Wij zijn altijd de lul omdat de politiek zijn prioriteiten heeft met 55 plussers. Dat is de grootste stemgroep dus zijn jongeren bijna altijd de sjaak. Kijk maar eens naar de SP en PVV, levensgevaarlijke partijen voor de langere termijn, ze willen het onmogelijke op het gebied van ouderenzorg en sociale zekerheid waardoor wij als jongeren/jongvolwassenen met 20-30 jaar met een schuldenlast zitten die wij niet kunnen opbrengen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:42 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Vooral dit ja. Wij zijn de lul als we door willen studeren, en de generatie voor en na ons hebben niks te maken met die boete
Het erge is dat de rechter zei dat de studenten dit had kunnen zien aankomen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:44 schreef koffiegast het volgende:
dat zou pas destructief zijn...
alltijd maar die terugwerkende kracht..
Maar als het gaat regenen zorgt die eierschaal er in ieder geval wel voor dat je niet nat wordt.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:45 schreef Kirov het volgende:
[..]
Wij zijn altijd de lul omdat de politiek zijn prioriteiten heeft met 55 plussers. Dat is de grootste stemgroep dus zijn jongeren bijna altijd de sjaak. Kijk maar eens naar de SP en PVV, levensgevaarlijke partijen voor de langere termijn, ze willen het onmogelijke op het gebied van ouderenzorg en sociale zekerheid waardoor wij als jongeren/jongvolwassenen met 20-30 jaar met een schuldenlast zitten die wij niet kunnen opbrengen.
Nee want dan kan Nederland niet meer pronken met de het percentage hoogopgeleidenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:38 schreef Yreal het volgende:
Terringlijers..
Schaf dan ook lekker de overstap voor mbo naar hbo af als hbo schijnbaar niet naar wo mag
VOlgens mij moet je dat dan ook gewoon betalen. Maar je kunt 't altijd even aan de LSVb vragen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:45 schreef Dribbel_ het volgende:
Iemand die dit weet:
Ik moet nog een jaar + een kwartaal. Stel dat ik 2 maanden in de zomer doorwerk met afstuderen. Hoe zit het dan met die boete want in deze twee maanden is er natuurlijk geen collegegeld.
Ik weet niet hoe de boete is opgebouwd als je een deel van een jaar doet maar als je bijvoorbeeld 2 periodes naar school gaat hoef je ook maar 50% van de boete te betalen. Ik weet verder niet of dit ook per periode of in kortere termijn kan.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:45 schreef Dribbel_ het volgende:
Iemand die dit weet:
Ik moet nog een jaar + een kwartaal. Stel dat ik 2 maanden in de zomer doorwerk met afstuderen. Hoe zit het dan met die boete want in deze twee maanden is er natuurlijk geen collegegeld.
Je moet dan toch voor 1 sept klaar zijn, dan kan je dus die 1 jaar en 2 maanden in 1 schooljaar doen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:45 schreef Dribbel_ het volgende:
Iemand die dit weet:
Ik vraag me toch af hoe je zo'n domme actie van de politiek aan had kunnen zien komen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:45 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Het erge is dat de rechter zei dat de studenten dit had kunnen zien aankomen.
twitter:Koningin_NL twitterde op donderdag 23-08-2012 om 11:19:00Wij hebben het al eerder gezegd: iets mindere schietstoelen in de JSF (bijvoorbeeld zonder koelboxje) en de #langstudeerboete is gedekt. reageer retweet
Verkiezingstijd, ze willen geen oplossing maar alleen stemvee verzamelen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:50 schreef Ziewoarut het volgende:
Ohnee komt zij weer![]()
Waarom gaan de tegenstanders ELKAAR ook de hele tijd aanvallen in godsnaam?
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:50 schreef Drebbelman het volgende:
De Koningin snapt het:twitter:Koningin_NL twitterde op donderdag 23-08-2012 om 11:19:00Wij hebben het al eerder gezegd: iets mindere schietstoelen in de JSF (bijvoorbeeld zonder koelboxje) en de #langstudeerboete is gedekt. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |