abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 17:57:50 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115688474
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 18:09:25 #2
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115688768
Lijst:
O: beschuit kaas
S: 6.5 km hardlopen
L: 2 boterhammen met gegrilde kabeljauw, beschuit kaas, beker melk
B: 1.15 uur wandelen
T's: 300 gr blauwe bessen, kwart meloen, nectarine, zoute stokjes, roze koek, 2 gekookte eieren
D: gevulde paprika's met gehakt, rijst e.d. met een bak salade
T: kwark en vla met bosbesse

[ Bericht 1% gewijzigd door uniekhoorn op 17-08-2012 18:16:53 ]
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_115688914
Die TT :D.

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 17:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb 4 kg blauwe bessen (vanochtend geplukt *O* ) gekregen.
Heb er 14 zakjes voor in de vriezer van gemaakt.... lekkerT

Ow en ik maak gevulde paprika's/courgette, staat in de oven... HONGER
Blauwe bessen :9. Ik zou ook wel een grotere vriezer willen! Lijkt me heel handig. Heb nu alleen zo'n mini-vriezertje in een tafelmodelkoelkast.
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 18:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Lijst:
O: beschuit kaas
S: 6.5 km hardlopen
L: 2 boterhammen met gegrilde kabeljauw, beschuit kaas, beker melk
B: 1.15 uur wandelen
T's: 300 gr bosbessen, kwart meloen, nectarine, zoute stokjes, roze koek, 2 gekookte eieren
D: gevulde paprika's met gehakt, rijst e.d. met een bak salade
T: kwark en vla met bosbesse
Je hebt 4 kg blauwe bessen, maar eet bosbessen? ;) :+
Je lijstje lijkt overigens wat weinig voor jouw (i.c.m. hardlopen en wandelen)
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 18:17:25 #4
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115689006
Oja, het zijn blauwe bessen.
Maak wel even een foto van het avondeten, nu uit de oven halen :9
pi_115689551
hoi! t was heel gezellig bij phaidra, lekker met baby geknuffeld en rondgelopen toen hij niet wou slapen zodat mama even lekker door kon frutselen.

poes was duidelijk not amused dat ik de hele dag weggeweest was, beetje knuffelen hielp niet tegen het gemauw, en toen waagde ik het ook nog om hem een ontwormpilletje in een stukje worst te geven (wel opgegeten, HA!) en zijn traantjes met een doekje weg te poetsen. mauw mauw mauw.

het waren aandachtsmauwtjes denk ik, want nu ik even met maja de bij (aan een stokje met een belletje) geklooid heb met hem issie weer vrolijk. en al bijna weer aan het slapen :')
Kwak
pi_115689643
Ik ben op de parade!
Worry is a misuse of imagination
pi_115690083
Leuk, veel plezier Prob! *O*

Lijstje vandaag

O: kwark met muesli (goh :P )
T: volkoren boterham pindakaas
L: bruine pistolet met pikante kip, stukje mango en rucola, smoothie banaan/aardbei
T: banaan, chocolate chip cookie, 3 toffees
D: kippakketjes uit de oven, spinazie
T: stuk meloen en waarschijnlijk ook nog wel een stuk chocola (extra puur)

Ik heb helemaal voor mezelf gekookt terwijl ik alleen eet. Normaal eet ik dan iets van soep/gebakken ei/tosti :'). Be proud! *)
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_115691366
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 18:35 schreef kwakz0r het volgende:
hoi! t was heel gezellig bij phaidra, lekker met baby geknuffeld en rondgelopen toen hij niet wou slapen zodat mama even lekker door kon frutselen.

poes was duidelijk not amused dat ik de hele dag weggeweest was, beetje knuffelen hielp niet tegen het gemauw, en toen waagde ik het ook nog om hem een ontwormpilletje in een stukje worst te geven (wel opgegeten, HA!) en zijn traantjes met een doekje weg te poetsen. mauw mauw mauw.

het waren aandachtsmauwtjes denk ik, want nu ik even met maja de bij (aan een stokje met een belletje) geklooid heb met hem issie weer vrolijk. en al bijna weer aan het slapen :')
Ach arm poezel. Het was idd gezellig :Y. En ik kan nu enigszins haken *O*

En ik heb rustig kunnen eten omdat mijn mini een half uur wilde slapen *O*. Nu is hij weer wakker...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_115691476
Met moeite kon ik mezelf uit te tuin halen en toch nog een Jillian gedaan *O* nu alles op het moeilijkste niveau van level 2 en met zwaardere gewichtjes *O*
pi_115691778
Goeie tt!

Weekend!

Nu eens bedenken wat te eten!
pi_115692302
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 19:30 schreef Sarabi het volgende:
Met moeite kon ik mezelf uit te tuin halen en toch nog een Jillian gedaan *O* nu alles op het moeilijkste niveau van level 2 en met zwaardere gewichtjes *O*
Goed bezig! De vakantiekilo's vallen hier mee, maar er moet nog wel wat af. Dat moest sowieso nog ;) Meneer wil nu ook afvallen, dus kunnen we samen. Morgen even een matje halen om oefeningen te kunnen doen. En ik zag dat ze ook 1kg dumbels hadden bij de scapino. Midschien neem ik die ook nog wel mee.
pi_115692406
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 19:30 schreef Sarabi het volgende:
^O^ Goed bezig.

Ik ben nog aan het twijfelen of ik ga Jilliannen :@ Heb net 7km gerend en ben wel een beetje gaar :') maarja, aan de andere kant: plakkerig en zweterig ben ik nu toch al: dan kan dat er ook nog wel bij!
Ja doei.
pi_115692461
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 19:59 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

^O^ Goed bezig.

Ik ben nog aan het twijfelen of ik ga Jilliannen :@ Heb net 7km gerend en ben wel een beetje gaar :') maarja, aan de andere kant: plakkerig en zweterig ben ik nu toch al: dan kan dat er ook nog wel bij!
Met jouw sportregime kan je Jillian wel een keertje overslaan, me dunkt. ;)
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_115692510
Ja, 't kán wel! En zal me niet 'schuldig' voelen als ik 't niet doe, maar vind 't gewoon leuk :+ Sowieso nog even een pint water naar binnen werken en dan ga ik wel even bedenken of ik de douche onder duik of nog even 25 minuutjes doorbikkel 8-) Is dan ook m'n afscheid van level 2 en dan morgen (of maandag, afhankelijk van of we nog gaan kamperen/wandelen) naar level 3!
Ja doei.
pi_115692539
Als je het leuk vindt, zeker doen, maar ik zou er niet meer aan moeten denken na zo'n inspanning :D .
pi_115692673
Ik ben ook wel gewoon te autistisch om over te slaan, heeft niet altijd met de juiste motivatie te maken _O-
pi_115692700
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 19:56 schreef LieLie het volgende:

[..]

Goed bezig! De vakantiekilo's vallen hier mee, maar er moet nog wel wat af. Dat moest sowieso nog ;) Meneer wil nu ook afvallen, dus kunnen we samen. Morgen even een matje halen om oefeningen te kunnen doen. En ik zag dat ze ook 1kg dumbels hadden bij de scapino. Midschien neem ik die ook nog wel mee.
Fijn dat je vriend mee wil doen *O* dat stimuleert toch wel.
Die gewichtjes zijn altijd handig :Y
pi_115692748
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 19:56 schreef LieLie het volgende:

[..]

Ook aan de Jillian? :D
Ja doei.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 20:30:21 #19
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115693329
Lekker hupsen Mo, goed bezig!

Nu nog kwark en vla met blauwe bessen (die zie je hier voorlopig vaak staan :') ) en dan slapen.
Tis weer ee paar dagen 4.45 uur op
  Vis een optie? vrijdag 17 augustus 2012 @ 20:30:24 #20
70532 loveli
N
pi_115693331
Treinkaartjes voor 16 euro bij de appie.
crap in = crap out
pi_115693954
Wij gaan ook samen afvallen!

Daarom hebben we net B&J gegeten.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_115694745
Jilliannen veranderde na 10 minuten in "OH SHIT, MELK IS OP!" *sprintje naar de winkel op de hoek voordat die om 8 uur dicht gaat* :P

Bechamelsaus zonder melk is toch wat jammer :@ :')
Ja doei.
pi_115695517
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 20:09 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ook aan de Jillian? :D
Misschien.. ;) In elk geval buikspieroefeningen en zuks :Y
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 22:33:24 #24
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_115697889
B: 15 min loopband, 15 min crosstrainer
O: 2 kommen volle kwark met vruchten, 3 mini-croissants *) bye bye ontbijtbuffet :')
L: vliegtuig-sandwich
T: banaan
D: 2 borden Griekse salade, 1/2 ciabatta
T: 2 stukjes chocolade uit Finland :9
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_115698188
Welkom terug in Nederland XM! w/
pi_115698239
Mijn eindstand:
L: Activia, geroosterde boterham met hüttenkäse, twee mueslicrackers met biefstukworst/runderpastrami (en komkommer)
T: Drie mini-boterhammen (uiteinde van een zelf gesneden brood van de molen :+) met vega-ham/biefstukworst/runderpastrami (en komkommer)
T: Solero
D: Rijst met roerbakgroente en falafel
T: Perzikkwark met een doosje kersen
T: Halve bak volle spaanse sinaasappelkwark
pi_115698522
Welkom terug XM!

Restaurant Rosso in Rotterdam O+ nu zit ik vol :')
pi_115698815
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 20:02 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, 't kán wel! En zal me niet 'schuldig' voelen als ik 't niet doe, maar vind 't gewoon leuk :+ Sowieso nog even een pint water naar binnen werken en dan ga ik wel even bedenken of ik de douche onder duik of nog even 25 minuutjes doorbikkel 8-) Is dan ook m'n afscheid van level 2 en dan morgen (of maandag, afhankelijk van of we nog gaan kamperen/wandelen) naar level 3!
Ik ben benieuwd naar jouw ervaring met level 3.
Zelf heb ik nog niet eens durven kijken naar de oefeningen.

Lijstje:
O: banaan, cappuccino
B: half uur fietsen
L: kaasbroodje van de Turk
D: entrecote met kruidenboter, gebakken aardappels met rozemarijn en knoflook, komkommer/tomaatsalade
B: uur wandelen
T: stokbrood met houmous pikant, wijn

Te weinig, I know.
pi_115700653
Net thuis en ben beetje moe. :D dus lekker mn bed in.
Mn lijstje: vrij standaard ontbijt en lunch. Maar heb vanaf 5 uur op terrasjes gezeten..
Wel super avond gehad met een van mn beste vrienden, we zien elkaar eigenlijk te weinig.. Qua eten drinken niet zo best. Pizza en 10 bier. Maar ja, was wel lachen :D we kennen elkaar al sinds we 12 zijn.
Slaap lekker slankies!
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 05:05:01 #30
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115707095
Lekker lijstje XM ...

Hier nu kwark/vla en blauwe bessen :D

Leuk toch 85, moet kunnen.
Wij gaan vanmiddag na het werk ook terrashangen en chinees buffetten, gewoon omdat het kan
pi_115707355
Mogge! Uniekje, we waren tegelijk wakker (maar ik kon daarna nog even tukken) :P. Echt fijn geslapen vannacht O+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_115708326
:D, lekker hoor! Mijn lijstje was gisteren ook bagger :D
O:croissant, 150 gr mango en 300 ml activiadrink
T: Pakje sultana
L: 3 bth eieralade
T: "9 bar" met noten & zaden
B: 2x20 minuten fietsen
D: corona & 3/4e pizza
T: sorbetijsje met 2 bolletjes
pi_115708551
Goedemorgen :W.

Planning:
O: Activia, twee kleine meergranen boterhammen met hüttenkäse/runderpastrami (en komkommer)
L: Rest’je’ (normale eenpersoonsportie) rijst van gisteren met roerbakgroente
T: Boterham met hüttenkäse en semi-zongedroogde tomaten en eventueel yoghurt met een appel of kiwi
D: Beefburger met erwten en een aardappelsalade (van stoomaardappeltjes, mayonaise, bieslook en semi-zongedroogde tomaten)
T: Solero
T: Bosbessenyoghurt met een doosje blauwe bessen
pi_115708697
Mogguh :W
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_115708708
Meurning!

Gisteren:
O: gekookt eitje, baconknabbels met roomkaas
T: eiprutje van: ui, tomaat, plakje ham en 2 eieren.
L: salade van ijsbergsla, fijngesneden italiaanse wokgroenten, geitenkaas, ui, spekjes en dressing
T: banaan
S: (hardlopen 4,8 km)
T: 3 slokken sportdrank
T: wodka
D: weet niet moet nog boodschappen doen. 'hamburger' zonder brood, dus eigenlijk: tartaartje, gebakken ui, tomaat, botersla, gesmolten brie, magnetron kaaskoekjes, likje mayo, beetje Balanz ketchup.
T: 1 blokje hele pure choco
T: paar plakjes komkommer met roomkaas.

Vandaag:
O1: drumstick
O2: gekookt ei, magnetron kaascrackers met roomkaas en komkommer.
T: zalm roomkaas rolletjes
L: tonijnsalade op botersla
T: wodka, baconknabbels
D: kip/groentenpakketje uit de oven
T: creme fraiche citroen/zoetstof
pi_115708716
En dan weeg je opeens 2 kilo meer -O- gelukkig zijn er wel weer centimeters af maar hoop toch wel over 2 weken iets van gewicht verloren te zijn.
pi_115708795
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 10:23 schreef Sarabi het volgende:
En dan weeg je opeens 2 kilo meer -O- gelukkig zijn er wel weer centimeters af maar hoop toch wel over 2 weken iets van gewicht verloren te zijn.
Vind je centimeters niet belangrijker dan gewicht?
pi_115708834
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 10:28 schreef Perruche het volgende:

[..]

Vind je centimeters niet belangrijker dan gewicht?
In principe wel, vind mijn lichaam er nu ook echt wel beter uit zien dan 2 weken geleden.
Maar mijn gewicht is nu weer boven een punt dat echt niet goed is.
Het zal vast wel komen door het weer en omdat ik bijna ongesteld moet worden maar toch iets om in de gaten te houden.
pi_115709514
Maar wel weer netjes Jillian gedaan *O* nu kan ik de rest van de dag in de tuin gaan liggen.
pi_115709715
Op zich is het niet zo raar dat je zwaarder wordt sarabi. Je belast je spieren waarschijnlijk wat meer. Ik mekr zelf altijd dat ik in herstel altijd een stukje zwaarder ben, dan hou ik wat meer vocht vast. Na een paar dagen is dat weg. Maar omdat je dat vaak doet trekt dat niet weg. Dus je bent wel goed bezig!

Ik ga dr vandoor, weekendje het water op. En de factor 30 gaat toch maar even mee 8-)
pi_115710622
Gisteren sollicitatie is niks geworden helaas!

Katten O+ de mijne is vannacht niet thuis gekomen en vanochtend was ze dr ook al niet :{
~ Bonito La Risa ~
pi_115710688
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 11:55 schreef Mixende_match het volgende:
Gisteren sollicitatie is niks geworden helaas!

Katten O+ de mijne is vannacht niet thuis gekomen en vanochtend was ze dr ook al niet :{
:{ dat was tijdje geleden ook al toch? Ze komt vast wel terug!

Het is heet man! Ben blij als ik maandag met m'n kont op t Griekse strand zit :D
Be someone that makes you happy
pi_115710734
@Nallie klopt, na 5 dagen had ik dr weer gevonden :{ Nu weer weg.. dan glipt ze 's avonds weg, en dan roep ik dr, en komt ze niet meer. Was de vorige keer ook zo, toen zat ze 5 straten verder op. Maja... Vanaaf nog maar roepen
~ Bonito La Risa ~
pi_115710759
Wat rot M_M. Inderdaad laatst ook al een keer toch?

Wat heerlijk Nallie! Veel tripjes in korte tijd, heerlijk! :D
  Vis een optie? zaterdag 18 augustus 2012 @ 12:09:58 #45
70532 loveli
N
pi_115711007
Iedereen zit zeker buiten?
/uit raam kijkt
crap in = crap out
pi_115711017
Ik ben aan het werk. -O-
pi_115711068
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 11:17 schreef the85mc het volgende:
Op zich is het niet zo raar dat je zwaarder wordt sarabi. Je belast je spieren waarschijnlijk wat meer. Ik mekr zelf altijd dat ik in herstel altijd een stukje zwaarder ben, dan hou ik wat meer vocht vast. Na een paar dagen is dat weg. Maar omdat je dat vaak doet trekt dat niet weg. Dus je bent wel goed bezig!

Ik ga dr vandoor, weekendje het water op. En de factor 30 gaat toch maar even mee 8-)
Bedankt voor de uitleg :) we gaan gewoon door *O*
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 12:13:20 #48
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_115711095
Nee, ik zit binnen, want op het balkon schroei je weg en bij gebrek aan tuin of ander balkon dus binnen met alles potdicht tegen de warmte.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Vis een optie? zaterdag 18 augustus 2012 @ 12:13:25 #49
70532 loveli
N
pi_115711100
*boks*
crap in = crap out
pi_115711105
quote:
9s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 12:10 schreef conleche het volgende:
Ik ben aan het werk. -O-
Ik ook! Niet de hele dag gelukkig.
pi_115711139
Ik heb een paar dagen geleden een bad(je) gekocht, anders is het echt niet lekker met dit weer in Nederland (aangezien het strand toch erg ver weg is).
pi_115711156
quote:
15s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 12:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, ik zit binnen, want op het balkon schroei je weg en bij gebrek aan tuin of ander balkon dus binnen met alles potdicht tegen de warmte.
Je hebt vast een park in de buurt. Of anders pak je de auto naar iets buitenachtigs? Je gaat nu toch niet binnen zitten te sippen?
pi_115711270
Zo, mango geslacht. Wat een hels karwei! :o maar nu heb ik wel yoghurt met verse mango O+

Goedemorgen!
Ja doei.
pi_115711312
Gelukkig hebben we gisteren een parasol gekocht voor in de tuin.. normaal hou ik het (zelfs zwanger) prima uit in de zon, maar vandaag is het me echt te warm.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_115711355
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 12:19 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, mango geslacht. Wat een hels karwei! :o maar nu heb ik wel yoghurt met verse mango O+

Goedemorgen!
Ken je wel de insnijden-binnenstebuitenkeren-techniek?
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 12:22:44 #56
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_115711385
Man en kinderen zitten binnen, ik zoek afleiding van de warmte in arnhem. Vanavond lekker aan de rijn picknicken denk ik + vissen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_115711395
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 12:21 schreef LieLie het volgende:

[..]

Ken je wel de insnijden-binnenstebuitenkeren-techniek?
ja :) maar de pit had zich echt heel goed aan de boel gehecht :+ Dus zaak was eerst om de twee helften los te krijgen :D
Ja doei.
pi_115711450
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 12:23 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ja :) maar de pit had zich echt heel goed aan de boel gehecht :+ Dus zaak was eerst om de twee helften los te krijgen :D
Da's ook altijd al een glibberig gedoe :P Had laatst een bbq met collega's en wat iemand daar met een mango deed... ;) Ze keek alsof ik toverde toen ik voordeed hoe het ook kan.
pi_115711482
Ghehe, het eerste wat ik deed toen ik voor 't eerst een mango had gekocht was opzoeken of er een handige manier was om dat ding te slachten omdat ik al problemen verwachtte als je er 'gewoon met een mes in zou gaan zitten purren' :')
Ja doei.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 12:38:38 #60
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_115711814
quote:
3s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 12:15 schreef conleche het volgende:

[..]

Je hebt vast een park in de buurt. Of anders pak je de auto naar iets buitenachtigs? Je gaat nu toch niet binnen zitten te sippen?
Ik sip niet hoor :D. Heb dat wel eens geprobeerd, ergens gewoon in een park gaan zitten, maar ik verveel me stierlijk na een kwartier. Dan zit ik daar zo en heb ik echt zoiets van. Kee. Now what. :') Is alleen leuk met een (grote) groep.
pi_115711892
Wij wilden gaan kamperen en wandelen, maar de midgeconcentraties zijn in de parken waar we heen willen echt heel erg hoog nu. Zitten nog wat te dubben. We kunnen nog een paar uur twijfelen, maar rond een uurtje of 2 moeten we toch wel 'n knoop hebben doorgehakt. Die midges kunnen de boel namelijk écht verstieren...
Ja doei.
pi_115711919
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 12:41 schreef motorbloempje het volgende:
Wij wilden gaan kamperen en wandelen, maar de midgeconcentraties zijn in de parken waar we heen willen echt heel erg hoog nu. Zitten nog wat te dubben. We kunnen nog een paar uur twijfelen, maar rond een uurtje of 2 moeten we toch wel 'n knoop hebben doorgehakt. Die midges kunnen de boel namelijk écht verstieren...
Die zien er niet heel fijn uit :N
pi_115712068
Nope.. en ik word al zo snel gebeten, dus met die midges al helemaal... we hebben net maar besloten het niet te wagen. Kost ook best weer wat geld aan benzine en dat is als ze er niet zijn helemaal niet erg, maar spijt krijgen van een dag lang in de auto zitten en geld voor benzine als je er eenmaal bent is ook niet je-van-het. Dus nu gaan we dingen in de buurt bedenken om te doen.
Ja doei.
pi_115712182
Wij gaan zo wel lekker naar het park. Kijken hoelang Freudmans het vol houdt :')
pi_115712183
Ik las 'midgetconcentraties' :+ :')
pi_115712509
Wij gaan zo naar Stockholm, daar is een cultuur festival. Zin in. Vanmorgen al een rondje hardgelopen, dat brengt de totale felleren sporten op vier keer deze week....misschien morgen nog naar de sportschool, maar als ik geen zin heb hoeft dat ook niet..
pi_115712569
Wij gaan zo naar een meertje. Nog even wachten tot de nieuwe tv geïnstalleerd is.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_115712687
quote:
9s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 12:13 schreef Vlierbloesem het volgende:

[..]

Ik ook! Niet de hele dag gelukkig.
Ik ook, wel de hele dag :P
~ Bonito La Risa ~
pi_115712800
Oh, ik ben eigenlijk de tuin aan het spitten. In de zon. Ik heb geen last van hitte, zo belachelijk warm is het toch niet?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_115712915
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 12:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik las 'midgetconcentraties' :+ :')
Impgalore! dwarfmania!

Tyrion Lannister
O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')