Niet helemaal goed gespeld, maar goed genoegquote:
Doe ik het voor Fred Oster achternaam is Oster dusquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:23 schreef dhrEend het volgende:
Herman Emmink, Rob van Hulst, Pim Jacobs en Fred maar achternaam weet ik niet meer.. Volgens mij zijn dit er vier.
Juistquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:46 schreef plagvreugd het volgende:
Ik bied Koblenz, qua Rijn en Moezel.
Wie?quote:(Wenen, 26 april 1889 – Cambridge, 29 april 1951) was een Oostenrijks-Britse filosoof. Hij heeft veel bijgedragen aan de taalfilosofie en aan de grondvesten van de logica. Hij leverde ook bijdragen aan de filosofie van de wiskunde en de filosofie van de geest. Hij wordt gezien als een pionier in de analytische filosofie en als een van de grootste filosofen van de twintigste eeuw. Hij wordt daarnaast geplaatst in de school van de Ordinary language philosophy.
yepyepquote:
quote:was een groep filosofen en wetenschappers die zich rond Moritz Schlick schaarden. Centrale figuren waren de econoom Otto Neurath, de filosoof Friedrich Waismann en de filosoof Rudolf Carnap. Ludwig Wittgenstein en Karl Popper waren regelmatig aanwezig, maar geen leden van de groep daar zij op essentiële punten afweken van het door de groep gepropageerde logisch positivisme of logisch empirisme. Andere leden waren Gustav Bergmann, Herbert Feigl, Philipp Frank, Kurt Gödel, Hans Hahn, Eino Kaila, Victor Kraft, Karl Menger, Marcel Natkin, Olga Hahn-Neurath, Theodor Radakovic en Rose Rand.
goed bodquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:26 schreef plagvreugd het volgende:
geen idee maar ik bied toch wat: freud.
Wie zijnquote:(Rotterdam, 30 september 1957) is een Nederlands theatermaker, televisieprogrammamaker, tv-presentator, acteur en schrijver.
werd bekend door zijn samenwerking met
in het theaterduo
en
.
(Rotterdam, 9 januari 1956) is een Nederlands cabaretier en acteur.
yepyepquote:
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |