abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 augustus 2012 @ 17:53:30 #226
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_115649375
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:48 schreef kree het volgende:

[..]

:{ :'( en dan het gezeik nog wat ik er op werk over ga krijgen. Nou kan die contract verlenging wel vergeten.
Wil nog wel even schetsen zoals ik denk dat het gaat nu, maar weet niet of jullie daar op zitten te wachten.
Komt wel goed joh, schade rijden kan gebeuren.
Ik reed een keer in mijn proeftijd door eigen schuld schade en heb daar nog bijna 2 jaar gewerkt
  donderdag 16 augustus 2012 @ 17:57:38 #227
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_115649508
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:53 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik reed een keer in mijn proeftijd door eigen schuld schade en heb daar nog bijna 2 jaar gewerkt
Maar kree heeft al eens in een mailtje laten blijken dat hij zijn baas niet zo heel erg aardig vindt, zelfs een beetje onvriendelijk, natuurlijk.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 17:57:46 #228
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_115649513
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:52 schreef twi het volgende:

[..]

Gelukkig maar.

Is ze wel een beetje het hosselen waard, of is het hosselen om het hosselen?
Ze is lang en zeer slank. :7
Weet verder nog niet heel erg veel van haar persoonlijk, maar ze lijkt me wel aardig te vinden.

Hosselen om het hosselen heb ik nooit gedaan. Komt ook vaak omdat ik niet zag dat het mogelijk was. :')

Kan me nog herinneren op de studentenvereniging dat een meisje waar ik de hele avond mee had zitten praten vroeg of ze kon blijven slapen. :')
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_115649519
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:53 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Die chef haat me ofzo.

Ik zal wel even vertellen hoe het ging:

Ok vanochtend weg met collega, praatje over chef "ja 80% van het bedrijf haat hem" Daarna berichtje van andere collega terwijl ik bezig was met die storing. Ja chef wil je weg hebben maar geen reden ervoor en hij heeft me er zelf nooit op aangesproken ook.

Storing niet opgelost (is ook al weer lekker negatief)

Rij terug en maak schade, schadeformulier invullen en uur verder met twee man.
Kom terug en geef het aan de chef en van ja sorry kon er niet veel aan doen. (geniepig lachje van hem want denkt ie dit kan ik mooi bij de baas aanvoeren als reden om kree zn contract niet te verlengen)

Zie het al voor me, chef gooit dat schadeformulier bij baas op zn bureau
baas: " Godverdomme het is alleen maar gezeik met die kree, storing niet opgelost nu ook nog schade en een rijbewijs die verlopen is"

Ben echt bang nu voor morgen.
Do what you love, love what you do!
pi_115649530
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:53 schreef kree het volgende:

[..]

tis te bidden ;( maak me hier echt zorgen over nu als ik er meer over nadenk, zowel voor werk en het gevolg nu met verzekering enzo.

Zuuuucht ze zullen van de verzekering van het werk vast zeggen, van ja verlopen rijbewijs we vergoeden niet. :'(
En dan?? ik dik de lul weer natuurlijk.
Kan toch gewoon gebeuren? Ze hebben er niet voor niets een verzekering voor.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_115649559
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:58 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Kan toch gewoon gebeuren? Ze hebben er niet voor niets een verzekering voor.
Een verzekering heeft doorgaans wel voorwaarden. Rijden met een ongeldig rijbewijs lijkt me dus buiten die voorwaarden vallen.
pi_115649569
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
pi_115649595
whahaha moeders praat nu al ruim 2 minuten tegen niemand aan de telefoon. Ben benieuwd hoelang ze doorgaat :')
dus
pi_115649596
quote:
14s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:59 schreef Myraela het volgende:

[..]

Een verzekering heeft doorgaans wel voorwaarden. Rijden met een ongeldig rijbewijs lijkt me dus buiten die voorwaarden vallen.
Dat las ik pas na mijn post :@
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  donderdag 16 augustus 2012 @ 18:00:25 #235
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_115649599
quote:
14s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:59 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik denk dat dat nog wel losloopt.
Maar het is wel weer een minpuntje in het dossier van Kree natuurlijk
pi_115649616
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 18:00 schreef Evie het volgende:
whahaha moeders praat nu al ruim 2 minuten tegen niemand aan de telefoon. Ben benieuwd hoelang ze doorgaat :')
Whutwhat, je hebt de telefoon gewoon weggelegd of iets?
pi_115649650
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 18:00 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik denk dat dat nog wel losloopt.
Maar het is wel weer een minpuntje in het dossier van Kree natuurlijk
Ja en die kon ik er net niet bij hebben eigenlijk.

Contract is 22 sept eind :{
Denk dat ik het wel kan vergeten nu, hoewel iedereen zegt van je doet je werk goed.
Maarja als je een achterbakse chef hebt die achter je rug om lult ipv het zelf tegen je te zeggen dan wordt het verdomd lastig.
pi_115649658
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:59 schreef kree het volgende:
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
:* succes morgen!
dus
pi_115649665
En als ze je der uit zouden willen werken hadden ze dat allang gedaan. Je hebt toch geen vast contract?
pi_115649686
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 18:02 schreef Evie het volgende:

[..]

:* succes morgen!
Thx zucht heb meer zin om me gewoon ziek te melden nu.
Maarja dat zal ook wel niet helpen en die boot MOET weg en als dit niet opgelost wordt die storing dan hang ik en het bedrijf.
Dus dat wil ik ook weer niet doen.
pi_115649687
quote:
14s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 18:00 schreef Myraela het volgende:

[..]

Whutwhat, je hebt de telefoon gewoon weggelegd of iets?
ja doe ik wel vaker. heb nu na 4 minuten maar opgehangen .. nutteloos gezeik om niks over personen die hoogstwaarschijnlijk niet bestaan die dingen zouden hebben gezegd waar ik niks mee kan verhalen ;)
Houdt ze maar lekker tegen de lucht.. of zoekt ze maar een psycholoog voor
dus
  donderdag 16 augustus 2012 @ 18:07:17 #242
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_115649812
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 18:03 schreef kree het volgende:

[..]

Thx zucht heb meer zin om me gewoon ziek te melden nu.
Maarja dat zal ook wel niet helpen en die boot MOET weg en als dit niet opgelost wordt die storing dan hang ik en het bedrijf.
Dus dat wil ik ook weer niet doen.
Dat helpt zeker niet he.
Draagt niet bij aan een positief beeld van je instelling, en volgens mij is dat bij je chef al niet zo positief.
pi_115649864
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 18:02 schreef Myraela het volgende:
En als ze je der uit zouden willen werken hadden ze dat allang gedaan. Je hebt toch geen vast contract?
Nee het ging zo.

5 jaar parttime (dus oproepcontract in feite)
Laatste jaar bijna full-time daar geweest dus ik ben verhaal gaan halen dat ik contract wilde, hoop gezeur gezeik en gedoe.
Maar ok kreeg contract voor 3 maanden met een proeftijd van 2 <- dit mag trouwens niet maar kwam ik later achter.

Dus ok sta er al niet zo best voor en nu dit weer. Is ongelukje gewoon en smal weggetje en het was denk of de tegenligger of die geparkeerde geweest die ik raakte.
Je vergist je ook nog een beetje erin dat die bussen ff een stukkie groter zijn als je eigen auto. maar ok.
pi_115649907
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 18:07 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Dat helpt zeker niet he.
Draagt niet bij aan een positief beeld van je instelling, en volgens mij is dat bij je chef al niet zo positief.
Die chef is een lul en achterbaks.
En als ik dat van 80% van iedereen die er werkt hoor dan zal het wel niet alleen aan mij liggen lijkt me.
Maar ga morgen wel, ik onderga het wel en als ze problemen willen maken dan bel ik de CNV en de Rijksoverheid en vraag of het wel helemaal volgens de regels was zoals ze mij behandelde (is het sowieso niet dat weet ik nu al) en dan gaan ze lekker dokken nog voor me.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 18:11:19 #245
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_115649940
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 18:10 schreef kree het volgende:

[..]

En als ik dat van 80% van iedereen die er werkt hoor dan zal het wel niet alleen aan mij liggen lijkt me.
Maar ga morgen wel, ik onderga het wel en als ze problemen willen maken dan bel ik de CNV en de Rijksoverheid en vraag of het wel helemaal volgens de regels was zoals ze mij behandelde (is het sowieso niet dat weet ik nu al) en dan gaan ze lekker dokken nog voor me.
De meeste mensen vinden hun chef een lul.
En dat laatste zou ik niet op rekenen
pi_115650073
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 18:08 schreef kree het volgende:

[..]

Nee het ging zo.

5 jaar parttime (dus oproepcontract in feite)
Laatste jaar bijna full-time daar geweest dus ik ben verhaal gaan halen dat ik contract wilde, hoop gezeur gezeik en gedoe.
Maar ok kreeg contract voor 3 maanden met een proeftijd van 2 <- dit mag trouwens niet maar kwam ik later achter.

Dus ok sta er al niet zo best voor en nu dit weer. Is ongelukje gewoon en smal weggetje en het was denk of de tegenligger of die geparkeerde geweest die ik raakte.
Je vergist je ook nog een beetje erin dat die bussen ff een stukkie groter zijn als je eigen auto. maar ok.
Ja, dus precies wat ik zeg. Ze hebben geen reden nodig om je te ontslaan. Ze flikkeren je er gewoon uit zodra ze daar zin in hebben en het hun uit komt.

quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 18:10 schreef kree het volgende:

[..]

Een baas zegt dat je iets moet doen en zegt het je als je het fout doet. In zulke bedrijven vind je je baas maar zelden aardig. En daar schiet je helemaal niets mee op.
pi_115650140
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 18:11 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Nou ik weet dat er een hoop dingen niet volgens de regels gaan daar.
En ben niet de eerste die daarmee komt en dat het bedrijf even moest inbinden omdat ze geen gelijk hadden.

Die 2 maanden proeftijd voor een contract van 3 maanden is al niet juist.

En verder je werkt regelmatig daar (zeg 2 dagen per week) 5 jaar daar als oproep, volgens mij hadden ze allang al iets van een tijdelijk contract moeten geven, dus klopt ook niet denk ik, maar ben daar niet op de hoogte van, maar als ze willen praten over verlenging of niet dan ga ik wel even eerst informeren bij de CNV en de rijksoverheid.
pi_115650148
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 18:11 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Iedereen vindt mijn chef een lul als ik erover vertel maar zelf vind ik het allemaal wel meevallen.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 18:19:19 #249
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_115650207
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:49 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Moet jij niet lekker op een terrasje in Antwerpen zitten ipv te fokken?
Ben vanmiddag thuis gekomen. Helemaal kapot, maar het midweekje was geweldig _O_.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_115650213
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 18:17 schreef kree het volgende:

[..]

Nou ik weet dat er een hoop dingen niet volgens de regels gaan daar.
En ben niet de eerste die daarmee komt en dat het bedrijf even moest inbinden omdat ze geen gelijk hadden.

Die 2 maanden proeftijd voor een contract van 3 maanden is al niet juist.

En verder je werkt regelmatig daar (zeg 2 dagen per week) 5 jaar daar als oproep, volgens mij hadden ze allang al iets van een tijdelijk contract moeten geven, dus klopt ook niet denk ik, maar ben daar niet op de hoogte van, maar als ze willen praten over verlenging of niet dan ga ik wel even eerst informeren bij de CNV en de rijksoverheid.
"klopt niet" "volgens mij"

Je hebt geen poot om op te staan, zeker niet op dit moment. Daar had je eerder iets over moeten zeggen of op z'n minst niet akkoord moeten gaan. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')