Dat wordt toch op een andere manier gedaan, het gaat om het ijzergehalte in het bloed, dat wordt bewust laag gehoudenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bloedarmoede kweken, door langzaam dood te laten bloeden.
Ik had het mis, ze bloeden niet leeg. De bloedarmoede treedt op door verkeerd voedsel blijkbaar.quote:
ja met leegbloeden verandert wel de druk uiteraard maar niet de kleur van het vleesquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik had het mis, ze bloeden niet leeg. De bloedarmoede treedt op door verkeerd voedsel blijkbaar.
I know.quote:
Meer betalen voor gebakken lucht. Dat is het.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Sneu zeg
Als ik de ruimte had zou ik m'n eigen vee houden. Eet nu wel biologisch maar is ook maar de vraag hoe die beesten het echt hebben natuurlijk.
Ik ben niet zo principieel vrees ik, ik eet geen foie gras bijvoorbeeld. Maar gewoon omdat ik het niet lekker vind...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Sneu zeg
Als ik de ruimte had zou ik m'n eigen vee houden. Eet nu wel biologisch maar is ook maar de vraag hoe die beesten het echt hebben natuurlijk.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:58 schreef DonRaja het volgende:
HMF heeft nog meer info: om 17.55 heeft hij foto's van Van Geel op het vliegveld.
En men moet niet zeuren, want HMF had dit al om 09.00 uur gemeld.
Toe maar.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:58 schreef DonRaja het volgende:
HMF heeft nog meer info: om 17.55 heeft hij foto's van Van Geel op het vliegveld.
En men moet niet zeuren, want HMF had dit al om 09.00 uur gemeld.
Waarom gebakken lucht? 't is niet die sterrenshit uit de albert heijn.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Meer betalen voor gebakken lucht. Dat is het.
Heb ook gewoon tonijn gegeten en wou eigenlijk ook wel walvis proberenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben niet zo principieel vrees ik, ik eet geen foie gras bijvoorbeeld. Maar gewoon omdat ik het niet lekker vind...
Ik wel hoor, lekker op zijn tijdquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben niet zo principieel vrees ik, ik eet geen foie gras bijvoorbeeld. Maar gewoon omdat ik het niet lekker vind...
Snel, giro 555quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:03 schreef Caland het volgende:
Prinses Margriet heeft haar knieschijf gebroken jongens, was net op het nieuws.
Godver, daar gaat onze backup als Guidetti niet komtquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:03 schreef Caland het volgende:
OH NO. WELKE VREEMDELING HEEFT DIT HAAR AAN GEDAANquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:03 schreef Caland het volgende:
Onzinlijst. Ad.nl staat er niet tussen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:04 schreef Lange_Lans het volgende:
De 20 slechtste websites.
Inspirerend.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
OH NO. WELKE VREEMDELING HEEFT DIT HAAR AAN GEDAAN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |