quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:19 schreef Pisces29 het volgende:
De rukkers van Selektanaal kwamen net alsnog langs"Huh lag er geen kaart in de bus?". Nee, en misschien is het handig als je op het gegeven tijdstip komt ipv 2 uur te vroeg
![]()
PostAnaal doet zoiets zelfs niet
Dat ziet er heel erg uitdagend uit, echt iets waar je verslingerd aan kan rakenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:06 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb gisteren in Zutphen (wat best een leuk klein stadje is) mijn collectie Logische spelletjes uitgebreid met
http://www.smartgames.eu/en/smartgames/bend-it
Daar ben ik nu al helemaal weg van. En het is ook voor mij best wel pittig![]()
Ja het is echtquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:00 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dat ziet er heel erg uitdagend uit, echt iets waar je verslingerd aan kan raken
Mooi dingquote:
Dat is toch een soort Cider ala Jillzz?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:20 schreef Pisces29 het volgende:
Overigens bevalt de Strongbow me prima, gisteravond eentje geprobeerd, prima te drinken
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is toch een soort Cider ala Jillzz?
Okeequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Ik had echt een mierzoet vrouwendrankje verwacht, vind het maar een minimaal appelsmaakje, drinkt prima weg
Ja en ik ga dadelijk de auto in om samen met Pa naar het Philips stadion te gaanquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:39 schreef oh-oh het volgende:
Net ff een kleine ronde gelopen, ik ben blij dat ik weer binnen ben
Whehehe, eigenlijk zouden ze allemaal op hun donder moeten krijgen, verwende kinders zijn et.quote:
Ja de hitte viel reuze mee op mijn stoeltje. Degelijke overwinning, maar goed die "Koempels" steldenecht niets voor (vandaag)quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:56 schreef Pisces29 het volgende:
Sterkte Boshoop dat je een beetje uit de zon zit daar.
Ja het is warrrrruuuuummmmquote:Op zondag 19 augustus 2012 08:34 schreef Miniem het volgende:
[..]Pi
Ik zweet mijn bed uit ondanks dat ik bijna niks aan heb
Oh wat heerlijk, ik ben niet snel jaloers, maar een airco op je slaapkamerquote:Op zondag 19 augustus 2012 08:55 schreef Pagan het volgende:
Mogge!
Heerlijk geslapen, leve de airco.Anders waren we denk ik doodgegaan van de hitte, een slecht geïsoleerd pannendak op de slaapkamer is vooral 's zomers erg vervelend.
Arko? Whut?quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:31 schreef Bos81 het volgende:
Soms hoor ik wel mensen, als een airco ter sprake komt, zeggen dat ze ARKO in de auto hebben (Alle ramen kunnen open). Maar de voor en achterruit kunnen toch niet open, of snap ik het weer een keer niet.![]()
![]()
Soms wel hoor.quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:31 schreef Bos81 het volgende:
Soms hoor ik wel mensen, als een airco ter sprake komt, zeggen dat ze ARKO in de auto hebben (Alle ramen kunnen open). Maar de voor en achterruit kunnen toch niet open, of snap ik het weer een keer niet.![]()
![]()
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |