Bij mij zit er ook wel eens een hond in de auto, maar dat zie en ruik je echt niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:22 schreef kaasplankje het volgende:
Ik vind het eigenlijk ook niks waard; een vieze automobiel. Zo'n achterklep met 50 vingers.![]()
Ik ken ook iemand met een hond, nou volgens mij heeft die nog nooit zijn auto gezogen. Daar stap je dus echt niet in.
Dat doe ik dan ook wel weer. Zorgen dat de binnenkant leefbaar blijft. Maar zo'n hond blijf je anders ook ruiken en da's smerig.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:31 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Bij mij zit er ook wel eens een hond in de auto, maar dat zie en ruik je echt niet.
Zsm de haren eruit halen als hij erin gezeten heeft.
Als ik 't zou blijven ruiken kwam ie er niet meer in.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat doe ik dan ook wel weer. Zorgen dat de binnenkant leefbaar blijft. Maar zo'n hond blijf je anders ook ruiken en da's smerig.
Later als ik groter ben dan wil ik een golf. Gewoon... een golf rijdtquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:53 schreef Sjoegerd het volgende:
Okay, de Golf van mijn broer rijdt stiekem wel fijn
Hahahaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:53 schreef Sjoegerd het volgende:
Ontbijt je altijd zo laat?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:04 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga zo maar eens een ontbijt scoren en daarna langs 't tankstation om even met de stofzuiger door m'n auto te gaan, denk ik. Ding ziet er niet uit aan de binnenkant...
Je moet van je auto houden, verzorgen...liefdevol behandelen. Voor mij is het primair niet een functioneel ding( wat niet betekent dat ie het niet moet doen, hij moet natuurlijk technisch ook goed zijn.).quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:29 schreef Mikkie het volgende:
Voor sommige mensen is een auto een gebruiksvoorwerp, functie boven vorm. Dat betekent niet ik 'm afrag, maar ik vind de buitenkant gewoon niet het belangrijkst. Technisch krijgt ie alle zorg die ie nodig heeft en is de boel prima voor elkaar. Dat vind ik belangrijk en daar investeer ik in. Dat ie dan niet altijd schoon is, daar heb ik geen last van. Hij moet me primair van A naar B brengen en het liefst op de manier die ik wil. 't Is geen prestigeobject.
3 of 4?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:53 schreef Sjoegerd het volgende:
4.. 2.0quote:
Enig poëthisch gevoel voor dramatiek ontbreek duidelijk....quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:16 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Van een auto houden?boeiend, voor de een is het een vervoersmiddel en voor de ander een hobby. Ik behoor tot die laatste categorie maar dan nog.
als je alfa had gereden had ik geloofd dat jij het wel zou kunnen hebbenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:23 schreef H-D het volgende:
[..]
Enig poëthisch gevoel voor dramatiek ontbreek duidelijk....
Sorry ik volg je even niet?m:Pquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als je alfa had gereden had ik geloofd dat jij het wel zou kunnen hebben
VW rijdt altijd hetzelfdequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:20 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik wil ook geen Golf want Golf.. Maar hij rijd wel fijn
[..]
4.. 2.0
Ja, lichte koppeling, licht gas, licht schakelen, licht sturen.. Alles gaat licht..quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:31 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
VW rijdt altijd hetzelfdealtijd als een VW. Kun je direct herkennen. Zelfs de Transporters enzo.
Van je auto houden, H-D? Kom op zegquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:58 schreef H-D het volgende:
[..]
Je moet van je auto houden, verzorgen...liefdevol behandelen. Voor mij is het primair niet een functioneel ding( wat niet betekent dat ie het niet moet doen, hij moet natuurlijk technisch ook goed zijn.).
@Sjoegerd: doen nou geen Golf
Kom op menseeen snap dan dat ik ook een beetje aan het overdrijven wasquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Van je auto houden, H-D? Kom op zeg.
Iedereen kijkt anders tegen z'n auto aan gaat er anders mee om. Voor mij is het een vervoermiddel dat er aardig uit moet zien maar vooral fijn moet rijden. Vooral in deze leeftijdcategorie zijn looks niet meer zo belangrijk. Als je een nieuwere, dikke bak hebt, is het een ander verhaal
Dat is echt een gave bak!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:38 schreef Sjoegerd het volgende:
Ohjee.. Heb een aanbod gekregen om een bod te doen op een heeeeele foute Mercedes 300SD uit 83.. Zit er nog serieus over te denken ook.
En het is een mooie auto ookquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:48 schreef Mikkie het volgende:
Pics? En wat moet ie kosten? MRBvrij is wel aantrekkelijk natuurlijk
Weet ik eigenlijk niet. Meeste SD's die ik zie rijden zijn import idd.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:56 schreef Mikkie het volgende:
Geinig om te hebben ja. Maar is die ook origineel in NL geleverd? Volgens mij niet toch.
Ik wil nog eens een leuke cabrio voor erbij
Geen Mercedes want Mercedes gaat niet op?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:38 schreef Sjoegerd het volgende:
Ohjee.. Heb een aanbod gekregen om een bod te doen op een heeeeele foute Mercedes 300SD uit 83.. Zit er nog serieus over te denken ook.
Waar staat dat het die moet zijn? Dat ik van Italiaanse auto's hou wil niet zeggen dat een SUV ook Italiaans moet zijnquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:21 schreef Mikkie het volgende:
Die nieuwe Maser SUV?Wat een gedrocht zeg
Kubang idd. Ja niet het meest geslaagde ontwerp idd.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:35 schreef Mikkie het volgende:
Zo was het ook niet bedoeld, ik wilde alleen even meningen checken over dat ding. De Kubang ofzo, toch? Zo voelt het wel als je er naar kijkt ja. "Kubang, in your face!"
Dat went welquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:35 schreef Mikkie het volgende:
Zo was het ook niet bedoeld, ik wilde alleen even meningen checken over dat ding. De Kubang ofzo, toch? Zo voelt het wel als je er naar kijkt ja. "Kubang, in your face!"
Ik zou me alleen niet de illusie maken dat de Kubang in NL net zoveel gaat rondrijden als de Cayenne.quote:
Net zoveel niet nee, maar je ziet ook niet net zoveel Lambo's als Porsches rijden, dus in verhouding wel denk ikquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:39 schreef H-D het volgende:
[..]
Ik zou me alleen niet de illusie maken dat de Kubang in NL net zoveel gaat rondrijden als de Cayenne.
Sowieso is een Range Rover veeeeeeeeeeeeel eleganter dan een X5 of X6 vind ik. Ze hebben wel iets maar ze ogen zó log en ongeraffineerd. Het hangt van je persoon af of je 'm kan hebben vind ik. Net als met bepaalde kleding.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:39 schreef Mikkie het volgende:
De Cayenne kan ik wel waarderen, maar die Kubang, no way. Net als de nieuwe 1-serie, ik denk niet dat ik die ooit mooi ga vinden. Terwijl ik de X6 wél ben gaan waarderen. Maar als ik zou moeten kiezen: een Range Rover Sport. Supercharged natuurlijk, omdat het kan.
Da's sowieso het 'nadeel' bij veel auto's, dat ie niet bij je pastquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:44 schreef H-D het volgende:
[..]
Sowieso is een Range Rover veeeeeeeeeeeeel eleganter dan een X5 of X6 vind ik. Ze hebben wel iets maar ze ogen zó log en ongeraffineerd. Het hangt van je persoon af of je 'm kan hebben vind ik. Net als met bepaalde kleding.
Welke jij past bij een X6 dan?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:47 schreef Mikkie het volgende:
Ah, dan verschilt 't per dag of ik 'm kan hebben of niet. Zowel qua kleding als qua muzieksmaak
Ja dat klopt. Daarom goed kijken altijdquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:55 schreef D. het volgende:
[..]
Da's sowieso het 'nadeel' bij veel auto's, dat ie niet bij je past
Of schijt aan hebben en gewoon kopen wat je wiltquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:57 schreef H-D het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Daarom goed kijken altijd
Of dat natuurlijk. Maar als je iets koopt wat niet bij je past, en als je dat zelf ook vind, dan voel je je er nooit goed bij toch?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:02 schreef D. het volgende:
[..]
Of schijt aan hebben en gewoon kopen wat je wilt
Als je zelf vind dat ie niet bij je past dan heb je er geen schijt aanquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:05 schreef H-D het volgende:
[..]
Of dat natuurlijk. Maar als je iets koopt wat niet bij je past, en als je dat zelf ook vind, dan voel je je er nooit goed bij toch?
Maar je kan je toch nooit goed voelen in iets wat niet bij je past?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:10 schreef D. het volgende:
[..]
Als je zelf vind dat ie niet bij je past dan heb je er geen schijt aan
De X6 vraag om een gesjeesde kerel die graag laat zien dat ie het gemaakt heeft en een dikke bak kan betalen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:56 schreef H-D het volgende:
[..]
Welke jij past bij een X6 dan?Of wat voor iemand vindt jij bij een X6 passen?
![]()
Sorry dat ik een beetje onvriendelijk reageerde trouwens net^^ik kan dit soort weer niet hebben
Ja ergens wel inderdaad.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De X6 vraag om een gesjeesde kerel die graag laat zien dat ie het gemaakt heeft en een dikke bak kan betalen.
Diplomatiek antwoordquote:
Maar als je er schijt aan hebt heb je die gevoelens ook nietquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:18 schreef H-D het volgende:
[..]
Maar je kan je toch nooit goed voelen in iets wat niet bij je past?
Ik zou onmogelijk vinden om iets te voelen over of een auto bij me past ofniet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:49 schreef D. het volgende:
[..]
Maar als je er schijt aan hebt heb je die gevoelens ook niet
Nou je mist nou niet direct iets hr.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:49 schreef FalleNk810i het volgende:
Nooit in nijmegen geweest!
Ik slaag ik Rotterdam altijd wel![]()
Vanavond weer naar Rotterdam
?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:51 schreef H-D het volgende:
[..]
Ik zou onmogelijk vinden om iets te voelen over of een auto bij me past ofniet.
[..]
Nou je mist nou niet direct iets hr.
Ergens schijt aan hebben is ook meestal een eigenschap die je wel of niet hebt. Dat kun je niet forcerenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:51 schreef H-D het volgende:
[..]
Ik zou onmogelijk vinden om iets te voelen over of een auto bij me past ofniet.
Als in dat ik Nijmegen niet zou omschrijven als een stad waar je een keer geweest mòet zijnquote:
Klopt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ergens schijt aan hebben is ook meestal een eigenschap die je wel of niet hebt. Dat kun je niet forceren
Toch een van mijn favoriete stedenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:57 schreef H-D het volgende:
[..]
Als in dat ik Nijmegen niet zou omschrijven als een stad waar je een keer geweest mòet zijn
Ik zit/zat er ook op school en heb er ook familie wonen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:59 schreef D. het volgende:
[..]
Toch een van mijn favoriete steden
Msaar da's waarschijnlijk omdat ik daar op school gezeten heb en er familie woont
Oh, ik dacht jij gaat R'dam beledigen hahaquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:57 schreef H-D het volgende:
[..]
Als in dat ik Nijmegen niet zou omschrijven als een stad waar je een keer geweest mòet zijn
[..]
Klopt.
Ik zou niet durven.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:06 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Oh, ik dacht jij gaat R'dam beledigen haha
Ik houd niet van in OP's staanquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:21 schreef H-D het volgende:
[..]
Waarom staat er eigenlijk niet in de OP wat jij rijdt?
Dat is een goede reden.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:43 schreef D. het volgende:
[..]
Dat was ook de reden van aanschaf. Ik had het gevoel dat er wat ontbrak in mijn leven
Same here! Welke school?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:04 schreef H-D het volgende:
Ik zit/zat er ook op school en heb er ook familie wonen.
Naar Limburg rijden en wat heuvels, slingerweggetjes en hairpins meepakken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:46 schreef Argo het volgende:
Heb een auto gekocht, maar verveel me de pleuris. Moet nu wat oefenen rijden weet iemand iets leuks om te doen met de auto?
Ach, die man heeft altijd wat te zeurenquote:
Inkoppertjequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:46 schreef Argo het volgende:
.....weet iemand iets leuks om te doen met de auto?
Ik ben al in Limburg, maar je bedoelde Valkenburg? Want kan me niet voorstellen waar ik anders slingerweggetjes en heuveltjes kan vinden.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:47 schreef JDude het volgende:
[..]
Naar Limburg rijden en wat heuvels, slingerweggetjes en hairpins meepakken.
Mijn auto past soms bij mequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:46 schreef H-D het volgende:
[..]
Diplomatiek antwoord![]()
Vind je dat je huidige auto helemaal bij je past?
Over kleren gesproken; Nijmegen is echt waardeloos om leuk kleren te kopen vind je ook niet?^^![]()
Dan past het dus ergens welquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mijn auto past soms bij meOver het algemeen rij ik rustig en doe ik het imago van de BMW-rijder geen eer aan. Dan past het helemaal niet. Maar ik heb m'n momenten... als ik haast heb of de snelweg leeg is, dan zullen mensen me het stigma wel op kunnen plakken als ze willen
.
Qua shoppen: geen idee, dat doe ik echt nooit, geef er geen drol om. Maar in Nijmegen zitten ook alle gebruikelijke winkels toch? H&M, Sting, V&D, WE etc., dus zou niet weten waarom Nijmegen in die categorie ruk zou zijn. Nijmegen is tøf! Alleen jammer van dat linkse kuthippiebestuur dat zo anti-auto is...
Wat heb je gekocht?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:46 schreef Argo het volgende:
Heb een auto gekocht, maar verveel me de pleuris. Moet nu wat oefenen rijden weet iemand iets leuks om te doen met de auto?
De man is een held.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ach, die man heeft altijd wat te zeuren
Wilde een Fiat Punto of een Suzuki Swift, werd een Toyota Corolla.quote:
Waarom werd het een Corolla dan?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:07 schreef Argo het volgende:
[..]
Wilde een Fiat Punto of een Suzuki Swift, werd een Toyota Corolla.
Heb wel totaal geen luxe centrale deurvergrendeling airco allemaal niet.![]()
Hij was duur, 2750 euro, maar ik kreeg 3 maanden garantie. En de verkoper was wel tof, ik krijg ook een set winterbanden met velg voor 350 euro erbij, en hij doet ze ieder jaar gratis erop zetten en weer eraf halen.quote:
Wut? 2750?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:21 schreef Argo het volgende:
[..]
Hij was duur, 2750 euro, maar ik kreeg 3 maanden garantie. En de verkoper was wel tof, ik krijg ook een set winterbanden met velg voor 350 euro erbij, en hij doet ze ieder jaar gratis erop zetten en weer eraf halen.
1998, een 3 deurs hatchback 1.3 16 kleppen geloof ik.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:23 schreef H-D het volgende:
[..]
Wut? 2750?
Hoe oud is die auto? Watvoor Corolla is het zegmaar..
Dan nog is het wel echt veel geld voor zo'n wagen ....maargoed als ie het goed doet en jij er plezier van hebtquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:25 schreef Argo het volgende:
[..]
1998, een 3 deurs hatchback 1.3 16 kleppen geloof ik.
Op zich wel heel erg goed onderhouden boekje en alles erbij. Nu is alleen de shit om er een radio in te zetten. Die auto is wel heel goed schakeld als een klok en geen roest op de carrosserie.
Vond het ook veel, maar niet veel km's gelopen en ik ben de 2de eigenaar. Dat zal wel meespelen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:34 schreef H-D het volgende:
[..]
Dan nog is het wel echt veel geld voor zo'n wagen ....maargoed als ie het goed doet en jij er plezier van hebt
Heb je 'm bij de Toyota dealer gehaald?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:35 schreef Argo het volgende:
[..]
Vond het ook veel, maar niet veel km's gelopen en ik ben de 2de eigenaar. Dat zal wel meespelen.
Niet een dealer, wel een man die in toyota's handeld maar alleen 2dehands.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:36 schreef H-D het volgende:
[..]
Heb je 'm bij de Toyota dealer gehaald?
Okee...en je hebt niks van de prijs afgepraat?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:37 schreef Argo het volgende:
[..]
Niet een dealer, wel een man die in toyota's handeld maar alleen 2dehands.
Jawel hij vroeg 2950.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:39 schreef H-D het volgende:
[..]
Okee...en je hebt niks van de prijs afgepraat?
Ja het is wel een stevige auto, en als ik me niet vergis zijn de corolla's best geliefd.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:42 schreef H-D het volgende:
Achja als je er toch gewoon plezier van hebt.
Dat klopt en ze staan er ook wel om bekend dat ze goed/degelijk zijn.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:43 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja het is wel een stevige auto, en als ik me niet vergis zijn de corolla's best geliefd.
Geen idee, ik heb geen verstand van auto's. Mijn vader en moeder kregen er een schijthekel aan om met me mee te gaan, dus toen ze die zagen zeide ze dat die heel goed was. En zo ben ik erin gelokt om die te kopen omdat hij er ook zo goed uit zag. Alleen de autoradio is goed kloten.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:46 schreef H-D het volgende:
[..]
Dat klopt en ze staan er ook wel om bekend dat ze goed/degelijk zijn.Maar waarom geen Punto of Swift?
Wilde je ook graag de 1.3 eigenlijk?
Okee danquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:47 schreef Argo het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb geen verstand van auto's. Mijn vader en moeder kregen er een schijthekel aan om met me mee te gaan, dus toen ze die zagen zeide ze dat die heel goed was. En zo ben ik erin gelokt om die te kopen omdat hij er ook zo goed uit zag. Alleen de autoradio is goed kloten.
Hmm hij zal de radio niet getest hebben, maar goed voor 50 euro heb ik er eentje, het inzetten is alleen kloten.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:50 schreef H-D het volgende:
[..]
Okee danhad je niks met de verkoper kunnen regelen daaromtrent? Voor dat bedrag mag je ook wel een fatsoenlijke radio krijgen
Zit er geen boekje bij ofzo? Of heeft je pa er geen verstand van?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:52 schreef Argo het volgende:
[..]
Hmm hij zal de radio niet getest hebben, maar goed voor 50 euro heb ik er eentje, het inzetten is alleen kloten.
Boekje en alles zit er bij, maar mijn vader heeft er geen verstand van.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:58 schreef H-D het volgende:
[..]
Zit er geen boekje bij ofzo? Of heeft je pa er geen verstand van?
Met boekje lukt het ook niet? Breng 'm anders ff langs de lokale garage. Die doet het vast zo. Kost denk ik niet zoveel.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:59 schreef Argo het volgende:
[..]
Boekje en alles zit er bij, maar mijn vader heeft er geen verstand van.
Geen idee ik zal eens kijken maar de originele zit er niet meer in geloof ik. Maar bedankt ik ga eens rondbellen anders.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:02 schreef H-D het volgende:
[..]
Met boekje lukt het ook niet? Breng 'm anders ff langs de lokale garage. Die doet het vast zo. Kost denk ik niet zoveel.
Maar wacht anders ook even je topic af. Zitten ook wel wat technische mensen hier die je misschien kunnen helpen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:03 schreef Argo het volgende:
[..]
Geen idee ik zal eens kijken maar de originele zit er niet meer in geloof ik. Maar bedankt ik ga eens rondbellen anders.
Ja geduld, gewoon geduld.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:07 schreef H-D het volgende:
[..]
Maar wacht anders ook even je topic af. Zitten ook wel wat technische mensen hier die je misschien kunnen helpen.
Mja, qua in de auto stappen past het ook lang niet altijd. Ik kan best variëren tussen sjappie en netjes, dus ook aan dat imago voldoe ik lang niet altijd. Sprak toevallig vanavond nog een stel dat helemaal verbaasd was dat ik een BMW rij...vonden ze niet bij me passenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:52 schreef H-D het volgende:
[..]
Dan past het dus ergens welpassen is ook niet alleen qua rijstijl denk ik maar ook als je iemand ziet en dan de persoon in z'n auto ziet stappen...dat je dan denkt "ja dat klopt, dat past"
![]()
Ik koop daar nooit kleren eigenlijk bij die winkels. Ik slaag bijna nooit in Nijmegenalleen bij Hoogenboom of Thijssen weleens.
En inderdaad dat anti-auto gedoe.
Tjappie als in airmax + trainingspak?quote:Op zondag 19 augustus 2012 02:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja, qua in de auto stappen past het ook lang niet altijd. Ik kan best variëren tussen sjappie en netjes, dus ook aan dat imago voldoe ik lang niet altijd. Sprak toevallig vanavond nog een stel dat helemaal verbaasd was dat ik een BMW rij...vonden ze niet bij me passen.
Hoogenboom of Tijssen zijn wel chique ja, maar ook een bijbehorend prijskaartje. Dat draag ik er op dit moment simpelweg niet aan af, dus kom daar eigenlijk nooitWel ooit een mooi pak gehaald, nog steeds erg tevreden over (past alleen niet meer inmiddels
).
Niet zo erg. Maar het varieert tussen nette schoenen + overhemd + jasje tot korte broek + t-shirt + slippers. Kortom: net hoe je me treftquote:
Geinigquote:Op zondag 19 augustus 2012 02:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Niet zo erg. Maar het varieert tussen nette schoenen + overhemd + jasje tot korte broek + t-shirt + slippers. Kortom: net hoe je me treft
Kloptquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:45 schreef Goddelijker het volgende:
Het is weer om een airco in je auto te hebben...
Hmm ja maar binnen is het nu ook te warm eigenlijk hierquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:52 schreef Goddelijker het volgende:
Nee, in 2000 was dat nog niet bepaald standaard.
Ik heb even lekker gezwommen met de hond en in de zon gelegen.
Maar nu toch de verkoeling maar weer opgezocht binnen.
Enkele minuten voor je arriveert op je bestemming uitzetten, dan kan het vocht eruit.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:55 schreef house_is_a_feeling het volgende:
M'n airco begint de laatste paar keren aan het begin nogal te stinken, daarna gaat het wel maar de eerste paar minuten zijn nou niet echt fijn. Iemand een idee?
Hier is het denk ik 25 beneden en 30 boven.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:56 schreef H-D het volgende:
[..]
Hmm ja maar binnen is het nu ook te warm eigenlijk hier. 30 graden beneden en 35 boven
Ik ook niet. En ik vermoed vanavond ook niet..rotweerquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:00 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Hier is het denk ik 25 beneden en 30 boven.
Heb vannacht geen oog dicht gedaan.
Ik misschien iets beter.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:02 schreef H-D het volgende:
[..]
Ik ook niet. En ik vermoed vanavond ook niet..rotweer
Was je vriendin er ofzo?quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:08 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik misschien iets beter.
Slaap vannacht weer gewoon alleen.
Ja! :pquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:09 schreef H-D het volgende:
[..]
Was je vriendin er ofzo?
In dat geval hoeft het niet meteen slecht te zijn dat je geen oog dicht gedaan hebt
Ja klopt dat is waar. Had je maar langer door moeten gaan dat je de hele nacht overbrugd hadquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:14 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja! :p
Het was ook niet erg, maar daarna lekker slapen is ook wel prettig.
Wat wel prettig is van dit weer, is dat de auto goed schoon blijft!
Ja inderdaad! Dat gaat soms zo hardquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:19 schreef Mikkie het volgende:
Kijk, daar denk ik dan ook wel weer over na. Vooral op 't werk enzo, hou ik 'm altijd weg van bomen. Scheelt weer van die gore hars en allerlei vogelstront enzo!
Dsd ook een goede ivm deuren die opengegooid worden. Mja waar ik woon is het meestal nogal vol dus dan is het al lastiger. Parkeer hier het liefst in file en zo dicht mogelijk langs de stoep ivm fietsers en autos die voorbij rijden.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:32 schreef Goddelijker het volgende:
Ik zet hem liever ook niet onder bomen. Of te dicht naast een andere auto!
Dat probeer ik ook te voorkomen. Tijdje terug kon het niet anders...kwam terug bij de auto en meteen een deuk erin. Goftedommequote:Op zondag 19 augustus 2012 17:32 schreef Goddelijker het volgende:
Ik zet hem liever ook niet onder bomen. Of te dicht naast een andere auto!
Ik heb de burgermansversie, niet labradorgeschiktquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:21 schreef H-D het volgende:
[..]
Edit: Mikkie heb jij nou een sedan of een touring eigenlijk?
Hahhaja xD masr ik dacht omdat je het wel vaak over stations en spullen meenemen hebt dat je er ook een had alquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook te voorkomen. Tijdje terug kon het niet anders...kwam terug bij de auto en meteen een deuk erin. Goftedomme
[..]
Ik heb de burgermansversie, niet labradorgeschikt
True.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:17 schreef Mikkie het volgende:
Neh, ik wacht nog even. Heb nu een prima auto en mis een station niet heel vaak. Maar zou me wel veel aan inruil en verhoging van maandlasten kosten
Ah wist ik niet, bedankt!quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:57 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Enkele minuten voor je arriveert op je bestemming uitzetten, dan kan het vocht eruit.
Anders blijft het vocht erin zitten en krijg je schimmel en een zweetvoetenlucht.
Anders is het een mogelijkheid om je airco een beurt te laten geven.
Google maar eens op 'Airco onderhoudsbeurt'quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:18 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ah wist ik niet, bedankt!
Aan iemand die malaria heeft opgelopen vraag je ook niet waarom hij niet de builenpest of iets ergers opgelopen heeft.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:46 schreef H-D het volgende:
[..]
Maar waarom geen Punto of Swift?Wilde je ook graag de 1.3 eigenlijk?
eey swa! heb je al een nieuwe waggie?quote:Op maandag 20 augustus 2012 07:52 schreef Rauw. het volgende:
Airco wel snél een service laten geven want anders kun je er erg ziek van worden. (Mijn ervaring: Hoofdpijn en braken).
Ja, die airco drijft de onderhoudsprijs wel op!quote:Op maandag 20 augustus 2012 07:52 schreef Rauw. het volgende:
Airco wel snél een service laten geven want anders kun je er erg ziek van worden. (Mijn ervaring: Hoofdpijn en braken).
Aanbetaald en al, het is wachten op de papieren.quote:Op maandag 20 augustus 2012 08:16 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
eey swa! heb je al een nieuwe waggie?
Wanneer krijgen we pics?quote:Op maandag 20 augustus 2012 08:31 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Aanbetaald en al, het is wachten op de papieren.
Staat die lada nog in Rusland?quote:Op maandag 20 augustus 2012 08:44 schreef Rauw. het volgende:
Als ik in staat ben pics te maken denk ik.
En jij niet achter die deur, bedoel je?quote:Op maandag 20 augustus 2012 08:54 schreef Rauw. het volgende:
Nee ik heb er gvd geen zin in dat hij voor de deur staat.
Vond je het zo erg?quote:Op maandag 20 augustus 2012 07:45 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Aan iemand die malaria heeft opgelopen vraag je ook niet waarom hij niet de builenpest of iets ergers opgelopen heeft.
Als ik moest kiezen had ik van die 3 ook voor de Corolla gegaan denk ik.quote:
Nah ik weet niet. Corolla is wel saaist van de drie vind ik. En de prijs was wel gigantisch hoog in mijn optiek....quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:47 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Als ik moest kiezen had ik van die 3 ook voor de Corolla gegaan denk ik.
Mee eens, maar Swift en Punto spreken mij evenmin aan. Dan maar voor saai en betrouwbaar.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:49 schreef H-D het volgende:
[..]
Nah ik weet niet. Corolla is wel saaist van de drie vind ik. En de prijs was wel gigantisch hoog in mijn optiek....
Oh, die van mij is vreselijk smerig geworden vannacht! Die paar druppels hebben heel veel stof doen neerslaan op m'n autootje... Het was zo erg dat ik vanmorgen voordat ik weg reed eerst m'n voorruit heb schoongemaakt (dus niet met de wisser!). Het was matglas...quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:14 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Wat wel prettig is van dit weer, is dat de auto goed schoon blijft!
Vogelstront heb ik ook op m'n auto als hij bij ons op de oprit staat. En daar staan geen bomen in de buurt! Haal ik er wel altijd gelijk vanaf.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:19 schreef Mikkie het volgende:
Kijk, daar denk ik dan ook wel weer over na. Vooral op 't werk enzo, hou ik 'm altijd weg van bomen. Scheelt weer van die gore hars en allerlei vogelstront enzo!
Van die drie vind ik wel de Punto het mooist denk ik. Dus waarschijnlijk die dan.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:49 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Mee eens, maar Swift en Punto spreken mij evenmin aan. Dan maar voor saai en betrouwbaar.
Ik had iets te vroeg geroepen inderdaad. De mijne zit ook helemaal onder opgedroogde druppels met zand/stuifmeel.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:52 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Oh, die van mij is vreselijk smerig geworden vannacht! Die paar druppels hebben heel veel stof doen neerslaan op m'n autootje... Het was zo erg dat ik vanmorgen voordat ik weg reed eerst m'n voorruit heb schoongemaakt (dus niet met de wisser!). Het was matglas...
[..]
Vogelstront heb ik ook op m'n auto als hij bij ons op de oprit staat. En daar staan geen bomen in de buurt! Haal ik er wel altijd gelijk vanaf.
Astra Gquote:
Niet zozeer.. Meer van tof oud spulquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:46 schreef H-D het volgende:
[..]
Dus daar gaat jouw autohart sneller van kloppen
Omdat je er een hart achter zettequote:Op maandag 20 augustus 2012 22:49 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Niet zozeer.. Meer van tof oud spul
Omdat ik ze fijn vind.. Die van ons tenminste..quote:
Oke..:Pquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:51 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Omdat ik ze fijn vind.. Die van ons tenminste..
Ben opeens erg blij dat ik gisteravond tijdens/na de bui ben gaan tanken. Ruiten waren iig schoon aan de voor en achterzijde.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:33 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik had iets te vroeg geroepen inderdaad. De mijne zit ook helemaal onder opgedroogde druppels met zand/stuifmeel.
In mijn Ferrari top 100 komt ie niet voorquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:55 schreef H-D het volgende:
Ik vind zo'n 612 Scaglietti echt een geweldig mooi ding trouwens.
Ik vind het een van de mooiste die ze ooit gemaakt hebben.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:00 schreef D. het volgende:
[..]
In mijn Ferrari top 100 komt ie niet voor
Niet dat ik een top 100 heb, maar bij wijze van spreken
Ik vind 'm niet lelijk ofzo, maar hij boeit me niet.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:01 schreef H-D het volgende:
[..]
Ik vind het een van de mooiste die ze ooit gemaakt hebben.
Hou je wel van Ferrari?:Pquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind 'm niet lelijk ofzo, maar hij boeit me niet.
De F50 is wel lelijk
Niet oudquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:07 schreef Sjoegerd het volgende:
Als ik een Ferrari moet kiezen is het een 550... Of iets ouds
Staat er een om de hoek hier. Eventjes sparenquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:22 schreef H-D het volgende:
[..]
Heee we zijn het eens een keer eens man
Klopt die hebben altijd wel een leuke Ferrari. En Astons.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:27 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Staat er een om de hoek hier. Eventjes sparen
Welke keuringen moet je ondergaan bij de RDW?quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:40 schreef L0we het volgende:
Vrijdag apk, ben benieuwd wat daaruit gaat komen... Volgende week ook bij de RDW voor een keuring, dan staat de 1.9TD ook op het kenteken, wel zo prettig.
Ja, maar dan is hij meestal niet zo vies op het dak... Het voordeel van deze droogte is wel dat de weg droog blijft, en de trekkers niet zo vies. En alle tarwe is nu bijna van het land. Nu de mais en aardappelen nog en dan kunnen ze gaan ploegen. Dan heeft het ook geen zin meer om de auto te wassenquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:27 schreef Hyman het volgende:
Ik merk eigenlijk geen verschilvies worden doet ie toch wel in een zandweg. vooral nu met de droogte.
Wat voor een?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:58 schreef Rauw. het volgende:
Yess, vanmiddag dan toch eindelijk de auto halen
Eigenlijk stelt het niet zoveel voor. Hij moet voldoen aan de APK-eisen voor de ophanging van de motor, uitlaat en geluidsnormen. Maar aangezien hij dan waarschijnlijk al een nieuwe APK heeft, zal dat geen enkel probleem zijnquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:57 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Welke keuringen moet je ondergaan bij de RDW?
Cool!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:58 schreef Rauw. het volgende:
Yess, vanmiddag dan toch eindelijk de auto halen
Oh? Zei de beste man niets over aan de telefoon. Zal wel los lopenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:46 schreef Rauw. het volgende:
Kan ook zijn dat ze je vragen om aan te tonen waar de motor vandaan komt.
Blijken ze de laatste tijd nogal heisa om te maken.
Vast wel en anders gewoon een goed verhaal hebben.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:23 schreef L0we het volgende:
[..]
Oh? Zei de beste man niets over aan de telefoon. Zal wel los lopen
Los lopen? Hij moet juist goed vast zittenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:23 schreef L0we het volgende:
[..]
Oh? Zei de beste man niets over aan de telefoon. Zal wel los lopen
Ik heb toch het liefst dat mijn motor lekker los loopt!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:01 schreef D. het volgende:
[..]
Los lopen? Hij moet juist goed vast zitten
Laten we hopen dat ie soepel loopt en goed gemonteerd isquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:04 schreef L0we het volgende:
[..]
Ik heb toch het liefst dat mijn motor lekker los loopt!Maar ook wel een beetje vast zit...
Beiden is wel het geval!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:16 schreef D. het volgende:
[..]
Laten we hopen dat ie soepel loopt en goed gemonteerd is
Nope, dat is hij niet. Maar als je auto van voor 1997 (dacht ik) is, maakt dat niet uit. Voor jongere moet je een rijgedragstest laten doen, als er geen typegoedkeuring is, dan gaat het behoorlijk in de papieren lopen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:33 schreef Sjoegerd het volgende:
Is de motor origineel in het type auto geleverd? Dan is het meestal niet zo'n punt toch?
Die spoiler en wielen zijn het niet helemaalquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:15 schreef Hyman het volgende:
http://cgi.ebay.com/ebaym(...)item4d03ebf63c#v4-48
Boh
Jammer van die spoiler, anders was 'ie bijna perfect.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:15 schreef Hyman het volgende:
http://cgi.ebay.com/ebaym(...)item4d03ebf63c#v4-48
Boh
Die spoiler is wel origineel voor zover ik weetquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:34 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Jammer van die spoiler, anders was 'ie bijna perfect.
Volgens mij mag je hem blijven rijden totdat je huidige APK afgelopen is. Daarna moet hij APK gekeurd zijn en mag je er niet mee rijden totdat dit is gebeurt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:16 schreef Kadooosh het volgende:
Weet iemand hoe lang je hebt voor de reparatie als je apk afgekeurd is?
Ga hem zo weg brengen...
Oke ik verwacht niet veel maar als er toch iets groot komt wil ik hem misschien zelf doen en dat zou dit weekend pas kunnen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:19 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Volgens mij mag je hem blijven rijden totdat je huidige APK afgelopen is. Daarna moet hij APK gekeurd zijn en mag je er niet mee rijden totdat dit is gebeurt.
"Ja, maar dan kan ik hem niet bij de garage brengen om hem te laten maken!"
"Ja en daarom mag je hem twee maanden voordat je APK afloopt al laten keuren zonder dat de APK datum verplaatst wordt"
Nee.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:56 schreef H-D het volgende:
Volgens mij heb je toch 2weken marge ofzo?
Nee, twee maanden marge aangezien je je auto opnieuw kan laten keuren 2 maanden voordat hij verloopt... Als hij verlopen is, is hij verlopen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:56 schreef H-D het volgende:
Volgens mij heb je toch 2weken marge ofzo?
Dat dus. Oeioeioei H-D, weet een vrouw hier nou meer over dan jij? Dat valt me tegenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:15 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Nee, twee maanden marge aangezien je je auto opnieuw kan laten keuren 2 maanden voordat hij verloopt... Als hij verlopen is, is hij verlopen.
Die 2 maanden wist ik ook wel maar ik dacht dat je ook wel 2weken respijt had na het verlopen. Geloof dat een monteur dat een keer zei, vandaarquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat dus. Oeioeioei H-D, weet een vrouw hier nou meer over dan jij? Dat valt me tegen
Shh, niet vertellen hoor, maar dat heb ik een keer gezien bij wegmisbruikersquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat dus. Oeioeioei H-D, weet een vrouw hier nou meer over dan jij? Dat valt me tegen
Ik kijk gewoon wanneer het uitkomt. Als het 2 maanden van tevoren is of dat het op de dag zelf is maakt dan niet zoveel uitquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:10 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Shh, niet vertellen hoor, maar dat heb ik een keer gezien bij wegmisbruikers(daar kwam mijn twee-gesprek ook vandaan
)
Ik denk niet dat ik er ooit problemen mee zou hebben (even afgezien het feit dat ik geen auto hoef die mogelijk niet door de keuring komt...) Ik houd er wel van om ruim van te voren alles geregeld te hebben. Die van mij gaat nu redelijk laat, maar dat is omdat er anderhalve maand zit tussen de APK's van de twee auto's. En dan kunnen we ze na elkaar laten doen.
Het is gewoon makkelijker als we de beide auto's achter elkaar kunnen doen. Eerst Auris brengen, met de Starlet verder naar het werk, aan het eind van de dag de Auris ophalen, Starlet achterlaten en naar huis. De volgende dag gewoon met de Auris naar het werk en aan het eind van de dag de Starlet weer ophalen. Ik houd wel van efficiëntie!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:31 schreef H-D het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon wanneer het uitkomt. Als het 2 maanden van tevoren is of dat het op de dag zelf is maakt dan niet zoveel uit
Dat is wel strak iddquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:56 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Het is gewoon makkelijker als we de beide auto's achter elkaar kunnen doen. Eerst Auris brengen, met de Starlet verder naar het werk, aan het eind van de dag de Auris ophalen, Starlet achterlaten en naar huis. De volgende dag gewoon met de Auris naar het werk en aan het eind van de dag de Starlet weer ophalen. Ik houd wel van efficiëntie!
Gaat hier helaas niet: APK v/d/ Ibiza verloopt in Febr, de 206 in Juli en de Astra pas over 3.5 jaar..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:56 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Het is gewoon makkelijker als we de beide auto's achter elkaar kunnen doen. Eerst Auris brengen, met de Starlet verder naar het werk, aan het eind van de dag de Auris ophalen, Starlet achterlaten en naar huis. De volgende dag gewoon met de Auris naar het werk en aan het eind van de dag de Starlet weer ophalen. Ik houd wel van efficiëntie!
Precies! Ik kijk ook altijd graag mee met de keuring.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind gelijk meenemen veel efficiënter
Ik niet! Kost mij tijd. Trouwens, de garage zelf is pas om 8:00 open en wij leveren de auto meestal rond 7:30 al af. Zou ik dus altijd al 30 minuten moeten wachten voordat ze nog maar beginnen. En daarnaast, wij doen de APK en beurt tegelijkertijd.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind gelijk meenemen veel efficiënter
Tja, die Auris hoeft ook pas weer in 2014... Maar in februari moet er wel weer een beurt tegenaan.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:54 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Gaat hier helaas niet: APK v/d/ Ibiza verloopt in Febr, de 206 in Juli en de Astra pas over 3.5 jaar..
Koop iets Frans, dan zit je goed in de stoelquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:34 schreef Martijn93 het volgende:
We zijn thuis op zoek naar een kleine tweedehands auto voor er bij, nu mag hij niet te veel kosten, zo rond de ¤3000, voor de rest zijn er geen specifieke eisen. M'n vader vond de Chevrolet Matiz misschien wel iets.
Het ding hoeft niet veel vermogen te hebben wat natuurlijk ook niet te verwachten is van een kleine auto aangezien hij toch voornamelijk voor woon/werk verkeer gebruikt zal worden en dit redelijk korte afstanden zijn.
Of een Mitsubishi Colt!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:00 schreef Mikkie het volgende:
Zo'n Matiz is net niks. Wat denk je van een Toyota Yaris?
Is dat als eerste auto erg?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:04 schreef H-D het volgende:
Omdat ie een beetje ondergemotoriseerd is.
Zou ik ook doen, foutje is zo gemaakt, maar als er dan nog iemand even 'verhaal komt halen' heb ik daar geen boodschap aan. Je bereikt er ook absoluut niets mee.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:10 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Is dat als eerste auto erg?
Ik werd vanochtend bijna door een BMW 3-serie de vluchtstrook op geduwd letterlijk, die had mij niet gezien toen 'ie naar rechts kwam. Toen stuurde 'ie snel terug en gaf 'ie flink gas.
Kom ik hem even later tegen, dus ik toeterde, blijft hij recht voor zich uit zitten kijken.
Heb je er wel eens in gereden? Zo'n auto is prima mee te rijden, zeker als je er alleen maar korte stukjes mee rijdt.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:04 schreef H-D het volgende:
Even je hand in de lucht steken van 'sorry' is teveel moeite?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:18 schreef L0we het volgende:
[..]
Zou ik ook doen, foutje is zo gemaakt, maar als er dan nog iemand even 'verhaal komt halen' heb ik daar geen boodschap aan. Je bereikt er ook absoluut niets mee.
Als iemand toeterend naast me komt rijden wel ja... Dat soort dingen heb ik geen boodschap aanquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:19 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Even je hand in de lucht steken van 'sorry' is teveel moeite?
Ik kwam niet toeterend naast hem rijden, ik toeterde pas 5km verderop.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:24 schreef L0we het volgende:
[..]
Als iemand toeterend naast me komt rijden wel ja... Dat soort dingen heb ik geen boodschap aan
Ja, dan rij je toch toeterend naast hem?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:25 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik kwam niet toeterend naast hem rijden, ik toeterde pas 5km verderop.
Het is ook flauw om te denken dat je naar rechts hoeft te kijken als je naar rechts voegt.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:28 schreef L0we het volgende:
[..]
Ja, dan rij je toch toeterend naast hem?
Daarnaast, leuk als je zo'n gebaar krijgt, maar op zo'n manier een excuus opeisen vind ik wel heel erg flauw...
Dan moet je vooral flauw terugdoen, met zo'n houding kom je er wel hoor!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:31 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Het is ook flauw om te denken dat je naar rechts hoeft te kijken als je naar rechts voegt.
Weet ik, meneer moraalridder.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:31 schreef L0we het volgende:
[..]
Dan moet je vooral flauw terugdoen, met zo'n houding kom je er wel hoor!![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:32 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Weet ik, meneer moraalridder.
Er staat nergens iets over een eerste auto. Waarom zou je er een nemen als je voor hetzelfde geld ook een iets meer volwassen auto kan krijgen?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:10 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik werd vanochtend bijna door een BMW 3-serie de vluchtstrook op geduwd letterlijk, die had mij niet gezien toen 'ie naar rechts kwam. Toen stuurde 'ie snel terug en gaf 'ie flink gas.
Kom ik hem even later tegen, dus ik toeterde, blijft hij recht voor zich uit zitten kijken.
Aan '93' in zijn naam, nam ik aan dat 'ie uit 1993 komt, dus net z'n rijbewijs gehaald heeft.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:45 schreef H-D het volgende:
[..]
Er staat nergens iets over een eerste auto. Waarom zou je er een nemen als je voor hetzelfde geld ook een iets meer volwassen auto kan krijgen?
Oh en als jij toeterend naast me zou komen staan zou ik ook niet kijken waarschijnlijk....
Maar het is als 2e auto bedoelt thuis schreef iequote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:47 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Aan '93' in zijn naam, nam ik aan dat 'ie uit 1993 komt, dus net z'n rijbewijs gehaald heeft.
Ik toeterde 1x heel kort.
Oh, ook als 2e auto zou 't best kunnen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:52 schreef H-D het volgende:
[..]
Maar het is als 2e auto bedoelt thuis schreef ie
Want als de rest van het gezin ondergemotoriseerd is maakt dat niets uit?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:52 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Oh, ook als 2e auto zou 't best kunnen.
Omdat je vaak gewoon geen "volwassen" auto nodig hebt? Zo'n Matiz is een heel goedkope auto in zowel belasting, verzekering en onderhoud. Daarbij rijdt het niet verkeerd zolang je niet veel op snelwegen komt. Koop dan wel een viercylinder. Die lopen toch net lekkerder dan de driepitters.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:45 schreef H-D het volgende:
[..]
Er staat nergens iets over een eerste auto. Waarom zou je er een nemen als je voor hetzelfde geld ook een iets meer volwassen auto kan krijgen?
Oh en als jij toeterend naast me zou komen staan zou ik ook niet kijken waarschijnlijk....
Sterker nog, als ze het niet doen trek ik ze bij de eerstvolgende stop uit de auto.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:19 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Even je hand in de lucht steken van 'sorry' is teveel moeite?
Ik moet eerlijk zeggen na 2 dagen Type R rijden dat ik dat vermogen helemaal niet nodig ben, ik ga er alleen onnodig hard van rijden en breng mijn rijbewijs in gevaar.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:27 schreef Goddelijker het volgende:
Ik wil soms ook wel eens een 1.6 ipv 1.4 in m'n auto, dat je net even wat makkelijker optrekt.
Maar ach, dit rijdt ook makkelijk met alles mee.
Maar jij bent indrukwekkender dan ik.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:33 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Sterker nog, als ze het niet doen trek ik ze bij de eerstvolgende stop uit de auto.
Als het fatsoen toch al zoek is...
Dat had/heb ik ook met de 120i van m'n ouders.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:34 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen na 2 dagen Type R rijden dat ik dat vermogen helemaal niet nodig ben, ik ga er alleen onnodig hard van rijden en breng mijn rijbewijs in gevaar.
Heb wel eens met zo'n ding gereden, als gunst naar een collega die er ook over dacht hem te nemen, idd vanwege de lage prijs etc. Het grote probleem met dat ding vind ik niet de motorisering, maar hij is gewoon te smal gemaakt. Mijn collega en ik zijn allebei rond de 1m82 en ik moest bij het schakelen de hele tijd uitkijken dat ik hem geen elleboog verkocht. Kun je net zo goed een 2ehands Peugeotje pakken, die heeft iig meer binnenruimte.quote:En waarom is een Matiz dan net niks?
Moest even opzoeken wat een Matiz was, maar ja, ik zou hem veel te smal vinden...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:01 schreef Sabata het volgende:
[..]
Heb wel eens met zo'n ding gereden, als gunst naar een collega die er ook over dacht hem te nemen, idd vanwege de lage prijs etc. Het grote probleem met dat ding vind ik niet de motorisering, maar hij is gewoon te smal gemaakt. Mijn collega en ik zijn allebei rond de 1m82 en ik moest bij het schakelen de hele tijd uitkijken dat ik hem geen elleboog verkocht. Kun je net zo goed een 2ehands Peugeotje pakken, die heeft iig meer binnenruimte.
Een 1.6 trekt niet per definitie sneller/makkelijker op dan een 1.4quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:27 schreef Goddelijker het volgende:
Ik wil soms ook wel eens een 1.6 ipv 1.4 in m'n auto, dat je net even wat makkelijker optrekt.
Maar ach, dit rijdt ook makkelijk met alles mee.
Ging van een turboloze 1.6 in de Mini naar een 1.4 Turbo MultiAir in de Alfa. Die 0.2l mis ik echt niet hoor.quote:Ik wil soms ook wel eens een 1.6 ipv 1.4 in m'n auto, dat je net even wat makkelijker optrekt.
Dat is hetzelfde als machinegeweer met een pijl en boog vergelijken. Het schiet beide iets af, maar de manier waarop is totaal verschillend.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:17 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ging van een turboloze 1.6 in de Mini naar een 1.4 Turbo MultiAir in de Alfa. Die 0.2l mis ik echt niet hoor.
Dankje Sjoegerd, door jou hoef ik niet te reageren op deze domme reactie.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:19 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als machinegeweer met een pijl en boog vergelijken. Het schiet beide iets af, maar de manier waarop is totaal verschillend.
Dit dus, we hebben thuis een Astra 1.4 staan die eigenlijk ook niet echt veel gebruikt wordt, maar nu heeft mijn moeder ander werk gevonden waar ze een auto voor nodig heeft om er te komen. En aangezien we binnenkort met 4 personen thuis zijn die een rijbewijs hebben is het wel zo handig om dan nog een auto te hebben. Veel wordt er toch niet mee gereden en al helemaal niet over de snelweg, daarvoor gebruiken we de Astra dan wel.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:21 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Omdat je vaak gewoon geen "volwassen" auto nodig hebt? Zo'n Matiz is een heel goedkope auto in zowel belasting, verzekering en onderhoud. Daarbij rijdt het niet verkeerd zolang je niet veel op snelwegen komt. Koop dan wel een viercylinder. Die lopen toch net lekkerder dan de driepitters.
Anytime honeyquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:17 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dankje Sjoegerd, door jou hoef ik niet te reageren op deze domme reactie.
Ik ken Goddelijker al wel veul langer als vandaag.. Moet kunnenquote:
Ik zei ook niet dat het niet konquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:31 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ken Goddelijker al wel veul langer als vandaag.. Moet kunnen
Mja, foutje kan gebeuren natuurlijk, zoiets had ik laatst ook. Maar dan steek ik meteen m'n hand op als excuusgebaar. Anderzijds: als iemand dat niet doet, ga ik ook niet kilometers verderop dat nog vragen. Dat vind ik dan echt al lang niet meer belangrijk. Het verkeer is soms zo makkelijkquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:10 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Jaa precies. Helemaal eensquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja, foutje kan gebeuren natuurlijk, zoiets had ik laatst ook. Maar dan steek ik meteen m'n hand op als excuusgebaar. Anderzijds: als iemand dat niet doet, ga ik ook niet kilometers verderop dat nog vragen. Dat vind ik dan echt al lang niet meer belangrijk. Het verkeer is soms zo makkelijk
Daar hebben we toen de starlet voor aangeschaft. Gewoon een leuk tweede autootje voor wanneer de eerste weg is. Ik zou er niet dagelijks mee door file willen rijden! (ik heb dit 1 keer moeten doen, ik had gewoon spierpijn toen ik op m'n werk wasquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:25 schreef Martijn93 het volgende:
[..]
Dit dus, we hebben thuis een Astra 1.4 staan die eigenlijk ook niet echt veel gebruikt wordt, maar nu heeft mijn moeder ander werk gevonden waar ze een auto voor nodig heeft om er te komen. En aangezien we binnenkort met 4 personen thuis zijn die een rijbewijs hebben is het wel zo handig om dan nog een auto te hebben. Veel wordt er toch niet mee gereden en al helemaal niet over de snelweg, daarvoor gebruiken we de Astra dan wel.
Dat ding is wel een zegen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 07:13 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
die derde rijbaan bij meppel was er toen nog niet...)
Volgens mij heet zo'n ding gewoon een zonneklep ja.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:19 schreef DSS24 het volgende:
Misschien dat een van jullie hier het weet....
De zonneklep van mijn auto is stuk dus ik zoek een nieuwe.
Zie hier een voorbeeld van de juiste kant (rechts)
[ afbeelding ]
Maar heet het wel een zonneklep in de autowereld, want ik vind niet echt veel
Zo'n auto mag niet eens de naam chevrolet dragen vind ikquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:21 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Omdat je vaak gewoon geen "volwassen" auto nodig hebt? Zo'n Matiz is een heel goedkope auto in zowel belasting, verzekering en onderhoud. Daarbij rijdt het niet verkeerd zolang je niet veel op snelwegen komt. Koop dan wel een viercylinder. Die lopen toch net lekkerder dan de driepitters.
Ik ben blij dat ik tot hoogeveen magquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 07:13 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Daar hebben we toen de starlet voor aangeschaft. Gewoon een leuk tweede autootje voor wanneer de eerste weg is. Ik zou er niet dagelijks mee door file willen rijden! (ik heb dit 1 keer moeten doen, ik had gewoon spierpijn toen ik op m'n werk wasIk moest toen dagelijks van groningen naar zwolle en die derde rijbaan bij meppel was er toen nog niet...)
n34quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:57 schreef Rauw. het volgende:
Och, elke dag N34 vanaf Nieuw-Amsterdam totaan Zuidlaren afrijden is ook net niks hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |