Hier liep ik maandag ook al tegenaanquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is denk ik omdat het vrijdag is...
Dan willen ze gewoon niet betalenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier liep ik maandag ook al tegenaan
Dan zijn ze blut en ontlopen ze jequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier liep ik maandag ook al tegenaan
Dat denk ik ook!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan willen ze gewoon niet betalen. Of zo.
Ik kan voorlopig niet meer op slippers lopenquote:
want?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik kan voorlopig niet meer op slippers lopen
je laatste opmerking roept een vraag op: Waarom niet?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat denk ik ook!!
[..]
Ik kan voorlopig niet meer op slippers lopen
quote:
Omdat de slippers die ik woensdag aan had mn voet hebben verziekt. Ik heb een fijne wond tussen mn tenenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:06 schreef VrolijkAlleen het volgende:
[..]
je laatste opmerking roept een vraag op: Waarom niet?
oei. dat kan inderdaad heel vervelend zijn. Goed schoonhouden!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Omdat de slippers die ik woensdag aan had mn voet hebben verziekt. Ik heb een fijne wond tussen mn tenen
Een soort camel toe..?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Omdat de slippers die ik woensdag aan had mn voet hebben verziekt. Ik heb een fijne wond tussen mn tenen
Owja dat werkt dan nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ja zoietsquote:
Ik heb gewoon birkenstocksquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Owja dat werkt dan niet![]()
Ik heb dan ook bv geen slippers met zo'n plastic tussending. Dat vinden mijn voeten echt niet leuk
Ik gaf een beetje over in m´n mondquote:
Je hebt cameltoephobia?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik gaf een beetje over in m´n mond
Ohnoes, nog een phobie toe te voegen aan de lange lijstquote:
Is daar geen fobie voor?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ohnoes, nog een phobie toe te voegen aan de lange lijst
Angst voor bang zijn. Dat klinkt pas echt vermoeiend. Doe maar liever een biertje.quote:
Only thing we have to fear Is fear itselfquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Angst voor bang zijn. Dat klinkt pas echt vermoeiend. Doe maar liever een biertje.
Tegeltjeswijsheidquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:27 schreef STING het volgende:
[..]
Only thing we have to fear Is fear itself
Oe lekker!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Angst voor bang zijn. Dat klinkt pas echt vermoeiend. Doe maar liever een biertje.
"There is only one God. And his name is Death. And there is only one prayer we say to him: not today"quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:27 schreef STING het volgende:
[..]
Only thing we have to fear Is fear itself
Dat cheers ga ik zo doen, half dagje vrijquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:34 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Cheers mate, and right back at ya
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |