle producten zoals volle kwark. De hoeveelheid noten (ongebrand & ongezout), zaden, vette vis (zie makreel in mijn vorige post), roomboter etc. zorgen voor voldoende Kcal. Volle producten (met goede vetten) zijn, in tegenstelling tot wat veel mensen denken, enorm gezond. Daarnaast natuurlijk veel varieren. Dit was een voorbeeld van één dag, maar elke dag is het anders. Mijn BMI is 'A okay'
P.s. Kaas eet ik ook. Zonder dierlijk stremsel en ik kies dan voor biologische geitenkaas. Veel beter te verteren en op te nemen door je lichaam.
Yup, die staat nog ontzettend op de planning, maar we willen in de tussentijd ook niet stilzitten. Dus hebben we eens gekeken naar de landen waar reizen met (de eigen) motoren lastig of onmogelijk is en willen we die los gaan doen. China is daar één van de landen van: je mag daar in grote delen niet zonder gids met je eigen motorvoertuig reizen en die gids zou ook in door de staat goedgekeurde hotels moeten overnachten op jouw kosten: niet echt ons idee van een leuke reisquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:13 schreef Sarabi het volgende:
Cool Mo!
Zijn jullie ook nog steeds van plan om die wereldreis te gaan maken?
Ah ja, mensen zijn geneigd om snel te klagen, true. Dat ben ik wel met je eens. Kan ik ook niet zo goed tegen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Solly
Ik heb intussen gegeten, want dat ging even voor, wegens heul honger. Ik geloof ook wel dat sommige mensen meer last van warmte hebben dan anderen hoor! Zwangeren, of met overgewicht zoals Kwak, of mensen met astma of wat ook. Maar ik heb het gevoel dat er wat te snel aan wordt toegegeven en erover wordt geklaagd ipv er maar het beste van te maken, want het is ook echt waar dat zodra je toegeeft aan lamlendigheid het er erger van wordt.. Ik heb ook liever 24 graden en een fris windje en als het een week achter elkaar regent, klaag ik ook. Maar ik weet niet, ik vond dat er een beetje negatief werd gedaan over de eerste de beste zomerse dag in Nederland. Maar uiteindelijk bleek Kwak gewoon te hebben gekinect ipv de kelder te hebben opgezocht.En stond jij onder de douche. Dus all well that ends well.
En XM: het is slippertjesweer!!!! Geen pumps weer!
Ohwwwww wat lekker zeg! Je hebt gewoon bijna een hele schoolvakantie vrij! Lekker dat dit ook gewoon last minute kanquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:24 schreef V1z0R het volgende:
Ik heb het grootste gedeelte van m'n dagen opgenomen An, ben tot 13 september vrij
Was niet gepland, maar meer zoiets van fuck it, neem nog meer vakantie
Was zeker leuk, maar denk niet dat LL m'n festival word. Super muziek maar ook groot deel van publiek dat ik niet zo goed trek...
Of nou, voel me er niet tussen thuis.
Leuk!quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij zijn op weg naar mijn ouders om de cabrio te halen. We gaan er namelijk mee op vakantie
Jahquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:58 schreef Vlierbloesem het volgende:
Beetje weinig hè Per. Veel plezier met zwemmen!
[..]
Leuk!Waar gaan jullie naar toe?
Bevalt ie An?
quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:06 schreef sigme het volgende:
Zondags luierlijstje![]()
• griekse yoghurt met muesli
• broodmaaltijd; 3 boterhammen, 1 gekookt ei, 1 krekker, 1 bak fruitsalade
• varkentjes loslaten in de wei
• klein modderpoeltje graven in de varkenswei
• varkentjes aaien
• brandnetels knippen in adamskostuum
• schapen vangen
• 1 volwassen ram enkele tientallen meters verslepen
• 2 koeien ervan overtuigen dat ze neeeeeeeeeeeee niet dat pad neeee niet daarlangs hup daarin naar het weitje met schaduw moesten (rennen kappen draaien rennen gillen geen paniek rustig)
• 1 bak fruitsalade met kwark
• 1 pils
• schouderkarbonade van eigen varken, sperziebonen uit eigen tuin
• toetje?
Lijkt mij ook leuk om een keer die kant op te gaan! Ben benieuwd wat jullie ervan vindenquote:
quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik denk niet dat er bij ons een tent mee gaat..
neuh, valt mee. ze ziet buiten één boomtop, een huis en verder een witte muur waar ze nog niet overheen kan springen. de voordeur vindt ze nog te eng (durft de trap nog niet helemaal af). ze is 1 keer wezen snuffelen en weer weggegaan.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:46 schreef Sarabi het volgende:
Wij houden niet van kamperen en hebben ook nog geen geld dus denk dat het weer een jaartje zonder vakantie gaat worden.
Achja over een paar jaar is alles beter
@Kwak dan moet je de poes wel heel goed in de gaten houden of niet? Of wil ze niet zo naar buiten?
Wat leuk! Wij zitten wel in een hotel in NY en moeten dus ook iedere dag uiteten. Vind ik op zich niet erg, maar kost natuurlijk veel meer dan zelf koken. Al heb ik gehoord dat het in NY (centrum) lastig is om iets te vinden om zelf te kunnen koken? Weinig supermarktjes schijnt?quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:57 schreef conleche het volgende:
Ik ga in NY ook niet in een hotel, die prijzen daar zijn echt absurd, onder de 200 euro per nacht, heb je er bijna niks. Heb nu iets geboekt via Airbnb, 312 euro voor 6 nachten, gedeeld door twee, dus ik zit voor 25 euro per nacht! En het ziet er nog eens leuker uit ook, 3 slaapkamers die worden verhuurd en dan een gemeenschappelijke keuken, woonkamer en badkamer. Kan ik ook eens gewoon koken, want ik vind alle maaltijden buiten de deur heel snel vervelen.
er zit een ondergrondse supermarkt op de hoek van 48th/49th street en 9th avenue (was om de hoek van mijn hotel). dat was de enige supermarkt die ik gezien heb.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:00 schreef Vlierbloesem het volgende:
[..]
Wat leuk! Wij zitten wel in een hotel in NY en moeten dus ook iedere dag uiteten. Vind ik op zich niet erg, maar kost natuurlijk veel meer dan zelf koken. Al heb ik gehoord dat het in NY (centrum) lastig is om iets te vinden om zelf te kunnen koken? Weinig supermarktjes schijnt?
Goed om te weten! Dankje! Ook handig voor ontbijt/lunch.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:07 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
er zit een ondergrondse supermarkt op de hoek van 48th/49th street en 9th avenue (was om de hoek van mijn hotel). dat was de enige supermarkt die ik gezien heb.
mwah! Ze zijn inderdaad lekkerquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:37 schreef An24 het volgende:
Er staan raw brownies in de vriezer. Eindelijk kon ik ze maken met mijn foodprocessor
Zo voorbij. Denk aan mij, moet er nog 5 en een beetjequote:Op zondag 19 augustus 2012 17:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Duurt nog ff hoor. Nog een HELE volle werkweek voor de boeg
Even gekeken, maar die is voor mij ver wegquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:26 schreef conleche het volgende:
Er zit een whole foods market op de hoek Bowery/Houston heb ik opgezocht en das maar een paar blokken. Een fantastische, maar wel een dure supermarkt trouwens, dus om het geld hoef je het niet te doen, maar ik vind het gewoon lekker om eerst rustig te ontbijten en koffie te drinken voor ik de deur uit ga. Lunch zullen we wel veelal buiten de deur doen en dinner denk ik zo half half.
Mooi zo!quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:39 schreef Perruche het volgende:
Vlier, mijn D wordt pannenkoeken dus met de kcals zal het wel goed gaan!
We hebben net heerlijk gezwommen in open water tussen alle hipsters, lekker hoor...!
Leuk! Eettips zijn meer dan welkom! Ik schrijf het op. Heb nog nooit spareribs gegeten, dit lijkt me een goede plek voor de eerste keerquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vlier, ik ga je nog een eettip geven. Zodra ik me herinner hoe het ook alweer heette.
En ga hoe dan ook spareribs eten bij Ruby Tuesday. Lekkerste die ik óóit gegeten heb.
Chili's is ook een goed en lekker keten! Ze hebben heerlijke fajitas en ook een kopje met gezondere keuzes.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vlier, ik ga je nog een eettip geven. Zodra ik me herinner hoe het ook alweer heette.
En ga hoe dan ook spareribs eten bij Ruby Tuesday. Lekkerste die ik óóit gegeten heb.
Zit niet in de buurt als ik goed gekeken heb. Helaas.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:58 schreef LieLie het volgende:
[..]
Chili's is ook een goed en lekker keten! Ze hebben heerlijke fajitas en ook een kopje met gezondere keuzes.
Heel graag! Leuk! Ik ga eind augustus, jij?quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:15 schreef conleche het volgende:
Wanneer ga jij eigenlijk Vlier? Ik kwam op de sportschool een meisje tegen en die vertelde dat ze net terug was van een half jaar NY en dat ze een lijst had gemaakt met alle places to be/ things to do. Ze zou het aan me mailen, ik heb nog niks gezien, maar als het komt, zal ik het aan je doorsturen?
10 september!quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:17 schreef Vlierbloesem het volgende:
[..]
Heel graag! Leuk! Ik ga eind augustus, jij?
Ook al bijnaquote:
Nee, nog nooit. Moet zeker verandering in komen?quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:26 schreef V1z0R het volgende:
Nog nooit spareribs gegeten?Volgens mij zit er ook een ribhouse Texas bij jou in de buurt VB, hebben ook lekkere ribs, helemaal als je van pittig houd...
met dit weer zakt m'n eetlust dus ook gigantisch... M'n D is tot nu toe 2 ansjovis/olijf spiesjes
En dan maar een paar dagen?quote:
Het klinkt altijd zo romantisch maar als ik na ga denken dan ga ik gruwelenquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:32 schreef sigme het volgende:
De reden dat wij die ram versleept hebben is de lammetjesplanning. De ram staat nu bij de jonge rammetjes, en de grote en kleine ooitjes lopen een weitje verderop. Als het aan ons ligt (wat de vraag is), komt die ram pas 1 oktober bij de ooien en komen er dus geen lammetjes voor 1 maart.
Dan kunnen wij met een gerust hart in januari / februari een paar weken kamperen in Marokko. Waar je overigens voor geen geld ook in mooie hotels kan zitten (of voor nog minder geld in minder mooie maar op een bepaalde manier ook wel spectaculaire hotel). Maar ik kampeer graag. We gaan met de auto met de daktent op het dak, dus we kunnen ontspannen slapen in een luxe tweepersoons bed.
Wat? Die enorme verzameling beesten of kamperen in Marokko?quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:36 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Het klinkt altijd zo romantisch maar als ik na ga denken dan ga ik gruwelen
Bothquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat? Die enorme verzameling beesten of kamperen in Marokko?
Das een pokke eind rijden!quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:32 schreef sigme het volgende:
De reden dat wij die ram versleept hebben is de lammetjesplanning. De ram staat nu bij de jonge rammetjes, en de grote en kleine ooitjes lopen een weitje verderop. Als het aan ons ligt (wat de vraag is), komt die ram pas 1 oktober bij de ooien en komen er dus geen lammetjes voor 1 maart.
Dan kunnen wij met een gerust hart in januari / februari een paar weken kamperen in Marokko. Waar je overigens voor geen geld ook in mooie hotels kan zitten (of voor nog minder geld in minder mooie maar op een bepaalde manier ook wel spectaculaire hotel). Maar ik kampeer graag. We gaan met de auto met de daktent op het dak, dus we kunnen ontspannen slapen in een luxe tweepersoons bed.
16e vlieg ik weer terug, kom in de ochtend van 17 aan, rij dan door naar Belgie, haal mijn ex en de hond op en dan rijden we door naar Frankrijk. Kom ik eind september weer van terug en dan is het gedaan voor dit jaar met de vakantiepret.quote:
Euh ja, maar door Spanje rijden is wel heel mooi, hoor bij de lol van naar Marokko rijden. In Marokko willen we tot La'youne, dus dat is nog best een heel end naar het zuiden. Niet naar Dakhla deze keer, denk ik.quote:
Zwaar leven hoor, dat kunstenaressenbestaanquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:12 schreef conleche het volgende:
[..]
16e vlieg ik weer terug, kom in de ochtend van 17 aan, rij dan door naar Belgie, haal mijn ex en de hond op en dan rijden we door naar Frankrijk. Kom ik eind september weer van terug en dan is het gedaan voor dit jaar met de vakantiepret.
Leuk!quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Euh ja, maar door Spanje rijden is wel heel mooi, hoor bij de lol van naar Marokko rijden. In Marokko willen we tot La'youne, dus dat is nog best een heel end naar het zuiden. Niet naar Dakhla deze keer, denk ik.
Mooi moterrijterein ook daar! Later als ik groot ben haal ik m'n moterrijbewijs en ga ik daar toeren.quote:
Het werd een extra pilsje voor het eten en een karnemelk-banaan-nectarine-smoothy erna.quote:
Evaquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:33 schreef V1z0R het volgende:
Brandnetels en adamskostuum of is het eva-? Klinkt erg trickylol @ koei
An, heb het geluk dat groot project er voor na m'n vakantie ligt, dus qua overlapping e.d. werkte het.
En kan wel blijven sparen qua dagen maar na de laatste jaren ook wel aan toe.
Nope, die van daarvoor! Ik ben goed met exen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Zwaar leven hoor, dat kunstenaressenbestaan.
De ex die ik eens ontmoet heb?
Ieuwl, Spare Ribs in Amerika vond ik niet te hachelen... al die vieze kledders barbecuesaus erop. Boeh, doe mij maar Hollandse met ketjapmarinadequote:Op zondag 19 augustus 2012 19:26 schreef V1z0R het volgende:
Nog nooit spareribs gegeten?Volgens mij zit er ook een ribhouse Texas bij jou in de buurt VB, hebben ook lekkere ribs, helemaal als je van pittig houd...
met dit weer zakt m'n eetlust dus ook gigantisch... M'n D is tot nu toe 2 ansjovis/olijf spiesjes
Hoe is die 3g verbinding bij jullie? /businesskansen zietquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Mooi moterrijterein ook daar! Later als ik groot ben haal ik m'n moterrijbewijs en ga ik daar toeren.
[..]
Het werd een extra pilsje voor het eten en een karnemelk-banaan-nectarine-smoothy erna.
[..]
Eva. Ik ben bijna ongevoelig voor brandnetel, maar dat moet ik natuurlijk wel blijven etaleren trainen.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:31 schreef V1z0R het volgende:
Hebben ze er kippen?of is dat een blarney foul?
Heb weer grappen van het hoogste niveau zeg
*opvangt in kommetje en aan Duvel paast om in XM-vormpje in te vriezen* Preserved!quote:
quote:
Kwark is ook overal goed voor he!quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:07 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Of is het niet positief bedoeld?
Wat kwark erop smeren helpt Mc, of je moet after sun hebben...
quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Kwark is ook overal goed voor he!
Aloe vera, de plant. Mocht je die toevallig in huis hebben, blad afsnijden, opensnijden en voila, pure aloe vera.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:13 schreef the85mc het volgende:
Ik denk niet dat ik kwark op mn schouders ga smerenheb nog wel ergens body lotion liggen, dat helpt ook wel denk ik.
Fijne vakantie!quote:Op maandag 20 augustus 2012 02:49 schreef Nallie het volgende:
In de taxi naar Schipholtot volgende week
Sort off jaquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:52 schreef Jagärtrut het volgende:
wat is het stil hier! Zijn jullie allemaal aan het werk ofzo?
quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:52 schreef Jagärtrut het volgende:
wat is het stil hier! Zijn jullie allemaal aan het werk ofzo?
Naja, ik lees hier, in m'n mail en op FB over mensen die niet kunnen slapen door de warmte. Ik heb grote ramen waar de zon overdag fel op komt te staan, maar ik heb gewoon alle gordijnen, ramen en zonwering dichtgehouden. Heerlijk cool (quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:33 schreef Perruche het volgende:
Nee hoor vik, lekker juist die warmte! Alleen gisteren toen er onweer aankwam kreeg ik wel hoofdpijn.
Wanneer ga je eigenlijk naar Jordanie?
Succesquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:02 schreef Jagärtrut het volgende:
pff, ik kan alweer vakantie gebruiken. Merk dat ik m'n vakantie niet optimaal gebruikt heb dit jaar. Nou ja, maar doorploeteren tot kerstmis, met een paar dagen vrij begin oktober.
en dat had ik 4 weken in de US, met 40 graden en veel meer luchtvochtigheid. Ik raak altijd zo moe van dat weer...quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:07 schreef the85mc het volgende:
Ik trek die warmte slecht, vooral 's nachts. Overdag maakt me het niet zoveel uit, je moet je fysiek niet te veel inspannen.
Maar mijn slaapkamer is niet koel te krijgen, plat dak en de avondzon staat er vol op te schijnen. De onderburen zijn er niet dus dat is net een broeikas en daardoor heb ik een soort vloerverwarming lijkt het. Ook 's nachts wordt het op mijn kamer niet kouder dan 29 graden.. Ik kan beter tegen -10 en een berg sneeuw en ijs. Maar goed, de ergste hitte hebben we wel weer gehad (hoop ik..)
de luchtvochtigheid was hier gisteren 96%... hoe veel meer kan het wordenquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:10 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
en dat had ik 4 weken in de US, met 40 graden en veel meer luchtvochtigheid. Ik raak altijd zo moe van dat weer...
Ga je vlak bij Vizor wonen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:09 schreef Perruche het volgende:
ik zie een huis van 66 m2 voor 130.000 euro... op een goede locatie. Moet wel helemaal gerenoveerd en heeft geen balkon, maar
![]()
.
Heb je nu een balkon? Heb er zelf geen (huur) en mis 'em toch wel.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:09 schreef Perruche het volgende:
ik zie een huis van 66 m2 voor 130.000 euro... op een goede locatie. Moet wel helemaal gerenoveerd en heeft geen balkon, maar
![]()
.
Nee, ik woon nu voor 620 euro p/m in een huurhuis wat lekt en kraakt. Maar komt binnenkort te koop, en het huis erboven ook, en dan wil ik ze allebei en dan op de bovenste een dakterras maken!quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Heb je nu een balkon? Heb er zelf geen (huur) en mis 'em toch wel.
In dat geval, blijven zitten waar je zit. Heb je bovenburen of is dat de eigenaar?quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:17 schreef Perruche het volgende:
Nee, ik woon nu voor 620 euro p/m in een huurhuis wat lekt en kraakt. Maar komt binnenkort te koop, en het huis erboven ook, en dan wil ik ze allebei en dan op de bovenste een dakterras maken!
ok..daar ook zoeits inderdaad.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:12 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
de luchtvochtigheid was hier gisteren 96%... hoe veel meer kan het worden
Zwart is voor begrafenissen. Rood.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:21 schreef Mixende_match het volgende:
Ik heb ook weinig last van de warmte hoor, gisteren halve dag lekker op luchtbedje gedreven, ben ik amper bruin geworden!!![]()
Wil zo graag mooie bruine sexy benen voor m''n jurkje. Heb zaterdag een bruiloft. Zit nog te twijfelen, zwart jurkje of rood jurkje?
En balkon is wel lekker hoor! Hebben wij ook, wel in de schaduw, maar toch.
Klinkt goedquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:17 schreef Perruche het volgende:
[..]
Nee, ik woon nu voor 620 euro p/m in een huurhuis wat lekt en kraakt. Maar komt binnenkort te koop, en het huis erboven ook, en dan wil ik ze allebei en dan op de bovenste een dakterras maken!
Thx, maar die zwarte is wel onwijs mooi! En die staat mooi met blote benen, gekleurd blazertje, gekleurde nagels + accessoires. En die rode is denk net iets te kort voor blote benen. En tis as zaterdag (op my birthdaaaaayquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:26 schreef loveli het volgende:
[..]
Zwart is voor begrafenissen. Rood.
En zelfbruiner
Ik zit hier al vrij lang, af en aan, en het is geen ideale situatie. Heb aardige bovenburen, eigenaar is de woningcorpratie. Als ik alleen was had ik allang een huis gekocht, maar vriendje wil nietquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:19 schreef loveli het volgende:
[..]
In dat geval, blijven zitten waar je zit. Heb je bovenburen of is dat de eigenaar?
Omhoog kijkt.....quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het was gister een beetje zoals het in Suriname ook was. Het is hier in Den Haag overigens nu best fris en heel erg bewolkt.
Als je er nu in kunt wonen voor die ¤620,- dan kun je er straks ook in wonen voor amper meer qua hypotheek.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:30 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Zo zeker wel! Maar zal wel flink in de kosten lopen denk? Met verbouwen?
Ja, daar dan is dat lange termijn, even kijken wat de huizen doen. Hoop zo rond de 160; dan kan ik er 1 kopen en mijn pa 1quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:30 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Zo zeker wel! Maar zal wel flink in de kosten lopen denk? Met verbouwen?
En verbouwen terwijl je er woont is natuurlijk bagger, maar goed je moet er wat voor over hebben! Het zou wel echt ultiem zijn, het is zo'n toplocatie. En als je er zelf niet meer wilt wonen zou ik het voor een kapitaal kunnen verhuren...quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Als je er nu in kunt wonen voor die ¤620,- dan kun je er straks ook in wonen voor amper meer qua hypotheek.
Dus als Per nu nog geld over houdt kan ze daarvan verbouwen op het gemak?
/positive thinking
ik ben er nog steeds nooit geweest....quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:32 schreef An24 het volgende:
[..]
Omhoog kijkt.....
Klopt! Lekker boodschappen gehaald bij marqt. Verrekte duur, maar wel smaakvoller
Nee joh, minder. Of de verhoudingen moeten in zes jaar erg veranderd zijn, maar ik betaal dat ongeveer excl aftrek.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:38 schreef Ml-etje het volgende:
is niet ideaal maar kan wel!
Verder dromen
Met een hypotheek van 160 ben je atm ook iets van 700 euro p maand hypotheeklasten kwijt (dan is de hypotheekrenteaftrek er al wel af).
Klopt, maar dit voorbeeld is wel een heel groot contrast.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:48 schreef loveli het volgende:
Er is aardig wat veranderd op hypotheekgebied in de afgelopen 6 jaar...
Stuur eens doorquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:16 schreef Perruche het volgende:
[..]
Nee, het is in centrum amsterdam. Dit is echt goedkoop..
Ik betaal 650 voor een hypotheek van 180 (zonder aftrek nog) (110 aflossing, rest rente)quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:46 schreef An24 het volgende:
[..]
Nee joh, minder. Of de verhoudingen moeten in zes jaar erg veranderd zijn, maar ik betaal dat ongeveer excl aftrek.
Overlijdensrisico hebben wij beide afgesloten.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:48 schreef Viking84 het volgende:
Hebben jullie geen overlijdensrisicoverzekering of een verzekering voor als je arbeidsongeschikt raakt e.d.?
Echt? Ik betaal 1200 per maand (geen aflossingsvrij) + 400 euro in een ander spaarpotje om een verzekering in een keer af te kunnen lossen. Maar wij betalen ook ook elke maand echt een stuk van de hypotheek af.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:46 schreef An24 het volgende:
[..]
Nee joh, minder. Of de verhoudingen moeten in zes jaar erg veranderd zijn, maar ik betaal dat ongeveer excl aftrek.
psies, dat klopt eerder.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:56 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Ik betaal 650 voor een hypotheek van 180 (zonder aftrek nog) (110 aflossing, rest rente)
Ik los niet iedere maand af inderdaad, dat scheelt. (ga ik volgende keer ook anders doen, maar was nu ook niet logisch, omdat ik zo jong was en niet verwachtte er 20 jaar te wonen. Was goede inschatting dusquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Echt? Ik betaal 1200 per maand (geen aflossingsvrij) + 400 euro in een ander spaarpotje om een verzekering in een keer af te kunnen lossen. Maar wij betalen ook ook elke maand echt een stuk van de hypotheek af.
Ah, dat komt dus nog boven op het hypotheekbedrag, neem ik aan?quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:04 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik los niet iedere maand af inderdaad, dat scheelt. (ga ik volgende keer ook anders doen, maar was nu ook niet logisch, omdat ik zo jong was en niet verwachtte er 20 jaar te wonen. Was goede inschatting dus)
Vik: ik heb beide verzekeringen.
Klopt. Mijn totale kosten incl. Verzekeringen zit ook op 1100, maar daar gaat weer 300 hypotheekrenteaftrek van af. (dit jaar voor het laatst, omdat het te koop staat en ik er niet meer woon)quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ah, dat komt dus nog boven op het hypotheekbedrag, neem ik aan?
Vriend van M. heeft een koophuis in Groningen en zit op 1000 in de maand. Dat zou zelfs met z'n tweeën nog te prijzig zijn voor mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |