Ja, klopt.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:21 schreef Royco1 het volgende:
Off Centre is toch met die gast uit American Pie en die Chinees uit Harold and Kumar?
Wel een toffe serie ja.quote:
Ze zijn allemaal geweldig.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wel een toffe serie ja.
Die aflevering waarin Carmen Electra in het gebouw komt wonen is geweldig
Slaap lekkerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:46 schreef marbasnarf het volgende:
ik ga ook mn bedje in... viel vanavond na t douchen al bijna in slaap.. dus kruip lekker onde der (uiteraard vele te warme) dekens
Dekens met dit weerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:46 schreef marbasnarf het volgende:
ik ga ook mn bedje in... viel vanavond na t douchen al bijna in slaap.. dus kruip lekker onde der (uiteraard vele te warme) dekens
das lekker om mee te knuffelen jaquote:
Uhm, dat doe ik eigenlijk ookquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:52 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
das lekker om mee te knuffelen jadat doen eenzame , doch knuffelige mensen
en nu ben ik echt weg!
Onder mijn slaapzak?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gewoon naakt slapen, deed ik bij de meet ook
Daar heb ik mijn egel knuffel voor.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:52 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
das lekker om mee te knuffelen jadat doen eenzame , doch knuffelige mensen
en nu ben ik echt weg!
Ik niet, zowaar.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gewoon naakt slapen, deed ik bij de meet ook
Dus C_M heeft wel wat voelen kloppenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar heb ik mijn egel knuffel voor.
Dan fluister ik: oh, Snarf
[..]
Ik niet, zowaar.Kostte wel moeite.
Ik werd wel 2 keer wakker met een erectie waar ik mee kon honkballen. Dat dan weer wel.
Ik hoorde al zoiets van; hoor wie klopt daar kinderen. Was het kaneelstokjequote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus C_M heeft wel wat voelen kloppen
Ik snap nog steeds niet goed hoe ik uiteindelijk weer met Monopoly op mijn slaapkamer uit kwam.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik hoorde al zoiets van; hoor wie klopt daar kinderen. Was het kaneelstokje. Evie zat rechtovereind op stings luchtbed
Geen idee, lagen niet op hetzelfde bed jwt.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus C_M heeft wel wat voelen kloppen
Ja, ik heb even een drumsessie weggegeven op de bar.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik hoorde al zoiets van; hoor wie klopt daar kinderen. Was het kaneelstokje. Evie zat rechtovereind op stings luchtbed
Nee dat weet ik niet, ik dacht dat jullie een luchtbed deelde.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee, lagen niet op hetzelfde bed jwt.
[..]
Ja, ik heb even een drumsessie weggegeven op de bar.
Hij deed engel een plezierquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet goed hoe ik uiteindelijk weer met Monopoly op mijn slaapkamer uit kwam.
Die hoefde wel daardoor niet op dat matje te liggen jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij deed engel een plezier.
Ik ga tukken, trusten allemaal
Nee, ze had een eenpersoonsbedje en ik een 2. Ze had er bij kunnen liggen maar we zijn beiden vrij afstandeljk dit dat.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat weet ik niet, ik dacht dat jullie een luchtbed deelde.
Is er eigenlijk nog iets van Casie vernomen? Die heb ik volgens mij niet meer zien posten.
Jij springt ook echt bij iedereen in bed hequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ze had een eenpersoonsbedje en ik een 2. Ze had er bij kunnen liggen maar we zijn beiden vrij afstandeljk dit dat.
Heb wel eventjes bij Fax gelegen.
Ik geloof dat ik Casie afgelopen woensdag nog zag in de stad.
Nee.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij springt ook echt bij iedereen in bed he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
Ik zou verder alleen bij Loka of Silk in bed springen.Ik voel me gepasseerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
Ik zou verder alleen bij Loka of Silk in bed springen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah wat aardig dat je je opoffert!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ik zou er wel bij jou bijspringen hoor
Iemand moet dat doen he.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ah wat aardig dat je je opoffert!
Jij bent als een broer voor mij. Dat wordt gewoon awkward.quote:
Ik dacht dat je sliep.quote:
Nee ik heb mijn schattige reputatie hoog te houden en daar hoort bijten niet bij!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Iemand moet dat doen he.
Maar je bijt niet toch?
Ik wilde ook slapen tot mijn hersenen verontrustende gedachtes liet langskomen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent als een broer voor mij. Dat wordt gewoon awkward.
[..]
Ik dacht dat je sliep.
Maar ik voel me nog niet genoeg op mijn gemak bij jou.Nog zelf bewust dit dat.
Pens in de weg
Dan is het goed, 1 keer gebeten worden vind ik wel genoegquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee ik heb mijn schattige reputatie hoog te houden en daar hoort bijten niet bij!
[..]
Ik wilde ook slapen tot mijn hersenen verontrustende gedachtes liet langskomen.
Jeetje wat een onzin maar vooruit.
Verontrustende gedachten?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee ik heb mijn schattige reputatie hoog te houden en daar hoort bijten niet bij!
[..]
Ik wilde ook slapen tot mijn hersenen verontrustende gedachtes liet langskomen.
Jeetje wat een onzin maar vooruit.
Dat is geruststellend om te horen wel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verontrustende gedachten?
Wees gerust, ik ga niet vreemd.
Ja, onzin he?
Maar jou durf ik nog niet aan te raken en Lokje en Silk wel.
En dan is de volgende vraag: bijt jij?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan is het goed, 1 keer gebeten worden vind ik wel genoeg
Nee hoor, ik ben heel braaf en onschuldigquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is geruststellend om te horen wel.
Ai ai ai ik ben geen wild beest ofzo.
[..]
En dan is de volgende vraag: bijt jij?
Nee, maar ik ben nog niet gewend. Ik ben te autistisch.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is geruststellend om te horen wel.
Ai ai ai ik ben geen wild beest ofzo.
[..]
En dan is de volgende vraag: bijt jij?
Gelukkig. Niet bijten en niet gebeten worden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben heel braaf en onschuldig
Hoelang duurt het voordat je gewend bent?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben nog niet gewend. Ik ben te autistisch.
Weet ik niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gelukkig. Niet bijten en niet gebeten worden.
[..]
Hoelang duurt het voordat je gewend bent?
Is dat iets autistisch, ja?
Heel goedquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gelukkig. Niet bijten en niet gebeten worden.
[..]
Hoelang duurt het voordat je gewend bent?
Is dat iets autistisch, ja?
Oh jeetje maak het mij maar lastig!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Volgende keer maar kijken?
Goed, volgende keer ga ik aan je zitten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh jeetje maak het mij maar lastig!
Kijken kan altijd.
Scherp opgemerkt.quote:
Fijn dat je het zegt, nu kan ik mij mentaal voorbereiden voor dat momentquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed, volgende keer ga ik aan je zitten.
Wat zijn je favoriete gebieden?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Scherp opgemerkt.
[..]
Fijn dat je het zegt, nu kan ik mij mentaal voorbereiden voor dat moment
Om aangeraakt te worden?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat zijn je favoriete gebieden?
Euhm. Nou mijn homovriendje leert mij al knuffelen dus knuffelen is okee en daarna net hoe je het bekijkt en verstaat onder aanraken.quote:
Ik heb een beetje een buikjes fetisj.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Euhm. Nou mijn homovriendje leert mij al knuffelen dus knuffelen is okee en daarna net hoe je het bekijkt en verstaat onder aanraken.
Dan?quote:
Ja ik ben aangekomen in Turkije dus beter train ik dat er eerst even af voor we elkaar ontmoeten danquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb een beetje een buikjes fetisj.
Dus ik zou daar het eerst heen gaan met mijn handen. Denk ik.
Nou ja, dan niet he.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan?
[..]
Ja ik ben aangekomen in Turkije dus beter train ik dat er eerst even af voor we elkaar ontmoeten dan
Goed idee wel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan?
[..]
Ja ik ben aangekomen in Turkije dus beter train ik dat er eerst even af voor we elkaar ontmoeten dan
Ai houd je rekening met mijn hormoontjes?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed idee wel.
Dan ga ik zo met mijn vingers strelen. Langs alle lijnen die daar lopen, alle rondingen volgen.
Geen idee. Maar ik ga je iig aanraken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ai houd je rekening met mijn hormoontjes?
En dat ga je allemaal doen de volgende keer?
Ohhhhh. Nou vooruit.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik ga je iig aanraken.
Buikjes
Zo heet. Nu al.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ohhhhh. Nou vooruit.
Ik ga kijken of ik mijn hopelijk irrationele angst opzij kan zetten en eindelijk kan slapen. Hopelijk niet tot straks.
Ik durf niet verder te gaan, ben bang voor zo'n schrikeffect.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:22 schreef Lokasenna het volgende:
Waarom klik ik altijd op alle linkjes![]()
http://www.rabailkal.com/
Godver.
Het was zo'n eng bloederig oog met bijpassende horrorgilquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik durf niet verder te gaan, ben bang voor zo'n schrikeffect.
Mag ik jou de volgende keer als ik je zie ook aanraken?
Een op een dit keer? De orgie van vorige keer was wel een beetje veel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het was zo'n eng bloederig oog met bijpassende horrorgil
Gelukkig ben ik daar niet meer zo vatbaar voor na al die jaren internet maar nog steeds creepy als je er weer intrapt.
Natuurlijk mag dat, we gaan hete haarseks hebben![]()
Werd je jaloers ja?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een op een dit keer? De orgie van vorige keer was wel een beetje veel.
Ja, al dat haar overal.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Werd je jaloers ja?
Speciaal voor jou kan het wel een op een hoor.
Hoax!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ze had een eenpersoonsbedje en ik een 2. Ze had er bij kunnen liggen maar we zijn beiden vrij afstandeljk dit dat.
Heb wel eventjes bij Fax gelegen.
Ik geloof dat ik Casie afgelopen woensdag nog zag in de stad.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 07:30 schreef Lokasenna het volgende:
Fantastisch, het opruimen voor wanneer je ouders thuiskomen uitstellen de de betreffende ochtend zelf.
En nu hopen dat het schoon is voor ze er zijn.
Ik hoef alleen nog maar te stofzuigen, de badkamer schoonmaken, de troep uit de tuin halen en de was strijken. Dat is al klaar voor hij uberhaupt is aangekomenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 07:56 schreef Murdera het volgende:
[..]Herkenbaar.
Als ik jou was zou ik newb langs laten komen om te helpen.![]()
Jij komt de dag wel door zo te horenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik dacht een lekker rustig dagje op het werk te hebben.
Mijn collega dacht daar anders over en heeft gisteren heel mn bureau vol met werk gelegd
De kans is groot dat ik gewoon de hele dag op halve kracht werk hoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jij komt de dag wel door zo te horen![]()
Mijn laatste vakantiedagjeen natuurlijk nog een weekend Ik ga nog maar even flink los
Het is vrijdag, het is bloedend heet, het magquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De kans is groot dat ik gewoon de hele dag op halve kracht werk hoor
Dat vind ik nou ookquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het is vrijdag, het is bloedend heet, het mag
dat 2e is een hoax..quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het is vrijdag, het is bloedend heet, het mag
Komt omdat het geen laagstaande zon isquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
ik hoef mijn zonnebril nog nieteens op
Dat wil nog niet zeggen dat het niet warm/benauwd is.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
ik hoef mijn zonnebril nog nieteens op
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:11 schreef VrolijkAlleen het volgende:
Goedemorgen allemaal op deze warme zomerse dag
Stingquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:14 schreef STING het volgende:
[..]
Cuetje
Nog, lekker gedanst gisteren?
is het hier ook nog niet, heb mn vest zelfs nog aan!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat wil nog niet zeggen dat het niet warm/benauwd is.
Ben je ziek? Of ziek aan het worden?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
is het hier ook nog niet, heb mn vest zelfs nog aan!
Een tip voor vanavondquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:14 schreef VrolijkAlleen het volgende:
Pff gelukkig is het in de huiskamer nu niet zo warm. maar vanacht wel op de slaapkamer :S had beter op de bank kunnen slapen :S
Ik voel het hier met de minuut warmer wordenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
is het hier ook nog niet, heb mn vest zelfs nog aan!
slaapgebrek sowieso, maar warm is het hier op de maasvlakte nog niet.. graadje of 16..quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben je ziek? Of ziek aan het worden?
Dan kan dat een reden zijn waarom jij het koud hebtquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
slaapgebrek sowieso, maar warm is het hier op de maasvlakte nog niet.. graadje of 16..
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moet 80 certificaten maken en uitprinten. Dus dat is een kwestie van naam veranderen op ctrl+P drukken en op enter rammen.
Mn collega: wie gebruikt die printer de hele tijd? Jij toch niet want ik zie je niet met je muis bezig zijn._!!!!!
Ja maar ach er zijn mensen met ergere namen hoor.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Er zijn echt vrouwen die Cock heten?!
Ik snap echt dat er zoveel kantoor personeel is met zo weinig kennis van software!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:36 schreef VrolijkAlleen het volgende:
[..]als mensen niet de actie zien die ze verwachten krijg je dat vaak inderdaad.
Collega's hebben graag commentaar ook op anderen
Gecondoleerd.quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Er zijn echt vrouwen die Cock heten?!
Graag niet vermelden dat ik daar ben geweest. Ooit.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gecondoleerd.
Nog wensen voor je uitvaart?
oh nee, ik heb t niet koud hoor, maar vind het nog niet warm, maar de zon begint nu door de wolken te schijnen dus kan niet lang meer duren..quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan kan dat een reden zijn waarom jij het koud hebt
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Graag niet vermelden dat ik daar ben geweest. Ooit.
Ik heb de post bezorgd bij Mevr. Slikken en haar buurvrouw Mevr. Tiethoff- Pijpker.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Ik ken wel een mannelijke Cock![]()
Ik moet ook altijd lachen om de naam 'Wiet Pot'.
Wat een held is deze man!quote:
zal het je nog beter vertellen, er zijn mensen die maar "wat" doen op kantoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap echt dat er zoveel kantoor personeel is met zo weinig kennis van software!
gohquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:41 schreef VrolijkAlleen het volgende:
zal het je nog beter vertellen, er zijn mensen die maar "wat" doen op kantoor
Helaas wel jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:41 schreef VrolijkAlleen het volgende:
[..]
zal het je nog beter vertellen, er zijn mensen die maar "wat" doen op kantoor
Lelystadquote:
Die zijn expres naast elkaar gaan wonenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ik heb de post bezorgd bij Mevr. Slikken en haar buurvrouw Mevr. Tiethoff- Pijpker.
Die combi vond ik altijd wel humor
Inderdaadquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:43 schreef STING het volgende:
[..]
Daar weet jij natuurlijk alles van, als ex-ambtenaar
Ghehe ook geweldig jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Die zijn expres naast elkaar gaan wonen![]()
Ik had een collega 'Pijpers' en een collega 'Beffers', was altijd leuk als ze elkaar moesten bellen
Dat helpt mee, maar voor 40 uur is dat echt niet voldoende.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zolang je maar genoeg leuke collegás hebt om mee te praten is het geen probleem.
Eens, het is alleen zo vervelend als je van die collega's hebt die de afdeling omlaag trekken, maar het liefertje van de manager zijnquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:49 schreef STING het volgende:
[..]
Dat helpt mee, maar voor 40 uur is dat echt niet voldoende.
Iig in mijn tijd bij Defensie. Je wil toch ook wel wat bereiken.
Gelukkig nog nooit meegemaakt, maar dat lijkt me idd zwaar irritant.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:53 schreef VrolijkAlleen het volgende:
[..]
Eens, het is alleen zo vervelend als je van die collega's hebt die de afdeling omlaag trekken, maar het liefertje van de manager zijn
Klopt, vandaar dat ik ook ben weggegaan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:49 schreef STING het volgende:
[..]
Dat helpt mee, maar voor 40 uur is dat echt niet voldoende.
Iig in mijn tijd bij Defensie. Je wil toch ook wel wat bereiken.
Nouja lievertje hadden we niet, maar wel dat ze toch niet ontslagen zouden worden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:53 schreef VrolijkAlleen het volgende:
Eens, het is alleen zo vervelend als je van die collega's hebt die de afdeling omlaag trekken, maar het liefertje van de manager zijn
Dacht ik al jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt, vandaar dat ik ook ben weggegaan.
Ja die is er wel af en toe.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:58 schreef STING het volgende:
Dacht ik al ja
Hoe is het 'tempo' nu? Enige tijdsdruk zo nu en dan?
Dat is wel prettig. Dus jullie/je wordt redelijk vrij gelaten in wat je doet en hoe?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja die is er wel af en toe.
Maar nu ik er langer zit is het wel meer "tis hoe druk je het zelf maakt".
Klopt. Ik heb een aantal projecten en die kan ik indelen zoals ik wil. en tussendoor komen er incidenten die vaak 'direct' opgelost dienen te worden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:03 schreef STING het volgende:
Dat is wel prettig. Dus jullie/je wordt redelijk vrij gelaten in wat je doet en hoe?
Nicequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb een aantal projecten en die kan ik indelen zoals ik wil. en tussendoor komen er incidenten die vaak 'direct' opgelost dienen te worden.
En hoe ik het doe? tja dat mag ik ook zelf bepalen.
Soms is dat ook gewoon leuk ja. Hadden we hier onlangs ook. Klaag dan soms wel, maar het heeft ook wel wat.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:08 schreef STING het volgende:
NiceSame here. Alleen hebben de projecten wel een harde datum, dus soms wel ff bikkelen, maar dat vind ik juist leuk
stomme liefertjes altijd.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:53 schreef VrolijkAlleen het volgende:
[..]
Niet gelezen, maar met zo'n attitude kom je vast heel verquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gewoon net als kree: fuck de managers
Ik moet nog steeds glimlachen om zijn brief
Dat lukt hem dan ook goedquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:13 schreef STING het volgende:
[..]
Niet gelezen, maar met zo'n attitude kom je vast heel ver
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |