Ja, mijn kortingskaart was volquote:
quote:Op zondag 2 december 2012 12:03 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ja, mijn kortingskaart was volLekker goedkoop, 50% korting.
Smaken verschillen hequote:Op vrijdag 1 februari 2013 06:45 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Sja, een goedkoop horloge wat iedereen heeft gekregen met de feestdagen.
Smaakloos
Ja, ik ben bang dat de V&D de zelfde slechte smaak heeft als de gene die dat horloge voor je gekocht heeft.quote:
Pics van jouw horloge.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 07:39 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ja, ik ben bang dat de V&D de zelfde slechte smaak heeft als de gene die dat horloge voor je gekocht heeft.
Hij is lelijk he
Je hoeft niet te gaan schelden hoor, ik begrijp je uiting van onmacht, maar hou er rekening mee dat schelden een teken van zwakte is.quote:
schoenen zijn botticellis btw gekocht bij tip de bruin , heerlijke winkelquote:
''Schelden'' noemt 'ie dat. Nerdje.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:20 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Je hoeft niet te gaan schelden hoor, ik begrijp je uiting van onmacht, maar hou er rekening mee dat schelden een teken van zwakte is.
Omdat je op dat moment niet bij machte bent om met normale argumenten te discussiëren of praten, ga je schelden.
Maar ik begrijp je wel, je hebt niet het vermogen redelijk te handelen.
Het is oké..
Weew, staat je leukquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:54 schreef msacras het volgende:
Een nieuwe truiik had hem toevallig net ook al in het foto-topic geplaatst, dan maar nog een keer hier;
[ afbeelding ]
Verder ook een broek, twee shirtjes, een paar schoenen en een telefoonhoesje besteld, maar die moeten nog binnenkomen dus foto's volgen later
spacend shirt hoor!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:54 schreef msacras het volgende:
Een nieuwe truiik had hem toevallig net ook al in het foto-topic geplaatst, dan maar nog een keer hier;
[ afbeelding ]
Verder ook een broek, twee shirtjes, een paar schoenen en een telefoonhoesje besteld, maar die moeten nog binnenkomen dus foto's volgen later
Eerste postquote:Op zondag 23 april 2006 16:00 schreef Zuen het volgende:
Ja, dit is het topic waar je kan zeggen wat je gekocht hebt!! laat dus allemaal zien wat je als laatst gekocht heb, ik begin:
[ afbeelding ]
Motorola Razr V3![]()
Nog een hoop kleren maar daar kan ik ff geen plaatjes van vinden.
GO go go!!![]()
Hey Trui van Dealextreme van paar manden terug. Wat leuk.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:54 schreef msacras het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |