Het is ook niet alleen beschermen, hij rent gewoon vol op die agent af.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:46 schreef Lange_Lans het volgende:
Die Staffords komen over het algemeen nogal dreigend over ja. Ik denk dat ik in die situatie ook geschoten had.
overleefd met een Tquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ok, dus een kalf mag je ook in z'n buik schieten en daarna lekker laten liggen?
Maar hij heeft het dus overleeft, baas
WE STAAN IN DE POULEFASE CL DUS!!!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:47 schreef DonRaja het volgende:
Guidetti terug!!!
HMF zegt het, dus het is zo.
Iets vergelijkbaars wordt al gedaan met kalfjes om het vlees mooi wit te krijgen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ok, dus een kalf mag je ook in z'n buik schieten en daarna lekker laten liggen?
Maar hij heeft het dus overleeft, baas
Wat dan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Iets vergelijkbaars wordt al gedaan met kalfjes om het vlees mooi wit te krijgen.
Ja, maar als een Golden Retriever zo op je af komt gerent, buig je door een knie en geef je hem een aai over zijn bol. Die Stafford is gewoon een kutbeest.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is ook niet alleen beschermen, hij rent gewoon vol op die agent af.
Als die hond een been vastheeft laat hij niet meer los. En zie dan nog maar eens te schieten.
Waar zegt HMF dat?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:47 schreef DonRaja het volgende:
Guidetti terug!!!
HMF zegt het, dus het is zo.
Golden Retrievers zouden verantwoordelijk zijn voor grootste aantal bijtincidentenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja, maar als een Golden Retriever zo op je af komt gerent, buig je door een knie en geef je hem een aai over zijn bol. Die Stafford is gewoon een kutbeest.
bron?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bloedarmoede kweken, door langzaam dood te laten bloeden.
In Nederland? Gadverdamme.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bloedarmoede kweken, door langzaam dood te laten bloeden.
Ik geloof hem pas als hij het hier post.quote:
Gerucht van HMF gelovenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik geloof hem pas als hij het hier post.
Guidetti zelf natuurlijk. Duh.quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Guidetti zelf natuurlijk. Duh.
perma.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik geloof hem pas als hij het hier post.
Ok, het is minder dramatisch dan ik dacht...:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |