Hoezo die vraag?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:57 schreef Geo4kant het volgende:
Dus, heren, wat is jullie kijk op het huidige milieu beleid?
Dan maar liever goedemorgen en aan gescheiden afval doe ik nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Haha 9 goedemorgen's op rij en verder werd er niet gepraat
Vond jij het vroeger niet vet om flessen in dat spannende automaat te leggen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gewoon alles in 1 zak inderdaad. Zelfs voor statiegeld ben ik te lui.
Zeker, toen ging ik ze ook nog uit de flessenbak vissen met zo'n pvc buis en een lus erdoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vond jij het vroeger niet vet om flessen in dat spannende automaat te leggen?
Staat er nog niet tussen. Wat slechtquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Weet iemand waar ik kan wedden op doelpuntenmakers in de eredvisie. Ik heb een gevoel
Daar zullen er toch wel 1 of 2 van hard gemaakt kunnen wordenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:12 schreef Geo4kant het volgende:
Ziet er niet goed uit van Badr Hari.. wordt verdacht voor 6 geweldsmisdrijven.
Ik ga echt janken als een klein kind als die komt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Weet iemand waar ik kan wedden op doelpuntenmakers in de eredvisie. Ik heb een gevoel
Waar kijk je? Ik heb heb al tipico, unibet en betfair gecheckt maar allemaal nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Staat er nog niet tussen. Wat slecht
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ga echt janken als een klein kind als die komt.
Guidetti?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ga echt janken als een klein kind als die komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |