Neither do I, maar ik dacht ik breng de LL-stemming er hier ook maar vast in...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik zit niet op Lowlands in ieder geval....
Oh ja.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:04 schreef Etcetera het volgende:
C4, ik woon niet meer in Groningen![]()
Eraser gekeken, slechte film wel
True en ook een extra dag brak zijn, maar het kriebelt wel enormquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat scheelt je dan in ieder geval een avond dokken...
Ik dacht al, jij hier?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:01 schreef MadMaster het volgende:
En ik heb een vraag open staan in de AKQ, voor het eerst sinds maanden weer eens...
Maakte een nieuw topic voor de SC aan en zag alle MEN-topics daardoor.quote:
Ja zat al 2 uur met de vraag daarvoor te kloten, wilde iets wat zeker snel geraden zou worden.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maakte een nieuw topic voor de SC aan en zag alle MEN-topics daardoor.
Vraag was wel erg makkelijk...
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 06:56 schreef Soempie het volgende:
Bleh, ik had m'n mond moeten houden over die slaaptijden. Vannacht ben ik er denk ik 10 keer uit geweest en heb ik zelf ongeveer 2 a 3 uur geslapen.
En toen ik er wel woonde heb ik nog nooit een aardbeving gevoeld daar, ik woonde te ver van de epi-centra vandaanquote:
Ik heb Nils 2 jaar geleden nog gezien in Duitsland, om precies te zijn in Travemünde.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |