Blauwe bessenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb 4 kg blauwe bessen (vanochtend geplukt) gekregen.
Heb er 14 zakjes voor in de vriezer van gemaakt.... lekkerT
Ow en ik maak gevulde paprika's/courgette, staat in de oven... HONGER
Je hebt 4 kg blauwe bessen, maar eet bosbessen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Lijst:
O: beschuit kaas
S: 6.5 km hardlopen
L: 2 boterhammen met gegrilde kabeljauw, beschuit kaas, beker melk
B: 1.15 uur wandelen
T's: 300 gr bosbessen, kwart meloen, nectarine, zoute stokjes, roze koek, 2 gekookte eieren
D: gevulde paprika's met gehakt, rijst e.d. met een bak salade
T: kwark en vla met bosbesse
Ach arm poezel. Het was idd gezelligquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:35 schreef kwakz0r het volgende:
hoi! t was heel gezellig bij phaidra, lekker met baby geknuffeld en rondgelopen toen hij niet wou slapen zodat mama even lekker door kon frutselen.
poes was duidelijk not amused dat ik de hele dag weggeweest was, beetje knuffelen hielp niet tegen het gemauw, en toen waagde ik het ook nog om hem een ontwormpilletje in een stukje worst te geven (wel opgegeten, HA!) en zijn traantjes met een doekje weg te poetsen. mauw mauw mauw.
het waren aandachtsmauwtjes denk ik, want nu ik even met maja de bij (aan een stokje met een belletje) geklooid heb met hem issie weer vrolijk. en al bijna weer aan het slapen
Goed bezig! De vakantiekilo's vallen hier mee, maar er moet nog wel wat af. Dat moest sowieso nogquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:30 schreef Sarabi het volgende:
Met moeite kon ik mezelf uit te tuin halen en toch nog een Jillian gedaannu alles op het moeilijkste niveau van level 2 en met zwaardere gewichtjes
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:30 schreef Sarabi het volgende:
Met moeite kon ik mezelf uit te tuin halen en toch nog een Jillian gedaannu alles op het moeilijkste niveau van level 2 en met zwaardere gewichtjes
Met jouw sportregime kan je Jillian wel een keertje overslaan, me dunkt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]Goed bezig.
Ik ben nog aan het twijfelen of ik ga JilliannenHeb net 7km gerend en ben wel een beetje gaar
maarja, aan de andere kant: plakkerig en zweterig ben ik nu toch al: dan kan dat er ook nog wel bij!
Fijn dat je vriend mee wil doenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:56 schreef LieLie het volgende:
[..]
Goed bezig! De vakantiekilo's vallen hier mee, maar er moet nog wel wat af. Dat moest sowieso nogMeneer wil nu ook afvallen, dus kunnen we samen. Morgen even een matje halen om oefeningen te kunnen doen. En ik zag dat ze ook 1kg dumbels hadden bij de scapino. Midschien neem ik die ook nog wel mee.
Ook aan de Jillian?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:56 schreef LieLie het volgende:
[..]
Goed bezig! De vakantiekilo's vallen hier mee, maar er moet nog wel wat af. Dat moest sowieso nogMeneer wil nu ook afvallen, dus kunnen we samen. Morgen even een matje halen om oefeningen te kunnen doen. En ik zag dat ze ook 1kg dumbels hadden bij de scapino. Midschien neem ik die ook nog wel mee.
Ik ben benieuwd naar jouw ervaring met level 3.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:02 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, 't kán wel! En zal me niet 'schuldig' voelen als ik 't niet doe, maar vind 't gewoon leukSowieso nog even een pint water naar binnen werken en dan ga ik wel even bedenken of ik de douche onder duik of nog even 25 minuutjes doorbikkel
Is dan ook m'n afscheid van level 2 en dan morgen (of maandag, afhankelijk van of we nog gaan kamperen/wandelen) naar level 3!
Vind je centimeters niet belangrijker dan gewicht?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:23 schreef Sarabi het volgende:
En dan weeg je opeens 2 kilo meergelukkig zijn er wel weer centimeters af maar hoop toch wel over 2 weken iets van gewicht verloren te zijn.
In principe wel, vind mijn lichaam er nu ook echt wel beter uit zien dan 2 weken geleden.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:28 schreef Perruche het volgende:
[..]
Vind je centimeters niet belangrijker dan gewicht?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:55 schreef Mixende_match het volgende:
Gisteren sollicitatie is niks geworden helaas!
Kattende mijne is vannacht niet thuis gekomen en vanochtend was ze dr ook al niet
Bedankt voor de uitlegquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:17 schreef the85mc het volgende:
Op zich is het niet zo raar dat je zwaarder wordt sarabi. Je belast je spieren waarschijnlijk wat meer. Ik mekr zelf altijd dat ik in herstel altijd een stukje zwaarder ben, dan hou ik wat meer vocht vast. Na een paar dagen is dat weg. Maar omdat je dat vaak doet trekt dat niet weg. Dus je bent wel goed bezig!
Ik ga dr vandoor, weekendje het water op. En de factor 30 gaat toch maar even mee
Je hebt vast een park in de buurt. Of anders pak je de auto naar iets buitenachtigs? Je gaat nu toch niet binnen zitten te sippen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, ik zit binnen, want op het balkon schroei je weg en bij gebrek aan tuin of ander balkon dus binnen met alles potdicht tegen de warmte.
Ken je wel de insnijden-binnenstebuitenkeren-techniek?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:19 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, mango geslacht. Wat een hels karwei!maar nu heb ik wel yoghurt met verse mango
Goedemorgen!
jaquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:21 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ken je wel de insnijden-binnenstebuitenkeren-techniek?
Da's ook altijd al een glibberig gedoequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jamaar de pit had zich echt heel goed aan de boel gehecht
Dus zaak was eerst om de twee helften los te krijgen
Ik sip niet hoorquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Je hebt vast een park in de buurt. Of anders pak je de auto naar iets buitenachtigs? Je gaat nu toch niet binnen zitten te sippen?
Die zien er niet heel fijn uitquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:41 schreef motorbloempje het volgende:
Wij wilden gaan kamperen en wandelen, maar de midgeconcentraties zijn in de parken waar we heen willen echt heel erg hoog nu. Zitten nog wat te dubben. We kunnen nog een paar uur twijfelen, maar rond een uurtje of 2 moeten we toch wel 'n knoop hebben doorgehakt. Die midges kunnen de boel namelijk écht verstieren...
Ik ook, wel de hele dagquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:13 schreef Vlierbloesem het volgende:
[..]
Ik ook! Niet de hele dag gelukkig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |