Sammy doet aan zelfbediening terwijl zijn potentiele vriendin op vakantie de bloemetjes buiten zetquote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:43 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Wou al zeggen je ben geen Tyrannosaurus Rex nog zijn je armen geamputeerd.
Jongens..quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sammy doet aan zelfbediening terwijl zijn potentiele vriendin op vakantie de bloemetjes buiten zet
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sammy doet aan zelfbediening terwijl zijn potentiele vriendin op vakantie de bloemetjes buiten zet
Terechte correctie door Amberquote:
quote:
Zo lang ik er geen zin in krijgquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]en dat ga je drie weken volhouden
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Terechte correctie door Amber
Ze ging toch naar Salou
Geen last van slaapprobleemquote:
Hoeveel uur slaap heb je dan gemiddeld nodig?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 02:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geen last van slaapprobleem
Alleen van slaap tekort
Ik hoop dat ook niet te ontwikkelen, het is niet echt te vergelijken ook.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 02:07 schreef samthegreat5 het volgende:
Nog geeneens kans om PTSS te ontwikkelen gehad en nu al slaapproblemen, he m.k
Nee tuurlijk, ik wens het niemand (inclusief mezelf) toequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 02:11 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik hoop dat ook niet te ontwikkelen, het is niet echt te vergelijken ook.
Nee PTSD heb je ook overdag als je uitgeslapen bent.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 02:11 schreef m.k het volgende:
[..]
Kijk naar ER, 's middag studereren, en om 0400 balen dat je klaar wakker bentquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 02:11 schreef m.k het volgende:
[..]
Hebben ze in NLD geen VA achtig iets waar je met PTSD problemen etc naar toe kan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 02:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kijk naar ER, 's middag studereren, en om 0400 balen dat je klaar wakker bent
Om 4 uur ben ik vaak nog steeds wakker, echter bij mij is het meer een mentaal probleemquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 02:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kijk naar ER, 's middag studereren, en om 0400 balen dat je klaar wakker bent
Do tellquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 02:16 schreef m.k het volgende:
[..]
Om 4 uur ben ik vaak nog steeds wakker, echter bij mij is het meer een mentaal probleem
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 02:16 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Hebben ze in NLD geen VA achtig iets waar je met PTSD problemen etc naar toe kan?
Dat weet ik niet. Lotusss zorgt goed voor hemquote:
's nachts ben ik vaak nog niet moe, in tegendeel ik krijg vaak de neiging om een rondje te gaan hardlopen (wat ik niet doe) gevolg is dat ik tegen 3-4 uur pas ga slapen en de volgende dag gaar opsta.quote:
Lijkt me lastig. Hoe is dat probleem ontstaan, weet je dat?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 02:20 schreef m.k het volgende:
[..]
's nachts ben ik vaak nog niet moe, in tegendeel ik krijg vaak de neiging om een rondje te gaan hardlopen (wat ik niet doe) gevolg is dat ik tegen 3-4 uur pas ga slapen en de volgende dag gaar opsta.
6 jaar geleden ofzo, geen ideequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 02:21 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Lijkt me lastig. Hoe is dat probleem ontstaan, weet je dat?
Waarom ga je niet hardlopen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 02:20 schreef m.k het volgende:
[..]
's nachts ben ik vaak nog niet moe, in tegendeel ik krijg vaak de neiging om een rWaarondje te gaan hardlopen (wat ik niet doe) gevolg is dat ik tegen 3-4 uur pas ga slapen en de volgende dag gaar opsta.
Ja maar daar koopt hij natuurlijk geen flikker voor. Lotusss is een schat, maar ze is niet geschoold in PTSD, nog weet (tot geluk) ze wat er zoal gezien is door militaire in uitzen gebied. Ze zou eventueel zelf veel meer hulop moeten hebben als ER's PTSD zwaar is.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 02:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Lotusss zorgt goed voor hem
tja zou het kunnen proberen natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 02:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waarom ga je niet hardlopen?
Ik heb zelf een burn-out gehad en had ook de neiging om rond 0100 of 0200 te gaan hardlopen. Ik ben dat gewoon gaan doen.
Zorgen dat er een zeker organisatie in de dagelijkse afloop is doet ook wonderen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 02:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waarom ga je niet hardlopen?
Ik heb zelf een burn-out gehad en had ook de neiging om rond 0100 of 0200 te gaan hardlopen. Ik ben dat gewoon gaan doen.
Ja of gewoon eens de tv, pc etc uit de slaapkamer flikkeren, en op bed gaan liggen. Je valt namelijk nooit in slaap als je afgeleid word.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 02:25 schreef samthegreat5 het volgende:
m.k, jouw probleem klinkt als dit:
Delayed Sleep Phase Syndrome
Fancy naam en omschrijving maar ik denk gewoon ditquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 02:25 schreef samthegreat5 het volgende:
m.k, jouw probleem klinkt als dit:
Delayed Sleep Phase Syndrome
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 02:24 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Zorgen dat er een zeker organisatie in de dagelijkse afloop is doet ook wonderen.
Ja. Maar ik neem aan dat m.k al wel het nodige heeft ondernomen als hij er al 6 jaar last van heeft.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 02:27 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja of gewoon eens de tv, pc etc uit de slaapkamer flikkeren, en op bed gaan liggen. Je valt namelijk nooit in slaap als je afgeleid word.
Met dat weet ik niet, bedoelde ik te zeggen dat ik niet weet of ER nu nog bij de MGD loopt ivm zijn PTSD. Wat ik bedoelde met Lotusss zorgt goed voor hem, is dat ze denk ik volwassen genoeg is, en genoeg begrijpt wat ER heeft meegemaakt om te zorgen dat hij professionele hulp krijgt als het weer nodig isquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 02:23 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja maar daar koopt hij natuurlijk geen flikker voor. Lotusss is een schat, maar ze is niet geschoold in PTSD, nog weet (tot geluk) ze wat er zoal gezien is door militaire in uitzen gebied. Ze zou eventueel zelf veel meer hulop moeten hebben als ER's PTSD zwaar is.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 02:29 schreef samthegreat5 het volgende:
Mensen, ik spreek jullie vanmiddag wel weer. Ik ga een slaappoging ondernemen.
Welterusten en Amber een fijne avond
Zou ik lichtelijk zonden vinden maar er zit een kern van waarheid inquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 02:27 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja of gewoon eens de tv, pc etc uit de slaapkamer flikkeren
Gaat je geen sodemieter aan of ik een fijne avond heb of niet!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 02:29 schreef samthegreat5 het volgende:
Mensen, ik spreek jullie vanmiddag wel weer. Ik ga een slaappoging ondernemen.
Welterusten en Amber een fijne avond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |