Het enige leuke aan die seriequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Hij is ook wel grappigquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:53 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]Die film lijkt me echt briljant
Ja deze keer dus welquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:05 schreef Rossdale het volgende:
Je hebt toch zeker geen cam gekeken he?
Ik kijk geen Family Guyquote:
Camping of ergens.verblijf geregeld?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:32 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Jwtz je homeboy gaat al de hele week compleet los
Handigquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:02 schreef Cliffy het volgende:
Zavvi![]()
![]()
![]()
![]()
Na twee weken wachten eindelijk AC: Revelations binnen, is het de PS3 versie ipv de bestelde Xbox versie![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:06 schreef Michhas het volgende:
Dit moet toch wel de saaiste dag op werk die ik ooit heb meegemaakt zijn.
My god...![]()
Dit!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gaan ze een heel kamp maken bij finding bigfoot
Netjes manquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:40 schreef KneusTeun het volgende:
Volgende week hopelijk mijn duikbrevet binnen!
En dan met me motorrijbewijs beginnen!
After all dan toch nog redelijke vakantie geweest
Zondag 2e buitenduik, en denk dat ik de 3e wel mag afduiken, aangezien ik 0 problemen heb gehad met alle oefeningen, en dan de laatste 2 mag vrij duikenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Netjes man
Hoeveel duiken moet je nog?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die mensen zijn zo dom horen ze een hond blaffen denken hun dat het een bigfoot isquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:05 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Dit!!
Fuckin comedy gold dit. Kampje maken met mannequins en Bigfoots lokken met siervuurwerk...
WIE VERZINT DIT?!
I knowquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:13 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Zondag 2e buitenduik, en denk dat ik de 3e wel mag afduiken, aangezien ik 0 problemen heb gehad met alle oefeningen, en dan de laatste 2 mag vrij duiken
En theorie was belachelijk makkelijk, kheb boek niet eens goed gelezen.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:15 schreef Cliffy het volgende:
Ja maar padi stelt dan ook niks voorGElukkig dan geen padiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
Zelfs dat kan ik niet onthoudenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
I know
Vlugge leeuw schiet lekker op
Tosti kaas tomaat
TT in Assen kijken
Dat denk ik niet, vriend.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:29 schreef KneusTeun het volgende:
Volgende week deze denk ik maar bestellen!
[ afbeelding ]
Ik heb altijd HELA curry gehad. Maar Heinz curry is echt wel eens prima voor de afwisselingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Nee.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:17 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik heb altijd HELA curry gehad. Maar Heinz curry is echt wel eens prima voor de afwisseling
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:28 schreef Rossdale het volgende:
Yo Frank, is dit misschien iets voor jou?
http://film.fok.nl/sitene(...)ekt-versterking.htmlRedactielid voor F!gSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Stelletje kneuzen.
I am the Milkman! My milk is delicious!
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:28 schreef Rossdale het volgende:
Yo Frank, is dit misschien iets voor jou?
http://film.fok.nl/sitene(...)ekt-versterking.htmlGoede reactie manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe even normaal, rotzak.quote:
lekkerquote:
Vorig jaar helemaal kapotgedraaidquote:
Net weer even bij Hizmet langsgeweestquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:42 schreef Cliffy het volgende:
Zin in een broodje Doner ofzo maar na recensies op Thuisbezorgd.nl gelezen te hebben durf ik niks meer te bestellen
Niks in de buurt?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:42 schreef Cliffy het volgende:
Zin in een broodje Doner ofzo maar na recensies op Thuisbezorgd.nl gelezen te hebben durf ik niks meer te bestellen
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:54 schreef KneusTeun het volgende:
Woei, me centjes binnen! zo snel mogelijk inschrijven voor motorlessen
is voor 16sept beginnen niet genoeg?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:46 schreef Bozz187 het volgende:
[..]voor 16 Sept alles Halen en je kan mee met de nieuwe tour
Zit in een studentenhuis van Albertus Magnus, wel chill zo maar ga in 1e jaar iig nog niet bij studentenvereniging. Sowieso vanavond nog 1 keer goed los en dan een poos goed uitbrakkenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Camping of ergens.verblijf geregeld?
nou vooruit Dan maarquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:56 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
is voor 16sept beginnen niet genoeg?
ja en fucking 6 jaar langer als je onder de 24 bent om zwaar te mogenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:44 schreef KneusTeun het volgende:
ja paar jaar terug almaar schijnt ook duurder te worden
Ja zijn ze al tijdje druk mee.quote:
Krijgen wij korting?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:49 schreef Pixell het volgende:
Als ik over een paar jaar mijn eerste miljoenen bij elkaar heb, laat ik de beste friet en burger tent in mijn achtertuin bouwen
Je hebt iig al door dat het friet is.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:58 schreef Pixell het volgende:
[..]
Als harde zakenman, weet ik niet of ik hiermee iets kan.
Nee.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je hebt iig al door dat het friet is.
Jij komt er wel
kut belg waarom ga je niet naar je eigen land ik ga toch ook niet in belgie om boerekool vragenquote:
Ach ga jets neer schieten zemmeltjuhquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:19 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
kut belg waarom ga je niet naar je eigen land ik ga toch ook niet in belgie om boerekool vragen
Ik begreep het ook niet helemaalquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:31 schreef KoningStoma het volgende:
Zijlstra: onbehoorlijk richting studenten
Wattttt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |