Zeker, voor een full carbon clincher is het niet veel. Ik mis alleen een beetje de schreeuwende decals.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:45 schreef Wielracer het volgende:
De FCC50 inderdaad
Bedoelde meer koopje in vergelijking met 50 mm carbonwielen van een groter merk.
quote:Sportcommunication start de inschrijving over het algemeen begin december.
Vorig jaar heeft de organisatie de inschrijving via internet al snel gestopt, aangezien men in 1 dag méér dan 6000 internetregistraties had ontvangen. Houd de website van sportcommunication zelf dus ook goed in de gaten!
Ik snap niet zo goed waarom nou iedereen de Marmotte wil rijden. Er zijn nog een stuk of 40 andere grote cyclo's. Sommige over Cols waar je nooit van hebt gehoord en andere over de meest legendarische tour/giro cols. Maar geen enkele lijkt zo populair (en dus zo te druk) als de Marmottequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:25 schreef kaasplankje het volgende:
Het kan ook misschien lastig worden het inschrijfprobleem van La Marmotte 2013 te tasken.
[..]
Ja, voor mij betekend de naam "Marmotte" niks extra's ofzo. Als ik dan dat gedoe met inschrijven en de negatieve verhalen over de afdalingen enzo lees.. Dan ga ik wel een andere mooie tocht uitzoekenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:25 schreef the_critic het volgende:
waarom is de Tour zo BIG, en de vuelta en Giro maar "bijgerechten" terwijl die vaak mooiere rondes hebben..
Maar, zoals ik zei.. Marathona is ook een optie. Zeker net zo zwaar.. nouja.. we zien wel
Zwaar, zwaar... Iedereen met wat km in de benen en doorzettingsvermogen fietst zo'n cyclo uit hoor. Maar als je ook een mooie tijd of zelfs goud wilt, dan moet je wel serieus gaan oefenen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:25 schreef the_critic het volgende:
Maar, zoals ik zei.. Marathona is ook een optie. Zeker net zo zwaar.. nouja.. we zien wel
Dan moet er een volgauto mee voor als ik lek rijdt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:48 schreef eentwee het volgende:
@kaas: waarom rijd jij eigenlijk niet met tubes? Vind ik je wel iemand voor.. En kun je Shamals kopen voor 499¤
Zelf gekneusde arm en heup.. best pijnlijk, vooral met zitten/opstaan en bij sommige bewegingen van de arm.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:05 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Geluk bij een ongeluk, laten we dan maar zeggen.
Zelf nog een beetje ongeschonden vanaf gekomen?
dan gewoon ziekmelden bij werkgever.. dan tellen die uren als ziekte en niet als vakantie!!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:13 schreef baaart het volgende:
[..]
Zelf gekneusde arm en heup.. best pijnlijk, vooral met zitten/opstaan en bij sommige bewegingen van de arm.
Heb zojuist maar ff zijn verzekering op gebeld, aangezien ik zijn polisnummer etc. heb. Mevrouw aan de telefoon heeft meteen alles genoteerd, morgen gaat er een expert naar de fiets kijken (winkel heeft met al total loss verklaard) en dan wordt alles meteen vergoed inclusief kleding. Verwacht alleen nog een belletje van personen schade. Zit dan toevallig wel in een weekje vakantie, maar werken kan ik niet.
Erbij vermelden dat het als gevolg van een verkeersongeluk is. Heb je nog kans ook dat je werkgever de veroorzaker aanspreekt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:14 schreef the_critic het volgende:
[..]
dan gewoon ziekmelden bij werkgever.. dan tellen die uren als ziekte en niet als vakantie!!
Die bodybuilders eten gezonder dan je denkt. Ze zorgen dat ze altijd in de juiste verhouding vetten, eiwitten en koolhydraten binnen krijgen. Het is idd vaak wel hetzelfde. Ze cutten of bulken. in de cut minder koolhydraten en meer eiwitten, en in de bulk meer koolhydraten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:46 schreef JohnDDD het volgende:
Ben nu bezig om mn vetpercentage naar beneden te krijgen. Eet geen toegevoegde suikers meer en alleen nog donkere granen en meer proteine. Kwam trouwens via google terecht op de dutchbodybuilding website. Wat hebben die mensen een bizarre dieten zeg. Eten alleen maar komkommer tonijn en kippenborst!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |