quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:25 schreef Murdera het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
_!
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Volgens mij ben je dan gewoon in overtreding als je met een verlopen rijbewijs rondrijd, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:37 schreef kree het volgende:
En oh ja ook leuk als je erachter komt dat je rijbewijs een maandje of 4 verlopen is als je dat schadeformulier invult.
Ze gaan me dik haten nu denk en weet ook niet of dit voor mij nu nog een gevolg gaat hebben qua betalen.
Geen idee? Ik weet dat je er een boete voor kunt krijgen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je dan gewoon in overtreding als je met een verlopen rijbewijs rondrijd, maar dat weet ik niet zeker.
Strafbaar, more like it.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je dan gewoon in overtreding als je met een verlopen rijbewijs rondrijd, maar dat weet ik niet zeker.
ja jullie helpen echtquote:
Je krijgt een boete.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:42 schreef kree het volgende:
[..]
ja jullie helpen echt
Maak me hier dik zorgen over nu.
Kon niet liegen erover want moest rijbewijs nr en datum van verloop invullen op dat schadeformulier
Kan niet want geen politie bij geweest.quote:
Staat gewoon geregistreerd he, dus waarschijnlijk ga je wel binnenkort een bekeuring krijgen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:46 schreef kree het volgende:
[..]
Kan niet want geen politie bij geweest.
Lijkt me sterk dat die verzekeringsmaatschappij dat dan aan de politie gaat doorgeven toch?
Weet ik veel, geen idee man heb dat rijbewijs 2 keer moeten laten zien in 10 jaar en voor de rest rot ie weg.
Geen idee dat ie verlopen was. (en dan zeg je krijg je brief over. maar ben verhuist met hoop gedoe en blabla dus gemist)
Maak me meer zorgen over wat die verzekering nu tegen die baas gaat zeggen als ze dat zien.
Straks moet ik het zelf nog dokken.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Staat gewoon geregistreerd he, dus waarschijnlijk ga je wel binnenkort een bekeuring krijgen.
Is tegenwoordig met apk keuringen die verlopen zijn ook.
Wut?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:41 schreef twi het volgende:
"Ik heb op een kameel gezeten, maar in een stoeltje"
Krijg ik naast me terug:
"Ik heb wel echt op een Kaneel gezeten"
...
Spreeko'tje. Hopelijk hoef ik me geen zorgen te maken. En jij ook niet, want ik weet waar je huis woontquote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:46 schreef kree het volgende:
[..]
Kan niet want geen politie bij geweest.
Lijkt me sterk dat die verzekeringsmaatschappij dat dan aan de politie gaat doorgeven toch?
Weet ik veel, geen idee man heb dat rijbewijs 2 keer moeten laten zien in 10 jaar en voor de rest rot ie weg.
Geen idee dat ie verlopen was. (en dan zeg je krijg je brief over. maar ben verhuist met hoop gedoe en blabla dus gemist)
Maak me meer zorgen over wat die verzekering nu tegen die baas gaat zeggen als ze dat zien.
Straks moet ik het zelf nog dokken.
Geen zin om je zorgen te maken over wat er mogelijk gaat gebeuren morgen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:48 schreef kree het volgende:
[..]![]()
en dan het gezeik nog wat ik er op werk over ga krijgen. Nou kan die contract verlenging wel vergeten.
Wil nog wel even schetsen zoals ik denk dat het gaat nu, maar weet niet of jullie daar op zitten te wachten.
Ik kan me niet herinneren dat Myr op me gezeten heeft iig.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:50 schreef twi het volgende:
[..]
Spreeko'tje. Hopelijk hoef ik me geen zorgen te maken. En jij ook niet, want ik weet waar je huis woont
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat Myr op me gezeten heeft iig.
Ik ben er trouwens gisteren achter gekomen dat er iemand is die ik kan hosselen op werk.Zaterdag zie ik haar weer, dus dan even stappen ondernemen.
tis te biddenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |