Ik wil jou wel eens 1v1 zien gaan met een pitbull, en ja het was meer dan overduidelijk wat er ging gebeuren.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:22 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het de verkeerde actie was, ik zeg dat die agent een mietje is. En het was niet overduidelijk wat die hond ging doen.
Dan doen zijn kogels niks en loopt ie wegquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:24 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik wil jou wel eens 1v1 zien gaan met een pitbull, en ja het was meer dan overduidelijk wat er ging gebeuren.
Dat zit er dik in.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan doen zijn kogels niks en loopt ie weg
Die hond probeert eerst die vrouw te grijpen, omdat ze te dicht bij zijn baasje komt die daar KO ligt en gaat dan op volle snelheid op die agent af....nee hij ging er alleen op af om die agent te likken en tegen ze been te humpenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:27 schreef KoningStoma het volgende:
Nee, het was niet overduidelijk. Waar maak jij uit op wat die hond precies ging doen?
Daarnaast, die lui hebben toch tasers?
Ik zie het gewoon niet zo zwart-wit.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:34 schreef Pixell het volgende:
[..]
Die hond probeert eerst die vrouw te grijpen, omdat ze te dicht bij zijn baasje komt die daar KO ligt en gaat dan op volle snelheid op die agent af....nee hij ging er alleen op af om die agent te likken en tegen ze been te humpen
Ik snap dat je net uit je bed rolt en je dus nog niet helemaal scherp bent, dus ik vergeef je geblaat bij deze
Zie je wel beren op de weg?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:37 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik zie het gewoon niet zo zwart-wit.
Nee ik zie het niet, jij wintquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:41 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik zie ik zie wat jij niet ziet, en het is geel.
Het was kaas.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nee ik zie het niet, jij wint
Godver! Ik was even vergeten dat als jij uit bed komt je meteen tegen die kaas collectie aankijktquote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:37 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik zie het gewoon niet zo zwart-wit.
Ze gaan precies nu ofline.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.callofduty.com/blackops2/feed
en kijken maar
Jaquote:
die post ik net een uur geleden al pannekoekquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.callofduty.com/blackops2/feed
en kijken maar
Oh niet gezienquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:04 schreef Pixell het volgende:
[..]
die post ik net een uur geleden al pannekoek
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Had vorige week al voorspelt dat het ging afketsen
Daarna kwam dat gezeik dat hij 1,6 zou willen beuren toen zei ik dat het ging afketsen. wel sneu zeggen dat je in Nederland wil blijven omdat je pa is overleden en dan naar Engeland gaan. Zeg dan gewoon dat je tekent waar je het meest kan verdienenquote:
Liverpool is ook gewoon een veel mooiere clubquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daarna kwam dat gezeik dat hij 1,6 zou willen beuren toen zei ik dat het ging afketsen. wel sneu zeggen dat je in Nederland wil blijven omdat je pa is overleden en dan naar Engeland gaan. Zeg dan gewoon dat je tekent waar je het meest kan verdienen
Kan hem geen ongelijk geven hoor maar dat moet je dan ook gewoon zeggen en er niet over liegenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:59 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Liverpool is ook gewoon een veel mooiere club
KEI-week?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:22 schreef Fsmxi het volgende:
Boxtel, iedereen weet die shit is deze week in Groningen te vinden man!
HAHAquote:
Ach vond de opmerking van De Boer wel mooi : Je moet trots zijn om voor Ajax te gaan spelenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daarna kwam dat gezeik dat hij 1,6 zou willen beuren toen zei ik dat het ging afketsen. wel sneu zeggen dat je in Nederland wil blijven omdat je pa is overleden en dan naar Engeland gaan. Zeg dan gewoon dat je tekent waar je het meest kan verdienen
Klopt helemaal, al is Assaidi natuurlijk wel een goeie voetballer. Maar blijf erbij, Ajax heeft sowieso een CB nodigquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nouja laten we even eerlijk zijn een linksbuiten hebben we niet echt nodig.
Precies hij was welkom geweest. Denk niet dat Ajax nog iets gaat kopen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Klopt helemaal, al is Assaidi natuurlijk wel een goeie voetballer. Maar blijf erbij, Ajax heeft sowieso een CB nodig
Moisander of Viergever blijven denk ik toch de beste optiequote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Precies hij was welkom geweest. Denk niet dat Ajax nog iets gaat kopen.
Ga naar de kermis gekquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:43 schreef SoldMayor het volgende:
BRUNO MARTINS INDI DIE IS VET GOED JONGUH DIE MOETEN ZE GEWOON BIJ AJAX KOPEN DIE IS ECHT GOED NIET NORMAAL XDXDxddsxXd!!!!111!1!!!!!
Nope Moisander heeft zelf al aangegeven dat Ajax niet voor hem terug komt.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Moisander of Viergever blijven denk ik toch de beste optie
laatse seizoen is wel fucked, op het laatst dacht ik echt van "and now they all have superpowers"quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:51 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik hem kan vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |