quote:daarna met de fietsen de parkeergarage boven de albertheijn in het centrum ingereden om daar mooi te zitten/chillen
ah oke!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:38 schreef Nozem. het volgende:
Komt omdat je dan weinig gegeten of/en geslapen hebt dan ben je zo bezopen.
Als je goed eet en uitgerust bent kun je veel meer hebben.
Ben wel eens na 2 biertjes out gegaan.
okquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:38 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ik ben een niet praktiserende moslim
idd gewoon uren praten met elkaar, daar heb je geen cafe voor nodig, alleen een dak boven je hoofd, regende die dag daarom, en daar komt ook geen politie, en in het weekend bekijkt niemand die cameras en is er geen parkeerwachter in de avondquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Eckte stratiboys kunnen overal gezellig met elkaar chillen. Deze mensen weten niet
.
Onmogelijk.quote:
Als je een half pakje boter opeet kun je daarna zuipen zoveel je wilt zonder dronken te worden.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:39 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ah oke!
Ja klopt, ik was die nacht daarna wel echt gesloopt.. Zelfs ziek geworden die maandag, wss als je te veel druk legt op je lichaam, dat je weerstand naar beneden gaat
Hoe kan ik audi bestuurder zijn als ik 15 was?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:41 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Onmogelijk.
Gezien je topics, je posts, je manier van posten, ben je hooguit 14 a 15. Of je bent één grote troll. Niemand van 23 doet dit soort dingen.
Ok, troll dus. Bedankt voor de uitleg.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:41 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Hoe kan ik audi bestuurder zijn als ik 15 was?
grappemakerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:42 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ok, troll dus. Bedankt voor de uitleg.
Een troll? Zou je denken?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:41 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Onmogelijk.
Gezien je topics, je posts, je manier van posten, ben je hooguit 14 a 15. Of je bent één grote troll. Niemand van 23 doet dit soort dingen.
hoeveel wielen heeft een autoquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:43 schreef Gulmez het volgende:
[..]
grappemaker
vraag maar een vraag die je alleen kan weten als je dagelijks auto rijdt
Hoe werkt de Q-lock en wat mag je nooit doen?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:43 schreef Gulmez het volgende:
[..]
grappemaker
vraag maar een vraag die je alleen kan weten als je dagelijks auto rijdt
Eerst een volle eetlepel zout eten, anders valt de boter verkeerd en verandert de boter in combinatie met alcohol in een soort cement in je maag en darmen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:41 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Als je een half pakje boter opeet kun je daarna zuipen zoveel je wilt zonder dronken te worden.
als ik op stoplichten afrijdt zet ik hem van te voren al in zijn vrij, dat ik alleen met 1 voet hoef te remmen, en niet dan de koppeling hoef te gebruiken, verder kan je gewoon met hoge snelheden aan de handrem trekken zonder er wat gebeurd, ehm, ik rijd zo'n 12 km per dag van mn werk naar huis en in het weekend vaak naar amsterdam arena of rotterdam naar familie maar ik weet niet wat een q lock is, kan je dat uitleggen?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:44 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Hoe werkt de Q-lock en wat mag je nooit doen?
Echt hè, ik hoef echt niet elke keer in een bar/club te chillen met mensen die ik niet zelf heb uitgekozen, met muziek die niet mijn keuze is of met drankjes waar je met het dubbele van de prijs daarvan een hele fles bij Gall&Gall haaltquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:40 schreef Gulmez het volgende:
[..]
idd gewoon uren praten met elkaar, daar heb je geen cafe voor nodig, alleen een dak boven je hoofd, regende die dag daarom, en daar komt ook geen politie, en in het weekend bekijkt niemand die cameras en is er geen parkeerwachter in de avond
gewoon praten met elkaar muziek en drank, dat is genoeg voor een mooie avond
snapjequote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Echt hè, ik hoef echt niet elke keer in een bar/club te chillen met mensen die ik niet zelf heb uitgekozen, met muziek die niet mijn keuze is of met drankjes waar je met het dubbele daarvan een hele fles bij Gall&Gall haalt.
En dan nog in een parkeergarage 'chillen'.quote:
als het niet thuis kan wel, anders gewoon thuis maar ik woon onderhuur want dewoningzoeker staat dikke wachtrij heb wel bijna een huurhuis van de woningbouw dus dan kan het wel vaker thuisquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan nog in een parkeerplaats 'chillen'.
Geen moslim dus.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:38 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ik ben een niet praktiserende moslim
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:38 schreef Nozem. het volgende:
Komt omdat je dan weinig gegeten of/en geslapen hebt dan ben je zo bezopen.
Als je goed eet en uitgerust bent kun je veel meer hebben.
Ben wel eens na 2 biertjes out gegaan.
alsof je boeren met een weiland hebt midden in de grote stadquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:22 schreef GekkePoes het volgende:
Waarom in een parkeergarage, koop dan een keer een caravan voor 100 euro en plaats die bij een boer op het land, een accu meenemen, die kan je thuis wel laden, en dan lekker warm en droog inzuipen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |