Stomme TS ookquote:
Ik hoor je hartje hier helemaal breken.quote:
Ja, ik begrijp je wel. Ik zie ons ook geen kampioen worden. In de verste verte niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou dat denk ik niet.
als Ajax niks meer gaat doen op de markt en Janssen ook nog gaat dan zie ik jullie rond de 4e plaats uitkomen.
Sowieso zijn Twente en PSV sterker. En ik denk dat Feyenoord en AZ nog weleens kunnen gaan verrassen
AFM is een onderzoek gestart hequote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:47 schreef heloef het volgende:
Als we ten onder gaan, gaan we tenminste verstandig ten onder, dat is wel een anders geweest.
[ afbeelding ]
Als wij nog een goede spits halen dan gaan we gewoon naar de Coolsingel.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoor je hartje hier helemaal breken.
Jammer dat het zo moest eindigen.
[..]
Ja, ik begrijp je wel. Ik zie ons ook geen kampioen worden. In de verste verte niet.
Maar een iets minder jaar, met puinruimen, na 2 aardige jaren is niet erg. Kunnen we ons richting op de doorbraak van Koppers, Eriksen en van Rhijn.
ja... maar ik kan ook niet helpen dak zo simpel zieltje ben om puur op uiterlijk te vallen, t oog wil ook gewoon wat...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoor je hartje hier helemaal breken.
Jammer dat het zo moest eindigen.
Een onderzoek naar wat?quote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:49 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja... maar ik kan ook niet helpen dak zo simpel zieltje ben om puur op uiterlijk te vallen, t oog wil ook gewoon wat...
ik lijm mn hartje wel weer met t volgende mooie koppie
Dat is het niet want de baas weet het, moest schadeformulier inleveren natuurlijk.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Of je stapt zelf alvast naar je baas toe om het te vertellen, dat is sowieso altijd beter dan verbergen!
Waarom? Ajax is financieel toch gewoon gezond? Wat is de reden dat daaraan wordt getwijfeld?quote:
Verschillende berichten die het tegendeel beweren.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom? Ajax is financieel toch gewoon gezond? Wat is de reden dat daaraan wordt getwijfeld?
Oh dat is wel nasty!!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Verschillende berichten die het tegendeel beweren.
Het schijnt dat van der Boog een puinhoop heeft achtergelaten, en dat Overmars zich helemaal rot geschrokken is.
Vandaar dat er vanuit Ajax nu ook zo weinig actie op de transfermarkt is.
En schijnbaar zijn de beweringen onderbouwd genoeg voor de AFM om een onderzoek te starten.
Mjah, kan gebeuren he!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:52 schreef Royco1 het volgende:
Jullie eigen vermogen schijnt al zo goed als verdampt te zijn
Ik denk ze dat beter de afslag naar Eindhoven kunnen nemen als ik hun uitgaven patroon bekijk.quote:
Mwah, zou best eens kunnen. Je bent natuurlijk wel je as kwijtgeraakt maar spelers als Janmaat en Vormer zijn toch goede spelers. Een goede spits kan een wereld van verschil maken zoals je vorig jaar zag.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als wij nog een goede spits halen dan gaan we gewoon naar de Coolsingel.
Kom maar lekker terug Guidetti
Ik ken nog iemand! Vrijgezel, knap koppie, passievolle man. Interesse?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:49 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja... maar ik kan ook niet helpen dak zo simpel zieltje ben om puur op uiterlijk te vallen, t oog wil ook gewoon wat...
ik lijm mn hartje wel weer met t volgende mooie koppie
PSV gaat ook zwaar in de problemen komen als ze weer een jaar geen CL halenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk ze dat beter de afslag naar Eindhoven kunnen nemen als ik hun uitgaven patroon bekijk.
Ik vind het wel prima zo eigenlijk, we laten ons niet meer piepelen door snotneusjes als Assaidi en Narsingh met zijn "als een club vertrouwen in je heeft betalen ze wat er gevraagd wordt"![]()
Dan maar geen kampioen.
"Het draait niet om geld maar ik wil meer geld. "quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk ze dat beter de afslag naar Eindhoven kunnen nemen als ik hun uitgaven patroon bekijk.
Ik vind het wel prima zo eigenlijk, we laten ons niet meer piepelen door snotneusjes als Assaidi en Narsingh met zijn "als een club vertrouwen in je heeft betalen ze wat er gevraagd wordt"![]()
Dan maar geen kampioen.
Er zijn regels en richtlijnen voor salarissen. 60% van de turnover naar salarissen is de max. Ajax heeft een hele tijd daar flink boven gezeten. Proberen nu terug te gaan.quote:
Het is ook puinruimen nu, wij hebben helaas geen gemeente die de grond opkoopt of wat dan ook.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Verschillende berichten die het tegendeel beweren.
Het schijnt dat van der Boog een puinhoop heeft achtergelaten, en dat Overmars zich helemaal rot geschrokken is.
Vandaar dat er vanuit Ajax nu ook zo weinig actie op de transfermarkt is.
En schijnbaar zijn de beweringen onderbouwd genoeg voor de AFM om een onderzoek te starten.
Een hele kleine winst he.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
"Het draait niet om geld maar ik wil meer geld. "
"Er blijkt geen waardering uit dit bedrag. "
[..]
Er zijn regels en richtlijnen voor salarissen. 60% van de turnover naar salarissen is de max. Ajax heeft een hele tijd daar flink boven gezeten. Proberen nu terug te gaan.
Met verkoop van Suarez en inkomsten CL werd er een kleine winst gedraaid. Dat zegt voldoende over het uitgaven patroon.
Jaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Roy, hebben wij the Expendables gekeken?
Ok.quote:
Ik hoop voor jullie dat het nog meevalt.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is ook puinruimen nu, wij hebben helaas geen gemeente die de grond opkoopt of wat dan ook.
Over 3 jaar moet de rotzooi van de v.d.Basten/v.d. Boog/Jol dynastie wel opgeruimd zijn.
Tot die tijd is het hangen en wurgen en zullen ze vooral creatief moeten handelen.
Over katten valt zo weinig te bespreken, katten zijn leuke beesten. Punt.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:58 schreef PeuRac het volgende:
Voetbal![]()
kunnen we het niet beter weer over kattenhebben?
Kattenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:58 schreef PeuRac het volgende:
Voetbal![]()
kunnen we het niet beter weer over kattenhebben?
Ze kunnen ook heel lief zijnquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Katten
Ze zijn niet lief maar wel geweldig
El Ham weg (5 miljoen aankoop, 2,1 mil salaris per jaarquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een hele kleine winst he.
Die ze de jaren daarvoor niet hadden waardoor het eigen vermogen er bijna niet meer is.
Kostenposten als een El Hamdoui, Sulejmani die voor 10 miljoen teveel is gekocht, etc etc hebben flinke gaten geslagen.
Whehehequote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
El Ham weg (5 miljoen aankoop, 2,1 mil salaris per jaar), Cvitanich, Ozbiliz, Anita, Silva, Ooijer, Bizot, Sneijder, Lodeiro, Aissati, Vertonghen, Jozsefzoon en Bulykin.
Dit scheelt al aardig wat in de kosten.
En Verhoeven drukte natuurlijk zwaar op de begroting.
Loka, er is een topic over bloedlullen vs vleeslullen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die van ons is niet lief, maar soms doet ze wel alsof
Maar heeft nog geen invloed op de cijfers van het afgelopen jaar hequote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
El Ham weg (5 miljoen aankoop, 2,1 mil salaris per jaar), Cvitanich, Ozbiliz, Anita, Silva, Ooijer, Bizot, Sneijder, Lodeiro, Aissati, Vertonghen, Jozsefzoon en Bulykin.
Dit scheelt al aardig wat in de kosten.
En Verhoeven drukte natuurlijk zwaar op de begroting.
Nee, is voor volgend jaar. Maar het is alvast een stap in de goede richting.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar heeft nog geen invloed op de cijfers van het afgelopen jaar he
Wat een interessant topic.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Loka, er is een topic over bloedlullen vs vleeslullen.
Zeer bazig, mooi land dat Hongarije. Nee joh Sziget > Lowlands.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe was je tripje dan? Ga je nu door naar Lowlands?
Bejaardequote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Het is nog niet eens weekend en ik heb al een zeer sterk gevoel van "ik drink nooit meer"
Ik heb hem gelezenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Loka, er is een topic over bloedlullen vs vleeslullen.
Ga jij ook zaterdag naar het westen?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Het is nog niet eens weekend en ik heb al een zeer sterk gevoel van "ik drink nooit meer"
quote:
Que?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ga jij ook zaterdag naar het westen?
Want?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja? Jij bent vast en zeker een bloedlul.
Tsjillie.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Que?
Ik denk dat ik dit weekend gewoon bij de zomerfeesten hier in het dorp blijf!
Zaterdagavond Gers Pardoel en zondagavond Stef Bosquote:
Ja, mooi hequote:
Ik was benieuwd naar wat je er over te zeggen had.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb hem gelezen
Ik heb te weinig ervaring om een oordeel te kunnen vellen.
Toen Myr en Twi gingen voelen, zeiden ze dat ze niks voelden.quote:
whut ik heb wat gemistquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen Myr en Twi gingen voelen, zeiden ze dat ze niks voelden.![]()
Maar we weten allemaal dat jij een aardige worst hebt hangen daar.
Wat ze vergaten te vermelden was dat mijn broek er toen bij hing als een MC Hammerbroek.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen Myr en Twi gingen voelen, zeiden ze dat ze niks voelden.![]()
Maar we weten allemaal dat jij een aardige worst hebt hangen daar.
Ik geloof je op je bruine ogen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat ze vergaten te vermelden was dat mijn broek er toen bij hing als een MC Hammerbroek.
Maar natuurlijk!!quote:
En één van de keren was er natuurlijk nét geen ambulance nodig voor me vanwege de drank.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat ze vergaten te vermelden was dat mijn broek er toen bij hing als een MC Hammerbroek.
Nee, jij bent zo'n lekkere toevoeging hier zeker.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:46 schreef twi het volgende:
[..]
Weer van die mensen die alleen een begroeting neerzetten zonder wat te melden...
Zolang ze maar niet op me gaat zitten.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:46 schreef twi het volgende:
[..]
Weer van die mensen die alleen een begroeting neerzetten zonder wat te melden...
Ik ben een toevoeging en lekker. Dat zeg je zelf vaak genoeg.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, jij bent zo'n lekkere toevoeging hier zeker.
Ik zeg hooguit dat je een opvulling bent, toevoeging zou ik niet zeggen hoor.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:47 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben een toevoeging en lekker. Dat zeg je zelf vaak genoeg.
Ach, in samenwerking met "lekker" kan ik daarmee leven.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zeg hooguit dat je een opvulling bent, toevoeging zou ik niet zeggen hoor.
Ja, hij vult je voldoende op?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zeg hooguit dat je een opvulling bent, toevoeging zou ik niet zeggen hoor.
Oh, nou, vooruit dan maar.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:48 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, in samenwerking met "lekker" kan ik daarmee leven.
Niets te klagen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, hij vult je voldoende op?
Waarom zit ik dan zo in je gedachten?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, nou, vooruit dan maar.
[..]
Niets te klagen.
Er was een tv-programma over olifanten bereiden. De link met op een kaneel zitten was snel gemaakt.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom zit ik dan zo in je gedachten?
Roep je ook mijn naam als je met hem de liefde bedrijft?
Ik wilde kameel zeggen godverdomme.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom zit ik dan zo in je gedachten?
Roep je ook mijn naam als je met hem de liefde bedrijft?
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:43 schreef Hungry_Joe het volgende:
Tegen de kuip schiet natuurlijk niet op. Zo raakt 'ie nooit tot de rand toe vol.
Gingen ze olifanten bakken, braden en koken ja?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:52 schreef twi het volgende:
[..]
Er was een tv-programma over olifanten bereiden. De link met op een kaneel zitten was snel gemaakt.
Ja, ik zie de link wel.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:52 schreef twi het volgende:
[..]
Er was een tv-programma over olifanten bereiden. De link met op een kaneel zitten was snel gemaakt.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wilde kameel zeggen godverdomme.
En nooit hard op.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:54 schreef twi het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet, maar stiekem denken we allebei dus een beetje aan je.
Jaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gingen ze olifanten bakken, braden en koken ja?
Is dat lekker?quote:
Okay danquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:59 schreef twi het volgende:
[..]
Het klinkt lekker, maar er moet wel een beetje kaneel bij.
Drie eetlepels om precies te zijn.
En ze verharen als de tyfusquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Katten
Ze zijn niet lief maar wel geweldig
Mijn arme spytool.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:59 schreef twi het volgende:
[..]
Het klinkt lekker, maar er moet wel een beetje kaneel bij.
Drie eetlepels om precies te zijn.
Neem een slang.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En ze verharen als de tyfus
Nooit meer huisdieren voor c_a'tje
Wees maar blji dat alles wat ik 's nachts denk er niet in staat. En 's ochtends, en 's middags, en 's avonds.quote:
Neem een opgezette hondquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ook nietdat hok moet ook schoon
Heb je Kyra weggebracht?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:01 schreef charmed_angel het volgende:
En ze verharen als de tyfus
Nooit meer huisdieren voor c_a'tje
Slangen zijnquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ook nietdat hok moet ook schoon
Ai. Dat klinkt alsof je een beetje verliefd of jaloers op me bent.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:02 schreef twi het volgende:
[..]
Wees maar blji dat alles wat ik 's nachts denk er niet in staat. En 's ochtends, en 's middags, en 's avonds.
Eén van de twee ja, ik ben er nog niet uit welke.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slangen zijn
[..]
Ai. Dat klinkt alsof je een beetje verliefd of jaloers op me bent.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:02 schreef twi het volgende:
[..]
Wees maar blji dat alles wat ik 's nachts denk er niet in staat. En 's ochtends, en 's middags, en 's avonds.
Whehehequote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:08 schreef twi het volgende:
[..]
Als ik voor de vrieskasten van de AH sta.
Sterf lekkerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:08 schreef twi het volgende:
[..]
Als ik voor de vrieskasten van de AH sta.
Nee die verhaart ookquote:
Met jouw bips en baard kan ik me voorstellen dat het het tweede is.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:06 schreef twi het volgende:
[..]
Eén van de twee ja, ik ben er nog niet uit welke.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met jouw bips en baard kan ik me voorstellen dat het het tweede is.
Of een poedel. Die verharen niet. Chineese naakthonden ook niet.quote:
Waarom? Die verharen ook.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:15 schreef Myraela het volgende:
Een poedel.Neem dan gewoon een konijn of iets.
Zolang je je kat ook een hoop naar buiten laat, heb je lang zoveel last niet van al die haren.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of een poedel. Die verharen niet. Chineese naakthonden ook niet.
Maar die moeten wel uitgelaten wordenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
En hoe oud zijn die beestjes? Hoe lang zit je er dus nog aan vast?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar die moeten wel uitgelaten worden
Sorry nooit meer huisdieren voor mij. Sowieso is Rob allergisch voor kattenmaar weg doen willen we tijger en Gizmo niet....
Dus vandaar ook besluit nooit meer huisdieren
Wel een goede manier om van je kat af te komen hier in de buurtquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:17 schreef twi het volgende:
[..]
Zolang je je kat ook een hoop naar buiten laat, heb je lang zoveel last niet van al die haren.
Katten zijn nu 12,5 jaar en hond is 8,5 jaarquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:18 schreef twi het volgende:
[..]
En hoe oud zijn die beestjes? Hoe lang zit je er dus nog aan vast?
Ik vind poedels gewoon hele lelijke beesten.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom? Die verharen ook.
Koningspoedels zijn tof.
Nah, dat haar blijft wel komen. Sowieso wil ik geen katten, dus van dat haar heb ik geen last.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:17 schreef twi het volgende:
[..]
Zolang je je kat ook een hoop naar buiten laat, heb je lang zoveel last niet van al die haren.
Hoef je geen sorry voor te zeggen. De een vindt het leuk, de ander niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar die moeten wel uitgelaten worden
Sorry nooit meer huisdieren voor mij. Sowieso is Rob allergisch voor kattenmaar weg doen willen we tijger en Gizmo niet....
Dus vandaar ook besluit nooit meer huisdieren
Wil je een knuffel?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:18 schreef Royco1 het volgende:
Ik kan me echt niet voorstellen om geen huisdieren te hebben.
Dan is er helemaal niemand blij als ik thuis kom
De hond, of de manier waarop hij op shows gekapt isquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind poedels gewoon hele lelijke beesten.
Sheldon en Charlie zijn alleen blij als ze eten krijgen hoor. Maakt hen niet uit wie dat eten geeftquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:18 schreef Royco1 het volgende:
Ik kan me echt niet voorstellen om geen huisdieren te hebben.
Dan is er helemaal niemand blij als ik thuis kom
Ze zijn stiekem een half jaar ouder geworden sinds mijn laatste postquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Katten zijn nu 12,5 jaar en hond is 8,5 jaar
Ik vind het ook wel leuk hoor. Maar de negatieve dingen gaan zwaarder wegen nuquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, dat haar blijft wel komen. Sowieso wil ik geen katten, dus van dat haar heb ik geen last.
[..]
Hoef je geen sorry voor te zeggen. De een vindt het leuk, de ander niet.
Vaak is het dat laatste he. De hond zelf is wel lachenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
De hond, of de manier waarop hij op shows gekapt is?
De hond zelf.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
De hond, of de manier waarop hij op shows gekapt is?
Ik kwam erachter dat ze alledrie begin maart zijn geboren. Dus vandaar dat half jaartjequote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:20 schreef twi het volgende:
[..]
Ze zijn stiekem een half jaar ouder geworden sinds mijn laatste post
Oké. Ik vind ze helemaal geweldig. Top karakter.quote:
Niet!!! Die zijn altijd heel blij als ik thuiskom.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sheldon en Charlie zijn alleen blij als ze eten krijgen hoor. Maakt hen niet uit wie dat eten geeft
Dan is het idd beter geen huisdieren te nemen. De voordelen moeten wel groter zijn.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel leuk hoor. Maar de negatieve dingen gaan zwaarder wegen nu
Echt? Of zijn ze dan blij dat ze eten krijgen!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet!!! Die zijn altijd heel blij als ik thuiskom.
Ja daaromquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan is het idd beter geen huisdieren te nemen. De voordelen moeten wel groter zijn.
Je kan ook een vent nemen, maar die maken meer troep over het algemeenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook, maar ook omdat de baas weer thuis is natuurlijk.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt? Of zijn ze dan blij dat ze eten krijgen!
Ja, overal zaad.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:23 schreef Evie het volgende:
[..]
Je kan ook een vent nemen, maar die maken meer troep over het algemeen
ja dat of je wordt oudr en kan minder hebbenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja daarom
Pffffff ik ben kapot! Opgepast op mijn nichtje en neefje vandaag, Jezus wat een energie hebben die kinderen
Ik ben net terug van drie dagen Antwerpen. Was erg tof, maar wel vermoeiend. Hele toffe tas gekocht, ookquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja daarom
Pffffff ik ben kapot! Opgepast op mijn nichtje en neefje vandaag, Jezus wat een energie hebben die kinderen
Ik heb laatst opgepast op 5, ja 5! nichtjes en neefjes. Ik was helemaal gesloopt.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja daarom
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben net terug van drie dagen Antwerpen. Was erg tof, maar wel vermoeiend. Hele toffe tas gekocht, ook.
[ afbeelding ].
Daar kun je goed op rijden. En eten met kaneel.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben net terug van drie dagen Antwerpen. Was erg tof, maar wel vermoeiend. Hele toffe tas gekocht, ook.
[ afbeelding ].
Die draagt toch niet makkelijk?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
Whahahahaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb laatst opgepast op 5, ja 5! nichtjes en neefjes. Ik was helemaal gesloopt.
Ze gingen net spelen toen ik met m'n camera aan kwam lopenquote:
Dat ben ik ook he.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whahahaha![]()
Dat vind ik wel heel dapper van jou hoor!
Gewoon vastbinden en Pokémon laten kijken.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat ben ik ook he.
Maar was kapot, je moet continu oppassen dat ze elkaar de koppen niet inslaan enzo.
Hielp natuurlijk ook niet dat ik er 1 de vorige dag had leren trappen en slaan en hij dat graag op zijn oudere zussen uitprobeerde
Ahquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
Ik kan niet meer verharenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:23 schreef Evie het volgende:
[..]
Je kan ook een vent nemen, maar die maken meer troep over het algemeen
Dat koppen inslaan ruimt aan de ene kant lekker op, aan de andere kant is er wel zoveel bloed en zo. Dat is ook wel een smeerboel.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat ben ik ook he.
Maar was kapot, je moet continu oppassen dat ze elkaar de koppen niet inslaan enzo.
Hielp natuurlijk ook niet dat ik er 1 de vorige dag had leren trappen en slaan en hij dat graag op zijn oudere zussen uitprobeerde
Ik probeerde je vanmiddag nog aan Snarf te koppelen, maar ze ging snel weg.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kan niet meer verharen
Ben wel heel netjes verder
Deed ze vast niet expressquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik probeerde je vanmiddag nog aan Snarf te koppelen, maar ze ging snel weg.
Ja dat doet ze altijdquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik probeerde je vanmiddag nog aan Snarf te koppelen, maar ze ging snel weg.
Leuke foto!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
Ben er wel over uit dat 1 kind genoeg isquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja dat of je wordt oudr en kan minder hebben
Ja en papa en mama vinden datmeestal niet zo leuk he.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat koppen inslaan ruimt aan de ene kant lekker op, aan de andere kant is er wel zoveel bloed en zo. Dat is ook wel een smeerboel.
Mooie foto! Wat vond je van het dierenpark?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
Thanksquote:
Ze heeft je toch bij Roy gemeet? Maar toen was ze net af van die ex van haar. Ik begreep dat ze je toen nog niet besprong. Volgende keer gewoon meeten en dan gaat het lukken.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat doet ze altijdBindingsangst denk ik
Ze ging sporten zei ze. Maar ze is wel erg lang weg.quote:
Pffffff nog ergerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb laatst opgepast op 5, ja 5! nichtjes en neefjes. Ik was helemaal gesloopt.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kan niet meer verharen
Ben wel heel netjes verder
Zo jong en nu al verpestquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar toch ook wel leuk.
5 kleine Feyenoorders
Dan moeten ze zelf maar op hun kinderen passenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja en papa en mama vinden datmeestal niet zo leuk he.
Maar toch wel trots dat hij een goede leerling was.
Alleen het stukje dat hij het alleen mocht gebruiken ter zelfverdediging moeten we nog aan werken.
Heel gaaf. Voor zo'n oude dierentuin hebben ze mooi gebruik gemaakt van de ruimte die er is, veel verblijven zijn heel mooi opgeknapt en de tuinen zijn echt prachtigquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mooie foto! Wat vond je van het dierenpark?
Ja dat ging even niet, mama lag in het ziekenhuis voor een hersenoperatie.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan moeten ze zelf maar op hun kinderen passen.
[..]
Heel gaaf. Voor zo'n oude dierentuin hebben ze mooi gebruik gemaakt van de ruimte die er is, veel verblijven zijn heel mooi opgeknapt en de tuinen zijn echt prachtig. Ja, er zijn een aantal verblijven waar nog e.e.a. aan moet gebeuren, maar de dieren zien er goed gezond en happy uit.
Ik heb er een boekje en een bakje met velletjes gemaakt van olifantenpoep gekocht.
samen met krea?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
Mijn neefje roept steeds Feyenoord!!! En 100 keer achter elkaarquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar toch ook wel leuk.
5 kleine Feyenoorders
aj dat is best klotequote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat ging even niet, mama lag in het ziekenhuis voor een hersenoperatie.
Jouw neefje zou commentator moeten worden bij de NOS.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn neefje roept steeds Feyenoord!!! En 100 keer achter elkaarEn steeds: Messi Messi
Laatste zin moest ik even goed lezenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan moeten ze zelf maar op hun kinderen passen.
[..]
Heel gaaf. Voor zo'n oude dierentuin hebben ze mooi gebruik gemaakt van de ruimte die er is, veel verblijven zijn heel mooi opgeknapt en de tuinen zijn echt prachtig. Ja, er zijn een aantal verblijven waar nog e.e.a. aan moet gebeuren, maar de dieren zien er goed gezond en happy uit.
Ik heb er een boekje en een bakje met velletjes gemaakt van olifantenpoep gekocht.
Het papier is gemaakt van olifanten poepquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Laatste zin moest ik even goed lezenik ben moe en kapot en dacht dat er stond dat je poep had geplakt in een boekje.... Never mind
Nee hij wilt de nieuwe messi worden zegtiequote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Jouw neefje zou commentator moeten worden bij de NOS.
Ja dat snap ik, maar moest even goed lezenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het papier is gemaakt van olifanten poep.
Ach ja, familie is er om elkaar te helpen he.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:37 schreef Evie het volgende:
[..]
Wel fijn dat jij dan op kan passen iig
Fucking nicequote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het papier is gemaakt van olifanten poep.
Als karton met een vleugje gedroogd gras... Zoiets.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:40 schreef Evie het volgende:
[..]
Fucking nice
Hoe ruikt het? Of heb je dat nog niet geprobeerd?
Weer eens wat anders dan geparfumeerd papierquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:40 schreef Evie het volgende:
[..]
Fucking nice
Hoe ruikt het? Of heb je dat nog niet geprobeerd?
ach ze maken ook vanille aroma uit koeienmest he?!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als karton met een vleugje gedroogd gras... Zoiets.
precies als ik strontpapier koop schrijf ik alleen nog maar brieven aan jouquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:42 schreef STING het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan geparfumeerd papier
Daarom. Ik vond dit wel cool. Het is best een mooi boekje en het doosje voor de velletjes papier is ook tof (giraffe-print). En het helpt de dierentuin, dus dat is ook primaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:43 schreef Evie het volgende:
[..]
ach ze maken ook vanille aroma uit koeienmest he?!
hahaha.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:44 schreef Evie het volgende:
[..]
precies als ik strontpapier koop schrijf ik alleen nog maar brieven aan jou![]()
Hihi eindelijk een echte vrouw.. weet strontpapier te waarderen boven knuffelsquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom. Ik vond dit wel cool. Het is best een mooi boekje en het doosje voor de velletjes papier is ook tof (giraffe-print). En het helpt de dierentuin, dus dat is ook prima.
En het is een heel stuk leuker dan de zoveelste knuffel.
Dan ga ik je wel geen pikante teksten sturen.. krijg jij gewoon een saai rapportquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:45 schreef STING het volgende:
[..]
hahaha.![]()
het gaat om de inhoud zullen we maar zeggen
Al zal dat ook niet veel soeps zijn
Lief dat je dat voor me doet, maar ik heb geen interesse.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ken nog iemand! Vrijgezel, knap koppie, passievolle man. Interesse?
Pikante teksten op strontpapier.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Dan ga ik je wel geen pikante teksten sturen.. krijg jij gewoon een saai rapport
Hihihihiquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:47 schreef STING het volgende:
[..]
Pikante teksten op strontpapier.
Daar gaat m'n long life dream
Het is heel slim recyclen ja. Er zitten heel veel vezels in olifantenmest, ze verteren lang niet alles dus je kan er goed papier van maken. Het is nog mooi papier ook, zit een leuke structuur in.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:45 schreef Evie het volgende:
[..]
Hihi eindelijk een echte vrouw.. weet strontpapier te waarderen boven knuffels
Wel slim... anders heb je zoveel mest over
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Lief dat je dat voor me doet, maar ik heb geen interesse.![]()
Dit is denk ik wel een droom waar ik me over heen kan zetten.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:48 schreef Evie het volgende:
[..]
Hihihihi![]()
sorry dat ik je droom verpest
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:50 schreef STING het volgende:
[..]
Dit is denk ik wel een droom waar ik me over heen kan zetten.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:53 schreef STING het volgende:
[..]
hahahavoor de rest alles goed Evietje?
*aai over bolletje*
Ja, iedereen weet dat het overheen moet zijn.quote:
Thanksquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, iedereen weet dat het overheen moet zijn.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:57 schreef STING het volgende:
[..]
Ik dacht nog, laat ik het woordje komen maar weglaten, maar zelfs had heeft niet mogen baten
Je krijgt er typtyfus van.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:57 schreef STING het volgende:
[..]
Ik dacht nog, laat ik het woordje komen maar weglaten, maar zelfs had heeft niet mogen baten
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:59 schreef STING het volgende:
[..]
Hehe, ik geef de schuld aan de wijn
Wat ben jij voor kerel?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:59 schreef STING het volgende:
[..]
Hehe, ik geef de schuld aan de wijn
Dat maak ik wel goedquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:00 schreef Evie het volgende:
[..]en dan kom je niet eens wijn hier brengen?
Wie zie jij zeiken hier?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:01 schreef STING het volgende:
[..]
Wijn, bier, ik drink het allebei hoorDat gezeik dat een man geen wijn mag drinken
Ik heb nog steeds een lege maag.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:00 schreef STING het volgende:
[..]
Toenet, een kerel met een lege maag
Goed planquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:06 schreef Samzz het volgende:
Overigens krijg je de Kuip met een aantal koeien wel sneller vol.
Ik neem Rio ook wel mee. Zorg jij voor wat olifanten? En een walvis.quote:
Ik overval Blijdorp wel even!!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik neem Rio ook wel mee. Zorg jij voor wat olifanten? En een walvis.
Ik denk niet dat ze een walvis hebben. Maar we kunnen het aquariumwater wel overpompen, daar zit vissenpis in.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik overval Blijdorp wel even!!
Godver, wat een faalquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Tevens!
Bord in Blijdorp!![]()
[ afbeelding ]
Erg hequote:
Ghehehe.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:13 schreef Samzz het volgende:
Valt me mee dat er niet biezonder staat.
Live gezien vorig jaar.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Oe straks Go back to the zoo hier in de stad![]()
Ik kan helaas niet heen want morgen werken en ik ben nog brak van gisteravond
Vond ze best goed livequote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
Live gezien vorig jaar.
Was echt bagger slecht
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
Live gezien vorig jaar.
Was echt bagger slecht
Duidelijk verhaal ditquote:
Dat is best bezonderquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Tevens!
Bord in Blijdorp!![]()
[ afbeelding ]
Weer verloren?quote:
Ik kom binnenkort wel weer even langs met mn vlagquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar ben totaal uit vorm
Hoeft niet hoorquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kom binnenkort wel weer even langs met mn vlag
Dat weet ik. Ik doe dat gewoon uit liefdequote:
Kus, en denk af en toe aan mij!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:51 schreef charmed_angel het volgende:
ik ga slapen!
Jullie zien me wel weer verschijnen rond 6 september!
Ik ga genieten van een hittegolf op Tenerife! Adios amigos
Have fun chicka!!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:51 schreef charmed_angel het volgende:
ik ga slapen!
Veel plezierquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:51 schreef charmed_angel het volgende:
ik ga slapen!
Veel plezierquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:51 schreef charmed_angel het volgende:
ik ga slapen!
Ghehequote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:00 schreef Samzz het volgende:
Zo. Even de blaas tegen de Kuip legen.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:00 schreef Samzz het volgende:
Zo. Even de blaas tegen de Kuip legen.
Dat kan ik me niet voorstellen. Is hij al gebroken?quote:
Meer dan eensquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet voorstellen. Is hij al gebroken?
It's not him, it's you?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry.
Ik geef nog steeds om je.
Gezelligquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:21 schreef -Engel- het volgende:
Zo muziek op mijn hoofd... bach spray till the resque en als de buren nog een keer ruzie gaan maken, bel ik de politie /tweet
Af en toe moet je flink ruzie maken om daarna goedmaakseks te hebben hequote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik denk dat ze geen servies meer over hebben....
I hope not...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Af en toe moet je flink ruzie maken om daarna goedmaakseks te hebben he
Goed bezigquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:38 schreef marbasnarf het volgende:
en ti ging gewoon goed en t was leukweer helemaal ontspannen
Mooi beestquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:41 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Obi (Bordercollie)
[ afbeelding ]
quote:
Hij kijkt ook vrolijkquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]vind hem zelf ook erg mooi, tnx
Obi is wel snel gelukkig. hij wil gewoon werken en dat je af en toe tegen m praatquote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:41 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Obi (Bordercollie)
[ afbeelding ]
Als ik later tijd heb koop ik een duitse herderquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Obi is wel snel gelukkig. hij wil gewoon werken en dat je af en toe tegen m praatheerlijk beest, maar beetje "last" van hormoontjes... teefjes zijn
en reutjes kan hij wel opvreten af en toe
waarom dat ras...? gewoon interesse hoorquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ik later tijd heb koop ik een duitse herder
Tip; koop er een uit de werklijn bij een erkende fokker.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ik later tijd heb koop ik een duitse herder
voor een herder zou ik zeker naar een goede fokker zijn, zijn helaas een hoop "mislukte" honden waar toch mee gefokt wordt, met hele nare gevolgen..quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tip; koop er een uit de werklijn bij een erkende fokker.
Mijn opa en oma hebben ze vroeger gefokt.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:50 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
waarom dat ras...? gewoon interesse hoor
oud duits of "gewoon" duits?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn opa en oma hebben ze vroeger gefokt.
Vind het gewoon schitterende honden
Gewoon duitsquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:54 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oud duits of "gewoon" duits?
ja, daarom dus een hele goede fokker. Hoop mensen fokken zelf maar wat (leuk, we zetten een reu en een teef op elkaar en verkopen de pups) en dan gaat t vaak mis...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:56 schreef Samzz het volgende:
Die gewone zijn tegenwoordig compleet verneukt.
Ik neem wel iemand mee tegen die tijdquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja, daarom dus een hele goede fokker. Hoop mensen fokken zelf maar wat (leuk, we zetten een reu en een teef op elkaar en verkopen de pups) en dan gaat t vaak mis...
oud duits vind ik zelf mooier (en stabieler)
goed idee, ff paar extra ogen!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik neem wel iemand mee tegen die tijd
Er mee gaan trainen lijkt me wel heel tofquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
goed idee, ff paar extra ogen!en van te voren bepalen wat je ermee wilt gaan doen
trainenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er mee gaan trainen lijkt me wel heel tof
ahjoh... iedereem vreet wel eens...quote:
Met dit weer heb ik moeite om gezond te etenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:15 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ahjoh... iedereem vreet wel eens...morgen gewoon wat gezonder!
Ik doe mijn best iedere keer. Minder koolhydraten eten. Meer groenten.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:15 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ahjoh... iedereem vreet wel eens...morgen gewoon wat gezonder!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |