Ja, omdat ze zo altijd onder in je kar kijken om te zien of er niet nog een kaste bier onder staatquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Weet jij waarom ze bij de Kaufland het nummer van je winkelwagen willen weten achter de kassa?
Ik vraag me dit echt heel hard af
Ja, dat begreep ik wel, maar ze willen dus met alle geweld ook het nummer weten en noemen dat ook hard opquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:28 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja, omdat ze zo altijd onder in je kar kijken om te zien of er niet nog een kaste bier onder staat
Toch dicht genoeg bij Nederland dat ze het zouden kennen.quote:
Mijn vriendin zegt dat 't ook voor de statistieken is.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:29 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja, dat begreep ik wel, maar ze willen dus met alle geweld ook het nummer weten en noemen dat ook hard op
ook als ze allang gezien hebben dat er geen krat bier onderaan staat. Helemaal die kar draaien tot ze het nummer weten.
Ok, grappigquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:29 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mijn vriendin zegt dat 't ook voor de statistieken is.
De kassieres hebben de opdracht die in te voeren, met het excuus dat ze dan makkelijker te localiseren zijn als ze kaduuk zijn. Lijkt mij onzinnig, maar het dwingt ze wel te kijken en zien dan gelijk of er nog een krat bier staat.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:29 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja, dat begreep ik wel, maar ze willen dus met alle geweld ook het nummer weten en noemen dat ook hard op
ook als ze allang gezien hebben dat er geen krat bier onderaan staat. Helemaal die kar draaien tot ze het nummer weten.
Het is natuurlijk niet zo'n grote stad als Köln of DD waar je veel makkelijker aan zulke dingen komt. Zelfs pindakaas is redelijk moeilijk te vinden hier, en véél te duur.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Toch dicht genoeg bij Nederland dat ze het zouden kennen.
Tja, zo kenden de meeste van mijn Duitse familie en vrienden Bruschetta niet, maar ze vinden het heerlijk als ik het maak.
Chipfrisch, niet te vreten. Behalve Currywürstquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:32 schreef Mirjam het volgende:
Chips, ook zoiets wat zo vreselijk duur is in Duitsland. Ik denk dat ze meer van worst en kaas bij de borrel houden
Klopt, chocolade etc. kost geen drolquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:33 schreef NanKing het volgende:
[..]
Chipfrisch, niet te vreten. Behalve Currywürst.
Lays is idd haske duur. Daarentegen zijn süssigkeiten wel veel goedkoper dan in Nederland.
Deze zijn echt lekker:quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:32 schreef Mirjam het volgende:
Chips, ook zoiets wat zo vreselijk duur is in Duitsland. Ik denk dat ze meer van worst en kaas bij de borrel houden
als je dat op windows in chrome doet krijg je dit te zien:quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik zit op een mac en doe een alt s
| 1 | [s][/s] |
Mijn lief en schoonfamilie in Berlijn vinden het geweldig, ik neem altijd van die zakken pindasambal van de toko meequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:23 schreef NanKing het volgende:
Ik ken geen enkele Duitser die Satesaus/pindasaus lekker vindt. Ook pindakaas vindt niemand die ik ken lekker.
Mijn moeder was laatst op bezoek en zocht in de aldi naar een kant en klaar bakje pindasaus en vond het raar dat ze het nergens kon vinden.
Bulettenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:44 schreef NanKing het volgende:
[ afbeelding ]
Ook lekker, net wat anders dan een Hollandse bal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |