ah, nee dat dan weer niet. Maar als je thuis zou blijven is het natuurlijk niet erg.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel, zonder kleding mag je in Nederland nog steeds niet over straat.
Dat zou kunnen, maar ze zijn hier nooit zo blij met streaming sitesquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:29 schreef STING het volgende:
[..]
Ook niet via hun site of www.nederland.fm ?
Dat weet je natuurlijk nooit.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:30 schreef VrolijkAlleen het volgende:
[..]
ah, nee dat dan weer niet. Maar als je thuis zou blijven is het natuurlijk niet erg.
maar het is nog geen weekend
overigens denk ik dat er maar weinig mannen een probleem van zouden maken als jij dat ozu doen hoor. (en vrouwen)
Wat moet dat moet hequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:33 schreef Cassandra87 het volgende:
hi ha ho mijn systeem ligt plat op t werk.. Dan maar internetten
Als elke vrouw naakt over straat zou lopen, denk ik dat veel mannen zouden klagen hoor.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:30 schreef VrolijkAlleen het volgende:
overigens denk ik dat er maar weinig mannen een probleem van zouden maken als jij dat ozu doen hoor. (en vrouwen)
Het enige probleem wat ik er mee heb is dat je zo ver weg woontquote:
Vooral omdat er toch nog wel aardig wat vrouwen zijn die gewoon niet mooi zijnquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als elke vrouw naakt over straat zou lopen, denk ik dat veel mannen zouden klagen hoor.
Ik doe gewoon op halve kracht werken hoor. Heb gewoon geen zin vandaagquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:35 schreef VrolijkAlleen het volgende:
[..]
fuck wat heb jij een klote baan dan zeg
ohja... in mijn tokkiebuurt... mijn god, ik zou niet meer naar buiten durven!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als elke vrouw naakt over straat zou lopen, denk ik dat veel mannen zouden klagen hoor.
sorryquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:36 schreef Samzz het volgende:
Vooral omdat er toch nog wel aardig wat vrouwen zijn die gewoon niet mooi zijn.
Ik denk dat mannen dan niet meer kunnen denkenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Das wel kut. Of heb je dan niet dat je maandag 3x zoveel werk heb omdat je vandaag moet inhalen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:36 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja ik zit aan de balie maar stuur alle klanten weg want we kunnen niets
Jij hebt het niet zo druk momenteel he?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:36 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
ohja... in mijn tokkiebuurt... mijn god, ik zou niet meer naar buiten durven!
dude, je weet niks.... ik ben al sinds 9 wakker, ontbeten, een workout gedaan, een sollicitatiebrief geschreven en ga zo lekker de stad in voor een ice coffee!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij hebt het niet zo druk momenteel he?
Ja die klanten komen maandag terug inderdaad..quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Das wel kut. Of heb je dan niet dat je maandag 3x zoveel werk heb omdat je vandaag moet inhalen?
Oh, dan neem ik het terug. Je hebt je Fok!-tijd ruimschoots verdiendquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:38 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
dude, je weet niks.... ik ben al sinds 9 wakker, ontbeten, een workout gedaan, een sollicitatiebrief geschreven en ga zo lekker de stad in voor een ice coffee!
shiiiiiiiiit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |