Dutch Food Valley Classic, goed genoegquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:53 schreef lubje25 het volgende:
Veenendaal Veenendaal van oudsher?
foodvalley race oid heet het nu meen ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
Checkquote:
Stand deel 2778quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
Stand deel 2778quote:
Stand deel 2778quote:
Stand deel 2778quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:47 schreef dhrEend het volgende:
Ik dacht The Style Council, weet ik niet zeker.
Niet helemaal goed gespeld, maar goed genoegquote:
Doe ik het voor Fred Oster achternaam is Oster dusquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:23 schreef dhrEend het volgende:
Herman Emmink, Rob van Hulst, Pim Jacobs en Fred maar achternaam weet ik niet meer.. Volgens mij zijn dit er vier.
Juistquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:46 schreef plagvreugd het volgende:
Ik bied Koblenz, qua Rijn en Moezel.
Wie?quote:(Wenen, 26 april 1889 – Cambridge, 29 april 1951) was een Oostenrijks-Britse filosoof. Hij heeft veel bijgedragen aan de taalfilosofie en aan de grondvesten van de logica. Hij leverde ook bijdragen aan de filosofie van de wiskunde en de filosofie van de geest. Hij wordt gezien als een pionier in de analytische filosofie en als een van de grootste filosofen van de twintigste eeuw. Hij wordt daarnaast geplaatst in de school van de Ordinary language philosophy.
yepyepquote:
quote:was een groep filosofen en wetenschappers die zich rond Moritz Schlick schaarden. Centrale figuren waren de econoom Otto Neurath, de filosoof Friedrich Waismann en de filosoof Rudolf Carnap. Ludwig Wittgenstein en Karl Popper waren regelmatig aanwezig, maar geen leden van de groep daar zij op essentiële punten afweken van het door de groep gepropageerde logisch positivisme of logisch empirisme. Andere leden waren Gustav Bergmann, Herbert Feigl, Philipp Frank, Kurt Gödel, Hans Hahn, Eino Kaila, Victor Kraft, Karl Menger, Marcel Natkin, Olga Hahn-Neurath, Theodor Radakovic en Rose Rand.
goed bodquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:26 schreef plagvreugd het volgende:
geen idee maar ik bied toch wat: freud.
Wie zijnquote:(Rotterdam, 30 september 1957) is een Nederlands theatermaker, televisieprogrammamaker, tv-presentator, acteur en schrijver.
werd bekend door zijn samenwerking met
in het theaterduo
en
.
(Rotterdam, 9 januari 1956) is een Nederlands cabaretier en acteur.
yepyepquote:
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yepyep.quote:
quote:(Fremont (Californië), 4 maart 1973) is een Amerikaans filmregisseur en -scriptschrijver, meest bekend van zijn regie- en schrijfwerk van Underworld-films.
Neuh, lijkt er ook nauwelijks op.quote:
Yepquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life isn't fair, it's just fairer than death (William Goldman)
Aber naturlichquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Yepyepquote:
De eerste klasse is de hoogste afdeling van het Belgisch professioneel voetbal, bestaande uit 16 teams. De officiële naam is de Jupiler Pro League, naar de huidige sponsor Jupiler. In Nederland heet de Eerste divisie tegenwoordig Jupiler Leaguequote:
Oh dat wist ik nietquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:14 schreef takata het volgende:
[..]
De eerste klasse is de hoogste afdeling van het Belgisch professioneel voetbal, bestaande uit 16 teams. De officiële naam is de Jupiler Pro League, naar de huidige sponsor Jupiler. In Nederland heet de Eerste divisie tegenwoordig Jupiler League
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:10 schreef takata het volgende:
MVV
Cambuur
Sparta
En nu word het gokken Fc Den Bosch(Zijn zelfs nog puntloos.)
Stand deel 2778quote:
yepyepquote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:00 schreef plagvreugd het volgende:
Hij was 'dead soldier number 34' in Saving Private Ryan.
Iets met klok en klepel bij mij. Die bedoelde ik iddquote:
Aka Senator/Emperor Palpatine.quote:
ik zoek een andere connotatie met de zwarte katten, geen dierquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:18 schreef HilarityEnsues het volgende:
Kennelijk een dier, maar ik ken te weinig Grieks om te weten welk.
Close, maar er moet nog iets bijquote:
13e dusquote:
Stand deel 2778quote:
Stand deel 2778quote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:39 schreef outtayourleague het volgende:
Bassie? Die praat over zichzelf in de derde persoon
Stand deel 2778quote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:56 schreef outtayourleague het volgende:
Brandon Flowers?
(wilde eigenlijk 'Title'antwoorden)
Stand deel 2778quote:
Stand deel 2778quote:
Dat zijn er al vierquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:10 schreef HilarityEnsues het volgende:
Adriaan van Dis
Wim T. Schippers
Jelle Brandt Corstius
Peter van Ingen
nog eenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:14 schreef HilarityEnsues het volgende:
Valt mee, want daar zaten wel wat gokjes bij.
Inge Diepman?
Bram Vermeulen?
Jan hoeheetie... Leyers?de huidige
quote:
Verder nog Hanneke Groenteman, Joost Zwagerman, Joris Luijendijk en Connie Palmen, en ik ben er ook nog twee vergetenquote:
Of samengesteld oog.quote:
stand deel 2778quote:
quote:
stand deel 2778quote:
quote:
quote:
Zoiets, maar niet die.quote:
yepyepquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:33 schreef HilarityEnsues het volgende:
Ja nee, ik kwam er net op: Take That.
quote:
the ramonesquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:23 schreef tong80 het volgende:
XXXXXXXX zetten in 1996 een punt achter hun carrière. Tijdens hun 22 jaar durende carrière speelden ze maar liefst 2263 optredens over de wereld. Nooit hebben ze een comeback moeten maken, want ze waren er steeds. Hun laatste wapenfeit is de "Adios amigos"-tour en hun afscheidsconcert in België vindt plaats in het cultureel centrum in Bissegem.
yep!quote:
quote:
stand deel 2778quote:
quote:
Correct.quote:
O toch wel.quote:
stand deel 2778quote:
Venus is goed.quote:
Titel en artiest?quote:Wake up kids
We've got the dreamers disease
Age 14 we got you down on your knees
So polite, you're busy still saying please
Fri - enemies, who when you're down ain't your friend
Every night we smash their Mercedes - Benz
First we run and then we laugh till we cry
Yep.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:25 schreef HilarityEnsues het volgende:
You Get What You Give.
Naam artiest kan ik niet opkomen.
yepquote:
quote:
Wat isquote:Eenis een voedingsmiddel met micro-organismen waaraan een gezondheidsbevorderende werking wordt toegeschreven. Het begrip
kan vertaald worden als "voor het leven" en is ontstaan als reactie op het begrip
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life isn't fair, it's just fairer than death (William Goldman)
Vooruit dan maar.quote:
Correctquote:
Okidoki.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:31 schreef plagvreugd het volgende:
die vraag is alweer drie kwartier oud, dus wat mij betreft mag je best een nieuwe opgooien hoor
Staat ook nog open en is niet te moeilijk.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:23 schreef tong80 het volgende:
XXXXXXXX zetten in 1996 een punt achter hun carrière. Tijdens hun 22 jaar durende carrière speelden ze maar liefst 2263 optredens over de wereld. Nooit hebben ze een comeback moeten maken, want ze waren er steeds. Hun laatste wapenfeit is de "Adios amigos"-tour en hun afscheidsconcert in België vindt plaats in het cultureel centrum in Bissegem.
IKEA ?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:33 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Okidoki.
Welk bedrijf werd in 1943 opgericht door de destijds 17-jarige Ingvar Kamprad?
stand deel 2778quote:
pfff dat is flauwquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:38 schreef tong80 het volgende:
Mogen jullie verder gaan met de open staande vraag.
Graham Chapman.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:02 schreef tong80 het volgende:
Welke Monthy Pyton is overleden ?
Het waren de Ramones trouwens. Niet moeilijk dus.
stand deel 2778quote:
Vooral bekend door één karakter/rol.quote:
Even gekeken. Ja dus. Ik doelde eigenlijk op zijn rol als Dracula.quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:37 schreef plagvreugd het volgende:
is t weer die star wars emperor die gister of zo langskwam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |