Stomme TS ookquote:
Ik hoor je hartje hier helemaal breken.quote:
Ja, ik begrijp je wel. Ik zie ons ook geen kampioen worden. In de verste verte niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou dat denk ik niet.
als Ajax niks meer gaat doen op de markt en Janssen ook nog gaat dan zie ik jullie rond de 4e plaats uitkomen.
Sowieso zijn Twente en PSV sterker. En ik denk dat Feyenoord en AZ nog weleens kunnen gaan verrassen
AFM is een onderzoek gestart hequote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:47 schreef heloef het volgende:
Als we ten onder gaan, gaan we tenminste verstandig ten onder, dat is wel een anders geweest.
[ afbeelding ]
Als wij nog een goede spits halen dan gaan we gewoon naar de Coolsingel.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoor je hartje hier helemaal breken.
Jammer dat het zo moest eindigen.
[..]
Ja, ik begrijp je wel. Ik zie ons ook geen kampioen worden. In de verste verte niet.
Maar een iets minder jaar, met puinruimen, na 2 aardige jaren is niet erg. Kunnen we ons richting op de doorbraak van Koppers, Eriksen en van Rhijn.
ja... maar ik kan ook niet helpen dak zo simpel zieltje ben om puur op uiterlijk te vallen, t oog wil ook gewoon wat...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoor je hartje hier helemaal breken.
Jammer dat het zo moest eindigen.
Een onderzoek naar wat?quote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:49 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja... maar ik kan ook niet helpen dak zo simpel zieltje ben om puur op uiterlijk te vallen, t oog wil ook gewoon wat...
ik lijm mn hartje wel weer met t volgende mooie koppie
Dat is het niet want de baas weet het, moest schadeformulier inleveren natuurlijk.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Of je stapt zelf alvast naar je baas toe om het te vertellen, dat is sowieso altijd beter dan verbergen!
Waarom? Ajax is financieel toch gewoon gezond? Wat is de reden dat daaraan wordt getwijfeld?quote:
Verschillende berichten die het tegendeel beweren.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom? Ajax is financieel toch gewoon gezond? Wat is de reden dat daaraan wordt getwijfeld?
Oh dat is wel nasty!!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Verschillende berichten die het tegendeel beweren.
Het schijnt dat van der Boog een puinhoop heeft achtergelaten, en dat Overmars zich helemaal rot geschrokken is.
Vandaar dat er vanuit Ajax nu ook zo weinig actie op de transfermarkt is.
En schijnbaar zijn de beweringen onderbouwd genoeg voor de AFM om een onderzoek te starten.
Mjah, kan gebeuren he!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:52 schreef Royco1 het volgende:
Jullie eigen vermogen schijnt al zo goed als verdampt te zijn
Ik denk ze dat beter de afslag naar Eindhoven kunnen nemen als ik hun uitgaven patroon bekijk.quote:
Mwah, zou best eens kunnen. Je bent natuurlijk wel je as kwijtgeraakt maar spelers als Janmaat en Vormer zijn toch goede spelers. Een goede spits kan een wereld van verschil maken zoals je vorig jaar zag.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als wij nog een goede spits halen dan gaan we gewoon naar de Coolsingel.
Kom maar lekker terug Guidetti
Ik ken nog iemand! Vrijgezel, knap koppie, passievolle man. Interesse?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:49 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja... maar ik kan ook niet helpen dak zo simpel zieltje ben om puur op uiterlijk te vallen, t oog wil ook gewoon wat...
ik lijm mn hartje wel weer met t volgende mooie koppie
PSV gaat ook zwaar in de problemen komen als ze weer een jaar geen CL halenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk ze dat beter de afslag naar Eindhoven kunnen nemen als ik hun uitgaven patroon bekijk.
Ik vind het wel prima zo eigenlijk, we laten ons niet meer piepelen door snotneusjes als Assaidi en Narsingh met zijn "als een club vertrouwen in je heeft betalen ze wat er gevraagd wordt"![]()
Dan maar geen kampioen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |