Sammy doet aan zelfbediening terwijl zijn potentiele vriendin op vakantie de bloemetjes buiten zetquote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:43 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Wou al zeggen je ben geen Tyrannosaurus Rex nog zijn je armen geamputeerd.
Jongens..quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sammy doet aan zelfbediening terwijl zijn potentiele vriendin op vakantie de bloemetjes buiten zet
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sammy doet aan zelfbediening terwijl zijn potentiele vriendin op vakantie de bloemetjes buiten zet
Terechte correctie door Amberquote:
quote:
Zo lang ik er geen zin in krijgquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]en dat ga je drie weken volhouden
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Terechte correctie door Amber
Ze ging toch naar Salou
Geen last van slaapprobleemquote:
Hoeveel uur slaap heb je dan gemiddeld nodig?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 02:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geen last van slaapprobleem
Alleen van slaap tekort
Ik hoop dat ook niet te ontwikkelen, het is niet echt te vergelijken ook.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 02:07 schreef samthegreat5 het volgende:
Nog geeneens kans om PTSS te ontwikkelen gehad en nu al slaapproblemen, he m.k
Nee tuurlijk, ik wens het niemand (inclusief mezelf) toequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 02:11 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik hoop dat ook niet te ontwikkelen, het is niet echt te vergelijken ook.
Nee PTSD heb je ook overdag als je uitgeslapen bent.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 02:11 schreef m.k het volgende:
[..]
Kijk naar ER, 's middag studereren, en om 0400 balen dat je klaar wakker bentquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 02:11 schreef m.k het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |