SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)Prijzengeld:quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
Kwartfinales:
Wieisboos - Toefjes 2-5, 2-1
Reemi - Poker4lifee
Gurbuh - Gekkegerrit Gekkegerrit wins.
GJE - Omnirocket 1-3, 0-3, OmniRocket wins
Wedstrijden uit en thuis, volgens Europese regels.
Probeer de wedstrijden voor donderdagavond af te werken om het tempo in het toernooi te houden, mocht dit echt niet lukken, laat het dan even weten. Verliezers in deze ronde ontvangen 3K.
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K
Feyenoord Rotterdam
ja maar als je dan toch speelt, hoef je toch niet te quittenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:58 schreef Rijst het volgende:
Als jullie het leuk vinden om tegen zo'n standaard kut team te spelen. Prima maar dan speel ik liever gewoon online tegen iemand.
Wat je zegt ben je zelf!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:57 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Stoerepraat voor een kneusje..
Kan hij het niet winnen op discussie, gaat hij maar over een andere boeg gooien. En als je me wil beledigen, doe het dan ook goed.
er komt niks uit mijn mond, maar uit mijn vingers, flapdrol
Ik gaf het een kans. Eerste goal was sweaty. Vind ik niet erg. 2e goal werd ik outpaced. en dan bij de derde dacht ja doei.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:58 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ja maar als je dan toch speelt, hoef je toch niet te quitten?
Stop hou op ik vind het niet meer leukquote:
Ik wil wel, maar ben zwaar uit vorm vandaagquote:
Dat zei je moeder ook , maar ik ramde hem er gewoon bikkelhard in.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:00 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Stop hou op ik vind het niet meer leuk
Ja? wat is je punt.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat zei je moeder ook , maar ik ramde hem er gewoon bikkelhard in.
Rustig aan manquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat zei je moeder ook , maar ik ramde hem er gewoon bikkelhard in.
Matthijs is een nep fan..quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Waar is die PSV broeder liefde gebleven?
HARHARHARHARquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Waar is die PSV broeder homo liefde gebleven?
Oke? Wat wil je hier mee bereiken?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:01 schreef Kamikazie het volgende:
Sorry, het is de warmte.
Dat is het niet je bent gewoon een kut jong.
Nee dat is het nietquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Omdat ik niet meeloop in de march of madness zeker
Ja inderdaad wtf.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je had die bug dat jij die paarze shirtjes aan had
Paars met groene vlakjes?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je had die bug dat jij die paarze shirtjes aan had
Mag ik niet zeggenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat dan wel zeg het dan?!
I dare you...
paste preciesquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:21 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Tering
Wel een mooi aanval die 2-1 Rijst.
Haha ja. Dat schot van hem op de lat was ook wel ziek.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:22 schreef Rijst het volgende:
[..]
paste preciesGoed gespeeld hoor. Suk was weer een baas. Maar jullie willen niet met hem spelen. Volgend jaar kan het niet meer want dan is hij wrs een winger.
[ afbeelding ]
Met wingers spelen kan niet volgend jaar?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:22 schreef Rijst het volgende:
[..]
paste preciesGoed gespeeld hoor. Suk was weer een baas. Maar jullie willen niet met hem spelen. Volgend jaar kan het niet meer want dan is hij wrs een winger.
[ afbeelding ]
Wingers met <70 oacequote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:26 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Met wingers spelen kan niet volgend jaar?
GJE''s geheime wapen. Hij heefth em niet voor niets op de bankquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij is gewoon een baas. Die 31 pace klopt niks van want hij liep CBs met 60 pace eruit.
Wat is zijn elftal dan? Nu word ik wel nieuwsgierigquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:22 schreef RavioliPunch het volgende:
Zo, gewonnen van Euroteller.
Als dat je normale team is waar je altijd mee speelt mag je je echt schamen.
Gg verder.
ik ga een team met hem en Kim Duck makenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij is gewoon een baas. Die 31 pace klopt niks van want hij liep CBs met 60 pace eruit.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat is zijn elftal dan? Nu word ik wel nieuwsgierig
Als ik 4-0 achter sta in de 80' komt hij mijn team reddenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
GJE''s geheime wapen. Hij heefth em niet voor niets op de bank
Dan koop je toch lekker O'Brian White totdat je genoeg hebt?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:36 schreef RavioliPunch het volgende:
Kon het niet laten om niet een 4-4-2 MLS team te maken. Heb nu 1.1k over en moet Oduro nog
Kandji - Oduroquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:36 schreef RavioliPunch het volgende:
Kon het niet laten om niet een 4-4-2 MLS team te maken. Heb nu 1.1k over en moet Oduro nog
Evans en Zusi als CMsquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kandji - Oduro
Mansally-Balchan-Zavarise-Nyassi
Ashe-White-Cuesta-Sarkodie
Hamid
Zoiets?
Moet ik allebei nog eens proberenquote:
niet gezien hoorquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als ik 4-0 achter sta in de 80' komt hij mijn team redden
Ik wachtte er al opquote:
Even gekeken, was er maar een op, 1k startprijs, even gebodenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dan koop je toch lekker O'Brian White totdat je genoeg hebt?
Het was hier mooi weer tot 1 uur ofzo, daarna was de zon ineens weg.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:42 schreef Tim86 het volgende:
Spamvolk zijn jullie..lekker weer buiten, posten ze nog 2,5 topic volk overdag.
ik zit buiten te postenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:42 schreef Tim86 het volgende:
Buitenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:42 schreef Tim86 het volgende:
Heb je hem nog op de markt gezien na die eerste?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het was hier mooi weer tot 1 uur ofzo, daarna was de zon ineens weg.
Die IF Jean is te zeldzaam
Nee, dat is de enige die ik tot nu toe heb gezienquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb je hem nog op de markt gezien na die eerste?
Standaard BPL met Sturridge, Walcott en kompanenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waar ik nu zit kan ik het plaatje niet zien
Young - Sturridge - Walcottquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waar ik nu zit kan ik het plaatje niet zien
Ach, mijn Aguero heeft 90 pace en Lukaku 86.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Standaard BPL met Sturridge, Walcott en kompanen
Zeg dat maar tegen Rijstquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ach, mijn Aguero heeft 90 pace en Lukaku 86.
Dat zijn spelera die meer kunnen dan alleen rennen...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ach, mijn Aguero heeft 90 pace en Lukaku 86.
Sturridge is vies goed in elk aspecf dat met voetbal te maken heeft. Op FUT danquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:51 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Dat zijn spelera die meer kunnen dan alleen rennen...
Essien is niet de snelste, Felliani is traag, Richards had ook in het centrum kunnen staan, om de snellere Walker op rechtsback te kunnen neerzetten. Ik vind dit niet zo shockerend, had in elk geval de snellere Bent en/of Aghonlahor verwacht.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:48 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Young - Sturridge - Walcott
Ramires - Essien - Fellaini ofzo
Cole - D. Luiz - Toure - Richards
Hart
Even snel
Wow, Young - Sturridge - Walcott niet triest vindenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Essien is niet de snelste, Felliani is traag, Richards had ook in het centrum kunnen staan, om de snellere Walker op rechtsback te kunnen neerzetten. Ik vind dit niet zo shockerend, had in elk geval de snellere Bent en/of Aghonlahor verwacht.
Bent 89 pacequote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Essien is niet de snelste, Felliani is traag, Richards had ook in het centrum kunnen staan, om de snellere Walker op rechtsback te kunnen neerzetten. Ik vind dit niet zo shockerend, had in elk geval de snellere Bent en/of Aghonlahor verwacht.
Alsof mensen die zulke teams hebben niet irritant spelen...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik speelde vanmiddag tegen iemand met Lanzafame (85 pace) El Kabir (87 pace) Biabiany (96 pace) Dat is vergelijkbaar met Young-Sturridge-Walcott alleen Sturridge heeft 1 pace meer en Young 8. En in MLS teams gebruiken veel mensen hier Oduro en Nyassi die ook beide 92 pace hebben
Als iemand snelle spelers heeft en heel irritant speelt is het een ander verhaal.
Ik speel niet irritant toch?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:58 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Alsof mensen die zulke teams hebben niet irritant spelen...
Heb jij Young - Sturridge - Walcott oid in je aanval?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik speel niet irritant toch?
Als je weinig budget hebt, en een BPL team maakt met vleugelspelers, waarom dan geen snelle wingers? En Sturridge is een goedkope vrij allround spits. Een elftal vind ik niet triest, een tactiek (5@tb) en speelstijl echter wel. Je kunt pace gebruiken, maar ook misbruiken.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:55 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Wow, Young - Sturridge - Walcott niet triest vinden_!
Nee, maar wel spelers als Oduro, Mansally en Nyassi. Ook cheaten is datquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:59 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Heb jij Young - Sturridge - Walcott oid in je aanval?
Meestal wel ja. Maar ik heb in mijn teams ook heel veel pace, in mijn Engelse bronze team heb ik zelfs maar 2 spelers met minder dan 80 pace. Toch krijg ik bijna nooit rage messagesquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:58 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Alsof mensen die zulke teams hebben niet irritant spelen...
Fucito en Kandji zijn goed genoeg. masally heeft toch maar " slechts" 86 pace? Nyassi doet voor mij onder voor Houpeau (o.i.d.)quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, maar wel spelers als Oduro, Mansally en Nyassi. Ook cheaten is dat
Je gaat continue weer Sturridge gebruiken in je verhaal.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je weinig budget hebt, en een BPL team maakt met vleugelspelers, waarom dan geen snelle wingers? En Sturridge is een goedkope vrij allround spits. Een elftal vind ik niet triest, een tactiek (5@tb) en speelstijl echter wel. Je kunt pace gebruiken, maar ook misbruiken.
Mansally voelt echt sneller dan 86 pace aan vind ik. Gewoon echt simpel om daar mee over de flank te scheuren, te crossen, en de kop-kunsten van Kandji te misbruikenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Fucito en Kandji zijn goed genoeg. masally heeft toch maar " slechts" 86 pace? Nyassi doet voor mij onder voor Houpeau (o.i.d.)
SIF Heitinga > Luijcksquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:01 schreef stoereboii het volgende:
[ afbeelding ]en dan nog 2 keer een disconnect van tegenstander
(denk niet dat ze geleaved waren want het was 2x opeens)
Continu? Pas 2 posts. Mensen die niet om kunnen gaan met dit soort teams verdedigen niet goed. Met instellingen en goed verdedigen kun je het wapen pace makkelijk uitschakelen. Gewoon de ruimtes kleinhouden. Dan heb je geen kind aan dit soort teams.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:03 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Je gaat continue weer Sturridge gebruiken in je verhaal.
Klopt verder, je kan heus wel normal
e teams maken, maar Young en Walcott zijn toch goedkoop, dus waarom niet een pacy voorhoede?
Daar vind ik dan weer niks aan, maar met Harris ipv Kandji doe ik het wel steeds vaker. Harris heeft mij toch wel overtuigd de laatste tijdquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mansally voelt echt sneller dan 86 pace aan vind ik. Gewoon echt simpel om daar mee over de flank te scheuren, te crossen, en de kop-kunsten van Kandji te misbruiken
Dat maakt het niet minder triest. Ik heb zelf voor de grap een pace team gemaakt, om te kijken hoe het speelt. Nooit ermee gesweat o.i.d. En raad eens? +-25 potjes, +-3 losses.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Continu? Pas 2 posts. Mensen die niet om kunnen gaan met dit soort teams verdedigen niet goed. Met instellingen en goed verdedigen kun je het wapen pace makkelijk uitschakelen. Gewoon de ruimtes kleinhouden. Dan heb je geen kind aan dit soort teams.
Attribute glitch gebruik je zeker wel dan?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daar vind ik dan weer niks aan, maar met Harris ipv Kandji doe ik het wel steeds vaker. Harris heeft mij toch wel overtuigd de laatste tijd(overigens laat ik IF Kandji nog steeds wel eens invallen)
Nee, gewoon normale stats.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:08 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Attribute glitch gebruik je zeker wel dan?
Met een pace team kom je gewoon heel ver, ik verlies bijna nooit met mijn Engelse bronze team en mijn MLS bronze team maar met een bronze team met minder pace verlies ik veel vaker (bijv. mijn Serie B bronze team)quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:07 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Dat maakt het niet minder triest. Ik heb zelf voor de grap een pace team gemaakt, om te kijken hoe het speelt. Nooit ermee gesweat o.i.d. En raad eens? +-25 potjes, +-3 losses.
Dan hou je het met een team voor de grap om te kijken hoe het speelt het langer uit dan veel FUT spelers het met hun team uithouden.. Maar goed, puur voor de grap hequote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:07 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Dat maakt het niet minder triest. Ik heb zelf voor de grap een pace team gemaakt, om te kijken hoe het speelt. Nooit ermee gesweat o.i.d. En raad eens? +-25 potjes, +-3 losses.
Je hoeft m niet in te laten vallen hoorquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:13 schreef RavioliPunch het volgende:
Attribute glitch zou dan perfect werken: Kaartje erop, in de subs, laten inbrengen en je contracten en fitness en attribute card etc. blijft er voor altijd op (moet je hem wel inbrengen, mag hem niet laten beginnen)
Werkt alleen bij UP/IF/SIF etc./Transfered spelers. Maar dit weet je wss wel.
Hoe het speelt het langer uit dan veel FUT spelers het met hun team uithouden... Wat?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan hou je het met een team voor de grap om te kijken hoe het speelt het langer uit dan veel FUT spelers het met hun team uithouden.. Maar goed, puur voor de grap he
Placebo effect denk ikquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:13 schreef RavioliPunch het volgende:
Attribute glitch zou dan perfect werken: Kaartje erop, in de subs, laten inbrengen en je contracten en fitness en attribute card etc. blijft er voor altijd op (moet je hem wel inbrengen, mag hem niet laten beginnen)
Ja, maar ik doe dat gewoon niet. Die attributes kaarten mogen van mij wel weg, die mensen die op iedere speler een attributes kaart gooien in de finale ookquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:13 schreef RavioliPunch het volgende:
Maar ook hier... Waaorm attribute kaarten niet gebruiken, als je ze toch in pakjes krijgt? Ze zijn er toch om te gebruiken?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, maar ik doe dat gewoon niet. Die attributes kaarten mogen van mij wel weg, die mensen die op iedere speler een attributes kaart gooien in de finale ook
Vind ik ook, totaal niet realistisch.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, maar ik doe dat gewoon niet. Die attributes kaarten mogen van mij wel weg, die mensen die op iedere speler een attributes kaart gooien in de finale ook
Kan jij in het echt ook iemand opeens beter laten koppen voor een wedstrijd?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar ook hier... Waaorm attribute kaarten niet gebruiken, als je ze toch in pakjes krijgt? Ze zijn er toch om te gebruiken?
Ik discard ze bijna altijd, alleen de gold all attributes en pace kaarten en heel soms de silver all attributes kaarten verkoop ik.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar ook hier... Waaorm attribute kaarten niet gebruiken, als je ze toch in pakjes krijgt? Ze zijn er toch om te gebruiken?
.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:18 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Kan jij in het echt ook iemand opeens beter laten koppen voor een wedstrijd?
Niet realistisch dus.
Waarom is het er als het niet realistisch is, dat is toch het doel, een spel zo realistisch mogelijk maken?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
.
NIet realistisch, maar wel gewoon een element in het spel dat we allemaal spelen.
Vraag het EAquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:20 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Waarom is het er als het niet realistisch is, dat is toch het doel, een spel zo realistisch mogelijk maken?
Ze moeten de packs toch op een manier zonder dat iedereen goede kaarten krijgt vullenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:20 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Waarom is het er als het niet realistisch is, dat is toch het doel, een spel zo realistisch mogelijk maken?
gwn 8 kaarten in een packquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ze moeten de packs toch op een manier zonder dat iedereen goede kaarten krijgt vullen
Fifa is weinig realistisch, maar wel vreselijk leuk. Maar ik vind het niet erg als een tegenstander in de finale attribute kaarten gebruikt. Het zijn meestal toch bronzen kaarten, en als het gouden kaarten zijn, kosten de kaarten vaak meer dan de speler zal winnenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:20 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Mag de prijs ook wel naar beneequote:
als je weet dat je geen atribute kaarten meer krijgt, hoeft dat niet toch.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mag de prijs ook wel naar benee
oh zo, ik dacht dat je bedoelde om heel de plaatsen van die attribute kaarten weg te latenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:25 schreef marcie216 het volgende:
[..]
als je weet dat je geen atribute kaarten meer krijgt, hoeft dat niet toch.
Het maakt het spel gewoon dommer. Je kan nu wel zeggen dat het best erin kan blijven maar dan zit je gewoon verkeerd. Als je niet normaal zonder die dingen kunt winnen ben je gewoon een slechte speler.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Fifa is weinig realistisch, maar wel vreselijk leuk. Maar ik vind het niet erg als een tegenstander in de finale attribute kaarten gebruikt. Het zijn meestal toch bronzen kaarten, en als het gouden kaarten zijn, kosten de kaarten vaak meer dan de speler zal winnenMaar met attribute kaarten doen de tegenstanders niks tegen de regels in elk geval.
Waar schrijf ik dat ik vind dat het er in kan bljven ? Beter lezen. Ik schrijf dat spelers die er gebruik van maken niks tegen de regels in doenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:27 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Het maakt het spel gewoon dommer. Je kan nu wel zeggen dat het best erin kan blijven maar dan zit je gewoon verkeerd. Als je niet normaal zonder die dingen kunt winnen ben je gewoon een slechte speler.
Maar ze moeten de packs inderdaad wel opvullen, dus dan maar met dit. Logica van EA
Beter lezen, ik zeg 'als'quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waar schrijf ik dat ik vind dat het er in kan bljven ? Beter lezen. Ik schrijf dat spelers die er gebruik van maken niks tegen de regels in doen
UP Mata met Luizquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:46 schreef vandermar het volgende:
Wat is een leuke en goedkope gouden LM die een goede longshot heeft en een dubbele link met de cb heeft die meer dan 75 pace heeft?
OPPAN GANGNAM STYLEquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:25 schreef vandermar het volgende:
Gister plaatste iemand zo'n chinees nummer, electro oid. Wat een klere nummer is dat
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
Ribery-Brenoquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:46 schreef vandermar het volgende:
Wat is een leuke en goedkope gouden LM die een goede longshot heeft en een dubbele link met de cb heeft die meer dan 75 pace heeft?
Deze is wel leuk jaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:38 schreef stoereboii het volgende:
dit moet je echt gezien hebbenzo heilig
![]()
Haten op spelers van Chelseaquote:
Haten op haters van Chelseaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Haten op spelers van Chelsea
Nee dat is een fout van futhead.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:55 schreef vandermar het volgende:
Is de Bruyne verhuurt aan Werder?
[ afbeelding ]
Nee verhuurd.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:55 schreef vandermar het volgende:
Is de Bruyne verhuurt aan Werder?
[ afbeelding ]
Niemand?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:54 schreef Kamikazie het volgende:
Wie wil er een potje fifa doen op de xbox?!
Ik wilde verhuurtenten typen maar vergat de laatste 5 letters!quote:
Oh dan is het goed.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik wilde verhuurtenten typen maar vergat de laatste 5 letters!
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:57 schreef Reemi het volgende:
Roulette is in Fifa 13 een 4 star skillmove.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:04 schreef vandermar het volgende:
Rabona Fake wordt 1* skill en chest flick 2*
Rabona fake kan ik zelfs irlquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:04 schreef vandermar het volgende:
Rabona Fake wordt 1* skill en chest flick 2*
Daarom wordt het ook 1* skillquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Rabona fake kan ik zelfs irl
Ja jaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Rabona fake kan ik zelfs irl
Ja echtquote:
Die bam was omdat jij op de grond viel en met dat gewicht van jou dat zon herrie maakt of?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:08 schreef vandermar het volgende:
2 jaar terug op kamp wilde ik een around the world doen met rechts en dan met links er gelijk achteraan zonder dat de bal de grond of een voet raakt tussendoor.
BAM!!!!!
Enkelband gescheurd
Was de eerste dag, heel weekend alcohol zitten lurken om de pijn te verdringen
Wie niet.quote:
ja daarvoor ben ik ook bang als ik dat zou doenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:08 schreef vandermar het volgende:
2 jaar terug op kamp wilde ik een around the world doen met rechts en dan met links er gelijk achteraan zonder dat de bal de grond of een voet raakt tussendoor.
BAM!!!!!
Enkelband gescheurd
Was de eerste dag, heel weekend alcohol zitten lurken om de pijn te verdringen
Nee omdat ik uit maaskantje kom en ze dat daar altijd zeggen als er iets koels gebeurtquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Die bam was omdat jij op de grond viel en met dat gewicht van jou dat zon herrie maakt of?
Mijn voetbal team van vorig jaar ging op fifa manieren juichenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Dat moment dat je met gym in het team zit met iemand die fifa speelt en een aanval maakt, en vervolgens 'sweaty! Leg hem af!' roept
volgens fifa kan geen enkele keeper en geen enkele verdediger dat.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wie niet.
Dat kan ik ook trouwens
Lamequote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
volgens fifa kan geen enkele keeper en geen enkele verdediger dat.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Dat moment dat je met gym in het team zit met iemand die fifa speelt en een aanval maakt, en vervolgens 'sweaty! Leg hem af!' roept
Hoax je struikelde gewoon.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:09 schreef vandermar het volgende:
Ik deed een keer de Ronaldo chop in de wedstrijd, schopt die vent mij zowat door middenblessure
Ik snap de handelingen niet, hoe hij moetquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:14 schreef Geluidssysteem het volgende:
Roulette is trouwens ook paupermakkelijk in het echt te doen, waarom is dat 4* verdomme![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik snap de handelingen niet, hoe hij moet
Op zich best een tof teampje, Holtby is wel een heldje in mijn non rare teamquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:17 schreef vandermar het volgende:
Iemand die een koel team wil voor 13K?
[ afbeelding ]
Poldi moet er nog bij maar die zit bij de prijs in!
ik wil hem gratis en een xbox van je.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:17 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Best sexy inderdaad.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:17 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
wrm doe je dat nog? besteed nu gewoon al je coins aan spelers, over een maand speel je al niet meerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:24 schreef Lindgren. het volgende:
Soms is het traden ook zo makkelijk.. In een half uurtje een kleine 20k rijker, als m'n trade pile vannacht leegloopt. Nu over naar m'n andere account.
Omdat het op mijn tweede account is en ik me een halfuur verveelde.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:24 schreef stoereboii het volgende:
[..]
wrm doe je dat nog? besteed nu gewoon al je coins aan spelers, over een maand speel je al niet meer
16 september, speel ik nog gewoonquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:24 schreef stoereboii het volgende:
[..]
wrm doe je dat nog? besteed nu gewoon al je coins aan spelers, over een maand speel je al niet meer
ja ok maar dan nog. nu gewoon al je geld spendenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:25 schreef marcie216 het volgende:
[..]
16 september, speel ik nog gewoon
Als ik mij verveel ga ik even naar mijn kamer en train ik mijn armspieren evenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Omdat het op mijn tweede account is en ik me een halfuur verveelde.
Kan jij je piemel zien als je recht omlaag kijkt?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als ik mij verveel ga ik even naar mijn kamer en train ik mijn armspieren even
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kan jij je piemel zien als je recht omlaag kijkt?
JA, ik word ook altijd opgebeld als er een brandweerslang te weinig is bij de brandweer hier in de regioquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kan jij je piemel zien als je recht omlaag kijkt?
:''')quote:
10.1k gebodenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:29 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga mijn gouden team wegdoen. Wie wil 'm hebben?
[ afbeelding ]
Ik pak dan gewoon even de dumbells hoor.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:30 schreef Lindgren. het volgende:
Vandermar als hij zijn armspieren traint.
[ afbeelding ]
Hoe leef jij?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:32 schreef Tim86 het volgende:
Maden in huis![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Al 2 uur bezig, echt genieten als je een tapijt hebt
ik ik ikquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:29 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga mijn gouden team wegdoen. Wie wil 'm hebben?
[ afbeelding ]
Op Marlos na dan.
Pingpongballen uit je kutje schieten?quote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Pingpongballen uit je kutje schieten?
Niet mijn schuld. Is een pand met studio appartementen en op de gang heeft iemand zijn vuilnis gedumpt die daarna uit huis is gegaan. Ik heb een lading van dat vuilnis weggewerkt, maar de rest heeft verzaakt en is nu op vakantie. Toen ik het net toch maar op ging ruimen kwam ik die verrassing tegen..Mijn eigen kamer is mooi schoon, maar grenst wel aan die gang, dus ik ben niet blijquote:
Frituurhandjensquote:
Dat is hetzelfde als bij de mac werken toch, laag betaald en wel werken als een rund?quote:
lijkt me echt onzin.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:39 schreef Maver24 het volgende:
ff een ding over FUT13, ik lees hier en daar best wel interessante verhalen, of ze kloppen is nog maar een tweede natuurlijk
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1877820.page
Je kan worden gebanned als je dus spelers gaat Price Fixen
WC's schoonmaken dusquote:
400k.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:43 schreef marcie216 het volgende:
Lindgren hoeveel wil je voor je team hebben?
fixed.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:44 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat heb je goed ja, maar dat klinkt zo genant
Beter wc's schoonmaken, tafels poetsen etc dan achter het vet daar, te hoge druk.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:44 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat heb je goed ja, maar dat klinkt zo nonchalant.
Zo is hetquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:45 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Beter wc's schoonmaken, tafels poetsen etc dan achter het vet daar, te hoge druk.
Burger King in Hoorn?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:44 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat heb je goed ja, maar dat klinkt zo nonchalant.
Vriendenprijsjequote:
Ja het is zeker zo, ea forum staan er al een zooi topics over, benieuwd hoe ze dat gaan registerenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
lijkt me echt onzin.
Edit: het is dus wel zo
Nee. Je gaat toch niet liever wc's poetsen dan eten klaarmaken?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:45 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Beter wc's schoonmaken, tafels poetsen etc dan achter het vet daar, te hoge druk.
Ik zei helemaal niet dat ik 'm gratis weg zou geven.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:46 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Vriendenprijsje? Je zou hem eigenlijk weggeven, gratis. (ookal was dat een grap, nu wil ik hem goedkoop)
ja het staat nu op twitter, maar wat een onzinquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:46 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja het is zeker zo, ea forum staan er al een zooi topics over, benieuwd hoe ze dat gaan registeren
Stel ik ben bij de 59th minuut bezig en pak van dezelfde speler een bargain op,
Die zal ik toch moeten gaan verkopen
WC's schoonmaken op kantoor?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:47 schreef Rijst het volgende:
Denken dat ik dat echt ga doen![]()
Bitch please. Het is een fulltime kantoorbaan
Daar zie ik ze wel voor aan bij de BK jaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:47 schreef Fuszy het volgende:
wc's poetsen en daarna zonder te wassen burgers flippen. FUCK YOU KLANTEN
nee, alleen als je cheat. gewoon spelers pricefixen zoals wij falend deden dus niks mis mee.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:47 schreef Lindgren. het volgende:
WTF. Pricefixen wordt banwaardig?______!
Dat vind je nu wel grappig, maar denk er maar aan als jij je burgertje aan het eten bent dat iemand net de WC's met zijn burgerflippende handje heeft staan schrobben.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:47 schreef Fuszy het volgende:
wc's poetsen en daarna zonder te wassen burgers flippen. FUCK YOU KLANTEN
Nee jonge. Heb een eigen tafel met een computertje alles. Hele dag mutaties bijhouden in Excel enzoquote:
Fucking saai als je dat 32 uur + per week moet doen!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:49 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee jonge. Heb een eigen tafel met een computertje alles. Hele dag mutaties bijhouden in Excel enzo![]()
Van mij mogen ze, ik kom toch nooit in de BKquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:49 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Dat vind je nu wel grappig, maar denk er maar aan als jij je burgertje aan het eten bent dat iemand net de WC's met zijn burgerflippende handje heeft staan schrobben.
Dan is het niet meer leuk hé![]()
.
Is bronze packen met CE cheaten?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:49 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nee, alleen als je cheat. gewoon spelers pricefixen zoals wij falend deden dus niks mis mee.
Beter 32 uur in de week Fifa spelen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Fucking saai als je dat 32 uur + per week moet doen!
Ook niet bij de mac? Of KFC?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:50 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Van mij mogen ze, ik kom toch nooit in de BK
Ja, dit wil ik ook wel weten, want op een gegeven moment moet je toch het geld overhevelen van account 1 naar account 2quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is bronze packen met CE cheaten?
Ben ik blij dat ik dat niet doequote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:51 schreef Rijst het volgende:
[..]
Beter 32 uur in de week Fifa spelen.
lijkt mij wel maar denk niet dat ze daar iets aan zullen doen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is bronze packen met CE cheaten?
Amper.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:52 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ook niet bij de mac? Of KFC?
Of je hebt gewoon 1 account, zoals het hoortquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, dit wil ik ook wel weten, want op een gegeven moment moet je toch het geld overhevelen van account 1 naar account 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:58 schreef Lindgren. het volgende:
Autobuyers worden dus strenger aangepakt.
Mooi.
Die van mij werkt toch niet meer bij Fifa 13.Ik heb echt een gruwelijk hekel an Autobuyers, hulde dat ze hopelijk het ook echt gaan tegenhoudenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vraag me alleen af op ze ook gaan kijken naar bijvoorbeeld die CE dat je dus kaartjes voor 150bin erop kan zetten.
Geniale filmpjes zijn dat iddquote:
Tja, EA zegt van wel, maar er is nog niemand voor geband geloof ikquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:59 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik heb echt een gruwelijk hekel an Autobuyers, hulde dat ze hopelijk het ook echt gaan tegenhouden
vraag me alleen af op ze ook gaan kijken naar bijvoorbeeld die CE dat je dus kaartjes voor 150bin erop kan zetten.
in Fifa 12 niet nee, ik merk soms nog steeds als iets op de markt zet wat net onder de echte waarde zit dat het meteen verkocht is,quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Tja, EA zegt van wel, maar er is nog niemand voor geband geloof ik
Was wel gerricht naar jou tbhquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik dat niet doe
quote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:04 schreef marcie216 het volgende:
Lindgren, verkoop maar
Heb niet zo heel veel zin meer in fut, en heb al 10 7500 packs gekocht, dus nog maar 100k
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:47 schreef vandermar het volgende:
Marktconforme prijzen, vrienden maak je maar in de zandbak.
Jezelf quotenquote:
Makoun? Kom op..quote:
je mag het geld ook aan mij doneren hoor!:pquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:04 schreef marcie216 het volgende:
Lindgren, verkoop maar
Heb niet zo heel veel zin meer in fut, en heb al 10 7500 packs gekocht, dus nog maar 100k
Noem maar op.quote:
Jouw recordquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:04 schreef Fuszy het volgende:
Het maakt me vrij weinig uit wat EA doet, zolang ze kut disconnects er maar uit weten te halen en niet dat ik weer een half jaar voor lul speel.
Zonde mi mangquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:04 schreef marcie216 het volgende:
Lindgren, verkoop maar
Wat is z'n record ?quote:
Ik vind hem ook kut in Fifa. Zelfs de SIFquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:09 schreef vandermar het volgende:
Vertonghen als BPL verdediger kiezenlage pace, kut workrates, kut defending en heading.
lolquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik vind hem ook kut in Fifa. Zelfs de SIF
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik vind hem ook kut in Fifa. Zelfs de SIF
Nee manquote:
1:2 ofzo, en dan iets in de 100 dacht ikquote:
Hij was 1 winst tegen 5 verliespartijenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
1:3 ofzo, en dan iets in de 100 dacht ik
Dat jij nog speeldequote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:13 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hij was 1 winst tegen 5 verliespartijen
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
1:2 ofzo, en dan iets in de 100 dacht ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |