Ah, omdat je zei dat je er weinig ervaring mee hebt, als je moeite hebt met een halve boterham weet ik niet waar je dat op baseert.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:06 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat is merkwaardig, aangezien ik het wel heb geprobeerd en dus oordeel. Ik vind het niet lekker, maar een Duitser die dan Nederlands brood een hap lucht vindt heeft dat dan andersom.
Ik heb weinig ervaring met astronautenvoer omdat ik niet zo vaak ruimtereizen maak. Mijn ervaring met dat stevige Duitse brood is dat ik het nauwelijks wegkrijg en dat ik er heel snel vol van zit.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ah, omdat je zei dat je er weinig ervaring mee hebt, als je moeite hebt met een halve boterham weet ik niet waar je dat op baseert.
Dat is juist een voordeel. In plaats 5 a 6 tijgerboterhammen eet ik 1 á 2 sneetjes brood en heb meer dan genoeg.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:13 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik heb weinig ervaring met astronautenvoer omdat ik niet zo vaak ruimtereizen maak. Mijn ervaring met dat stevige Duitse brood is dat ik het nauwelijks wegkrijg en dat ik er heel snel vol van zit.
Thanks! De zoekresultaten op google geven me een boel flashbacks. En ik zit meteen vol om een of andere reden.quote:
ik zat dit toevallig gisteren te denken op weg naar huisquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:07 schreef Selestha het volgende:
Duits eten vind ik heerlijk. Geschnetzeln met bratkartofleln op zijn Duits
Bier, worst, brood, gebak, pretzeln mit senf, aardappelsaladeAllemaal goddelijke Duitse producten. Qua kwaliteit van het voedsel en de prijzen in restaurants zou ik zeker liever in Duitsland wonen
Kaufland in Kleef is ook mooi, die in Emmerich is rommelig en veel te vol. De Aldi in Kleef is ook lekker ruim trouwens.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik zat dit toevallig gisteren te denken op weg naar huis4boodschappen gedaan bij de/een Kaufland in Keulen. Alleen al die groente-afdeling, zó vreselijk veel mooi, vers, en goed groente en fruit.
neem nou de tomaten.
hier harde ronde ballen die nergens naar ruiken, daar slaat de tomaatgeur je al tegemoet van de mooie, grote, gerijpte tomaten
Die in Emmirich is om te janken inderdaad.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kaufland in Kleef is ook mooi, die in Emmerich is rommelig en veel te vol. De Aldi in Kleef is ook lekker ruim trouwens.
Ja zo lekkerquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Hmm, een goede kartoffelsalat op zijn dusseldorfs, met komkommer...
Jum Jum
Ja, volgens mij is dat de AH, en Kaufland meer de Bas/Digros zeg maar. Maar wel duurder dus.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:17 schreef Pietverdriet het volgende:
De Edeka ben ik nog niet geweest, is die nog beter dan de Kaufland? Rewe in Emmerich is wel goed en lekker in de parkeergarage parkeren.
Hoewel ik Duitser wel helemaal kan blijmaken met sate en satesausquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:18 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja zo lekkerZeker in de zomer, braadworstje erbij.. Biertje.. Niets beters te verzinnen wat mij betreft
Nu vind ik Kaufland al een stuk beter dan de AH, maar nog beter is altijd goed. Rewe is trouwens ook geweldig vind ik.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:19 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja, volgens mij is dat de AH, en Kaufland meer de Bas/Digros zeg maar. Maar wel duurder dus.
Rewe heb ik er maar 1 van bezocht, Köln am Ring, die was maar klein en kloterig, dus daar kan ik niet echt over oordelen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nu vind ik Kaufland al een stuk beter dan de AH, maar nog beter is altijd goed. Rewe is trouwens ook geweldig vind ik.
Góéde saté is ook heel erg lekker, maar waar vindt je dat in Nederland behalve bij Indo's of Indonesische restaurants. Ik ben beter in het maken van aardappelsaladequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hoewel ik Duitser wel helemaal kan blijmaken met sate en satesaus
Voor mijzelf grill ik graag vis.
Waar woon jij?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:23 schreef NanKing het volgende:
Ik ken geen enkele Duitser die Satesaus/pindasaus lekker vindt. Ook pindakaas vindt niemand die ik ken lekker.
Mijn moeder was laatst op bezoek en zocht in de aldi naar een kant en klaar bakje pindasaus en vond het raar dat ze het nergens kon vinden.
Die in Emmerich is erg mooi, wat lastig te vinden, zit in een kleine mall vlakbij de Rijn.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:22 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Rewe heb ik er maar 1 van bezocht, Köln am Ring, die was maar klein en kloterig, dus daar kan ik niet echt over oordelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |