quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:11 schreef blek het volgende:
[..]
Onzin.
als ik dood zou willen in zijn situatie is dat in 1 week geregeld. Ik heb goede vrienden en een erg goede broer. Die gaan voor me door het vuur en ik voor hun.
Projecteer je je aandachtsgeilheid nu op anderen?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:59 schreef blek het volgende:
[..]
Dan moet hij al die aandacht missen, wil hij vast niet.
hahaha dat heb ik altijd.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:51 schreef blek het volgende:
[..]
eigenlijk helemaal niks . Maar op FOK! heg ik de gewoonte omtussen al mijn serieuze opmerkingen weleens totale wartaal uit te slaan. Gek gekoeg merken de meeste mensen dat niet eens.
je kan ook een relais aansluiten op zijn praatcomputer, die kan ie toch wel bedienen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:42 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ja natuurlijk een pistool klaar laten zetten en dan met een touwtje en de wimpers de trekker overhalen zou een optie zijn als men een pistool met een hele lichte trekker kan vinden. Alleen weet de politie dan nog dat iemand geholpen heeft lijkt mij.
Huh wat? Zijn met zijn ogen aangestuurde praatcomputer moet de trekker overhalen?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:15 schreef borbit het volgende:
[..]
je kan ook een relais aansluiten op zijn praatcomputer, die kan ie toch wel bedienen.
ja je kan toch een elektrisch dingetje bouwen wat de trekken over kan halen. Die vervolgens aansluiten op de computer. Zodat ie met z'n ogen de computer de relais aan kan sturen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:58 schreef moussie het volgende:
[..]
Huh wat? Zijn met zijn ogen aangestuurde praatcomputer moet de trekker overhalen?
We doen de polonaise in z'n kamer, geven een spuitje en gaan juichend weer weg.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:08 schreef Ringo het volgende:
In Nederland zou zo iemand met liefde een spuitje krijgen, want dat bespaart de samenleving een hoop geld.
Welk gedeelte van 'je mag geen hulp bieden bij zelfdoding, dat is strafbaar' snap je niet? Of wil het gewoon niet doordringen dat die man helemaal niets meer kan, behalve met zijn ogen knipperen?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:00 schreef borbit het volgende:
[..]
ja je kan toch een elektrisch dingetje bouwen wat de trekken over kan halen. Die vervolgens aansluiten op de computer. Zodat ie met z'n ogen de computer de relais aan kan sturen.
misschien kan ie een huurmoordenaar bestellen via TOR.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:06 schreef moussie het volgende:
[..]
Welk gedeelte van 'je mag geen hulp bieden bij zelfdoding, dat is strafbaar' snap je niet? Of wil het gewoon niet doordringen dat die man helemaal niets meer kan, behalve met zijn ogen knipperen?
Ben jij écht zo dom of lijkt dat maar zo?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:50 schreef blek het volgende:
[..]
Ik ook niet maar iets in scene zetten wat niet t bewijzen is is minder werk dan jarenlang lopen zeiken in je rolstoel.
En dat terwijl hij er ook niks aan kan doen dat hij voor god moet spelen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:03 schreef Refragmental het volgende:
Je hoopt eigenlijk stiekem dat die rechter hetzelfde overkomt
Spraakcomputerquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:12 schreef Exentric90 het volgende:
Maar als hij alleen met zijn ogen kan knipperen? hoe kan nu.nl hem dan quoten? en hoe kan hij dan duidelijk maken dat hij wel degelijk euthanasie wil plegen aan de rechter?
Omdat het een mens is, ironisch genoeg.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:15 schreef Henno het volgende:
Waarom wordt deze man slechter behandeld dan een hond?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |