Oh dan is het prima.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik raad het niet aan? Ik vroeg misschien is dit iets voor je. Is toch net iets anders he
Lijkt me een logische keuze om asiel aan te vragen na Wikileaks. Meer heb ik er niet over te zeggenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik wacht nog op een politiek correct antwoord over de Julian Assange situatie
Ah wat jammerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:49 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Lijkt me een logische keuze om asiel aan te vragen na Wikileaks. Meer heb ik er niet over te zeggen
Hahahaquote:
Nee, dat is het niet, maar ik denk dat niemand hoeft uit te leggen dat hij bang is om uitgeleverd te worden aan de VS als hij in Zweden wordt berecht. Overigens ben ik geen fan van hem; transparantie is altijd goed, maar niet op deze manier.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hahaha![]()
. Nah misschien ligt dit onderwerp je niet zo
Kijk! Dit is al een stuk beterquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:01 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet, maar ik denk dat niemand hoeft uit te leggen dat hij bang is om uitgeleverd te worden aan de VS als hij in Zweden wordt berecht. Overigens ben ik geen fan van hem; transparantie is altijd goed, maar niet op deze manier.
Hadden ze dat hysterische wijf ook niet neer kunnen knallen? Trouwens een slechte zaak dat je als agent tegenwoordig je werk niet fatsoenlijk uit kunt voeren omdat er allerlei achterlijke mongolen met hun telefoon staan te filmen zodat we achter ons computertje ongezouten kritiek kunnen geven zonder het hele verhaal te kennen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:56 schreef SoldMayor het volgende:
Tsja uiteindelijk krijgt die gast die op de grond ligt nog geen hulp want iedereen kijkt naar de hond.![]()
![]()
Beide zijn nog in leven trouwens.
Ik had die hond nog en keer na geschoten ook.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:11 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Hadden ze dat hysterische wijf ook niet neer kunnen knallen? Trouwens een slechte zaak dat je als agent tegenwoordig je werk niet fatsoenlijk uit kunt voeren omdat er allerlei achterlijke mongolen met hun telefoon staan te filmen zodat we achter ons computertje ongezouten kritiek kunnen geven zonder het hele verhaal te kennen.
Het ligt niet aan die hond.... die baas had hem opvoeding moeten geven..quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik had die hond nog en keer na geschoten ook.
Pitbulls zijn tyfus honden maar inderdaad je kan veel bereiken met opvoedingquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:24 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Het ligt niet aan die hond.... die baas had hem opvoeding moeten geven..
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Pitbulls zijn tyfus honden maar inderdaad je kan veel bereiken met opvoeding
Baasje ligt er idd een beetje apart bijquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:26 schreef SoldMayor het volgende:
Die hond beschermd gewoon zijn baasje zoals het hoort.
Sleeping Dogs nog steeds niet binnen trouwens.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Baasje ligt er idd een beetje apart bij
Morgen is de release dag hequote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:42 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Sleeping Dogs nog steeds niet binnen trouwens.![]()
Echt goed geregeld dat PostNL.![]()
Gewoon NS maar dan zonder treinen.![]()
![]()
![]()
![]()
Waar ik hem besteld heb is die al sinds dinsdag verstuurd naar andere. En die hebben hem al binnen. Maar goed ik had gisteren besteld.quote:
Waarom was je hem niet gewoon vandaag gaan halen dan?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:50 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Waar ik hem besteld heb is die al sinds dinsdag verstuurd naar andere. En die hebben hem al binnen. Maar goed ik had gisteren besteld.
Omdat die nog niet in normale winkels verkocht wordt?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waarom was je hem niet gewoon vandaag gaan halen dan?
Hmm als ze hem al versturen sinds dinsdag, dan zullen er toch ook wel winkels zijn die hem al verkopen?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:51 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Omdat die nog niet in normale winkels verkocht wordt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |