Lelystadquote:
Die zijn expres naast elkaar gaan wonenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ik heb de post bezorgd bij Mevr. Slikken en haar buurvrouw Mevr. Tiethoff- Pijpker.
Die combi vond ik altijd wel humor
Inderdaadquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:43 schreef STING het volgende:
[..]
Daar weet jij natuurlijk alles van, als ex-ambtenaar
Ghehe ook geweldig jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Die zijn expres naast elkaar gaan wonen![]()
Ik had een collega 'Pijpers' en een collega 'Beffers', was altijd leuk als ze elkaar moesten bellen
Dat helpt mee, maar voor 40 uur is dat echt niet voldoende.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zolang je maar genoeg leuke collegás hebt om mee te praten is het geen probleem.
Eens, het is alleen zo vervelend als je van die collega's hebt die de afdeling omlaag trekken, maar het liefertje van de manager zijnquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:49 schreef STING het volgende:
[..]
Dat helpt mee, maar voor 40 uur is dat echt niet voldoende.
Iig in mijn tijd bij Defensie. Je wil toch ook wel wat bereiken.
Gelukkig nog nooit meegemaakt, maar dat lijkt me idd zwaar irritant.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:53 schreef VrolijkAlleen het volgende:
[..]
Eens, het is alleen zo vervelend als je van die collega's hebt die de afdeling omlaag trekken, maar het liefertje van de manager zijn
Klopt, vandaar dat ik ook ben weggegaan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:49 schreef STING het volgende:
[..]
Dat helpt mee, maar voor 40 uur is dat echt niet voldoende.
Iig in mijn tijd bij Defensie. Je wil toch ook wel wat bereiken.
Nouja lievertje hadden we niet, maar wel dat ze toch niet ontslagen zouden worden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:53 schreef VrolijkAlleen het volgende:
Eens, het is alleen zo vervelend als je van die collega's hebt die de afdeling omlaag trekken, maar het liefertje van de manager zijn
Dacht ik al jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt, vandaar dat ik ook ben weggegaan.
Ja die is er wel af en toe.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:58 schreef STING het volgende:
Dacht ik al ja
Hoe is het 'tempo' nu? Enige tijdsdruk zo nu en dan?
Dat is wel prettig. Dus jullie/je wordt redelijk vrij gelaten in wat je doet en hoe?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja die is er wel af en toe.
Maar nu ik er langer zit is het wel meer "tis hoe druk je het zelf maakt".
Klopt. Ik heb een aantal projecten en die kan ik indelen zoals ik wil. en tussendoor komen er incidenten die vaak 'direct' opgelost dienen te worden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:03 schreef STING het volgende:
Dat is wel prettig. Dus jullie/je wordt redelijk vrij gelaten in wat je doet en hoe?
Nicequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb een aantal projecten en die kan ik indelen zoals ik wil. en tussendoor komen er incidenten die vaak 'direct' opgelost dienen te worden.
En hoe ik het doe? tja dat mag ik ook zelf bepalen.
Soms is dat ook gewoon leuk ja. Hadden we hier onlangs ook. Klaag dan soms wel, maar het heeft ook wel wat.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:08 schreef STING het volgende:
NiceSame here. Alleen hebben de projecten wel een harde datum, dus soms wel ff bikkelen, maar dat vind ik juist leuk
stomme liefertjes altijd.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:53 schreef VrolijkAlleen het volgende:
[..]
Niet gelezen, maar met zo'n attitude kom je vast heel verquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gewoon net als kree: fuck de managers
Ik moet nog steeds glimlachen om zijn brief
Dat lukt hem dan ook goedquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:13 schreef STING het volgende:
[..]
Niet gelezen, maar met zo'n attitude kom je vast heel ver
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |