Ik blijf het wel apart vinden.. in mijn geval loop ik nu waarsch paar maandjes uit. Maar ik heb al sinds december geen les gehad. En in september-december heb ik welgeteld 2 vakjes hoeven te volgen... en dat is dan puur vanwege het oh-zo-mooie schema: vakken worden niet 2x per jaar gegeven. En het is nou niet alsof ik gefeest heb, integendeel ik studeerde vrijwel alleen maar, heb geen vakantie gehad! En het resultaat mag er wezen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:46 schreef Kirov het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe de boete is opgebouwd als je een deel van een jaar doet maar als je bijvoorbeeld 2 periodes naar school gaat hoef je ook maar 50% van de boete te betalen. Ik weet verder niet of dit ook per periode of in kortere termijn kan.
Kan de koningin even deelnemen aan het debat?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:50 schreef Drebbelman het volgende:
De Koningin snapt het:twitter:Koningin_NL twitterde op donderdag 23-08-2012 om 11:19:00Wij hebben het al eerder gezegd: iets mindere schietstoelen in de JSF (bijvoorbeeld zonder koelboxje) en de #langstudeerboete is gedekt. reageer retweet
Dat is ook echt zuurquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:52 schreef koffiegast het volgende:
[..]
Ik blijf het wel apart vinden.. in mijn geval loop ik nu waarsch paar maandjes uit. Maar ik heb al sinds december geen les gehad. En in september-december heb ik welgeteld 2 vakjes hoeven te volgen... en dat is dan puur vanwege het oh-zo-mooie schema: vakken worden niet 2x per jaar gegeven. En het is nou niet alsof ik gefeest heb, integendeel ik studeerde vrijwel alleen maar, heb geen vakantie gehad! En het resultaat mag er wezen.
Het enige wat ik nog moet is een thesis, en zo ook tigtag anderen op mijn uni. Een aantal lopen zelfs tegen een boete aan, omdat hun supervisors een maand op vakantie zijn en niet in staat zijn om op 31 augustus een cijfer af te leveren.
Idem hier hoor.. in mijn omgeving wachtten sommige studenten soms 3-4 weken op antwoord van een supervisor.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:52 schreef koffiegast het volgende:
[..]
Ik blijf het wel apart vinden.. in mijn geval loop ik nu waarsch paar maandjes uit. Maar ik heb al sinds december geen les gehad. En in september-december heb ik welgeteld 2 vakjes hoeven te volgen... en dat is dan puur vanwege het oh-zo-mooie schema: vakken worden niet 2x per jaar gegeven. En het is nou niet alsof ik gefeest heb, integendeel ik studeerde vrijwel alleen maar, heb geen vakantie gehad! En het resultaat mag er wezen.
Het enige wat ik nog moet is een thesis, en zo ook tigtag anderen op mijn uni. Een aantal lopen zelfs tegen een boete aan, omdat hun supervisors een maand op vakantie zijn en niet in staat zijn om op 31 augustus een cijfer af te leveren.
Het collegejaar loopt tot 31 augustus. Die 2 maanden vallen dus nog gewoon onder het collegegeld van dat jaar.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:45 schreef Dribbel_ het volgende:
Iemand die dit weet:
Ik moet nog een jaar + een kwartaal. Stel dat ik 2 maanden in de zomer doorwerk met afstuderen. Hoe zit het dan met die boete want in deze twee maanden is er natuurlijk geen collegegeld.
quote:De Rouwe (CDA) sluit af. 'We vinden het allemaal jammer, maar we moeten constateren dat die meerderheid er niet is. Het zal de komende tijd aan de kiezer zijn om te zeggen: beloven de partijen wat ze zeggen?
Ze passen natuurlijk wel op, als Buma door de mand valt hier dan raken ze nog meer zetels kwijt. Buma is de man van de mooie praatjes, de slechte boodschap mag iemand anders vertellen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:57 schreef Ziewoarut het volgende:
Waarom komt Buma niet zelf even? Het waren immers als eerste ZIJN woorden.
twitter:AEchtermeijer twitterde op donderdag 23-08-2012 om 11:39:17Tijd voor een #langdebatteerboete om Kamerleden aan te sporen er niet omheen te draaien, maar oplossingen te zoeken. #langstudeerboete reageer retweet
Stilte voor de storm.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:11 schreef dandan92 het volgende:
Wanneer komt Zijlstra nou aan het woord? Hij houdt zich wel angstvallig stil
Hij verstopt zich achter Elias...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:11 schreef dandan92 het volgende:
Wanneer komt Zijlstra nou aan het woord? Hij houdt zich wel angstvallig stil
Inderdaad.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:14 schreef IkeDubaku99 het volgende:
De SP heeft makkelijk praten. D66 moest concessies doen om het Kunduz-akkoord te kunnen afsluiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |