SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met bazenmuziek voor mijn homies:![]()
Nee hoor.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
Maar Sold, game word gewoon al verkocht. Daarom is pre-order vaak zo kut
meerdere mensen die hem al hebben.quote:
DLC waarschijnlijkquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Krijg je wat extra bij een pre order?
4 extra cammo's voor de F2000, PKP, SCAR-H en L96.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Krijg je wat extra bij een pre order?
Zelf zegt ie een perm ban, en hij geeft er niet zoveel omquote:
Jammer, ik mis z'n lulverhalen welquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zelf zegt ie een perm ban, en hij geeft er niet zoveel om
Jajaaaajajajaaaaajaawaaaaaahahaaajaaaaaaaaaaaaaaquote:
quote:
Misschien ga ik hem zondag wel even spelen op de Gamescom...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:02 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Jajaaaajajajaaaaajaawaaaaaahahaaajaaaaaaaaaaaaaa
Waarmee dan?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Misschien ga ik hem zondag wel even spelen op de Gamescom...
Niet omdat ik het leuk vind, puur en alleen om jullie KAPOT TE MAKEN HOOR JE ME?!?!! IK GA JULLIE BREKEEEEEN AARGH!?!!
Daar gaat een controller wel van kapot jaquote:
Dat denk ik niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
Matchday in fifa gaat wel tof worden
Die ken ik nog van vroegerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:27 schreef Tauchmeister het volgende:
Morgen even deze game oppikken:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:25 schreef Rossdale het volgende:
6 uur wachten voor Borderlands 2? Bitch please
Uurtje Borderlands 2 spelen met een persoonlijke butler.
Vroeger helemaal kapotgespeeldquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:27 schreef Tauchmeister het volgende:
Morgen even deze game oppikken:
[ afbeelding ]
Weet ik, ben er 3 jaar terug geweest. Alleen had ik toen een perspasje en kon ik alle wachtrijen afsnijden en direct alles spelen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Dit was vorig jaar
Check die drukte![]()
![]()
During the game, hold down CONTROL key and enter the following cheats:quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die ken ik nog van vroegerStiekem best een grappige game
Dat wordt echt een hel met die knieën van mij, ik kan echt geen drie uur achter elkaar stilstaanquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Weet ik, ben er 3 jaar terug geweest. Alleen had ik toen een perspasje en kon ik alle wachtrijen afsnijden en direct alles spelen.
Good times
Zetten we je in een rolstoel en mogen we overal voorkruipenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat wordt echt een hel met die knieën van mij, ik kan echt geen drie uur achter elkaar stilstaan
Dat klinkt nog best als een goed planquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zetten we je in een rolstoel en mogen we overal voorkruipen
Ik zal eens kijken of ik hem kan vindenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ga sons of anarchy checken briljante serie
Zeker doen heb alles 2 of 3 keer gekekenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:51 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik hem kan vinden
mooi spotje gevonden met alle 4 de seizoenenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zeker doen heb alles 2 of 3 keer gekeken
Ik weet niet of die hond wel of niet aan het aanvallen is, maar wat een mietje is die agent zeg.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:56 schreef SoldMayor het volgende:
Tsja uiteindelijk krijgt die gast die op de grond ligt nog geen hulp want iedereen kijkt naar de hond.![]()
![]()
Beide zijn nog in leven trouwens.
Het is overduidelijk dat die hond in de aanval gaat en als die pitbull je eenmaal te pakken heeft laat die niet meer los, terecht dus dat hij hem neerschiet. En als het waar is wat Nick zei, hebben ze het beide overleeft.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:03 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik weet niet of die hond wel of niet aan het aanvallen is, maar wat een mietje is die agent zeg.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die ken ik nog van vroegerStiekem best een grappige game
Ik zeg niet dat het de verkeerde actie was, ik zeg dat die agent een mietje is. En het was niet overduidelijk wat die hond ging doen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:09 schreef Pixell het volgende:
[..]
Het is overduidelijk dat die hond in de aanval gaat en als die pitbull je eenmaal te pakken heeft laat die niet meer los, terecht dus dat hij hem neerschiet. En als het waar is wat Nick zei, hebben ze het beide overleeft.
Ik wil jou wel eens 1v1 zien gaan met een pitbull, en ja het was meer dan overduidelijk wat er ging gebeuren.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:22 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het de verkeerde actie was, ik zeg dat die agent een mietje is. En het was niet overduidelijk wat die hond ging doen.
Dan doen zijn kogels niks en loopt ie wegquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:24 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik wil jou wel eens 1v1 zien gaan met een pitbull, en ja het was meer dan overduidelijk wat er ging gebeuren.
Dat zit er dik in.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan doen zijn kogels niks en loopt ie weg
Die hond probeert eerst die vrouw te grijpen, omdat ze te dicht bij zijn baasje komt die daar KO ligt en gaat dan op volle snelheid op die agent af....nee hij ging er alleen op af om die agent te likken en tegen ze been te humpenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:27 schreef KoningStoma het volgende:
Nee, het was niet overduidelijk. Waar maak jij uit op wat die hond precies ging doen?
Daarnaast, die lui hebben toch tasers?
Ik zie het gewoon niet zo zwart-wit.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:34 schreef Pixell het volgende:
[..]
Die hond probeert eerst die vrouw te grijpen, omdat ze te dicht bij zijn baasje komt die daar KO ligt en gaat dan op volle snelheid op die agent af....nee hij ging er alleen op af om die agent te likken en tegen ze been te humpen
Ik snap dat je net uit je bed rolt en je dus nog niet helemaal scherp bent, dus ik vergeef je geblaat bij deze
Zie je wel beren op de weg?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:37 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik zie het gewoon niet zo zwart-wit.
Nee ik zie het niet, jij wintquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:41 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik zie ik zie wat jij niet ziet, en het is geel.
Het was kaas.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nee ik zie het niet, jij wint
Godver! Ik was even vergeten dat als jij uit bed komt je meteen tegen die kaas collectie aankijktquote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:37 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik zie het gewoon niet zo zwart-wit.
Ze gaan precies nu ofline.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.callofduty.com/blackops2/feed
en kijken maar
Jaquote:
die post ik net een uur geleden al pannekoekquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.callofduty.com/blackops2/feed
en kijken maar
Oh niet gezienquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:04 schreef Pixell het volgende:
[..]
die post ik net een uur geleden al pannekoek
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Had vorige week al voorspelt dat het ging afketsen
Daarna kwam dat gezeik dat hij 1,6 zou willen beuren toen zei ik dat het ging afketsen. wel sneu zeggen dat je in Nederland wil blijven omdat je pa is overleden en dan naar Engeland gaan. Zeg dan gewoon dat je tekent waar je het meest kan verdienenquote:
Liverpool is ook gewoon een veel mooiere clubquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daarna kwam dat gezeik dat hij 1,6 zou willen beuren toen zei ik dat het ging afketsen. wel sneu zeggen dat je in Nederland wil blijven omdat je pa is overleden en dan naar Engeland gaan. Zeg dan gewoon dat je tekent waar je het meest kan verdienen
Kan hem geen ongelijk geven hoor maar dat moet je dan ook gewoon zeggen en er niet over liegenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:59 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Liverpool is ook gewoon een veel mooiere club
KEI-week?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:22 schreef Fsmxi het volgende:
Boxtel, iedereen weet die shit is deze week in Groningen te vinden man!
HAHAquote:
Ach vond de opmerking van De Boer wel mooi : Je moet trots zijn om voor Ajax te gaan spelenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daarna kwam dat gezeik dat hij 1,6 zou willen beuren toen zei ik dat het ging afketsen. wel sneu zeggen dat je in Nederland wil blijven omdat je pa is overleden en dan naar Engeland gaan. Zeg dan gewoon dat je tekent waar je het meest kan verdienen
Klopt helemaal, al is Assaidi natuurlijk wel een goeie voetballer. Maar blijf erbij, Ajax heeft sowieso een CB nodigquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nouja laten we even eerlijk zijn een linksbuiten hebben we niet echt nodig.
Precies hij was welkom geweest. Denk niet dat Ajax nog iets gaat kopen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Klopt helemaal, al is Assaidi natuurlijk wel een goeie voetballer. Maar blijf erbij, Ajax heeft sowieso een CB nodig
Moisander of Viergever blijven denk ik toch de beste optiequote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Precies hij was welkom geweest. Denk niet dat Ajax nog iets gaat kopen.
Ga naar de kermis gekquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:43 schreef SoldMayor het volgende:
BRUNO MARTINS INDI DIE IS VET GOED JONGUH DIE MOETEN ZE GEWOON BIJ AJAX KOPEN DIE IS ECHT GOED NIET NORMAAL XDXDxddsxXd!!!!111!1!!!!!
Nope Moisander heeft zelf al aangegeven dat Ajax niet voor hem terug komt.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Moisander of Viergever blijven denk ik toch de beste optie
laatse seizoen is wel fucked, op het laatst dacht ik echt van "and now they all have superpowers"quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:51 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik hem kan vinden
Het enige leuke aan die seriequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Hij is ook wel grappigquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:53 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]Die film lijkt me echt briljant
Ja deze keer dus welquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:05 schreef Rossdale het volgende:
Je hebt toch zeker geen cam gekeken he?
Ik kijk geen Family Guyquote:
Camping of ergens.verblijf geregeld?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:32 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Jwtz je homeboy gaat al de hele week compleet los
Handigquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:02 schreef Cliffy het volgende:
Zavvi![]()
![]()
![]()
![]()
Na twee weken wachten eindelijk AC: Revelations binnen, is het de PS3 versie ipv de bestelde Xbox versie![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:06 schreef Michhas het volgende:
Dit moet toch wel de saaiste dag op werk die ik ooit heb meegemaakt zijn.
My god...![]()
Dit!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gaan ze een heel kamp maken bij finding bigfoot
Netjes manquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:40 schreef KneusTeun het volgende:
Volgende week hopelijk mijn duikbrevet binnen!
En dan met me motorrijbewijs beginnen!
After all dan toch nog redelijke vakantie geweest
Zondag 2e buitenduik, en denk dat ik de 3e wel mag afduiken, aangezien ik 0 problemen heb gehad met alle oefeningen, en dan de laatste 2 mag vrij duikenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Netjes man
Hoeveel duiken moet je nog?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die mensen zijn zo dom horen ze een hond blaffen denken hun dat het een bigfoot isquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:05 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Dit!!
Fuckin comedy gold dit. Kampje maken met mannequins en Bigfoots lokken met siervuurwerk...
WIE VERZINT DIT?!
I knowquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:13 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Zondag 2e buitenduik, en denk dat ik de 3e wel mag afduiken, aangezien ik 0 problemen heb gehad met alle oefeningen, en dan de laatste 2 mag vrij duiken
En theorie was belachelijk makkelijk, kheb boek niet eens goed gelezen.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:15 schreef Cliffy het volgende:
Ja maar padi stelt dan ook niks voorGElukkig dan geen padiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
Zelfs dat kan ik niet onthoudenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
I know
Vlugge leeuw schiet lekker op
Tosti kaas tomaat
TT in Assen kijken
Dat denk ik niet, vriend.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:29 schreef KneusTeun het volgende:
Volgende week deze denk ik maar bestellen!
[ afbeelding ]
Ik heb altijd HELA curry gehad. Maar Heinz curry is echt wel eens prima voor de afwisselingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Nee.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:17 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik heb altijd HELA curry gehad. Maar Heinz curry is echt wel eens prima voor de afwisseling
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:28 schreef Rossdale het volgende:
Yo Frank, is dit misschien iets voor jou?
http://film.fok.nl/sitene(...)ekt-versterking.htmlRedactielid voor F!gSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Stelletje kneuzen.
I am the Milkman! My milk is delicious!
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:28 schreef Rossdale het volgende:
Yo Frank, is dit misschien iets voor jou?
http://film.fok.nl/sitene(...)ekt-versterking.htmlGoede reactie manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe even normaal, rotzak.quote:
lekkerquote:
Vorig jaar helemaal kapotgedraaidquote:
Net weer even bij Hizmet langsgeweestquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:42 schreef Cliffy het volgende:
Zin in een broodje Doner ofzo maar na recensies op Thuisbezorgd.nl gelezen te hebben durf ik niks meer te bestellen
Niks in de buurt?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:42 schreef Cliffy het volgende:
Zin in een broodje Doner ofzo maar na recensies op Thuisbezorgd.nl gelezen te hebben durf ik niks meer te bestellen
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:54 schreef KneusTeun het volgende:
Woei, me centjes binnen! zo snel mogelijk inschrijven voor motorlessen
is voor 16sept beginnen niet genoeg?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:46 schreef Bozz187 het volgende:
[..]voor 16 Sept alles Halen en je kan mee met de nieuwe tour
Zit in een studentenhuis van Albertus Magnus, wel chill zo maar ga in 1e jaar iig nog niet bij studentenvereniging. Sowieso vanavond nog 1 keer goed los en dan een poos goed uitbrakkenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Camping of ergens.verblijf geregeld?
nou vooruit Dan maarquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:56 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
is voor 16sept beginnen niet genoeg?
ja en fucking 6 jaar langer als je onder de 24 bent om zwaar te mogenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:44 schreef KneusTeun het volgende:
ja paar jaar terug almaar schijnt ook duurder te worden
Ja zijn ze al tijdje druk mee.quote:
Krijgen wij korting?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:49 schreef Pixell het volgende:
Als ik over een paar jaar mijn eerste miljoenen bij elkaar heb, laat ik de beste friet en burger tent in mijn achtertuin bouwen
Je hebt iig al door dat het friet is.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:58 schreef Pixell het volgende:
[..]
Als harde zakenman, weet ik niet of ik hiermee iets kan.
Nee.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je hebt iig al door dat het friet is.
Jij komt er wel
kut belg waarom ga je niet naar je eigen land ik ga toch ook niet in belgie om boerekool vragenquote:
Ach ga jets neer schieten zemmeltjuhquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:19 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
kut belg waarom ga je niet naar je eigen land ik ga toch ook niet in belgie om boerekool vragen
Ik begreep het ook niet helemaalquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:31 schreef KoningStoma het volgende:
Zijlstra: onbehoorlijk richting studenten
Wattttt
Ja ik begrijp wel wat ie zegt, maar hé????quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:51 schreef KoningStoma het volgende:
Oh, ik begrijp het wel, maar... wattt:')?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:57 schreef KneusTeun het volgende:
GODVER GODVER!
De buurman van 4 uur tot 7 uur s'ochtends in de tuin lawaai lopen maken met allemaal dronken gabbers uit 1990 ontsnapt. Vraag ik ze vriendelijk om wat zachter te doen, zegt die anita "we zijn geen normale mensen hoor!"
Ik: "nee dat merk ik, want je kan je kop niet houden en lacht als een schaap, waardoor ik nog steeds wakker lig"
Toen werd zij boos!?!?! terwijl ik godverdomme wakker gehouden was....
Liever hebben ze een boete van 3000 euro inderdaad..quote:Het zou onbehoorlijk zijn richting studenten om nu op het allerlaatst alsnog de langstudeerboete af te schaffen. Dat zei staatssecretaris Halbe Zijlstra (Onderwijs) gisteren in Knevel en Van den Brink.
"Studenten krijgen al rekeningen, ze denken dat het gaat gebeuren, sommigen hebben al betaald. Dan zeggen, we doen het maar niet, dat is niet de manier waarop je politiek moet bedrijven", zei Zijlstra.
quote:
Geef het anders maar aan mij hoor, als je het zo graag kwijt wiltquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:54 schreef PierreTT het volgende:
Ik vind het ook wel onbehoorlijk om mij geen 3000e te laten betalen. Dat doe je toch niet? Het idee.
Zelf geen 3000e hebbenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:58 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Geef het anders maar aan mij hoor, als je het zo graag kwijt wilt
Zover was ik toch nou ook weer niet heenquote:
Welke studie ga je doen in Groningen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:43 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Zover was ik toch nou ook weer niet heen![]()
Maar nu in ieder geval waar fatsoenlijk slapen enzo o en goedemorgen mensen
Natuurkunde lekker chillquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Welke studie ga je doen in Groningen?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Welke studie ga je doen in Groningen?
Dan vind je deze nummertje ook wel properquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:03 schreef Fsmxi het volgende:
JA!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar heb ik een filmpje voor.
Meh...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:02 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dan vind je deze nummertje ook wel proper
dit beter?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jullie luisteren allemaal maar kut muziek
quote:
Mijn dag, hij is compleetquote:
ze hebben nog wel meer hitjes hoorquote:
Nee sorry, dat gaat iets te verquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
Pierre,
als je dit kent, dan ben je helemaal een opperbaas
Ja snap ikquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee sorry, dat gaat iets te ver![]()
33 graden hierquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:56 schreef Pixell het volgende:
Word gewoon zwetend wakker op mijn zoldertje... Kk warm
Hee Nick hoe gaat het met jou?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:56 schreef Pixell het volgende:
Word gewoon zwetend wakker op mijn zoldertje... Kk warm
Sowieso So Highquote:
Take me there is ook lekker jaquote:
Jaloers op mijn zolder vriend?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hee Nick hoe gaat het met jou?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Take me there is ook lekker ja
Haha Intentsquote:
quote:
Ik vond deze minder goed dan de andere, maar wat een muziek maken deze luiquote:
Je moet te vaak fappen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:06 schreef Michhas het volgende:
Begonnen met Continuüm.
Jammer dat ik die hoofdrolspeelster niet uit kan staan, kijken hoe lang ik het vol hou
Nee.quote:
Elke dag.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wanneer gaan we bier drinken in Arnheim
Ik vind haar erg goed spelenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:06 schreef Michhas het volgende:
Begonnen met Continuüm.
Jammer dat ik die hoofdrolspeelster niet uit kan staan, kijken hoe lang ik het vol hou
Maar ik wel.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar ik ben er niet elke dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |