Zit er geen boekje bij ofzo? Of heeft je pa er geen verstand van?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:52 schreef Argo het volgende:
[..]
Hmm hij zal de radio niet getest hebben, maar goed voor 50 euro heb ik er eentje, het inzetten is alleen kloten.
Boekje en alles zit er bij, maar mijn vader heeft er geen verstand van.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:58 schreef H-D het volgende:
[..]
Zit er geen boekje bij ofzo? Of heeft je pa er geen verstand van?
Met boekje lukt het ook niet? Breng 'm anders ff langs de lokale garage. Die doet het vast zo. Kost denk ik niet zoveel.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:59 schreef Argo het volgende:
[..]
Boekje en alles zit er bij, maar mijn vader heeft er geen verstand van.
Geen idee ik zal eens kijken maar de originele zit er niet meer in geloof ik. Maar bedankt ik ga eens rondbellen anders.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:02 schreef H-D het volgende:
[..]
Met boekje lukt het ook niet? Breng 'm anders ff langs de lokale garage. Die doet het vast zo. Kost denk ik niet zoveel.
Maar wacht anders ook even je topic af. Zitten ook wel wat technische mensen hier die je misschien kunnen helpen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:03 schreef Argo het volgende:
[..]
Geen idee ik zal eens kijken maar de originele zit er niet meer in geloof ik. Maar bedankt ik ga eens rondbellen anders.
Ja geduld, gewoon geduld.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:07 schreef H-D het volgende:
[..]
Maar wacht anders ook even je topic af. Zitten ook wel wat technische mensen hier die je misschien kunnen helpen.
Mja, qua in de auto stappen past het ook lang niet altijd. Ik kan best variėren tussen sjappie en netjes, dus ook aan dat imago voldoe ik lang niet altijd. Sprak toevallig vanavond nog een stel dat helemaal verbaasd was dat ik een BMW rij...vonden ze niet bij me passenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:52 schreef H-D het volgende:
[..]
Dan past het dus ergens welpassen is ook niet alleen qua rijstijl denk ik maar ook als je iemand ziet en dan de persoon in z'n auto ziet stappen...dat je dan denkt "ja dat klopt, dat past"
![]()
Ik koop daar nooit kleren eigenlijk bij die winkels. Ik slaag bijna nooit in Nijmegenalleen bij Hoogenboom of Thijssen weleens.
En inderdaad dat anti-auto gedoe.
Tjappie als in airmax + trainingspak?quote:Op zondag 19 augustus 2012 02:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja, qua in de auto stappen past het ook lang niet altijd. Ik kan best variėren tussen sjappie en netjes, dus ook aan dat imago voldoe ik lang niet altijd. Sprak toevallig vanavond nog een stel dat helemaal verbaasd was dat ik een BMW rij...vonden ze niet bij me passen.
Hoogenboom of Tijssen zijn wel chique ja, maar ook een bijbehorend prijskaartje. Dat draag ik er op dit moment simpelweg niet aan af, dus kom daar eigenlijk nooitWel ooit een mooi pak gehaald, nog steeds erg tevreden over (past alleen niet meer inmiddels
).
Niet zo erg. Maar het varieert tussen nette schoenen + overhemd + jasje tot korte broek + t-shirt + slippers. Kortom: net hoe je me treftquote:
Geinigquote:Op zondag 19 augustus 2012 02:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Niet zo erg. Maar het varieert tussen nette schoenen + overhemd + jasje tot korte broek + t-shirt + slippers. Kortom: net hoe je me treft
Kloptquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:45 schreef Goddelijker het volgende:
Het is weer om een airco in je auto te hebben...
Hmm ja maar binnen is het nu ook te warm eigenlijk hierquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:52 schreef Goddelijker het volgende:
Nee, in 2000 was dat nog niet bepaald standaard.
Ik heb even lekker gezwommen met de hond en in de zon gelegen.
Maar nu toch de verkoeling maar weer opgezocht binnen.
Enkele minuten voor je arriveert op je bestemming uitzetten, dan kan het vocht eruit.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:55 schreef house_is_a_feeling het volgende:
M'n airco begint de laatste paar keren aan het begin nogal te stinken, daarna gaat het wel maar de eerste paar minuten zijn nou niet echt fijn. Iemand een idee?
Hier is het denk ik 25 beneden en 30 boven.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:56 schreef H-D het volgende:
[..]
Hmm ja maar binnen is het nu ook te warm eigenlijk hier. 30 graden beneden en 35 boven
Ik ook niet. En ik vermoed vanavond ook niet..rotweerquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:00 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Hier is het denk ik 25 beneden en 30 boven.
Heb vannacht geen oog dicht gedaan.
Ik misschien iets beter.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:02 schreef H-D het volgende:
[..]
Ik ook niet. En ik vermoed vanavond ook niet..rotweer
Was je vriendin er ofzo?quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:08 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik misschien iets beter.
Slaap vannacht weer gewoon alleen.
Ja! :pquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:09 schreef H-D het volgende:
[..]
Was je vriendin er ofzo?
In dat geval hoeft het niet meteen slecht te zijn dat je geen oog dicht gedaan hebt
Ja klopt dat is waar. Had je maar langer door moeten gaan dat je de hele nacht overbrugd hadquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:14 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja! :p
Het was ook niet erg, maar daarna lekker slapen is ook wel prettig.
Wat wel prettig is van dit weer, is dat de auto goed schoon blijft!
Ja inderdaad! Dat gaat soms zo hardquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:19 schreef Mikkie het volgende:
Kijk, daar denk ik dan ook wel weer over na. Vooral op 't werk enzo, hou ik 'm altijd weg van bomen. Scheelt weer van die gore hars en allerlei vogelstront enzo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |