abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 17:57:50 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115688474
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 18:09:25 #2
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115688768
Lijst:
O: beschuit kaas
S: 6.5 km hardlopen
L: 2 boterhammen met gegrilde kabeljauw, beschuit kaas, beker melk
B: 1.15 uur wandelen
T's: 300 gr blauwe bessen, kwart meloen, nectarine, zoute stokjes, roze koek, 2 gekookte eieren
D: gevulde paprika's met gehakt, rijst e.d. met een bak salade
T: kwark en vla met bosbesse

[ Bericht 1% gewijzigd door uniekhoorn op 17-08-2012 18:16:53 ]
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_115688914
Die TT :D.

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 17:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb 4 kg blauwe bessen (vanochtend geplukt *O* ) gekregen.
Heb er 14 zakjes voor in de vriezer van gemaakt.... lekkerT

Ow en ik maak gevulde paprika's/courgette, staat in de oven... HONGER
Blauwe bessen :9. Ik zou ook wel een grotere vriezer willen! Lijkt me heel handig. Heb nu alleen zo'n mini-vriezertje in een tafelmodelkoelkast.
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 18:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Lijst:
O: beschuit kaas
S: 6.5 km hardlopen
L: 2 boterhammen met gegrilde kabeljauw, beschuit kaas, beker melk
B: 1.15 uur wandelen
T's: 300 gr bosbessen, kwart meloen, nectarine, zoute stokjes, roze koek, 2 gekookte eieren
D: gevulde paprika's met gehakt, rijst e.d. met een bak salade
T: kwark en vla met bosbesse
Je hebt 4 kg blauwe bessen, maar eet bosbessen? ;) :+
Je lijstje lijkt overigens wat weinig voor jouw (i.c.m. hardlopen en wandelen)
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 18:17:25 #4
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115689006
Oja, het zijn blauwe bessen.
Maak wel even een foto van het avondeten, nu uit de oven halen :9
pi_115689551
hoi! t was heel gezellig bij phaidra, lekker met baby geknuffeld en rondgelopen toen hij niet wou slapen zodat mama even lekker door kon frutselen.

poes was duidelijk not amused dat ik de hele dag weggeweest was, beetje knuffelen hielp niet tegen het gemauw, en toen waagde ik het ook nog om hem een ontwormpilletje in een stukje worst te geven (wel opgegeten, HA!) en zijn traantjes met een doekje weg te poetsen. mauw mauw mauw.

het waren aandachtsmauwtjes denk ik, want nu ik even met maja de bij (aan een stokje met een belletje) geklooid heb met hem issie weer vrolijk. en al bijna weer aan het slapen :')
Kwak
pi_115689643
Ik ben op de parade!
Worry is a misuse of imagination
pi_115690083
Leuk, veel plezier Prob! *O*

Lijstje vandaag

O: kwark met muesli (goh :P )
T: volkoren boterham pindakaas
L: bruine pistolet met pikante kip, stukje mango en rucola, smoothie banaan/aardbei
T: banaan, chocolate chip cookie, 3 toffees
D: kippakketjes uit de oven, spinazie
T: stuk meloen en waarschijnlijk ook nog wel een stuk chocola (extra puur)

Ik heb helemaal voor mezelf gekookt terwijl ik alleen eet. Normaal eet ik dan iets van soep/gebakken ei/tosti :'). Be proud! *)
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_115691366
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 18:35 schreef kwakz0r het volgende:
hoi! t was heel gezellig bij phaidra, lekker met baby geknuffeld en rondgelopen toen hij niet wou slapen zodat mama even lekker door kon frutselen.

poes was duidelijk not amused dat ik de hele dag weggeweest was, beetje knuffelen hielp niet tegen het gemauw, en toen waagde ik het ook nog om hem een ontwormpilletje in een stukje worst te geven (wel opgegeten, HA!) en zijn traantjes met een doekje weg te poetsen. mauw mauw mauw.

het waren aandachtsmauwtjes denk ik, want nu ik even met maja de bij (aan een stokje met een belletje) geklooid heb met hem issie weer vrolijk. en al bijna weer aan het slapen :')
Ach arm poezel. Het was idd gezellig :Y. En ik kan nu enigszins haken *O*

En ik heb rustig kunnen eten omdat mijn mini een half uur wilde slapen *O*. Nu is hij weer wakker...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_115691476
Met moeite kon ik mezelf uit te tuin halen en toch nog een Jillian gedaan *O* nu alles op het moeilijkste niveau van level 2 en met zwaardere gewichtjes *O*
pi_115691778
Goeie tt!

Weekend!

Nu eens bedenken wat te eten!
pi_115692302
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 19:30 schreef Sarabi het volgende:
Met moeite kon ik mezelf uit te tuin halen en toch nog een Jillian gedaan *O* nu alles op het moeilijkste niveau van level 2 en met zwaardere gewichtjes *O*
Goed bezig! De vakantiekilo's vallen hier mee, maar er moet nog wel wat af. Dat moest sowieso nog ;) Meneer wil nu ook afvallen, dus kunnen we samen. Morgen even een matje halen om oefeningen te kunnen doen. En ik zag dat ze ook 1kg dumbels hadden bij de scapino. Midschien neem ik die ook nog wel mee.
pi_115692406
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 19:30 schreef Sarabi het volgende:
^O^ Goed bezig.

Ik ben nog aan het twijfelen of ik ga Jilliannen :@ Heb net 7km gerend en ben wel een beetje gaar :') maarja, aan de andere kant: plakkerig en zweterig ben ik nu toch al: dan kan dat er ook nog wel bij!
Ja doei.
pi_115692461
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 19:59 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

^O^ Goed bezig.

Ik ben nog aan het twijfelen of ik ga Jilliannen :@ Heb net 7km gerend en ben wel een beetje gaar :') maarja, aan de andere kant: plakkerig en zweterig ben ik nu toch al: dan kan dat er ook nog wel bij!
Met jouw sportregime kan je Jillian wel een keertje overslaan, me dunkt. ;)
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_115692510
Ja, 't kán wel! En zal me niet 'schuldig' voelen als ik 't niet doe, maar vind 't gewoon leuk :+ Sowieso nog even een pint water naar binnen werken en dan ga ik wel even bedenken of ik de douche onder duik of nog even 25 minuutjes doorbikkel 8-) Is dan ook m'n afscheid van level 2 en dan morgen (of maandag, afhankelijk van of we nog gaan kamperen/wandelen) naar level 3!
Ja doei.
pi_115692539
Als je het leuk vindt, zeker doen, maar ik zou er niet meer aan moeten denken na zo'n inspanning :D .
pi_115692673
Ik ben ook wel gewoon te autistisch om over te slaan, heeft niet altijd met de juiste motivatie te maken _O-
pi_115692700
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 19:56 schreef LieLie het volgende:

[..]

Goed bezig! De vakantiekilo's vallen hier mee, maar er moet nog wel wat af. Dat moest sowieso nog ;) Meneer wil nu ook afvallen, dus kunnen we samen. Morgen even een matje halen om oefeningen te kunnen doen. En ik zag dat ze ook 1kg dumbels hadden bij de scapino. Midschien neem ik die ook nog wel mee.
Fijn dat je vriend mee wil doen *O* dat stimuleert toch wel.
Die gewichtjes zijn altijd handig :Y
pi_115692748
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 19:56 schreef LieLie het volgende:

[..]

Ook aan de Jillian? :D
Ja doei.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 20:30:21 #19
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115693329
Lekker hupsen Mo, goed bezig!

Nu nog kwark en vla met blauwe bessen (die zie je hier voorlopig vaak staan :') ) en dan slapen.
Tis weer ee paar dagen 4.45 uur op
  Vis een optie? vrijdag 17 augustus 2012 @ 20:30:24 #20
70532 loveli
N
pi_115693331
Treinkaartjes voor 16 euro bij de appie.
crap in = crap out
pi_115693954
Wij gaan ook samen afvallen!

Daarom hebben we net B&J gegeten.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_115694745
Jilliannen veranderde na 10 minuten in "OH SHIT, MELK IS OP!" *sprintje naar de winkel op de hoek voordat die om 8 uur dicht gaat* :P

Bechamelsaus zonder melk is toch wat jammer :@ :')
Ja doei.
pi_115695517
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 20:09 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ook aan de Jillian? :D
Misschien.. ;) In elk geval buikspieroefeningen en zuks :Y
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 22:33:24 #24
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_115697889
B: 15 min loopband, 15 min crosstrainer
O: 2 kommen volle kwark met vruchten, 3 mini-croissants *) bye bye ontbijtbuffet :')
L: vliegtuig-sandwich
T: banaan
D: 2 borden Griekse salade, 1/2 ciabatta
T: 2 stukjes chocolade uit Finland :9
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_115698188
Welkom terug in Nederland XM! w/
pi_115698239
Mijn eindstand:
L: Activia, geroosterde boterham met hüttenkäse, twee mueslicrackers met biefstukworst/runderpastrami (en komkommer)
T: Drie mini-boterhammen (uiteinde van een zelf gesneden brood van de molen :+) met vega-ham/biefstukworst/runderpastrami (en komkommer)
T: Solero
D: Rijst met roerbakgroente en falafel
T: Perzikkwark met een doosje kersen
T: Halve bak volle spaanse sinaasappelkwark
pi_115698522
Welkom terug XM!

Restaurant Rosso in Rotterdam O+ nu zit ik vol :')
pi_115698815
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 20:02 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, 't kán wel! En zal me niet 'schuldig' voelen als ik 't niet doe, maar vind 't gewoon leuk :+ Sowieso nog even een pint water naar binnen werken en dan ga ik wel even bedenken of ik de douche onder duik of nog even 25 minuutjes doorbikkel 8-) Is dan ook m'n afscheid van level 2 en dan morgen (of maandag, afhankelijk van of we nog gaan kamperen/wandelen) naar level 3!
Ik ben benieuwd naar jouw ervaring met level 3.
Zelf heb ik nog niet eens durven kijken naar de oefeningen.

Lijstje:
O: banaan, cappuccino
B: half uur fietsen
L: kaasbroodje van de Turk
D: entrecote met kruidenboter, gebakken aardappels met rozemarijn en knoflook, komkommer/tomaatsalade
B: uur wandelen
T: stokbrood met houmous pikant, wijn

Te weinig, I know.
pi_115700653
Net thuis en ben beetje moe. :D dus lekker mn bed in.
Mn lijstje: vrij standaard ontbijt en lunch. Maar heb vanaf 5 uur op terrasjes gezeten..
Wel super avond gehad met een van mn beste vrienden, we zien elkaar eigenlijk te weinig.. Qua eten drinken niet zo best. Pizza en 10 bier. Maar ja, was wel lachen :D we kennen elkaar al sinds we 12 zijn.
Slaap lekker slankies!
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 05:05:01 #30
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115707095
Lekker lijstje XM ...

Hier nu kwark/vla en blauwe bessen :D

Leuk toch 85, moet kunnen.
Wij gaan vanmiddag na het werk ook terrashangen en chinees buffetten, gewoon omdat het kan
pi_115707355
Mogge! Uniekje, we waren tegelijk wakker (maar ik kon daarna nog even tukken) :P. Echt fijn geslapen vannacht O+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_115708326
:D, lekker hoor! Mijn lijstje was gisteren ook bagger :D
O:croissant, 150 gr mango en 300 ml activiadrink
T: Pakje sultana
L: 3 bth eieralade
T: "9 bar" met noten & zaden
B: 2x20 minuten fietsen
D: corona & 3/4e pizza
T: sorbetijsje met 2 bolletjes
pi_115708551
Goedemorgen :W.

Planning:
O: Activia, twee kleine meergranen boterhammen met hüttenkäse/runderpastrami (en komkommer)
L: Rest’je’ (normale eenpersoonsportie) rijst van gisteren met roerbakgroente
T: Boterham met hüttenkäse en semi-zongedroogde tomaten en eventueel yoghurt met een appel of kiwi
D: Beefburger met erwten en een aardappelsalade (van stoomaardappeltjes, mayonaise, bieslook en semi-zongedroogde tomaten)
T: Solero
T: Bosbessenyoghurt met een doosje blauwe bessen
pi_115708697
Mogguh :W
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_115708708
Meurning!

Gisteren:
O: gekookt eitje, baconknabbels met roomkaas
T: eiprutje van: ui, tomaat, plakje ham en 2 eieren.
L: salade van ijsbergsla, fijngesneden italiaanse wokgroenten, geitenkaas, ui, spekjes en dressing
S: (hardlopen 4,8 km)
T: 3 slokken sportdrank
T: wodka
D: weet niet moet nog boodschappen doen. 'hamburger' zonder brood, dus eigenlijk: tartaartje, gebakken ui, tomaat, botersla, gesmolten brie, magnetron kaaskoekjes, likje mayo, beetje Balanz ketchup.
T: 1 blokje hele pure choco
T: paar plakjes komkommer met roomkaas.

Vandaag:
O1: drumstick
O2: gekookt ei, magnetron kaascrackers met roomkaas en komkommer.
T: zalm roomkaas rolletjes
L: tonijnsalade op botersla
T: wodka, baconknabbels
D: kip/groentenpakketje uit de oven
T: creme fraiche citroen/zoetstof
pi_115708716
En dan weeg je opeens 2 kilo meer -O- gelukkig zijn er wel weer centimeters af maar hoop toch wel over 2 weken iets van gewicht verloren te zijn.
pi_115708795
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 10:23 schreef Sarabi het volgende:
En dan weeg je opeens 2 kilo meer -O- gelukkig zijn er wel weer centimeters af maar hoop toch wel over 2 weken iets van gewicht verloren te zijn.
Vind je centimeters niet belangrijker dan gewicht?
pi_115708834
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 10:28 schreef Perruche het volgende:

[..]

Vind je centimeters niet belangrijker dan gewicht?
In principe wel, vind mijn lichaam er nu ook echt wel beter uit zien dan 2 weken geleden.
Maar mijn gewicht is nu weer boven een punt dat echt niet goed is.
Het zal vast wel komen door het weer en omdat ik bijna ongesteld moet worden maar toch iets om in de gaten te houden.
pi_115709514
Maar wel weer netjes Jillian gedaan *O* nu kan ik de rest van de dag in de tuin gaan liggen.
pi_115709715
Op zich is het niet zo raar dat je zwaarder wordt sarabi. Je belast je spieren waarschijnlijk wat meer. Ik mekr zelf altijd dat ik in herstel altijd een stukje zwaarder ben, dan hou ik wat meer vocht vast. Na een paar dagen is dat weg. Maar omdat je dat vaak doet trekt dat niet weg. Dus je bent wel goed bezig!

Ik ga dr vandoor, weekendje het water op. En de factor 30 gaat toch maar even mee 8-)
pi_115710622
Gisteren sollicitatie is niks geworden helaas!

Katten O+ de mijne is vannacht niet thuis gekomen en vanochtend was ze dr ook al niet :{
~ Bonito La Risa ~
pi_115710688
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 11:55 schreef Mixende_match het volgende:
Gisteren sollicitatie is niks geworden helaas!

Katten O+ de mijne is vannacht niet thuis gekomen en vanochtend was ze dr ook al niet :{
:{ dat was tijdje geleden ook al toch? Ze komt vast wel terug!

Het is heet man! Ben blij als ik maandag met m'n kont op t Griekse strand zit :D
Be someone that makes you happy
pi_115710734
@Nallie klopt, na 5 dagen had ik dr weer gevonden :{ Nu weer weg.. dan glipt ze 's avonds weg, en dan roep ik dr, en komt ze niet meer. Was de vorige keer ook zo, toen zat ze 5 straten verder op. Maja... Vanaaf nog maar roepen
~ Bonito La Risa ~
pi_115710759
Wat rot M_M. Inderdaad laatst ook al een keer toch?

Wat heerlijk Nallie! Veel tripjes in korte tijd, heerlijk! :D
  Vis een optie? zaterdag 18 augustus 2012 @ 12:09:58 #45
70532 loveli
N
pi_115711007
Iedereen zit zeker buiten?
/uit raam kijkt
crap in = crap out
pi_115711017
Ik ben aan het werk. -O-
pi_115711068
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 11:17 schreef the85mc het volgende:
Op zich is het niet zo raar dat je zwaarder wordt sarabi. Je belast je spieren waarschijnlijk wat meer. Ik mekr zelf altijd dat ik in herstel altijd een stukje zwaarder ben, dan hou ik wat meer vocht vast. Na een paar dagen is dat weg. Maar omdat je dat vaak doet trekt dat niet weg. Dus je bent wel goed bezig!

Ik ga dr vandoor, weekendje het water op. En de factor 30 gaat toch maar even mee 8-)
Bedankt voor de uitleg :) we gaan gewoon door *O*
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 12:13:20 #48
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_115711095
Nee, ik zit binnen, want op het balkon schroei je weg en bij gebrek aan tuin of ander balkon dus binnen met alles potdicht tegen de warmte.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Vis een optie? zaterdag 18 augustus 2012 @ 12:13:25 #49
70532 loveli
N
pi_115711100
*boks*
crap in = crap out
pi_115711105
quote:
9s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 12:10 schreef conleche het volgende:
Ik ben aan het werk. -O-
Ik ook! Niet de hele dag gelukkig.
pi_115711139
Ik heb een paar dagen geleden een bad(je) gekocht, anders is het echt niet lekker met dit weer in Nederland (aangezien het strand toch erg ver weg is).
pi_115711156
quote:
15s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 12:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, ik zit binnen, want op het balkon schroei je weg en bij gebrek aan tuin of ander balkon dus binnen met alles potdicht tegen de warmte.
Je hebt vast een park in de buurt. Of anders pak je de auto naar iets buitenachtigs? Je gaat nu toch niet binnen zitten te sippen?
pi_115711270
Zo, mango geslacht. Wat een hels karwei! :o maar nu heb ik wel yoghurt met verse mango O+

Goedemorgen!
Ja doei.
pi_115711312
Gelukkig hebben we gisteren een parasol gekocht voor in de tuin.. normaal hou ik het (zelfs zwanger) prima uit in de zon, maar vandaag is het me echt te warm.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_115711355
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 12:19 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, mango geslacht. Wat een hels karwei! :o maar nu heb ik wel yoghurt met verse mango O+

Goedemorgen!
Ken je wel de insnijden-binnenstebuitenkeren-techniek?
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 12:22:44 #56
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_115711385
Man en kinderen zitten binnen, ik zoek afleiding van de warmte in arnhem. Vanavond lekker aan de rijn picknicken denk ik + vissen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_115711395
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 12:21 schreef LieLie het volgende:

[..]

Ken je wel de insnijden-binnenstebuitenkeren-techniek?
ja :) maar de pit had zich echt heel goed aan de boel gehecht :+ Dus zaak was eerst om de twee helften los te krijgen :D
Ja doei.
pi_115711450
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 12:23 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ja :) maar de pit had zich echt heel goed aan de boel gehecht :+ Dus zaak was eerst om de twee helften los te krijgen :D
Da's ook altijd al een glibberig gedoe :P Had laatst een bbq met collega's en wat iemand daar met een mango deed... ;) Ze keek alsof ik toverde toen ik voordeed hoe het ook kan.
pi_115711482
Ghehe, het eerste wat ik deed toen ik voor 't eerst een mango had gekocht was opzoeken of er een handige manier was om dat ding te slachten omdat ik al problemen verwachtte als je er 'gewoon met een mes in zou gaan zitten purren' :')
Ja doei.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 12:38:38 #60
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_115711814
quote:
3s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 12:15 schreef conleche het volgende:

[..]

Je hebt vast een park in de buurt. Of anders pak je de auto naar iets buitenachtigs? Je gaat nu toch niet binnen zitten te sippen?
Ik sip niet hoor :D. Heb dat wel eens geprobeerd, ergens gewoon in een park gaan zitten, maar ik verveel me stierlijk na een kwartier. Dan zit ik daar zo en heb ik echt zoiets van. Kee. Now what. :') Is alleen leuk met een (grote) groep.
pi_115711892
Wij wilden gaan kamperen en wandelen, maar de midgeconcentraties zijn in de parken waar we heen willen echt heel erg hoog nu. Zitten nog wat te dubben. We kunnen nog een paar uur twijfelen, maar rond een uurtje of 2 moeten we toch wel 'n knoop hebben doorgehakt. Die midges kunnen de boel namelijk écht verstieren...
Ja doei.
pi_115711919
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 12:41 schreef motorbloempje het volgende:
Wij wilden gaan kamperen en wandelen, maar de midgeconcentraties zijn in de parken waar we heen willen echt heel erg hoog nu. Zitten nog wat te dubben. We kunnen nog een paar uur twijfelen, maar rond een uurtje of 2 moeten we toch wel 'n knoop hebben doorgehakt. Die midges kunnen de boel namelijk écht verstieren...
Die zien er niet heel fijn uit :N
pi_115712068
Nope.. en ik word al zo snel gebeten, dus met die midges al helemaal... we hebben net maar besloten het niet te wagen. Kost ook best weer wat geld aan benzine en dat is als ze er niet zijn helemaal niet erg, maar spijt krijgen van een dag lang in de auto zitten en geld voor benzine als je er eenmaal bent is ook niet je-van-het. Dus nu gaan we dingen in de buurt bedenken om te doen.
Ja doei.
pi_115712182
Wij gaan zo wel lekker naar het park. Kijken hoelang Freudmans het vol houdt :')
pi_115712183
Ik las 'midgetconcentraties' :+ :')
pi_115712509
Wij gaan zo naar Stockholm, daar is een cultuur festival. Zin in. Vanmorgen al een rondje hardgelopen, dat brengt de totale felleren sporten op vier keer deze week....misschien morgen nog naar de sportschool, maar als ik geen zin heb hoeft dat ook niet..
pi_115712569
Wij gaan zo naar een meertje. Nog even wachten tot de nieuwe tv geïnstalleerd is.
pi_115712687
quote:
9s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 12:13 schreef Vlierbloesem het volgende:

[..]

Ik ook! Niet de hele dag gelukkig.
Ik ook, wel de hele dag :P
~ Bonito La Risa ~
pi_115712800
Oh, ik ben eigenlijk de tuin aan het spitten. In de zon. Ik heb geen last van hitte, zo belachelijk warm is het toch niet?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_115712915
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 12:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
Impgalore! dwarfmania!

Tyrion Lannister
O+
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 13:26:02 #71
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115712992
Ben op het werk, lekker koel maar ben ook veel buiten, vind het ook niet heel warm...
Nog anderhalf uur en weer naar huis en dan terras hangen. Komen de groningen s langs? :D boterham met kaas en tomaat, lekker
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 13:27:24 #72
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115713033
Las ook lilliputters...

Ijskoude melk, bestaat er nog er lekkerder?
pi_115713374
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 13:23 schreef conleche het volgende:

[..]

Impgalore! dwarfmania!

Tyrion Lannister
O+
Tyion idd :Y O+
pi_115714757
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 12:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
:D zoiets?

Ik zit te haken, binnen _O-
Venus in pocketformaat
© loveli
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:43:20 #75
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115716361
Wat moeke achtig Phaidra :D

Thuis, nog even brood smeren voor morgen en dan even een Duveltje pakken op het terras

Lijst:
O: kwark/vla/bessen
T's: nectarine, 2 appels, cup a soup kerrie, halve komkommer, 250 gr wortel, cappuccino
L: 3 boterhammen met kaas en tomaat, beker melk, cup a soup tomaat
T's: gekookt ei (hard en koud), nectarine, paar dropjes, Duveltje of 3
D: Als de Chinees vanavond buffet heeft (alleen bij reserveringen van min. 4 personen.dus weet niet zeker) Anders Sperziebonen, spinazie, kippenpoten uit de oven en aardappelkroketten uit oven.
  Vis een optie? zaterdag 18 augustus 2012 @ 16:03:56 #76
70532 loveli
N
pi_115716903
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:43 schreef uniekhoorn het volgende:

Thuis, nog even brood smeren voor morgen en dan even een Duveltje pakken op het terras

Lijst:
T's: nectarine, 2 appels, cup a soup kerrie, halve komkommer, 250 gr wortel, cappuccino
D: Als de Chinees vanavond buffet heeft (alleen bij reserveringen van min. 4 personen.dus weet niet zeker) Anders Sperziebonen, spinazie, kippenpoten uit de oven en aardappelkroketten uit oven.
Hij wel...
crap in = crap out
pi_115716982
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:43 schreef uniekhoorn het volgende:

Lijst:
Dat ben ik nu ook, dus nou mag het :').
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_115717243
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 12:14 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb een paar dagen geleden een bad(je) gekocht, anders is het echt niet lekker met dit weer in Nederland (aangezien het strand toch erg ver weg is).
ik vind juist het strand vreselijk met dit weer (druk, plakkerig, geen schaduw), dus wij zitten ook binnen (te heet op t balkon, maar de was droogt wel lekker snel zo!) broertje van J is er, we hebben boodschappen gedaan en zijn aan het Xboxen/kinecten (allebei shirt uit want heet, zo schattig). Ik vind dat ik mag klagen over warmte, want ik klaag nooit over regen en kou (omdat ik dat serieus veel beter kan hebben dan dit weer).

met hitte voel ik altijd heel goed dat ik dik ben, extra vocht vasthouden enzo, plakkerig, heet..
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 12:41 schreef motorbloempje het volgende:
huuu midges. ik heb nog steeds jeuk aan de bulten van drie weken oud! (had er 50 op 1 voet. hel!)

@Phaidra: wat leuk dat je t leuk vindt!
Kwak
pi_115717621
Weer thuis. Lekker kleurtje gepakt O+
pi_115717687
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 16:17 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik vind juist het strand vreselijk met dit weer (druk, plakkerig, geen schaduw), dus wij zitten ook binnen (te heet op t balkon, maar de was droogt wel lekker snel zo!) broertje van J is er, we hebben boodschappen gedaan en zijn aan het Xboxen/kinecten (allebei shirt uit want heet, zo schattig). Ik vind dat ik mag klagen over warmte, want ik klaag nooit over regen en kou (omdat ik dat serieus veel beter kan hebben dan dit weer).

met hitte voel ik altijd heel goed dat ik dik ben, extra vocht vasthouden enzo, plakkerig, heet..

[..]

huuu midges. ik heb nog steeds jeuk aan de bulten van drie weken oud! (had er 50 op 1 voet. hel!)

@Phaidra: wat leuk dat je t leuk vindt!
Maar in de zee heb je er geen last van O+
Op het balkon is het nu sowieso niet uit te houden.
Lig nu ook de hele dag in het badje in de tuin anders ga ik ook echt wel klagen.
pi_115717722
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 16:34 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Maar in de zee heb je er geen last van O+
Op het balkon is het nu sowieso niet uit te houden.
Lig nu ook de hele dag in het badje in de tuin anders ga ik ook echt wel klagen.
in de zee verbrand ik levend, en ik vind de zee vies :') helaas hebben we alleen een balkon en een plat dak waardoor het nog heter wordt. maar goed. ik ga even offline, ergens koelte zoeken in huis.
Kwak
pi_115717762
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 16:35 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

in de zee verbrand ik levend, en ik vind de zee vies :') helaas hebben we alleen een balkon en een plat dak waardoor het nog heter wordt. maar goed. ik ga even offline, ergens koelte zoeken in huis.
In het huis waar ik opgegroeit ben hadden we ook alleen balkon en plat dak, een hel was dat.
Dat zou ik echt nooit meer willen, daarvoor kan ik te slecht tegen warmte.
Kan je niet in de kelder gaan zitten ofzo? :D

Strakjes komen mijn ouders BBQen en ook even een plons in het badje nemen *O* zin in
pi_115718785
Jongens, zo warm is het toch ook weer niet? Geef je eraan over, beweeg wat rustiger dan normaal, maar beweeg wel! Zoek een bos op, ga wandelen, ga op rustig tempo fietsen, dan vang je een briesje, ga ergens zwemmen, smeer je in met sunblock als je bang bent dat je verbrandt. Alles is beter dan je thuis een beetje lamlendig voelen en daar wordt niks beter van. :).
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 17:11:08 #84
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_115718805
In de winkels was het gewoon stil. Heerlijk. En zo warm is het idd niet. Ook niet in zo-nl
pi_115718841
Na 2 uur spitten ging ik toch wel m'n rug voelen dus toen ben ik maar andersom gaan werken. Met de buik naar de zon.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_115718996
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 17:12 schreef sigme het volgende:
Na 2 uur spitten ging ik toch wel m'n rug voelen dus toen ben ik maar andersom gaan werken. Met de buik naar de zon.
Thats the spirit! :P

Nou ja, even serieus: dat is wel de goede instelling, ik ben ervan overtuigd dat gewoon bewegen (dus sport buiten beschouwing gelaten, want dat spreekt vanzelf dat dat goed voor je is), dat dat de voornaamste key tot slank zijn is. Dus de kleine dingen: overal naar toe fietsen ipv met de auto, ook in huis: gewoon rondlopen en dingen doen ipv alleen op de bank of achter de computer hangen. Niet denken: het is nu te warm voor dit of dat, nee, gewoon doen, desnoods wat rustiger aan, maar wel doen.
pi_115719114
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 17:11 schreef Tinkepink het volgende:
In de winkels was het gewoon stil. Heerlijk. En zo warm is het idd niet. Ook niet in zo-nl
Ik zat een paar weken geleden ook in Arnhem, in een heel leuk B&B. Je kan daar ook prachtig wandelen bij de Posbank in de buurt. Ben je met de auto?
pi_115721332
Zo ik heb net lekker in bed onder de dekens gelegen lekker koel. Heb vandaag gewerkt met een enorme kater, binnen was het warmer dan buiten. Huuuu
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 19:02:57 #89
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_115721521
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 17:21 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik zat een paar weken geleden ook in Arnhem, in een heel leuk B&B. Je kan daar ook prachtig wandelen bij de Posbank in de buurt. Ben je met de auto?
Ben al weer thuis. Maar kom zeer regelmatig in arnhem.
  Vis een optie? zaterdag 18 augustus 2012 @ 19:06:59 #90
70532 loveli
N
pi_115721652
Boh, buiten iets warmer danbinnen...
/smelt
crap in = crap out
pi_115721819
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 17:10 schreef conleche het volgende:
Jongens, zo warm is het toch ook weer niet? Geef je eraan over, beweeg wat rustiger dan normaal, maar beweeg wel! Zoek een bos op, ga wandelen, ga op rustig tempo fietsen, dan vang je een briesje, ga ergens zwemmen, smeer je in met sunblock als je bang bent dat je verbrandt. Alles is beter dan je thuis een beetje lamlendig voelen en daar wordt niks beter van. :).
ik heb gewoon geen zin om me in de massa te begeven. winkelen vanochtend was wel comfortabel ja. Ik durf te beweren dat ik met mijn gewicht wel degelijk meer last heb van de warmte trouwens. nog een reden om af te vallen :P

quote:
10s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 17:18 schreef conleche het volgende:

[..]

Thats the spirit! :P

Nou ja, even serieus: dat is wel de goede instelling, ik ben ervan overtuigd dat gewoon bewegen (dus sport buiten beschouwing gelaten, want dat spreekt vanzelf dat dat goed voor je is), dat dat de voornaamste key tot slank zijn is. Dus de kleine dingen: overal naar toe fietsen ipv met de auto, ook in huis: gewoon rondlopen en dingen doen ipv alleen op de bank of achter de computer hangen. Niet denken: het is nu te warm voor dit of dat, nee, gewoon doen, desnoods wat rustiger aan, maar wel doen.
ik heb zojuist eten staan koken en heb de hele middag gekinect (nadat ik had uitgelogd) dus ik vind dat ik best goed bezig ben.

nogmaals: ik vind dat ik mag klagen over het weer omdat ik ook niet gezeurd heb dat het me niet zomers genoeg was. ik vind het jaar rond 20 graden met lichte wolkjes en soms een buitje het beste van allemaal, met op de tweede plek herfstig nat weer met wind en grijze wolken O+
Kwak
pi_115722189
Ik geniet zo van het zomerweer! Ik leef gewoon buiten dan. Net terug van een strandje. Vanavond gaan we ook nog even aan het water zitten met een kleedje, wijn en hapjes.
Vanavond heb ik een pyjamafeestje met een vriendin en dan morgen nog zo'n dag. En 's avonds bbq.

Volgend weekend Mysteryland en daarna eindelijk op vakantie.

Life is good!
(maar mijn eetlijstjes wat minder).
pi_115722346
quote:
17s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 19:28 schreef Xennia het volgende:
Ik geniet zo van het zomerweer! Ik leef gewoon buiten dan. Net terug van een strandje. Vanavond gaan we ook nog even aan het water zitten met een kleedje, wijn en hapjes.
Vanavond heb ik een pyjamafeestje met een vriendin en dan morgen nog zo'n dag. En 's avonds bbq.

Volgend weekend Mysteryland en daarna eindelijk op vakantie.

Life is good!
(maar mijn eetlijstjes wat minder).
Als je zo geniet, komen de betere lijstjes vanzelf weer O+
pi_115722436
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 19:35 schreef An24 het volgende:

[..]

Als je zo geniet, komen de betere lijstjes vanzelf weer O+
Precies. En mijn gewicht is toch aardig stabiel.
pi_115722473
Ik vind het eerlijk gezegd wel ontzettend warm :Y Ook in zuidoost Nl... Sommige mensen zijn gewoon minder goed gemaakt voor 30°+ weer, waaronder ik.

Ik ben een witte en word niet bruin, alleen rood. Bij veel minder zon dan dit. Ik zwel op als het warm is, mijn handen branden/tintelen, schoenen passen nauwelijks/niet (ook als ik niet zwanger ben) en ik heb moeite met ademhalen. Continu het gevoel dat ik eigenlijk net niet genoeg zuurstof binnen krijg. Los van het gewoon echt heel warm hebben.

En ik klaag niet eens. Vind het alleen jammer dat sommige van jullie proberen te doen alsof je heul geen last kunt hebben van dit weer. Want zo warm is het toch niet?

Naja, voor sommigen dus wel. Dus ik neem een paar keer per dag een frisse douche en doe rustig aan. Maar ben blij als t weer iets koeler is :)
pi_115722518
En ik ben blij voor de mensen die dit weer wél lekker vinden. Maar niet iedereen is nu eenmaal hetzelfde.
pi_115722977
Fuck, ik had een heel antwoord getypt, wilde ik er een smiley bij, druk op iets waarvan ik dacht dat het het smileyvenster zou openen, maar ik geloof dat ik nu iets heb gerapporteerd :')
pi_115723036
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 19:58 schreef conleche het volgende:
Fuck, ik had een heel antwoord getypt, wilde ik er een smiley bij, druk op iets waarvan ik dacht dat het het smileyvenster zou openen, maar ik geloof dat ik nu iets heb gerapporteerd :')
Ook al ben je het niet met me eens... Rapporteren vind ik wat te ver gaan..
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 20:02:14 #99
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_115723082
Ik kan ook pas sinds kort tegen warm weer en ga nooit in de zon zitten. Doe eigenlijk net zo als normaal. Bar weinig dus : P.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 20:05:48 #100
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_115723175
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 19:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd wel ontzettend warm :Y Ook in zuidoost Nl... Sommige mensen zijn gewoon minder goed gemaakt voor 30°+ weer, waaronder ik.

Ik ben een witte en word niet bruin, alleen rood. Bij veel minder zon dan dit. Ik zwel op als het warm is, mijn handen branden/tintelen, schoenen passen nauwelijks/niet (ook als ik niet zwanger ben) en ik heb moeite met ademhalen. Continu het gevoel dat ik eigenlijk net niet genoeg zuurstof binnen krijg. Los van het gewoon echt heel warm hebben.

En ik klaag niet eens. Vind het alleen jammer dat sommige van jullie proberen te doen alsof je heul geen last kunt hebben van dit weer. Want zo warm is het toch niet?

Naja, voor sommigen dus wel. Dus ik neem een paar keer per dag een frisse douche en doe rustig aan. Maar ben blij als t weer iets koeler is :)
Dat. Ik ben een opgezwollen blowfish met permanente zweetvlekken. Geen enkele pump pas nog en gewoon bah!
pi_115723267
Het is hier gewoon niet zo warm :). Geen 30 graden.
Verder kan ik me goed voorstellen dat niet iedereen goed tegen dit weer kan - zeker niet als het wel 30 graden is - of warmer.

Ik denk dat MarMar nu op de stoep aan het huppelen is :D.
pi_115723314
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 20:08 schreef sigme het volgende:
Het is hier gewoon niet zo warm :). Geen 30 graden.
Verder kan ik me goed voorstellen dat niet iedereen goed tegen dit weer kan - zeker niet als het wel 30 graden is - of warmer.

Ik denk dat MarMar nu op de stoep aan het huppelen is :D.
En Mar is niet de enige O+
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 20:11:58 #103
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_115723386
Ik vind dat opzwellen nog het ergste. Niks zit meer lekker.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 20:12:56 #104
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_115723414
Hooooi! Een teken van leven van Yours Truly! Het weer hier is dikke prima, af en toe koelig/motregen en verder beetje tot redelijk veel zon, dus prima weer om de hele dag rond te stiefelen en in de avond met voetenpijn voldaan op bed te crashen :7

Mn nieuwe gympen zijn modderig en ik heb idyllische stenen gezien en een ketting gehad van mister vriendje O+

En nu even eten scoren! </lief dagboek, blablabla> :Y)
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_115723448
Mjah, ik kan ook mijn ringsplints niet meer aan en ik heb het ook warm met nu 32 graden. Maar dat neem ik voor lief. Minder spierkrampen, een dikkere dus minder doorzichtige huid en vrolijke mensen overal O+
pi_115723577
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 20:00 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ook al ben je het niet met me eens... Rapporteren vind ik wat te ver gaan..
Solly :@

Ik heb intussen gegeten, want dat ging even voor, wegens heul honger. Ik geloof ook wel dat sommige mensen meer last van warmte hebben dan anderen hoor! Zwangeren, of met overgewicht zoals Kwak, of mensen met astma of wat ook. Maar ik heb het gevoel dat er wat te snel aan wordt toegegeven en erover wordt geklaagd ipv er maar het beste van te maken, want het is ook echt waar dat zodra je toegeeft aan lamlendigheid het er erger van wordt.. Ik heb ook liever 24 graden en een fris windje en als het een week achter elkaar regent, klaag ik ook. Maar ik weet niet, ik vond dat er een beetje negatief werd gedaan over de eerste de beste zomerse dag in Nederland. Maar uiteindelijk bleek Kwak gewoon te hebben gekinect ipv de kelder te hebben opgezocht. :P En stond jij onder de douche. Dus all well that ends well.

En XM: het is slippertjesweer!!!! Geen pumps weer! :D

[ Bericht 0% gewijzigd door conleche op 18-08-2012 20:24:43 ]
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 20:29:56 #107
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115723860
Weer O+

Helaas geen buffet (had er zoveel zin in :( ) dus heb net gekookt en gegeten. Had geen zin in uit eten bij 3 hollandse restaurants (kan ik zelf nog steeds beter) en mijn favo pizzabakker is op vakantie.
Mijn favo shoarmatent is wel open.... Bedenk ik mij nu :o
En nu als een razende douchen en dan slapen, de wekkerT gaat weer vroeg :')
pi_115725433
Ik heb genoten van deze zomerse dag hoor O+ de hele dag in de tuin bezig geweest en vanavond lekker met mijn ouders in onze tuin gegeten.
Ben wel verkleurd (lees rood geworden).
pi_115726059
Ook ik heb genoten van het heerlijke weer, maar ik kon lekker zwemmen en er stond een briesje. Dat helpt wel een hele hoop! :D

O: magere kwark met muesli
T: 2 bolletjes Italiaans schepijs in een hoorntje :9
L: 1/3 stokbrood met lekkere dingetjes, glaasje sap
T: 2 wijntjes, 2 krakelingen, peerijsje
D: 3 stokje kipsaté, salade van veldsla/komkommer/tomaat/avocado, 2 glazen spa&fruit lemon-cactus

En nu nog even iets te eten zoeken, want ik heb trek :+
pi_115726122
Ik ben vanochtend nog even weggeweest naar de mams, stukkie met hond gewandeld en snel naar huis getuft voor het écht warm zou worden ivm auto/zon/aircoloos/baby.

Verder de hele dag binnengezeten en dat vond ik helemaal geen straf. Had tijd om een beetje te rommelen omdat baby ca. 3,5 uur geslapen heeft vanmiddag. In de tuin vond ik het vies warm, binnen was het 24 graden, prima temperatuur.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_115727292
Hai!

Zomer O+ al was t vandaag inderdaad wel heul warm! Maar ik klaag niet :P

Lekker bezig geweest en in mn huis is het gelukkig prima temperatuur!
Oh en ik moest net strijken, nu weet ik weer waarom ik t nooit doe :')
pi_115727305
Hier ook een heerlijk dagje O+ Naar de stad geweest, wat gewandeld en boekjes gekocht en daarna lekker op een terrasje gezeten en daar gegeten en biertjes gedronken O+ Zo fijn dat Mr.Mo er weer (even) is O+ O+
Ja doei.
  Vis een optie? zaterdag 18 augustus 2012 @ 22:02:54 #113
70532 loveli
N
pi_115727439
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 21:59 schreef Nallie het volgende:
Oh en ik moest net strijken, nu weet ik weer waarom ik t nooit doe :')
Heetste dag van het jaar en morgen hoef je niet netjes naar je werk :?
crap in = crap out
pi_115727512
Ik was net in bad en zit nu in de tuin een beetje te lezen op m'n iPad. Met vanille- én citroenkaarsjes om me heen. Ik denk dat ik een hangmat wil, dan zou het nog perfecterder zijn. :+
pi_115728358
Jij weet wat genieten is Co!

Hier nog 1: foute vrouwen film kijken. Chocolat is jum! :+
pi_115728736
Wij zijn weer terug uit Stockholm. Eerder terug gekomen omdat ik het zoooo koud had...wel toffemuziek gehoord..
pi_115728999
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 22:02 schreef loveli het volgende:

[..]

Heetste dag van het jaar en morgen hoef je niet netjes naar je werk :?
Vakantiejurkjes... en anders moest het morgen en dan wordt het nog warmer, dus eigenlijk was ik heel slim :P
  zondag 19 augustus 2012 @ 05:07:39 #118
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115738321
Op naar de airco :')
  Vis een optie? zondag 19 augustus 2012 @ 09:01:40 #119
70532 loveli
N
pi_115739026
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 05:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Op naar de airco :')
Best lekker he? ;)
crap in = crap out
pi_115739268
Ik kwam uit 42 graden gisteren, dus mij viel het erg mee hier!

Hoi!
pi_115739384
Ik mag zo weer lekker werken! In de hitte :P
pi_115739637
Morning! Eindstand gisteren:
O: twee boterhammen met omelet van 2 eieren en 2 tomaten erbij
L: grapefruit, appel, 2 nectarines
D: singapore noodles
T: blikje appelsap
:D huhu.
pi_115739819
Luchtig lijstje Perr :P

Ik ga zo zwemmen *O*

Lekker een paar koude kipwrapjes maken en wat schijven ananas en dat mee naar buiten :9
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_115740010
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 22:25 schreef An24 het volgende:
Jij weet wat genieten is Co!

Hier nog 1: foute vrouwen film kijken. Chocolat is jum! :+
Sjokolat of sjonnie? :P

Ik moet zo ook weer werken. de planning van Novem klinkt me beter in de oren eigenlijk. :+
pi_115740047
Het is hier grijs en grauw!

Lekker een dagje in huis rond hangen, misschien straks naar de sportschool. Zo ontbijten met vers gebakken brood.
pi_115740082
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 10:33 schreef Jagärtrut het volgende:
Het is hier grijs en grauw!

Lekker een dagje in huis rond hangen, misschien straks naar de sportschool. Zo ontbijten met vers gebakken brood.
Hoe bevalt het nu samen?
pi_115740125
Mogge!
Dit weer is te warm voor mij :') en dan was ik gister ook nog ziek met braken.
Op het werk is de temperatuur prima :) dus het is niet erg om weer te beginnen.
pi_115740193
Hoe quote je mobiel uit een oud topic? Nou ja, het gaat zo mooi als het weer is Perruche, zelfs weer zin om in de collegebanken te zitten over een week of 2 :')

Lijstje van vandaag wordt niks, de winkel is volgens mij pas om 4 uur open en tot dan heb ik maar 6 appels in huis. Vanavond even m'n ouders mee uit eten nemen naar??

De vakantiekilos gaan er echter al wel langzaamaan af. Heuh.

quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 12:22 schreef Tinkepink het volgende:
Man en kinderen zitten binnen, ik zoek afleiding van de warmte in arnhem. Vanavond lekker aan de rijn picknicken denk ik + vissen.
:') lekker laat, gisteren was museum Bronbeek gratis te bezoeken.

Vandaag Muziek in Sonsbeek

[ Bericht 42% gewijzigd door uw_koninklijke_sneuheid op 19-08-2012 10:49:05 ]
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
pi_115740474
quote:
10s.gif Op zondag 19 augustus 2012 10:31 schreef conleche het volgende:

[..]

Sjokolat of sjonnie? :P

Ik moet zo ook weer werken. de planning van Novem klinkt me beter in de oren eigenlijk. :+
:P
pi_115740894
Vandaag toch maar een Jillian rustdag genomen.
Tijd om de bikini weer aan te trekken en in het zwembad in de tuin te gaan liggen.
pi_115740918
Ik probeer mijn vriendje over te halen te gaan zwemmen vanmiddag :D
pi_115740940
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 11:23 schreef Perruche het volgende:
Ik probeer mijn vriendje over te halen te gaan zwemmen vanmiddag :D
Succes! :D
pi_115741115
Wij zijn lekker aan het opvoeden :P Als ze nou even een dutje gaan doen kan ik in de tuin gaan liggen :D
pi_115741160
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 11:31 schreef LieLie het volgende:
Wij zijn lekker aan het opvoeden :P Als ze nou even een dutje gaan doen kan ik in de tuin gaan liggen :D
haha, ik zie het al helemaal voor me: " nee, euh, foei, pssst klap klap, &%^&$^%& potver"... :+
pi_115741189
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 11:32 schreef An24 het volgende:

[..]

haha, ik zie het al helemaal voor me: " nee, euh, foei, pssst klap klap, &%^&$^%& potver"... :+
Haha, precies ;)
pi_115741277
Ik heb gisteren trouwens groene citroenthee gemaakt, met blaadjes munt er in, om af te laten koelen. Ik heb het net overgeschonken in een kan en in de koelkast gezet. Maar dat die blaadjes er een nacht in hebben gelegen geeft toch niet?
pi_115741300
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 11:38 schreef LieLie het volgende:
Ik heb gisteren trouwens groene citroenthee gemaakt, met blaadjes munt er in, om af te laten koelen. Ik heb het net overgeschonken in een kan en in de koelkast gezet. Maar dat die blaadjes er een nacht in hebben gelegen geeft toch niet?
Op zich niet. Wel uitkijken dat het niet te bitter wordt.
pi_115741390
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2012 11:34 schreef LieLie het volgende:

[..]

Haha, precies ;)
En voor ze het geleerd hebben, heb je zulke plantjes:

:+
  zondag 19 augustus 2012 @ 11:50:57 #139
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_115741529
Pfoeh! BodyCombat was best warm :')
pi_115741790
O:Twee gekookte eieren
T: Kwark met noten (amandelen/walnoten) en zaden (pompoenzaden, zonnebloempitten, sesamzaad)
T: Appel en een kiwi
L: Makreel op brood
D: Gewokte prei, courgette, aubergine, rode ui, knoflook met sesamzaad & kruiden
T: Wortels en komkommer
S: 1 uur hardlopen inclusief push ups & squats
pi_115741798
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 11:43 schreef An24 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Wij hebben die kaart ook hangen. Ik was even in de war bij het langs scrollen. :+.
pi_115742092
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 12:02 schreef Lin93 het volgende:
O:Twee gekookte eieren
T: Kwark met noten (amandelen/walnoten) en zaden (pompoenzaden, zonnebloempitten, sesamzaad)
T: Appel en een kiwi
L: Makreel op brood
D: Gewokte prei, courgette, aubergine, rode ui, knoflook met sesamzaad & kruiden
T: Wortels en komkommer
S: 1 uur hardlopen inclusief push ups & squats
Super lijstje, als je in je D ook nog wat proteine zoals kip of gehakt stopt. En anders knap dat je een uur hardlopen volhoudt :+

DAD: :+
pi_115742255
Gisteren:
O1: drumstick
O2: gekookt ei, magnetron kaascrackers met roomkaas en komkommer.
T: zalm roomkaas rolletjes
L: tonijnsalade op botersla
T: wodka, baconknabbels gekookt ei
D: kip/groentenpakketje uit de oven
T: creme fraiche citroen/zoetstof stukje brie

Vandaag:

O: Gekookt eitje
L: botersla, tomaat, hard uitgebakken speklapstukjes, ui, dressing
T: magnetronkaascrackers met komkommer
T: gekookt eitje
S: hardlopen
T; wodka
D: tartaartje, gebakken ui, tomaat, gesmolten brie, botersla
T: creme fraiche, citroen/zoetstof
pi_115742300
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2012 12:15 schreef An24 het volgende:

[..]

Super lijstje, als je in je D ook nog wat proteine zoals kip of gehakt stopt. En anders knap dat je een uur hardlopen volhoudt :+

DAD: :+
Thx, maar ik eet geen vlees :) De eiwitten haal ik uit eieren, noten, zaden, kwark etc. Alles biologisch.
pi_115742345
quote:
12s.gif Op zondag 19 augustus 2012 12:25 schreef Lin93 het volgende:

[..]

Thx, maar ik eet geen vlees :) De eiwitten haal ik uit eieren, noten, zaden, kwark etc. Alles biologisch.
Vis? Kaas? Je zit nu best laag in je kcal namelijk.
pi_115742664
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2012 12:27 schreef An24 het volgende:

[..]

Vis? Kaas? Je zit nu best laag in je kcal namelijk.
Wederom thx voor de tip. Ik eet echter bijna altijd volle producten zoals volle kwark. De hoeveelheid noten (ongebrand & ongezout), zaden, vette vis (zie makreel in mijn vorige post), roomboter etc. zorgen voor voldoende Kcal. Volle producten (met goede vetten) zijn, in tegenstelling tot wat veel mensen denken, enorm gezond. Daarnaast natuurlijk veel varieren. Dit was een voorbeeld van één dag, maar elke dag is het anders. Mijn BMI is 'A okay' :)

P.s. Kaas eet ik ook. Zonder dierlijk stremsel en ik kies dan voor biologische geitenkaas. Veel beter te verteren en op te nemen door je lichaam.
pi_115742771
geitenkaas is ook dieronvriendelijk: voor elk geitje wordt ook een bokje geboren & geslacht. ik dur fte zeggen dat stremsel diervriendelijker is (slachtafvalproduct)....

gebruik je ook tahoe/tofoe? alleen uit zuivel en noten haal je niet voldoende verschillende proteinen.

dat volvet gezond kan zijn weten we hier allemaal wel ;)
Kwak
pi_115742943
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 11:43 schreef An24 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Haha, op zich mogen de yucca's wel wat kleiner ;)
pi_115743164
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 12:39 schreef Lin93 het volgende:

[..]

Wederom thx voor de tip. Ik eet echter bijna altijd volle producten zoals volle kwark. De hoeveelheid noten (ongebrand & ongezout), zaden, vette vis (zie makreel in mijn vorige post), roomboter etc. zorgen voor voldoende Kcal. Volle producten (met goede vetten) zijn, in tegenstelling tot wat veel mensen denken, enorm gezond. Daarnaast natuurlijk veel varieren. Dit was een voorbeeld van één dag, maar elke dag is het anders. Mijn BMI is 'A okay' :)

P.s. Kaas eet ik ook. Zonder dierlijk stremsel en ik kies dan voor biologische geitenkaas. Veel beter te verteren en op te nemen door je lichaam.
Ok! Wat is je reden dan om lijstjes plaatsen?
pi_115743500
Lijstje gisteren begon goed:

O: yoghurt met mango
L: wraps met gepocheerde zalm en wat light-mayo met dille en wat sla
T: pint John Smith
T: pint Guinness
D: broodje hamburger met een paar frieten en een pint Guinness
T: half bakje aardbeien

Wel genoeg Kcals uit het bier. Maarja. Dat was 't wel. :')__! Wel een heerlijk dagje gehad, dus ik vind 't wel best.

Vandaag:

O: paar plakken zuurdesembrood met oa. paté
T: druifjes, aardbeitjes
L: paar plakken zuurdesembrood met oa. paté
T: perzik
S: Jillian
D: volkorenfajita's met kip/paprikavulling

Nog steeds niet bruisend, maar ik vind het wel best dit weekend, en iig Jillian!

Verder doen we vandaag niet zoveel. Lekker thuis chillen en genieten van elkaar's gezelschap. O+
En we hebben gisteren besloten wat we gaan doen volgend jaar oktober: we gaan 2 - 4 maanden door China (en misschien Zuid-Oost Azië) fietsen 8-) O+ Dus zijn alvast wat aan het inlezen en zulks :)
Ja doei.
pi_115743591
Cool Mo!
Zijn jullie ook nog steeds van plan om die wereldreis te gaan maken?
pi_115743674
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 13:13 schreef Sarabi het volgende:
Cool Mo!
Zijn jullie ook nog steeds van plan om die wereldreis te gaan maken?
Yup, die staat nog ontzettend op de planning, maar we willen in de tussentijd ook niet stilzitten. Dus hebben we eens gekeken naar de landen waar reizen met (de eigen) motoren lastig of onmogelijk is en willen we die los gaan doen. China is daar één van de landen van: je mag daar in grote delen niet zonder gids met je eigen motorvoertuig reizen en die gids zou ook in door de staat goedgekeurde hotels moeten overnachten op jouw kosten: niet echt ons idee van een leuke reis :') :D
Dus gaan we 'in de tussentijd' dat soort landen maar los bezoeken, en we willen voordat we het 'm op een écht goed sparen zetten na mijn master nog een mooie lange reis maken, dus dit leek ons een goed plan!
Ja doei.
pi_115743887
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 20:18 schreef conleche het volgende:

[..]

Solly :@

Ik heb intussen gegeten, want dat ging even voor, wegens heul honger. Ik geloof ook wel dat sommige mensen meer last van warmte hebben dan anderen hoor! Zwangeren, of met overgewicht zoals Kwak, of mensen met astma of wat ook. Maar ik heb het gevoel dat er wat te snel aan wordt toegegeven en erover wordt geklaagd ipv er maar het beste van te maken, want het is ook echt waar dat zodra je toegeeft aan lamlendigheid het er erger van wordt.. Ik heb ook liever 24 graden en een fris windje en als het een week achter elkaar regent, klaag ik ook. Maar ik weet niet, ik vond dat er een beetje negatief werd gedaan over de eerste de beste zomerse dag in Nederland. Maar uiteindelijk bleek Kwak gewoon te hebben gekinect ipv de kelder te hebben opgezocht. :P En stond jij onder de douche. Dus all well that ends well.

En XM: het is slippertjesweer!!!! Geen pumps weer! :D
Ah ja, mensen zijn geneigd om snel te klagen, true. Dat ben ik wel met je eens. Kan ik ook niet zo goed tegen. :)

Vandaag alweer twee keer lekker onder de douche gestaan :+ Even lekker afspoelen :)

Lijstje:
O: broodje met ham, beker melk
T: hardgekookt eitje
L: boterham met chocoboter, boterham met ?, beschuit met aardbeitjes
T: nectarine of appel
D: kip madras
T: nectarine of appel
T: paar dropjes of tumtums
S: huis gestofzuigd, koelkast uitgeruimd en gepoetst, bergen was weggevouwen & naar de winkel :+
pi_115744881
Sjaak afhaak hier :W

m'n knie bleek niet helemaal skrillex-proof, dus ik ben maar vroeg naar huis gegaan.
Wel twee zeer leuke dagen gehad met ons hpkw! En de anderen natuurlijk :) en een heleboel artiesten gehoord die ik vaker ga beluisteren.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_115745059
Leuk vaiz! Was dit ook gelijk je laatste vakantiedag of was je al weer aan het werk? De weken gaan zo snel ;(
pi_115745149
"The World is an endless Skrillex Opportunity"

En zonde van je knie Vaaiz, maar fijn dat 't leuk was!
Ja doei.
pi_115745316
Mijn vakantie is na vandaag ook voorbij. Het is echt voorbij gevlogen en ik had nog wel vijf weken ;(
pi_115745636
Ik heb het grootste gedeelte van m'n dagen opgenomen An, ben tot 13 september vrij *O*

Was niet gepland, maar meer zoiets van fuck it, neem nog meer vakantie :D

Was zeker leuk, maar denk niet dat LL m'n festival word. Super muziek maar ook groot deel van publiek dat ik niet zo goed trek...
Of nou, voel me er niet tussen thuis.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_115746883
Jammer viz, maar leuk dat het wel tof was!
Vriendje gaat niet zwemmen maar vriendinnetje wel, yiehoo.

Lijstje:
O: 2 bth geitenkaas/honing
L: salade van romainesla, komkommer, tomaat met dressing, 1 grote wortel
T: 250 ml vanille yoghurt met rode bessen
D:...?
  zondag 19 augustus 2012 @ 15:11:20 #160
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_115746949
Wij zijn op weg naar mijn ouders om de cabrio te halen. We gaan er namelijk mee op vakantie *O*
pi_115746992
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 14:24 schreef V1z0R het volgende:
Ik heb het grootste gedeelte van m'n dagen opgenomen An, ben tot 13 september vrij *O*

Was niet gepland, maar meer zoiets van fuck it, neem nog meer vakantie :D

Was zeker leuk, maar denk niet dat LL m'n festival word. Super muziek maar ook groot deel van publiek dat ik niet zo goed trek...
Of nou, voel me er niet tussen thuis.
Ohwwwww wat lekker zeg! Je hebt gewoon bijna een hele schoolvakantie vrij! Lekker dat dit ook gewoon last minute kan O+
pi_115747650
Er staan raw brownies in de vriezer. Eindelijk kon ik ze maken met mijn foodprocessor *O*
pi_115747722
Hier ook weer even een lijstje :D

O: Halfvolle Yoghurt met bio noten muesli van de AH en een appel erin
L: Twee volkoren boterhammen met kokosbrood
T: x
D: BBQen straks :9

D: Water en cappucchino
S: Vanavond nog ff half uur sporten als het wat afgekoeld is :)

En ik krijg een broodmachine woensdag *O*
pi_115748237
Beetje weinig hè Per :P. Veel plezier met zwemmen!
quote:
6s.gif Op zondag 19 augustus 2012 15:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij zijn op weg naar mijn ouders om de cabrio te halen. We gaan er namelijk mee op vakantie *O*
Leuk! *O* Waar gaan jullie naar toe?

Bevalt ie An?
pi_115748482
Zondags luierlijstje :D
• griekse yoghurt met muesli
• broodmaaltijd; 3 boterhammen, 1 gekookt ei, 1 krekker, 1 bak fruitsalade
• varkentjes loslaten in de wei
• klein modderpoeltje graven in de varkenswei
• varkentjes aaien
• brandnetels knippen in adamskostuum
• schapen vangen
• 1 volwassen ram enkele tientallen meters verslepen
• 2 koeien ervan overtuigen dat ze neeeeeeeeeeeee niet dat pad neeee niet daarlangs hup daarin naar het weitje met schaduw moesten (rennen kappen draaien rennen gillen geen paniek rustig)
• 1 bak fruitsalade met kwark
1 pils
schouderkarbonade van eigen varken, sperziebonen uit eigen tuin
toetje?
pi_115748530
:D!
pi_115748626
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 15:58 schreef Vlierbloesem het volgende:
Beetje weinig hè Per :P. Veel plezier met zwemmen!

[..]

Leuk! *O* Waar gaan jullie naar toe?

Bevalt ie An?
Jah O+ *O*
pi_115748669
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 16:06 schreef sigme het volgende:
Zondags luierlijstje :D
• griekse yoghurt met muesli
• broodmaaltijd; 3 boterhammen, 1 gekookt ei, 1 krekker, 1 bak fruitsalade
• varkentjes loslaten in de wei
• klein modderpoeltje graven in de varkenswei
• varkentjes aaien
• brandnetels knippen in adamskostuum
• schapen vangen
• 1 volwassen ram enkele tientallen meters verslepen
• 2 koeien ervan overtuigen dat ze neeeeeeeeeeeee niet dat pad neeee niet daarlangs hup daarin naar het weitje met schaduw moesten (rennen kappen draaien rennen gillen geen paniek rustig)
• 1 bak fruitsalade met kwark
1 pils
schouderkarbonade van eigen varken, sperziebonen uit eigen tuin
toetje?
:') Jij hebt je toetje wel verdiend!
  zondag 19 augustus 2012 @ 17:15:15 #169
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_115750791
Vlier, naar Tsjechië en Slovenië :).
pi_115751042
quote:
14s.gif Op zondag 19 augustus 2012 17:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vlier, naar Tsjechië en Slovenië :).
Lijkt mij ook leuk om een keer die kant op te gaan! Ben benieuwd wat jullie ervan vinden :Y. Veel plezier O+.
pi_115751448
We zijn al bezig met onze vakantie van volgend jaar, dan willen we graag een roadtrip die kant op maken. Veel plezier, XM!
  zondag 19 augustus 2012 @ 17:38:00 #172
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_115751509
Duurt nog ff hoor. Nog een HELE volle werkweek voor de boeg :X
pi_115751511
Eindelijk mijn vriendje zo ver gekregen om ook in de tuin in het badje te komen liggen O+
We hebben er twee uur gelegen, lekker gelezen en een hapje en drankje er bij.
pi_115751563
wij zijn ook van plan om volgend jaar met de tent richting oost-europa te gaan. maar plannen hoe of wat doen we in t voorjaar wel...

hier is t goed te doen met alle deuren open (en de poes dus heel strak in de gaten houden), en de ventilator aan. vanmiddag met J's broertje van 17 naar de bioscoop geweest. Total Recall. Ik vond m leuk, want ik ken het origineel niet. Straks een vriendin die komt eten. Dikke prima (de wolken komen al binnendrijven van zee, en we blijken een (kapot) zonnescherm te hebben!)
Kwak
pi_115751647
Ik denk niet dat er bij ons een tent mee gaat. :+.
pi_115751659
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2012 17:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik denk niet dat er bij ons een tent mee gaat. :+.
:P later als ik rijk ben gaan wij ook in hotels. nu: not so much...
Kwak
pi_115751734
Wij houden niet van kamperen en hebben ook nog geen geld dus denk dat het weer een jaartje zonder vakantie gaat worden.
Achja over een paar jaar is alles beter :)

@Kwak dan moet je de poes wel heel goed in de gaten houden of niet? Of wil ze niet zo naar buiten?
pi_115751874
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 17:46 schreef Sarabi het volgende:
Wij houden niet van kamperen en hebben ook nog geen geld dus denk dat het weer een jaartje zonder vakantie gaat worden.
Achja over een paar jaar is alles beter :)

@Kwak dan moet je de poes wel heel goed in de gaten houden of niet? Of wil ze niet zo naar buiten?
neuh, valt mee. ze ziet buiten één boomtop, een huis en verder een witte muur waar ze nog niet overheen kan springen. de voordeur vindt ze nog te eng (durft de trap nog niet helemaal af). ze is 1 keer wezen snuffelen en weer weggegaan.

ik "hou" ook niet van kamperen, maar we maken het zo comfortabel mogelijk en kunnen dan lekker veel dagjes weg enzo op vakantie.
Kwak
pi_115751903
We hebben al een spaarplan liggen. :P.

R. komt al op het dakterras (alleen als we erbij zijn natuurlijk). Maar met dit weer ligt ze liever binnen.
pi_115752070
Ik ga in NY ook niet in een hotel, die prijzen daar zijn echt absurd, onder de 200 euro per nacht, heb je er bijna niks. Heb nu iets geboekt via Airbnb, 312 euro voor 6 nachten, gedeeld door twee, dus ik zit voor 25 euro per nacht! En het ziet er nog eens leuker uit ook, 3 slaapkamers die worden verhuurd en dan een gemeenschappelijke keuken, woonkamer en badkamer. Kan ik ook eens gewoon koken, want ik vind alle maaltijden buiten de deur heel snel vervelen.
pi_115752197
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 17:57 schreef conleche het volgende:
Ik ga in NY ook niet in een hotel, die prijzen daar zijn echt absurd, onder de 200 euro per nacht, heb je er bijna niks. Heb nu iets geboekt via Airbnb, 312 euro voor 6 nachten, gedeeld door twee, dus ik zit voor 25 euro per nacht! En het ziet er nog eens leuker uit ook, 3 slaapkamers die worden verhuurd en dan een gemeenschappelijke keuken, woonkamer en badkamer. Kan ik ook eens gewoon koken, want ik vind alle maaltijden buiten de deur heel snel vervelen.
Wat leuk! Wij zitten wel in een hotel in NY en moeten dus ook iedere dag uiteten. Vind ik op zich niet erg, maar kost natuurlijk veel meer dan zelf koken. Al heb ik gehoord dat het in NY (centrum) lastig is om iets te vinden om zelf te kunnen koken? Weinig supermarktjes schijnt?
pi_115752415
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 18:00 schreef Vlierbloesem het volgende:

[..]

Wat leuk! Wij zitten wel in een hotel in NY en moeten dus ook iedere dag uiteten. Vind ik op zich niet erg, maar kost natuurlijk veel meer dan zelf koken. Al heb ik gehoord dat het in NY (centrum) lastig is om iets te vinden om zelf te kunnen koken? Weinig supermarktjes schijnt?
er zit een ondergrondse supermarkt op de hoek van 48th/49th street en 9th avenue (was om de hoek van mijn hotel). dat was de enige supermarkt die ik gezien heb.
Kwak
pi_115752519
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 18:07 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

er zit een ondergrondse supermarkt op de hoek van 48th/49th street en 9th avenue (was om de hoek van mijn hotel). dat was de enige supermarkt die ik gezien heb.
Goed om te weten! Dankje! Ook handig voor ontbijt/lunch.
pi_115752552
Uiteten in NY vond ik niet zo duur eigenlijk.
Ben net terug van dagje varen, beetje verbrand geloof ik. Ook nog tijdje gewakeboard, erg mooi om weer eens te doen.
pi_115752603
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 15:37 schreef An24 het volgende:
Er staan raw brownies in de vriezer. Eindelijk kon ik ze maken met mijn foodprocessor *O*
mwah! Ze zijn inderdaad lekker :9
pi_115752626
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2012 17:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Duurt nog ff hoor. Nog een HELE volle werkweek voor de boeg :X
Zo voorbij. Denk aan mij, moet er nog 5 en een beetje :+
pi_115753006
Er zit een whole foods market op de hoek Bowery/Houston heb ik opgezocht en das maar een paar blokken. Een fantastische, maar wel een dure supermarkt trouwens, dus om het geld hoef je het niet te doen, maar ik vind het gewoon lekker om eerst rustig te ontbijten en koffie te drinken voor ik de deur uit ga. Lunch zullen we wel veelal buiten de deur doen en dinner denk ik zo half half.
pi_115753290
Brandnetels en adamskostuum of is het eva-? Klinkt erg tricky :D lol @ koei _O-

An, heb het geluk dat groot project er voor na m'n vakantie ligt, dus qua overlapping e.d. werkte het.
En kan wel blijven sparen qua dagen maar na de laatste jaren ook wel aan toe.
pi_115753306
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 18:26 schreef conleche het volgende:
Er zit een whole foods market op de hoek Bowery/Houston heb ik opgezocht en das maar een paar blokken. Een fantastische, maar wel een dure supermarkt trouwens, dus om het geld hoef je het niet te doen, maar ik vind het gewoon lekker om eerst rustig te ontbijten en koffie te drinken voor ik de deur uit ga. Lunch zullen we wel veelal buiten de deur doen en dinner denk ik zo half half.
Even gekeken, maar die is voor mij ver weg :P. Er is wel een andere whole foods market op vergelijke afstand als de supermarkt van kwak. Leuk om een keer naar toe te gaan denk ik!
pi_115753481
Vlier, mijn D wordt pannenkoeken dus met de kcals zal het wel goed gaan!

We hebben net heerlijk gezwommen in open water tussen alle hipsters, lekker hoor...!
pi_115753672
Volgend jaar wil ik wel weer kamperen. Vind het wel relaxed om s avonds voor je tentje te zitten met wat lekkers en een boekje.
pi_115753728
Vlier, ik ga je nog een eettip geven. Zodra ik me herinner hoe het ook alweer heette.

En ga hoe dan ook spareribs eten bij Ruby Tuesday. Lekkerste die ik óóit gegeten heb.
pi_115753899
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 18:39 schreef Perruche het volgende:
Vlier, mijn D wordt pannenkoeken dus met de kcals zal het wel goed gaan!

We hebben net heerlijk gezwommen in open water tussen alle hipsters, lekker hoor...!
Mooi zo!
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2012 18:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vlier, ik ga je nog een eettip geven. Zodra ik me herinner hoe het ook alweer heette.

En ga hoe dan ook spareribs eten bij Ruby Tuesday. Lekkerste die ik óóit gegeten heb.
Leuk! Eettips zijn meer dan welkom! Ik schrijf het op. Heb nog nooit spareribs gegeten, dit lijkt me een goede plek voor de eerste keer :9.
pi_115753996
Er zit er een op 3 minuten loopafstand van ons hotel! Perfect :+.
pi_115754083
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2012 18:47 schreef DevilsAndDust het volgende:

Chili's is ook een goed en lekker keten! Ze hebben heerlijke fajitas en ook een kopje met gezondere keuzes.
pi_115754187
Zo weer de hele dag gewerkt! En nog nooit zoo veel gezweet!
pi_115754299
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2012 18:58 schreef LieLie het volgende:

[..]

Chili's is ook een goed en lekker keten! Ze hebben heerlijke fajitas en ook een kopje met gezondere keuzes.
Zit niet in de buurt als ik goed gekeken heb. Helaas.
  zondag 19 augustus 2012 @ 19:10:29 #198
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115754472
Dat is klote V1.. Hoop dat je nog wel heel erg van je vakantie kan genieten!!

Wij hadden 10 druppels regen :o

Lijst:
O: kwark en vla
T's: halve komkommer, 1 tomaat, cup a soup kerrie, koffie met de verste slagroom die je maar kan bedenken :9 , appel, nectarine
L 3 boterhammen dik met zelfgegrilde kipfilete en ene hele tomaat, cup a soup kerrie, beker melk
T's: appel, pruim, blokje choco, paar pepermuntjes, hap vers gebakken gevulde koek
D: Bloemkool, grote courgette, ui, 500 gr champignons, 1 paprika, varkenshaas, bak met sla en dressing, paar gebakken aardappelen
T verse rabarbermoes met vla
pi_115754631
Wanneer ga jij eigenlijk Vlier? Ik kwam op de sportschool een meisje tegen en die vertelde dat ze net terug was van een half jaar NY en dat ze een lijst had gemaakt met alle places to be/ things to do. Ze zou het aan me mailen, ik heb nog niks gezien, maar als het komt, zal ik het aan je doorsturen?
pi_115754685
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 19:15 schreef conleche het volgende:
Wanneer ga jij eigenlijk Vlier? Ik kwam op de sportschool een meisje tegen en die vertelde dat ze net terug was van een half jaar NY en dat ze een lijst had gemaakt met alle places to be/ things to do. Ze zou het aan me mailen, ik heb nog niks gezien, maar als het komt, zal ik het aan je doorsturen?
Heel graag! Leuk! Ik ga eind augustus, jij?
pi_115754714
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 19:17 schreef Vlierbloesem het volgende:

[..]

Heel graag! Leuk! Ik ga eind augustus, jij?
10 september!
pi_115754938
Nog nooit spareribs gegeten? :o Volgens mij zit er ook een ribhouse Texas bij jou in de buurt VB, hebben ook lekkere ribs, helemaal als je van pittig houd...

:{ met dit weer zakt m'n eetlust dus ook gigantisch... M'n D is tot nu toe 2 ansjovis/olijf spiesjes :@
pi_115755060
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 19:18 schreef conleche het volgende:

[..]

10 september!
Ook al bijna O+.
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 19:26 schreef V1z0R het volgende:
Nog nooit spareribs gegeten? :o Volgens mij zit er ook een ribhouse Texas bij jou in de buurt VB, hebben ook lekkere ribs, helemaal als je van pittig houd...

:{ met dit weer zakt m'n eetlust dus ook gigantisch... M'n D is tot nu toe 2 ansjovis/olijf spiesjes :@
Nee, nog nooit. Moet zeker verandering in komen? ;)

Ik heb er helemaal geen last van dat m'n eetlust minder is met dit weer (helaas? oO<).
  zondag 19 augustus 2012 @ 19:32:07 #204
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115755098
Heb altijd honger :')

Wilde vandaag weer naar de buffetchinees maar vandaag hadden ze het ook niet :r.

Spareribs, zo overschat.. Ik hou niet zo van dat het van het bot afvalt.

Vakantie, geniet ervan iedereen!

Wij gaan in maart naar Egypte heb ik besloten :D
pi_115755129
De reden dat wij die ram versleept hebben is de lammetjesplanning. De ram staat nu bij de jonge rammetjes, en de grote en kleine ooitjes lopen een weitje verderop. Als het aan ons ligt (wat de vraag is), komt die ram pas 1 oktober bij de ooien en komen er dus geen lammetjes voor 1 maart.

Dan kunnen wij met een gerust hart in januari / februari een paar weken kamperen in Marokko. Waar je overigens voor geen geld ook in mooie hotels kan zitten (of voor nog minder geld in minder mooie maar op een bepaalde manier ook wel spectaculaire hotel). Maar ik kampeer graag. We gaan met de auto met de daktent op het dak, dus we kunnen ontspannen slapen in een luxe tweepersoons bed.
pi_115755150
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 19:18 schreef conleche het volgende:

[..]

10 september!
En dan maar een paar dagen?
  zondag 19 augustus 2012 @ 19:36:10 #207
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115755241
quote:
2s.gif Op zondag 19 augustus 2012 19:32 schreef sigme het volgende:
De reden dat wij die ram versleept hebben is de lammetjesplanning. De ram staat nu bij de jonge rammetjes, en de grote en kleine ooitjes lopen een weitje verderop. Als het aan ons ligt (wat de vraag is), komt die ram pas 1 oktober bij de ooien en komen er dus geen lammetjes voor 1 maart.

Dan kunnen wij met een gerust hart in januari / februari een paar weken kamperen in Marokko. Waar je overigens voor geen geld ook in mooie hotels kan zitten (of voor nog minder geld in minder mooie maar op een bepaalde manier ook wel spectaculaire hotel). Maar ik kampeer graag. We gaan met de auto met de daktent op het dak, dus we kunnen ontspannen slapen in een luxe tweepersoons bed.
Het klinkt altijd zo romantisch maar als ik na ga denken dan ga ik gruwelen :D
pi_115755259
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 19:36 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Het klinkt altijd zo romantisch maar als ik na ga denken dan ga ik gruwelen :D
Wat? Die enorme verzameling beesten of kamperen in Marokko?
  zondag 19 augustus 2012 @ 19:38:11 #209
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115755304
quote:
10s.gif Op zondag 19 augustus 2012 19:36 schreef sigme het volgende:

[..]

Wat? Die enorme verzameling beesten of kamperen in Marokko?
Both :D

Mjah, heb alles vroeger als boerendochter wel meegemaakt.
pi_115755716
Dat is het lekkere uniek, die bij texas zijn goede kluivers! :9
Al zou ik jou de new yorker aanraden ;) of bij goede trek de flintstone :9~
Pepersausje erbij...
Sowieso knoflooksaus bij de patat of aardappels.

Zit er 1 in Zeegse, nog wel keer te doen vanaf jouw plekje dacht ik :Y
pi_115755899
Dat is trouwens waar ik op hoop in Aruba, een 2m10 bed...
In zuid-europa heb je vaak die kut 1m90 bedjes. }:|
pi_115756383
quote:
2s.gif Op zondag 19 augustus 2012 19:32 schreef sigme het volgende:

Das een pokke eind rijden!
pi_115756551
quote:
5s.gif Op zondag 19 augustus 2012 19:33 schreef sigme het volgende:

[..]

En dan maar een paar dagen?
16e vlieg ik weer terug, kom in de ochtend van 17 aan, rij dan door naar Belgie, haal mijn ex en de hond op en dan rijden we door naar Frankrijk. Kom ik eind september weer van terug en dan is het gedaan voor dit jaar met de vakantiepret. :P
pi_115756623
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2012 20:07 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Das een pokke eind rijden!
Euh ja, maar door Spanje rijden is wel heel mooi, hoor bij de lol van naar Marokko rijden. In Marokko willen we tot La'youne, dus dat is nog best een heel end naar het zuiden. Niet naar Dakhla deze keer, denk ik.
pi_115757643
quote:
10s.gif Op zondag 19 augustus 2012 20:12 schreef conleche het volgende:

[..]

16e vlieg ik weer terug, kom in de ochtend van 17 aan, rij dan door naar Belgie, haal mijn ex en de hond op en dan rijden we door naar Frankrijk. Kom ik eind september weer van terug en dan is het gedaan voor dit jaar met de vakantiepret. :P
Zwaar leven hoor, dat kunstenaressenbestaan :D.
De ex die ik eens ontmoet heb?
pi_115757650
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 20:14 schreef sigme het volgende:

[..]

Euh ja, maar door Spanje rijden is wel heel mooi, hoor bij de lol van naar Marokko rijden. In Marokko willen we tot La'youne, dus dat is nog best een heel end naar het zuiden. Niet naar Dakhla deze keer, denk ik.
Leuk! O+
Ja doei.
pi_115757778
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 20:42 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Leuk! O+
Mooi moterrijterein ook daar! Later als ik groot ben haal ik m'n moterrijbewijs en ga ik daar toeren.

quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 16:11 schreef An24 het volgende:

[..]

:') Jij hebt je toetje wel verdiend!
Het werd een extra pilsje voor het eten en een karnemelk-banaan-nectarine-smoothy erna.

quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 18:33 schreef V1z0R het volgende:
Brandnetels en adamskostuum of is het eva-? Klinkt erg tricky :D lol @ koei _O-

An, heb het geluk dat groot project er voor na m'n vakantie ligt, dus qua overlapping e.d. werkte het.
En kan wel blijven sparen qua dagen maar na de laatste jaren ook wel aan toe.
Eva ;). Ik ben bijna ongevoelig voor brandnetel, maar dat moet ik natuurlijk wel blijven etaleren trainen.
pi_115757805
Het staat hier ook nog wel eens op de wishlist om er met de motor doorheen te rijden, maar stiekem willen we dan ook een groter deel van Afrika nog meepakken en wellicht wel helemaal naar de Kaap. Wel veel regelwerk, dus dat komt nog wel eens een keer. Eerst China volgend jaar dus, met de trapfiets.
Ja doei.
pi_115758016
Lekker zonnig dagje op het water weer vandaag! O+

O: magere kwark met wat vruchtenyoghurt erdoor + muesli
T: krentenbol
L: kwart stokbrood met kipkerrie salade, druiven, glas appelsap
T: 3 toastjes tonijnsalade, stroopwafel, peerijsje
D: zalmpakketje met haricot verts uit de oven
T: peerijsje, 2 blokjes chocola
pi_115758153
Het klinkt erg gaaf MoBlo, China! Het is een land waar ik zeker nog wel eens naartoe wil, maar op de fiets lijkt me dan niet helemaal ons ding :+

de meneer heeft een lijstje gemaakt voor naast de weegschaal, waar we ons gewicht op kunnen bijhouden ;)
pi_115758199
quote:
14s.gif Op zondag 19 augustus 2012 20:42 schreef sigme het volgende:

[..]

Zwaar leven hoor, dat kunstenaressenbestaan :D.
De ex die ik eens ontmoet heb?
Nope, die van daarvoor! Ik ben goed met exen. :P
pi_115759765
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 19:26 schreef V1z0R het volgende:

Ieuwl, Spare Ribs in Amerika vond ik niet te hachelen... al die vieze kledders barbecuesaus erop. Boeh, doe mij maar Hollandse met ketjapmarinade :9
Kwak
  zondag 19 augustus 2012 @ 21:48:42 #223
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_115760052
Hoi! Spare ribs :9 Aai voor de knie van V1zmans!

Door China fietsen, niiice! :Y Origineel plan ook denk ik!

Ik heb vandaag Chinees gegeten bij aan restaurant dat Panda Mama heet :D Toffe panda-art ook binnen :P Prima eten ook. En ben naar Fota Wildlife Park geweest (loslopende wallabies! ^^) en Cobh (Titanic Experience en er was toevallig een soort festivalletje).

Morgen dagje Killarney, eens zien of we daar gaan lopen of een fiets gaan huren :Y

Oh en O+ hotelontbijtjes O+ Sowieso buffet met cereals, toast en scones enzo en je mag warm spul zelf bestellen - gisteren had ik gepocheerde eitjes en vandaag pancakes met golden syrup :9
pi_115761599
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 20:46 schreef sigme het volgende:

[..]

Mooi moterrijterein ook daar! Later als ik groot ben haal ik m'n moterrijbewijs en ga ik daar toeren.

[..]

Het werd een extra pilsje voor het eten en een karnemelk-banaan-nectarine-smoothy erna.

[..]

Eva ;). Ik ben bijna ongevoelig voor brandnetel, maar dat moet ik natuurlijk wel blijven etaleren trainen.
Hoe is die 3g verbinding bij jullie? /businesskansen ziet :P

Ik weet niet hoe die plant heet maar weet wel dat je er mee het steken van netels kunt tegengaan :+

Jouw enthousiasme lijkt me zelfs een vakantie naar Barneveld awesome te maken Maria! Zo wat een foute zin...
pi_115761755
Fout als in taaltechnisch
  zondag 19 augustus 2012 @ 22:27:58 #226
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_115761929
Blarney, Barneveld, klinkt ongeveer hetzelfde :D Maar we vermaken ons idd prima *O*
pi_115762124
Hebben ze er kippen? :D of is dat een blarney foul?

Heb weer grappen van het hoogste niveau zeg :')
  zondag 19 augustus 2012 @ 22:49:52 #228
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_115763083
Ik smelt!
pi_115763635
Ik ben toch behoorlijk verbrand.. Had net weekendtas over mn schouder en dat voelde niet echt fijn.
Had me ook wel ingesmeerd maar ik was direct daarna gaan wakeboarden. Misschien is het er toch afgespoeld.. Maar was mooi dagje op t water!
Het regende net hier net een beetje in utrecht, voelt direct wat koeler aan!

[ Bericht 0% gewijzigd door the85mc op 19-08-2012 23:10:55 ]
  zondag 19 augustus 2012 @ 23:07:11 #230
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_115764030
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2012 22:31 schreef V1z0R het volgende:
Hebben ze er kippen? :D of is dat een blarney foul?

Heb weer grappen van het hoogste niveau zeg :')
_O- :')

Geen kippen gezien in Blarney, maar zullen er vast zijn :+ Ik heb wel heul vaak met een slecht mekkerstemmetje die Shamrock van Johnny Bravo nagedaan: "IIIII'm the Blarrrney Stooone!" :')

quote:
11s.gif Op zondag 19 augustus 2012 22:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik smelt!
*opvangt in kommetje en aan Duvel paast om in XM-vormpje in te vriezen* Preserved!
pi_115764038
quote:
11s.gif Op zondag 19 augustus 2012 22:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik smelt!
^O^
Of is het niet positief bedoeld? :P

Wat kwark erop smeren helpt Mc, of je moet after sun hebben...
  zondag 19 augustus 2012 @ 23:08:10 #232
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_115764089
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2012 23:07 schreef V1z0R het volgende:

[..]

^O^
Of is het niet positief bedoeld? :P

Wat kwark erop smeren helpt Mc, of je moet after sun hebben...
Kwark is ook overal goed voor he! :+
pi_115764396
Ik denk niet dat ik kwark op mn schouders ga smeren ;) heb nog wel ergens body lotion liggen, dat helpt ook wel denk ik.
pi_115764517
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 23:08 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Kwark is ook overal goed voor he! :+
:Y

Smaakt ook goed met lucky charms :9

Heb een liter weggegooid ;( maar na 2 dagen in de zo'n ook maar goed
pi_115764743
We zijn zeker niet origineel Maria, vooral ook veel mensen die helemaal náár China fietsen :o maar dat gaat ons (zeker qua tijdsindeling) ook iets te ver ;) Willen in oktober op Bejing fietsen en vanuit daar een reis naar Hong Kong plannen :) Stuk minder dan van Groningen naar Bejing qua afstand (wat we al gezien hebben aan blogs) maar voor ons niet minder avontuurlijk. Het énige waar ik tegenop zie is het vliegen. Ik háát vliegen. Ik doe het wel, maar ik haat 't wel intens :').

Is Ierland nog tof? O+
Ja doei.
  Vis een optie? maandag 20 augustus 2012 @ 01:05:37 #236
70532 loveli
N
pi_115768686
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 23:13 schreef the85mc het volgende:
Ik denk niet dat ik kwark op mn schouders ga smeren ;) heb nog wel ergens body lotion liggen, dat helpt ook wel denk ik.
Aloe vera, de plant. Mocht je die toevallig in huis hebben, blad afsnijden, opensnijden en voila, pure aloe vera.
crap in = crap out
pi_115770127
Pff, ik ben maar naar de bank gegaan. :X slaapkamer is te warm. -O-
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_115770742
In de taxi naar Schiphol :D tot volgende week :W
  maandag 20 augustus 2012 @ 03:27:32 #239
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_115771266
Fijne vakantie Nallie!!
  maandag 20 augustus 2012 @ 05:10:15 #240
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115771954
Fijne vakantie!

XM, jij kan vast niet slapen :')
pi_115772841
goeiemorgen slankies!

Weer op kantoor...Tijd om de week te beginnen!

Planning:

O: havermout met banaan
T: druiven
L: chili sin carne met maisbrood
T: yoghurt?
S: misschien rondje sportschool, afhankelijk van tijd
D: verse pasta met kantarellen, salade
T: stukje choco.

Twee keer zware maaltijd, I know. qua planning kon het niet anders.
  maandag 20 augustus 2012 @ 08:39:52 #242
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_115772862
Nee klopt uniek, ik had het zo warm vannacht. Bah!
pi_115772914
Morning! Ik heb heerlijk geslapen maar wel heeeel vaag gedroomd. En het rare is, in mijn droom gebeurde er iets, maar ik wist dat het niet erg was en dat er niets zou gebeuren. Dat was namelijk in mijn dromen al vaker gebeurd :o. Heel bizar!

Jagar, prima zo toch als je geen zware T's hebt? Ziet mij er als een prima lijstje uit.

Mijn planning:
O: dubbele vk bth zachte geitenkaas & sla
T: fruit & koffie
L: salade, wat een verrassing, met een beker karnemelk
T: 2 grote wortels en bakje yoghurt (niet tegelijk)
T: drankje ergens
D: volkorenpasta met tomatensausje
B: totaal uurtje fietsen

En ik heb pijn IN m'n heupen, wtf :'). Kan dat van het zwemmen komen?
pi_115774238
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 02:49 schreef Nallie het volgende:
In de taxi naar Schiphol :D tot volgende week :W
Fijne vakantie!

En morgen slankies.
pi_115777134
wat is het stil hier! Zijn jullie allemaal aan het werk ofzo?
pi_115777299
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 11:52 schreef Jagärtrut het volgende:
Sort off ja ;)
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_115777388
hard aan het werk en gaar van de 3 uur slaap die ik vannacht gehad heb :X Maar we zijn op de helft :Y
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_115777419
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 11:52 schreef Jagärtrut het volgende:
*O*
pi_115777488
ik heb zoooo'n zin in tosti's, opeens!

Met witbrood, en in de pan gebakken. Zelfs m'n chili klinkt niet lekker meer. -O-
pi_115777810
Tosti in de pan met roomboter, yum! :9 :9

Ik heb zo een salade met avocado, ook wel ok :')
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_115777841
Lunchtijd! Wat was het heet vannacht, ik kan er slecht tegen..
Schouders zijn bijna niet meer rood gelukkig. Het zou vandaag toch minder warm worden?
  maandag 20 augustus 2012 @ 12:16:41 #252
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_115777844
Jawel. Deze dame meldt zich.

De vakantie zit er weer op. De kilo's zijn er werkelijk aangevlógen. Kortom; de tijden van sporten en gezond eten zijn weer aangebroken. Dit forum was de vorige keer een fijne stok achter de deur (vorig jaar, ook na de zomer :') ), dus ik hoop dat dat nu weer zo goed werkt! :P

Het plan: tot aan de herfstvakantie weinig carbs en veeeeel groenten en eiwitten. Geen suiker sowieso (eet ik toch al niet tot nauwelijks) en weer lekker 2 a 4 keer per week sporten. De alcohol moet eigenlijk ook blijven staan, maar ik wil niet helemaal cold turkey, dus die gun ik mijzelf nog even. :+

Vandaag voor het eerst in tijden weer eens echt gesport. :o Dat lukt in die schoolvakantie van mijn zoontje niet tot nauwelijks. Ik ben compleet met de grond gelijk gemaakt, maar het voelde ook weer goed!

Dan ook meteen maar een lijstje:

O - 2 gekookte eitjes
B - uur Tai Bo
T - sla met komkommer, tomaat, rode ui, feta en paprika
L - salade van witlof met beetje mayo, citroen, kaas en avocado
T - bakje radijsjes of tomaatjes
D - Kipspiesjes (met champs, rode ui en paprika) van de bbq + groenten/sla
T - paar witte wijntjes

Alez hop.
pi_115778090
Tvp, vakantie is bijna voorbij dus weer gaan hardlopen en gezonder eten.
  maandag 20 augustus 2012 @ 13:03:03 #254
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_115779298
Hoi :W.

Lijk wel de enige die totaal geen last heeft van de warmte? :?

Hier weer de eerste werkdag en meteen stervensdruk. Alweer een paar keer "nee" moeten verkopen.
Niet meer actief op Fok!
pi_115780230
Nee hoor vik, lekker juist die warmte! Alleen gisteren toen er onweer aankwam kreeg ik wel hoofdpijn.

Wanneer ga je eigenlijk naar Jordanie?
pi_115780331
ik dacht dat iedereen hier juist aan het verkondigen was dat ze er geen last van hebben :') cyclische gesprekken... :P

ik heb gewoon helemaal niks te melden...
Kwak
  Vis een optie? maandag 20 augustus 2012 @ 13:38:17 #257
70532 loveli
N
pi_115780360
*last van warmte meldt*
crap in = crap out
pi_115780422
Ik heb een beetje behoefte aan siesta. :P
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_115780424
Ha, gisteren nog net onder de 1800 kcals gebleven ondanks mijn 4 pannekoekjes waarvan 2 met kaas. Vind het op werkdagen toch echt makkelijker om netjes te eten dan in het weekend :?
  maandag 20 augustus 2012 @ 13:59:27 #260
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_115781111
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 13:33 schreef Perruche het volgende:
Nee hoor vik, lekker juist die warmte! Alleen gisteren toen er onweer aankwam kreeg ik wel hoofdpijn.

Wanneer ga je eigenlijk naar Jordanie?
Naja, ik lees hier, in m'n mail en op FB over mensen die niet kunnen slapen door de warmte. Ik heb grote ramen waar de zon overdag fel op komt te staan, maar ik heb gewoon alle gordijnen, ramen en zonwering dichtgehouden. Heerlijk cool ( :P @ Aurum) binnen! O+.

Over precies twee maanden ga ik naar Jordanië *O*. In sept nog een bijeenkomst waar we ook met onze vragen over vaccinaties terecht kunnen en een afspraak kunnen maken en hopelijk zijn daar ook anderen die meegaan (maar die moeten dan ook toevallig uit Den Haag komen, zal wel niet :P)

Merk wel dat ik vakantie heb gehad. Zit weer helemaal fit achter m'n pjoeter O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_115781232
pff, ik kan alweer vakantie gebruiken. Merk dat ik m'n vakantie niet optimaal gebruikt heb dit jaar. Nou ja, maar doorploeteren tot kerstmis, met een paar dagen vrij begin oktober.
pi_115781356
Ik trek die warmte slecht, vooral 's nachts. Overdag maakt me het niet zoveel uit, je moet je fysiek niet te veel inspannen.
Maar mijn slaapkamer is niet koel te krijgen, plat dak en de avondzon staat er vol op te schijnen. De onderburen zijn er niet dus dat is net een broeikas en daardoor heb ik een soort vloerverwarming lijkt het. Ook 's nachts wordt het op mijn kamer niet kouder dan 29 graden.. Ik kan beter tegen -10 en een berg sneeuw en ijs. Maar goed, de ergste hitte hebben we wel weer gehad (hoop ik..)
pi_115781423
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 14:02 schreef Jagärtrut het volgende:
pff, ik kan alweer vakantie gebruiken. Merk dat ik m'n vakantie niet optimaal gebruikt heb dit jaar. Nou ja, maar doorploeteren tot kerstmis, met een paar dagen vrij begin oktober.
Succes :*

Ik heb daarnet m'n scriptiebegeleider gemaild of (een deel van) mijn scriptie publiceerbaar is :@ met een 9 hoop ik van wel. :o Zou er bijna meteen weer spijt van krijgen, maargoed, een brutaal mens heeft de halve wereld! :D 8-)

Zo Mr.Mo maar 's naar Leeds brengen.

Lijstje is niet heel bruisend vandaag doordat het zuurdesembrood op moest en de yoghurt enzo op zijn en pas vanavond nieuwe halen ga/kan.

Vanavond in ieder geval gevulde paprika's met gehakt en tomaten enzo :9
Ja doei.
pi_115781432
:o ik zie een huis van 66 m2 voor 130.000 euro... op een goede locatie. Moet wel helemaal gerenoveerd en heeft geen balkon, maar O+ O+.
pi_115781479
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 14:07 schreef the85mc het volgende:
Ik trek die warmte slecht, vooral 's nachts. Overdag maakt me het niet zoveel uit, je moet je fysiek niet te veel inspannen.
Maar mijn slaapkamer is niet koel te krijgen, plat dak en de avondzon staat er vol op te schijnen. De onderburen zijn er niet dus dat is net een broeikas en daardoor heb ik een soort vloerverwarming lijkt het. Ook 's nachts wordt het op mijn kamer niet kouder dan 29 graden.. Ik kan beter tegen -10 en een berg sneeuw en ijs. Maar goed, de ergste hitte hebben we wel weer gehad (hoop ik..)
en dat had ik 4 weken in de US, met 40 graden en veel meer luchtvochtigheid. Ik raak altijd zo moe van dat weer...
pi_115781536
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 14:10 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

en dat had ik 4 weken in de US, met 40 graden en veel meer luchtvochtigheid. Ik raak altijd zo moe van dat weer...
de luchtvochtigheid was hier gisteren 96%... hoe veel meer kan het worden :P
Kwak
  maandag 20 augustus 2012 @ 14:15:53 #267
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_115781643
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 14:09 schreef Perruche het volgende:
:o ik zie een huis van 66 m2 voor 130.000 euro... op een goede locatie. Moet wel helemaal gerenoveerd en heeft geen balkon, maar O+ O+.
Ga je vlak bij Vizor wonen? :P
Niet meer actief op Fok!
  maandag 20 augustus 2012 @ 14:15:56 #268
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_115781646
Het was gister een beetje zoals het in Suriname ook was. Het is hier in Den Haag overigens nu best fris en heel erg bewolkt :o.
  Vis een optie? maandag 20 augustus 2012 @ 14:16:39 #269
70532 loveli
N
pi_115781667
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 14:09 schreef Perruche het volgende:
Heb je nu een balkon? Heb er zelf geen (huur) en mis 'em toch wel.
crap in = crap out
pi_115781671
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 14:15 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ga je vlak bij Vizor wonen? :P
Nee, het is in centrum amsterdam. Dit is echt goedkoop..
pi_115781702
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 14:16 schreef loveli het volgende:

[..]

Heb je nu een balkon? Heb er zelf geen (huur) en mis 'em toch wel.
Nee, ik woon nu voor 620 euro p/m in een huurhuis wat lekt en kraakt. Maar komt binnenkort te koop, en het huis erboven ook, en dan wil ik ze allebei en dan op de bovenste een dakterras maken!
pi_115781728
Ja inderdaad, dat zou zelfs goedkoop zijn voor utrecht centrum. Check wel even hoeveel de VVE per maand kost. Bij het appartment waar ik nu woon is dat iets van 120 per maand.
  Vis een optie? maandag 20 augustus 2012 @ 14:19:51 #273
70532 loveli
N
pi_115781777
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 14:17 schreef Perruche het volgende:
Nee, ik woon nu voor 620 euro p/m in een huurhuis wat lekt en kraakt. Maar komt binnenkort te koop, en het huis erboven ook, en dan wil ik ze allebei en dan op de bovenste een dakterras maken!
In dat geval, blijven zitten waar je zit. Heb je bovenburen of is dat de eigenaar?
crap in = crap out
pi_115781834
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 14:12 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

de luchtvochtigheid was hier gisteren 96%... hoe veel meer kan het worden :P
ok..daar ook zoeits inderdaad.
pi_115781857
Ik heb ook weinig last van de warmte hoor, gisteren halve dag lekker op luchtbedje gedreven, ben ik amper bruin geworden!! ;(

Wil zo graag mooie bruine sexy benen voor m''n jurkje. Heb zaterdag een bruiloft. Zit nog te twijfelen, zwart jurkje of rood jurkje?

En balkon is wel lekker hoor! Hebben wij ook, wel in de schaduw, maar toch.
~ Bonito La Risa ~
  Vis een optie? maandag 20 augustus 2012 @ 14:26:09 #276
70532 loveli
N
pi_115781990
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 14:21 schreef Mixende_match het volgende:
Ik heb ook weinig last van de warmte hoor, gisteren halve dag lekker op luchtbedje gedreven, ben ik amper bruin geworden!! ;(

Wil zo graag mooie bruine sexy benen voor m''n jurkje. Heb zaterdag een bruiloft. Zit nog te twijfelen, zwart jurkje of rood jurkje?

En balkon is wel lekker hoor! Hebben wij ook, wel in de schaduw, maar toch.
Zwart is voor begrafenissen. Rood.

En zelfbruiner ;)
crap in = crap out
pi_115782069
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 14:17 schreef Perruche het volgende:

[..]

Klinkt goed :)
pi_115782160
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 14:26 schreef loveli het volgende:

[..]

Zwart is voor begrafenissen. Rood.

En zelfbruiner ;)
Thx, maar die zwarte is wel onwijs mooi! En die staat mooi met blote benen, gekleurd blazertje, gekleurde nagels + accessoires. En die rode is denk net iets te kort voor blote benen. En tis as zaterdag (op my birthdaaaaay *O* )

En zelfbruiner vind ik persoonlijk niet erg mooi op mijn benen :P
~ Bonito La Risa ~
pi_115782180
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 14:27 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Klinkt goed :)
Zo zeker wel! Maar zal wel flink in de kosten lopen denk? Met verbouwen?
~ Bonito La Risa ~
pi_115782218
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 14:19 schreef loveli het volgende:

[..]

In dat geval, blijven zitten waar je zit. Heb je bovenburen of is dat de eigenaar?
Ik zit hier al vrij lang, af en aan, en het is geen ideale situatie. Heb aardige bovenburen, eigenaar is de woningcorpratie. Als ik alleen was had ik allang een huis gekocht, maar vriendje wil niet :D
pi_115782231
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 14:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het was gister een beetje zoals het in Suriname ook was. Het is hier in Den Haag overigens nu best fris en heel erg bewolkt :o.
Omhoog kijkt.....

Klopt! Lekker boodschappen gehaald bij marqt. Verrekte duur, maar wel smaakvoller O+
pi_115782235
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 14:30 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

Als je er nu in kunt wonen voor die ¤620,- dan kun je er straks ook in wonen voor amper meer qua hypotheek.
Dus als Per nu nog geld over houdt kan ze daarvan verbouwen op het gemak?
/positive thinking
pi_115782357
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 14:30 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

Ja, daar dan is dat lange termijn, even kijken wat de huizen doen. Hoop zo rond de 160; dan kan ik er 1 kopen en mijn pa 1 :P. En dan de boel verbouwen, maar dat kunnen we zelf. Moet ik wel even een parttime baan zoeken :').

Maar wow, dat zou echt top zijn. We hebben nu een soort overloop (trap naar bovenste appartement), die kan er dan helemaal uit. Beneden gang, keuken/eetkamer en woonkamer + utility closet (hoe noem je dat, stofzuiger enzo :D) en toilet. En boven badkamer, toilet, 2 slaapkamers en een dakterras. Zou wel een duizendje of 50 kosten, maar goed we hebben geen haast.

Dromen O+
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 14:32 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Als je er nu in kunt wonen voor die ¤620,- dan kun je er straks ook in wonen voor amper meer qua hypotheek.
Dus als Per nu nog geld over houdt kan ze daarvan verbouwen op het gemak?
/positive thinking
En verbouwen terwijl je er woont is natuurlijk bagger, maar goed je moet er wat voor over hebben! Het zou wel echt ultiem zijn, het is zo'n toplocatie. En als je er zelf niet meer wilt wonen zou ik het voor een kapitaal kunnen verhuren...
pi_115782484
O+ is niet ideaal maar kan wel!

Verder dromen O+
Met een hypotheek van 160 ben je atm ook iets van 700 euro p maand hypotheeklasten kwijt (dan is de hypotheekrenteaftrek er al wel af).
pi_115782674
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2012 14:32 schreef An24 het volgende:

[..]

Omhoog kijkt.....

Klopt! Lekker boodschappen gehaald bij marqt. Verrekte duur, maar wel smaakvoller O+
ik ben er nog steeds nooit geweest.... :@ t is verdorie vlakbij!

zo komt een vriendin, en gaan we nog even wat drinken en happen in kijkduin, daarna hier thuis eten. zin in
!
Kwak
pi_115782804
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 14:38 schreef Ml-etje het volgende:
O+ is niet ideaal maar kan wel!

Verder dromen O+
Met een hypotheek van 160 ben je atm ook iets van 700 euro p maand hypotheeklasten kwijt (dan is de hypotheekrenteaftrek er al wel af).
Nee joh, minder. Of de verhoudingen moeten in zes jaar erg veranderd zijn, maar ik betaal dat ongeveer excl aftrek.
  Vis een optie? maandag 20 augustus 2012 @ 14:48:05 #287
70532 loveli
N
pi_115782859
Er is aardig wat veranderd op hypotheekgebied in de afgelopen 6 jaar...
crap in = crap out
  maandag 20 augustus 2012 @ 14:48:19 #288
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_115782869
Hebben jullie geen overlijdensrisicoverzekering of een verzekering voor als je arbeidsongeschikt raakt e.d.?
Niet meer actief op Fok!
pi_115782965
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 14:48 schreef loveli het volgende:
Er is aardig wat veranderd op hypotheekgebied in de afgelopen 6 jaar...
Klopt, maar dit voorbeeld is wel een heel groot contrast.
pi_115783145
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 14:16 schreef Perruche het volgende:

[..]

Nee, het is in centrum amsterdam. Dit is echt goedkoop..
Stuur eens door :D?
pi_115783173
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2012 14:46 schreef An24 het volgende:

[..]

Nee joh, minder. Of de verhoudingen moeten in zes jaar erg veranderd zijn, maar ik betaal dat ongeveer excl aftrek.
Ik betaal 650 voor een hypotheek van 180 (zonder aftrek nog) (110 aflossing, rest rente)
~ Bonito La Risa ~
pi_115783192
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 14:48 schreef Viking84 het volgende:
Hebben jullie geen overlijdensrisicoverzekering of een verzekering voor als je arbeidsongeschikt raakt e.d.?
Overlijdensrisico hebben wij beide afgesloten.
~ Bonito La Risa ~
  maandag 20 augustus 2012 @ 14:59:46 #293
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_115783309
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2012 14:46 schreef An24 het volgende:

[..]

Echt? Ik betaal 1200 per maand (geen aflossingsvrij) + 400 euro in een ander spaarpotje om een verzekering in een keer af te kunnen lossen. Maar wij betalen ook ook elke maand echt een stuk van de hypotheek af.
  maandag 20 augustus 2012 @ 15:00:16 #294
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_115783332
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2012 14:55 schreef Probability het volgende:

[..]

Stuur eens door :D?
:D Ze is gek! Ga jji het kopen
pi_115783446
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 14:56 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

Ik betaal 650 voor een hypotheek van 180 (zonder aftrek nog) (110 aflossing, rest rente)
psies, dat klopt eerder.
pi_115783498
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 14:59 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Echt? Ik betaal 1200 per maand (geen aflossingsvrij) + 400 euro in een ander spaarpotje om een verzekering in een keer af te kunnen lossen. Maar wij betalen ook ook elke maand echt een stuk van de hypotheek af.
Ik los niet iedere maand af inderdaad, dat scheelt. (ga ik volgende keer ook anders doen, maar was nu ook niet logisch, omdat ik zo jong was en niet verwachtte er 20 jaar te wonen. Was goede inschatting dus :+)

Vik: ik heb beide verzekeringen.
  maandag 20 augustus 2012 @ 15:34:19 #297
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_115784546
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 15:04 schreef An24 het volgende:

[..]

Ik los niet iedere maand af inderdaad, dat scheelt. (ga ik volgende keer ook anders doen, maar was nu ook niet logisch, omdat ik zo jong was en niet verwachtte er 20 jaar te wonen. Was goede inschatting dus :+)

Vik: ik heb beide verzekeringen.
Ah, dat komt dus nog boven op het hypotheekbedrag, neem ik aan?

Vriend van M. heeft een koophuis in Groningen en zit op 1000 in de maand. Dat zou zelfs met z'n tweeën nog te prijzig zijn voor mij.
Niet meer actief op Fok!
pi_115784775
Ik heb zin in koekjes!!!
pi_115785289
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 15:34 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ah, dat komt dus nog boven op het hypotheekbedrag, neem ik aan?

Vriend van M. heeft een koophuis in Groningen en zit op 1000 in de maand. Dat zou zelfs met z'n tweeën nog te prijzig zijn voor mij.
Klopt. Mijn totale kosten incl. Verzekeringen zit ook op 1100, maar daar gaat weer 300 hypotheekrenteaftrek van af. (dit jaar voor het laatst, omdat het te koop staat en ik er niet meer woon)
  maandag 20 augustus 2012 @ 16:09:04 #300
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115785861
Weekend, alleen thuis, biertje, tuin, verse rode bieten aan het koken, sperziebonen punten O+
Dat alles zonder zon.. vrij fris :D
  maandag 20 augustus 2012 @ 16:09:26 #301
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115785881
Frikandel speciaal, daar heb ik zin in
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')