Vooruit dan maarquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
sorry hoor![]()
kun je het me ooit vergeven?
Echt? Wat een sukkels...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:12 schreef iBenny het volgende:
Voor Beat the Best moet waarschijnlijk worden betaald om terug te kijken.
Klopt, maar dat is dan weer een SHO-programmaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Echt? Wat een sukkels...Nou ja, voor Strictly niet waarschijnlijk.
Waar, maar ook talenten, we kunnen afwachten of Beat the Best inderdaad betalend is? Dat weet je tegen die tijd pas denk ik.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is dan weer een SHO-programma
Primaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Waar, maar ook talenten, we kunnen afwachten of Beat the Best inderdaad betalend is? Dat weet je tegen die tijd pas denk ik.
RTLquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:12 schreef iBenny het volgende:
Voor Beat the Best moet waarschijnlijk worden betaald om terug te kijken.
Zelfs voor Het Beste Van Got Talent moet je betalen, dan zou dat bij Beat The Best zeker ook wel zijn.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:25 schreef Karina het volgende:
Oh wacht, Beat the Best begint deze zaterdag al toch? Dan weten we zondag of we moeten betalen.
Moest je voor die oude stukjes betalenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:06 schreef JRRY het volgende:
[..]
Zelfs voor Het Beste Van Got Talent moet je betalen, dan zou dat bij Beat The Best zeker ook wel zijn.
Strictly Come Dancingquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:26 schreef Haaibaaike het volgende:
Karina jij weet wat ik ga kijken hé![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |