Nee hoor, dat oproep contract zal waarschijnlijk een clausule in gestaan hebben.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:17 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ik weet dat er een hoop dingen niet volgens de regels gaan daar.
En ben niet de eerste die daarmee komt en dat het bedrijf even moest inbinden omdat ze geen gelijk hadden.
Die 2 maanden proeftijd voor een contract van 3 maanden is al niet juist.
En verder je werkt regelmatig daar (zeg 2 dagen per week) 5 jaar daar als oproep, volgens mij hadden ze allang al iets van een tijdelijk contract moeten geven, dus klopt ook niet denk ik, maar ben daar niet op de hoogte van, maar als ze willen praten over verlenging of niet dan ga ik wel even eerst informeren bij de CNV en de rijksoverheid.
Heldquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:00 schreef Evie het volgende:
whahaha moeders praat nu al ruim 2 minuten tegen niemand aan de telefoon. Ben benieuwd hoelang ze doorgaat
Eens, maar dat wist ik toen niet en was al blij dat ik sowieso in ieder geval wat had.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
"klopt niet" "volgens mij"
Je hebt geen poot om op te staan, zeker niet op dit moment. Daar had je eerder iets over moeten zeggen of op z'n minst niet akkoord moeten gaan.
Je wil toch altijd knuffelen met hondjes?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:23 schreef marbasnarf het volgende:
heerlijk, net al die klei van me afgewassen (tja, modderige die hondjes die denken dak ze wil knuffelen) en toen bijna in slaap gevallen na t douchen, dus nu snel mn eten naar binnen werken en dan trainen
ja... dat was ook t verwarrende aan de situatiequote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je wil toch altijd knuffelen met hondjes?
Hondenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:25 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja... dat was ook t verwarrende aan de situatie
Val je ook altijd in slaap na de seks?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:23 schreef marbasnarf het volgende:
heerlijk, net al die klei van me afgewassen (tja, modderige die hondjes die denken dak ze wil knuffelen) en toen bijna in slaap gevallen na t douchen, dus nu snel mn eten naar binnen werken en dan trainen
Je snapt het niet, jij kan ze niet terug naaien. Jij hebt namelijk getekend. Daarbij, als je al iets wilt doen kost het je veel meer dan het je ooit zou kunnen opleveren.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:23 schreef kree het volgende:
[..]
Eens, maar dat wist ik toen niet en was al blij dat ik sowieso in ieder geval wat had.
Maarja het einde nadert nu en als ze mij hiermee genaaid hebben dan naai ik ze nog even net zo hard terug.
Want het moet wel volgens de regels gaan, en als ze me niet hadden willen hebben dan hadden ze dat kunnen zeggen voordat ze een 3 maanden contract gaven.
Tis nou ook niet dat ik daar nieuw ben, ze kennen me al 5 jaar.
Volgens de CAO is dat niet zo.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hoor, dat oproep contract zal waarschijnlijk een clausule in gestaan hebben.
Is vrij standaard.
En normaal zou je inderdaad een proeftijd van 1 maand moeten hebben bij een contract van 3 maanden.
Maar het kan zijn dat dit in jullie CAO zo bepaald is, dan mag dat wel
ligt aan de tijd waarop ik seks heb hequote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Val je ook altijd in slaap na de seks?
Heb jij een piemel?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:29 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ligt aan de tijd waarop ik seks heb hemaar t liefst draai ik me om en ga ik slapen
Kan ik je waarschijnlijk wel vertellen wat ze dan zeggen, dat ze niks voor je kunnen betekenen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:28 schreef kree het volgende:
[..]
Volgens de CAO is dat niet zo.
Maar hahaha je wil niet weten hoe dat ding eruit zag man toen ik dat 5 jaar terug tekende, staat helemaal niks over in, wat dat aangaat zijn het prutsers.
En het zou me nog niet eens uitmaken maar ik weet dat die chef achter me rug om lult en het me niet zelf zegt.
Daarmee stookt ie die bazen op tegen me, daar irriteer ik me onwijs aan.
Want van collega's hoor ik dat ik prima werk lever, sterker nog die chef zegt dat ook (het werkt wat ie aflevert is goed en niks mis mee, maar bladibla vaag gedoe, ook tegen mn collega trouwens)
Dus ik weet niks en krijg dat pas te horen als ik straks met hem en de baas om de tafel zit.
Fucking lomp, als het nou gewoon eerlijk ging dan had die chef me daar zelf op moeten aanspreken en niet achter me rug om moeten lullen. Tis een lafaard en dat denkt iedereen.
En daarom ga ik ze keihard naaien als ze nu zeggen we verlengen je contract niet.
Want leg dit verhaal gewoon uit aan de CNV en aan de rijksoverheid en dan hoor ik wel wat *mijn* rechten zijn.
Jij manquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:29 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ligt aan de tijd waarop ik seks heb hemaar t liefst draai ik me om en ga ik slapen
toen ik net ging douchen hing er niets...quote:
picsquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:30 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
toen ik net ging douchen hing er niets...
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:29 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Zonde wel. Anders had ik je gehosseld.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:30 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Had gekund, al ben je in andere dingen weer gewoon echt een vrouw natuurlijk.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:30 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hoe kan ik nu iets fotograveren wat er niet hangtquote:
KANEEL HOUDT VAN PIEM0LSquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zonde wel. Anders had ik je gehosseld.
Dan kunnen wij het met eigen ogen zien hequote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hoe kan ik nu iets fotograveren wat er niet hangt
Je camera richten op waar het niet hangt en het knopje indrukken.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hoe kan ik nu iets fotograveren wat er niet hangt
uiteraard!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:31 schreef twi het volgende:
[..]
Had gekund, al ben je in andere dingen weer gewoon echt een vrouw natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |