ghehequote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:32 schreef twi het volgende:
[..]
Je camera richten op waar het niet hangt en het knopje indrukken.
Beter dan die lelijke afgeraffelde stukken bieflap die een lekkende ballon verbergen.quote:
oneensquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beter dan die lelijke afgeraffelde stukken bieflap die een lekkende ballon verbergen.
Ze zien er wel aantrekkelijker uit dan kutjes ja.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beter dan die lelijke afgeraffelde stukken bieflap die een lekkende ballon verbergen.
Ben je gay ofzo?quote:
Dit schelddicht weet.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze zien er wel aantrekkelijker uit dan kutjes ja.
Ik ben alles behalve lekker!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:20 schreef Murdera het volgende:
[..]Ik hoop maar dat de verdomde lekker bent, want de rest valt allemaal vies tegen.
QFT.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben alles behalve lekker!
Omdat ik liever naar een kut kijk dan naar een piemel?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben je gay ofzo?
[..]
Dit schelddicht weet.
Vanuit een puur esthetisch oogpunt is een kut toch niet 'mooi'? Wel geil hoor, maar objectief gezien ziet het er meer uit als een open wond dan iets anders. Piemels zijn ook niet het meest aantrekkelijke lichaamsdeel maar toch prettiger om naar te kijken.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat ik liever naar een kut kijk dan naar een piemel?
eensquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vanuit een puur esthetisch oogpunt is een kut toch niet 'mooi'? Wel geil hoor, maar objectief gezien is het meer een open wond dan iets anders. Piemels zijn ook niet het meest aantrekkelijke lichaamsdeel maar toch prettiger om naar te kijken.
Of je stapt zelf alvast naar je baas toe om het te vertellen, dat is sowieso altijd beter dan verbergen!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:53 schreef kree het volgende:
[..]
tis te biddenmaak me hier echt zorgen over nu als ik er meer over nadenk, zowel voor werk en het gevolg nu met verzekering enzo.
Zuuuucht ze zullen van de verzekering van het werk vast zeggen, van ja verlopen rijbewijs we vergoeden niet.![]()
En dan?? ik dik de lul weer natuurlijk.
Ik prefereer de term "mislukte vleesbloem"quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het geile aspect zal misschien wel meespelen ja.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vanuit een puur esthetisch oogpunt is een kut toch niet 'mooi'? Wel geil hoor, maar objectief gezien ziet het er meer uit als een open wond dan iets anders. Piemels zijn ook niet het meest aantrekkelijke lichaamsdeel maar toch prettiger om naar te kijken.
Ja.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat ik liever naar een kut kijk dan naar een piemel?
Ik kan een kut inderdaad niet mooi vinden.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vanuit een puur esthetisch oogpunt is een kut toch niet 'mooi'? Wel geil hoor, maar objectief gezien ziet het er meer uit als een open wond dan iets anders. Piemels zijn ook niet het meest aantrekkelijke lichaamsdeel maar toch prettiger om naar te kijken.
Ontplofte vleesbloem?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik prefereer de term "mislukte vleesbloem"
nee, niet knapquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
Snelle vraag:
Is dit een knappe man?
[ afbeelding ]
Hupsje, Anita ook verkocht he, jullie houden geen speler meer over zo.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Of je stapt zelf alvast naar je baas toe om het te vertellen, dat is sowieso altijd beter dan verbergen!
Zolang we SuperSiem hebben, kunnen we kampioen worden.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hupsje, Anita ook verkocht he, jullie houden geen speler meer over zo.
Denk niet dat we naar de arena hoeven volgend jaar
Dan heb ik slecht nieuws voor je Snarf.quote:
want../quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan heb ik slecht nieuws voor je Snarf.
Heus welquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hupsje, Anita ook verkocht he, jullie houden geen speler meer over zo.
Denk niet dat we naar de arena hoeven volgend jaar
aaahw... jammer.... !!!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan kunnen wij niet daten. Sorry.
Nou dat denk ik niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zolang we SuperSiem hebben, kunnen we kampioen worden.
[..]
Dan heb ik slecht nieuws voor je Snarf.
Kan ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |