Ja echt!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Bellen met KvK, de man aan de telefoon was strontverkouden dus ik vroeg halverwege het gesprek of hij misschien even zijn neus wilde snuiten.
Oh mevrouw, heel graag, dank u!! Ik ben zo terug!
Lief van mij he!
Te laat gaan slapen zekerquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:12 schreef Koen66 het volgende:
Zin in weekend... Ben me een partijtje moe
Met iedere zin die hij zei hoorde je gewoon dat er meer snot in zn neus kwam te zitten en dat ie het heel moeilijk kreegquote:
ook niet zo fijn om naar te luisteren trouwensquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met iedere zin die hij zei hoorde je gewoon dat er meer snot in zn neus kwam te zitten en dat ie het heel moeilijk kreeg
Dat valt reuze mee, heb toch meestal zo'n 6 uur geslapen, normaal meer dan genoegquote:
Die gast spoort niet hoor.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gewoon net als kree: fuck de managers
Ik moet nog steeds glimlachen om zijn brief
Respectquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Bellen met KvK, de man aan de telefoon was strontverkouden dus ik vroeg halverwege het gesprek of hij misschien even zijn neus wilde snuiten.
Oh mevrouw, heel graag, dank u!! Ik ben zo terug!
Lief van mij he!
Ik kreeg gewoon veel medelijden met hemquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:17 schreef VrolijkAlleen het volgende:
[..]
ook niet zo fijn om naar te luisteren trouwensehm
ach het is wel fijn als mensen even tegen je zeggen, ga jij je neus even snuitenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kreeg gewoon veel medelijden met hem![]()
Na de snuitpauze klonk hij ook heel opgelucht
een hups met medelijden.. ben jij niet ziek, of aan het worden?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kreeg gewoon veel medelijden met hem![]()
Na de snuitpauze klonk hij ook heel opgelucht
Nee, de zon staat niet op mijn kamer, dus het is nog lekker koel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:23 schreef STING het volgende:
[..]
Hehe
Al warm bij je boven of valt het mee?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
een hups met medelijden.. ben jij niet ziek, of aan het worden?
Ik heb vandaag besloten dat we SlamFM luisteren op kantoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:25 schreef Barbusse het volgende:
GoedenmorgenTijd voor enen wakker-worden-liedjen!
![]()
Maltamanquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:25 schreef Barbusse het volgende:
GoedenmorgenTijd voor enen wakker-worden-liedjen!
![]()
Oh, dus zo zit de vork in de steel..quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Nee hoor. Ik ben heel vaak heel lief. Merk jij alleen weinig van
Heb ik hier nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb vandaag besloten dat we SlamFM luisteren op kantoor
Stingquote:
Jawel, zonder kleding mag je in Nederland nog steeds niet over straat.quote:
gelukkig maar moet ik me toch eens aan gaan kledenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel, zonder kleding mag je in Nederland nog steeds niet over straat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |