Ziet er mooi uit, die zijn dus breder en hoe hoog? Wat voor merk/type?quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:45 schreef eentwee het volgende:
[..]
Ja gripper heeft de 340. De nieuwe versie weegt 15g meer en is een stukje sterker. Zou best iets voor jou kunnen zijn, velgen zijn helaas wel een stuk duurder dan Open Pro. En voor een echt licht setje moet je dan geen Record naven nemen. In de Ardennen weer gemerkt dat ik een nieuwe set wil die stijver is en niet al te hoog en breder om al die klotewegen een beetje fatsoenlijk over te komen. Daarom komt in mijn nieuwe wielset deze velg (450g):
[ afbeelding ]
Net schoon gemaaktquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:43 schreef kaasplankje het volgende:
Hij is wel netjes schoon, of ie nog oké is hangt af van hoever je ketting opgerekt en ingesleten is. Lastig te zien met het oog.
Moet je ketting wisselen of maak je het gewoon schoon? Let je er wel op dat je de ketting zo terug legt als ie eraf kwam? anders gaat 't niet bollen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Net schoon gemaaktKetting is nog best nieuw (2500 km) en was volgens het metertje nog niet versleten.
Ben aan het schoonmaken en hoe bedoel je?quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Moet je ketting wisselen of maak je het gewoon schoon? Let je er wel op dat je de ketting zo terug legt als ie eraf kwam? anders gaat 't niet bollen.
Dan merk je het wel als je gaat fietsen, als ie overslaat even omdraaien.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb totaal niet opgelet hoe ik die ketting eraf heb gehaald
Oei, balen. Wat is er gebeurd?quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:56 schreef baaart het volgende:
En na 2,5 wk genieten van m'n fiets.....
https://www.facebook.com/(...)&type=1&l=5ab2b22c1e
Kan een geoefend oog dat zo zien? Want breng m morgen ff naar de bergweg expert.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:56 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dan merk je het wel als je gaat fietsen, als ie overslaat even omdraaien.
Ging rechtdoor over een rotonde.. busje met aanhanger ging rechtsaf. Auto gemist, aanhanger nietquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oei, balen. Wat is er gebeurd?
Ik heb al 186 km gedaan met 2100 hmquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:57 schreef JohnDDD het volgende:
kreeg een uitnodiging om zaterdag mee te doen aan een toertocht van 175km in de Ardennen! twifjel nog, want mijn max. tot nu toe is 160 en dat was vlak! Maar als ik dit red (en volgens mij red je dat soort dingen altijd) hoor ik wel bij de echte meneren denk ik zo! Stuk of 2000 hoogtemeters ook.
"Eigen schuld" of gaf de auto geen richting aan?quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:58 schreef baaart het volgende:
[..]
Ging rechtdoor over een rotonde.. busje met aanhanger ging rechtsaf. Auto gemist, aanhanger niet.
Balen zeg. Is die aanhanger nog over je fiets heengereden, dat het achterwiel zo krom staat?quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:58 schreef baaart het volgende:
[..]
Ging rechtdoor over een rotonde.. busje met aanhanger ging rechtsaf. Auto gemist, aanhanger niet.
Zijn schuld inderdaad... 9 van de 10 keert heeft het fietspad sowieso voorrang..wat nu dus ookt geval was.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:59 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Eigen schuld of gaf de auto geen richting aan?
Denk 't ja.. ik zelf heb er nog een meter of 10 op gelegen voordat ik op de grond terecht kwam.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:00 schreef Sautor het volgende:
[..]
Balen zeg. Is die aanhanger nog over je fiets heengereden, dat het achterwiel zo krom staat?
ik heb wel eens 130 gedaan in de heuvels van mallorca met vergelijkbare hoogtemeters... denk dat ik 175 ook wel red, na 120 voel ik meestal toch niet zoveel meer enquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb al 186 km gedaan met 2100 hm![]()
Alleen omdat ik 60 km in het wiel van eentwee kon hangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |