Uni keek ik ff voor jequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waar kijk je? Ik heb heb al tipico, unibet en betfair gecheckt maar allemaal niet
Doe ik.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:16 schreef Geo4kant het volgende:
Misschien vroeg in de avond, even in de gaten houden
Immers gaat scoren?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk om Feyenoord - Heerenveen
Ah, ja Feyenoord -1 kan ook wel interessant zijn nu Heerenveen alles kwijt is.. alleen maakt Feyenoord tot nu toe niet goed de kansen af.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zou inzetten op een faal van Nordfelt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Komt vanzelf wel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ah, ja Feyenoord -1 kan ook wel interessant zijn nu Heerenveen alles kwijt is.. alleen maakt Feyenoord tot nu toe niet goed de kansen af.
Bij de lokale junkies..quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:20 schreef Saind het volgende:
Geo waar verkopen ze in eindje gejatte fietsen?
Jeetje moet hij nu ook al gaan scorenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Laten we dat hopen, maar daar ga ik niet op inzetten.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jeetje moet hij nu ook al gaan scoren

Na de mods moeten ook de users zich legitimeren.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:33 schreef Geo4kant het volgende:
Raar, ik zie iemand met een icoontje voor zijn naam dat ik nog nooit heb gezien:
Badr Hari: altijd actueel #14
[ afbeelding ]
Dit account is geverifieerd.
lol de dag dat dat gebeurd ben ik hier wegquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Na de mods moeten ook de users zich legitimeren.
TS hier ook. Misschien zijn het 'BN-ers'
Wat jij zegt. Was voor mij reden om mijn kleurtje op te geven.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
lol de dag dat dat gebeurd ben ik hier weg
same herequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan blijven alleen Stinho en PizzaGoatse over denk ikquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En Rens, die hebben hun identiteit toch al bekend gemaaktquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dan blijven alleen Stinho en PizzaGoatse over denk ik
1 september weer. Hopen dat de H-bomb valt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:42 schreef Geo4kant het volgende:
Toch wel fijn even 2 weekjes geen UFC, even rust en een wat minder abnormaal nachtritme in het weekend.
Jezusquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:43 schreef Happel het volgende:
[..]
1 september weer. Hopen dat de H-bomb valt.
[ afbeelding ]
Steven ook. HMF komt ook terug, maar die heeft zelf even een paspoortje gemaakt met een andere naamquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En Rens, die hebben hun identiteit toch al bekend gemaakt
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:44 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Steven ook. HMF komt ook terug, maar die heeft zelf even een paspoortje gemaakt met een andere naam
Ik vind dat hij wel makkelijk neergaat op zo'n voetveegjequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:44 schreef Happel het volgende:
Deze was ook zo vet. Stond te juichen in de woonkamer.
[ afbeelding ]
Afgelopen weekend nog een amateur vechter geloof ik. Bij UFC en andere professionele organisaties zie ik dat niet zo snel gebeuren.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jezus![]()
Gaat daar wel eens iemand dood?
Stimmt. Uit onderzoek van HMF is trouwens ook gebleken dat de mensen weer terug kunnen naar Chernobyl.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Waarschijnlijk paspoortje van equador, eerst Assange daar ff afgezet met de R7
quote:De Oekraïense stad Tsjernobyl is veilig genoeg voor mensen, 26 jaar na de grootste kernramp aller tijden. Het stralingsniveau is voldoende gedaald. Groente en fruit uit het gebied zijn echter nog niet eetbaar. Dat heeft Oleg Bondarenko, lid van de Oekraïense regeringscommissie die over Tsjernobyl gaat, woensdag gezegd.
Een reactorvat van de kerncentrale bij Tsjernobyl ontplofte op 26 april 1986. Daardoor werd een groot gebied vervuild. Een radioactieve wolk trok over Europa. Na de ramp riep de toenmalige Sovjet-Unie een gebied van 30 kilometer rond de Tsjernobyl-centrale uit tot verboden terrein.
Militairen controleren tot op de dag van vandaag de toegangswegen. Tsjernobyl veranderde in een spookstad, waar de tijd stilstaat op het eind van het communisme.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:47 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Stimmt. Uit onderzoek van HMF is trouwens ook gebleken dat de mensen weer terug kunnen naar Chernobyl.
[..]
Ergens 1 kleine bloedpropje in je hoofd en je krijgt zo'n dikke beuk er opquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Afgelopen weekend nog een amateur vechter geloof ik. Bij UFC en andere professionele organisaties zie ik dat niet zo snel gebeuren.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:44 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Steven ook. HMF komt ook terug, maar die heeft zelf even een paspoortje gemaakt met een andere naam
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:47 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Stimmt. Uit onderzoek van HMF is trouwens ook gebleken dat de mensen weer terug kunnen naar Chernobyl.
[..]
Oh wat zou ik dat zo graag nog een keer willen zien ..quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:43 schreef Happel het volgende:
[..]
1 september weer. Hopen dat de H-bomb valt.
[ afbeelding ]
Las het ook ja. Was één van mijn droomvakanties. Te laat dusquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:47 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
[..]
Maar die had toch een hartaanval? Dat is niet zozeer als gevolg van de sport..quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Afgelopen weekend nog een amateur vechter geloof ik. Bij UFC en andere professionele organisaties zie ik dat niet zo snel gebeuren.
Ik denk dat de komende jaren daar alsnog niet veel mensen gaan wonen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Las het ook ja. Was één van mijn droomvakanties. Te laat dus![]()
Kan waarschijnlijk ook niet meer zo lang wachten met Noord-Korea
Ah, was het een hartaanval. Dan ligt dat meestal aan iets anders inderdaad.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar die had toch een hartaanval? Dat is niet zozeer als gevolg van de sport..
Ik zou er een keer heen gaan begin jaren 90, toen werd op het laatste moment mijn visum ingetrokken, wel jammerquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Las het ook ja. Was één van mijn droomvakanties. Te laat dus![]()
Kan waarschijnlijk ook niet meer zo lang wachten met Noord-Korea
Bel HMF, hij regelt een visum voor je + diplomatieke immuniteitquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zou er een keer heen gaan begin jaren 90, toen werd op het laatste moment mijn visum ingetrokken, wel jammer
Zeker jammer. Was vakantie ook? Ze hebben dat hotel in Pyongyang nu ook al gefixtquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zou er een keer heen gaan begin jaren 90, toen werd op het laatste moment mijn visum ingetrokken, wel jammer
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Bel HMF, hij regelt een visum voor je + diplomatieke immuniteit
Nee was zakelijkquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zeker jammer. Was vakantie ook? Ze hebben dat hotel in Pyongyang nu ook al gefixtEn die nieuwe lijkt toch al iets meer open te staan voor invloed van buitenaf..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |