Ben je ziek? Of ziek aan het worden?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
is het hier ook nog niet, heb mn vest zelfs nog aan!
Een tip voor vanavondquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:14 schreef VrolijkAlleen het volgende:
Pff gelukkig is het in de huiskamer nu niet zo warm. maar vanacht wel op de slaapkamer :S had beter op de bank kunnen slapen :S
Ik voel het hier met de minuut warmer wordenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
is het hier ook nog niet, heb mn vest zelfs nog aan!
slaapgebrek sowieso, maar warm is het hier op de maasvlakte nog niet.. graadje of 16..quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben je ziek? Of ziek aan het worden?
Dan kan dat een reden zijn waarom jij het koud hebtquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
slaapgebrek sowieso, maar warm is het hier op de maasvlakte nog niet.. graadje of 16..
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moet 80 certificaten maken en uitprinten. Dus dat is een kwestie van naam veranderen op ctrl+P drukken en op enter rammen.
Mn collega: wie gebruikt die printer de hele tijd? Jij toch niet want ik zie je niet met je muis bezig zijn._!!!!!
Ja maar ach er zijn mensen met ergere namen hoor.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Er zijn echt vrouwen die Cock heten?!
Ik snap echt dat er zoveel kantoor personeel is met zo weinig kennis van software!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:36 schreef VrolijkAlleen het volgende:
[..]als mensen niet de actie zien die ze verwachten krijg je dat vaak inderdaad.
Collega's hebben graag commentaar ook op anderen
Gecondoleerd.quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Er zijn echt vrouwen die Cock heten?!
Graag niet vermelden dat ik daar ben geweest. Ooit.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gecondoleerd.
Nog wensen voor je uitvaart?
oh nee, ik heb t niet koud hoor, maar vind het nog niet warm, maar de zon begint nu door de wolken te schijnen dus kan niet lang meer duren..quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan kan dat een reden zijn waarom jij het koud hebt
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Graag niet vermelden dat ik daar ben geweest. Ooit.
Ik heb de post bezorgd bij Mevr. Slikken en haar buurvrouw Mevr. Tiethoff- Pijpker.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Ik ken wel een mannelijke Cock![]()
Ik moet ook altijd lachen om de naam 'Wiet Pot'.
Wat een held is deze man!quote:
zal het je nog beter vertellen, er zijn mensen die maar "wat" doen op kantoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap echt dat er zoveel kantoor personeel is met zo weinig kennis van software!
gohquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:41 schreef VrolijkAlleen het volgende:
zal het je nog beter vertellen, er zijn mensen die maar "wat" doen op kantoor
Helaas wel jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:41 schreef VrolijkAlleen het volgende:
[..]
zal het je nog beter vertellen, er zijn mensen die maar "wat" doen op kantoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |