SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)Prijzengeld:quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
Kwartfinales:
Wieisboos - Toefjes 2-5, 2-1
Reemi - Poker4lifee
Gurbuh - Gekkegerrit Gekkegerrit wins.
GJE - Omnirocket 1-3, 0-3, OmniRocket wins
Wedstrijden uit en thuis, volgens Europese regels.
Probeer de wedstrijden voor donderdagavond af te werken om het tempo in het toernooi te houden, mocht dit echt niet lukken, laat het dan even weten. Verliezers in deze ronde ontvangen 3K.
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
Leuk, die ribben.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:26 schreef marcie216 het volgende:
Een mooie meid voor je topic :
[ afbeelding ]
Niet zulke grote borstenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:26 schreef marcie216 het volgende:
Een mooie meid voor je topic :
[ afbeelding ]
ze is gewoon knap, klaar.quote:
Vooropgesteld, een vrouw van zo'n kaliber zal nooit in mijn bed liggen, maar als we het over een ordinaire vleeskeuring hebben qua perfectionisme vind ik het niet zo mooi als de ribben zichtbaar zijn, die meiden lijden een vreselijk ongezond leven voor het vak.quote:
ksi? dat heeft niks met VG te makenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:24 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Af en toe speelt ksio (Weet niet of je hem kent) voor geld met FUT.
Zei niet hoor, ze is Victoria Justice.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vooropgesteld, een vrouw van zo'n kaliber zal nooit in mijn bed liggen, maar als we het over een ordinaire vleeskeuring hebben qua perfectionisme vind ik het niet zo mooi als de ribben zichtbaar zijn, die meiden lijden een vreselijk ongezond leven voor het vak.
Hij speelt af en toe ook PS of niet?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:31 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ksi? dat heeft niks met VG te maken
Hij geeft gewoon geld weg aan subscribers..
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:32 schreef marcie216 het volgende:
Speciaal voor Toefjes
[ afbeelding ]
Dus? Dan geeft ie geld weg aan subscribers die een ps3 hebben en geen xbox.. staat los van competitive gaming allemaal.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:33 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Hij speelt af en toe ook PS of niet?
Of het is gewoon haar bikini broekje wat te los zit, anders zit haar kamelenteen wel heel scheef.quote:
Ja het was een vraag buiten het geld etc. Maar vind dat wel raar, alsof ksi geld krijgt van zn fans als die wint.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:34 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Dus? Dan geeft ie geld weg aan subscribers die een ps3 hebben en geen xbox.. staat los van competitive gaming allemaal.
Is wel beterquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:32 schreef marcie216 het volgende:
Speciaal voor Toefjes
[ afbeelding ]
zonde van z'n geld ja, maar verdient natuurlijk meer dan die 5 pond aan een yt filmpjequote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:35 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Ja het was een vraag buiten het geld etc. Maar vind dat wel raar, alsof ksi geld krijgt van zn fans als die wint.
Ik vind Victoria Justica knapper.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is wel beter![]()
Toen ik zo oud was als jij fapte ik hierop :
[ afbeelding ]
Volgens mij is het echt een kamelenteen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:35 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Of het is gewoon haar bikini broekje wat te los zit, anders zit haar kamelenteen wel heel scheef.
Jean krijgt geen 9 chem zo. Met bijvoorbeeld Dede welquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:35 schreef Ajacied7 het volgende:
Eindelijk[ afbeelding ]
Jean staat er tijdelijk in omdat Ilsinho zo stikduur en bijna niet te vinden is. Een 4-2-3-1 Jara stond niet op de markt maar die koop ik later wel.
Nu lekker in het gouden toernooi van de handicap profiteren![]()
Ik was helemaal verkocht van Angela Schijf, dat lieve koppiequote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:36 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik vind Victoria Justica knapper.
Nee, kijk goed, haar broekje wappert door de wind, kijk door haar benen heen, zit gewoon te los dat broekje.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:36 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Volgens mij is het echt een kamelenteen.
D'allessandro én Jean geen 9quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:35 schreef Ajacied7 het volgende:
Eindelijk[ afbeelding ]
Jean staat er tijdelijk in omdat Ilsinho zo stikduur en bijna niet te vinden is. Een 4-2-3-1 Jara stond niet op de markt maar die koop ik later wel.
Nu lekker in het gouden toernooi van de handicap profiteren![]()
Ilsinho is echt het missende puzzelstukje, als ik hem heb dan heeft iedereen 9 chem. Maar hij is niet te vinden of hij is stikduurquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:37 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Jean krijgt geen 9 chem zo. Met bijvoorbeeld Dede wel
Ik ook, lief/mooi gezicht!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik was helemaal verkocht van Angela Schijf, dat lieve koppieIk val meer op lieve gezichten dan op grote of kleine borsten ofzo trouwens
Toch raar dat het dan precies bij haar geslachtsdeel moet zitten.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:37 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee, kijk goed, haar broekje wappert door de wind, kijk door haar benen heen, zit gewoon te los dat broekje.
0 weight he.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:38 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ilsinho is echt het missende puzzelstukje, als ik hem heb dan heeft iedereen 9 chem. Maar hij is niet te vinden of hij is stikduur
Daar wappert het, omdat het te los zit.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:38 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Toch raar dat het dan precies bij haar geslachtsdeel moet zitten.
451 speelt kut hoorquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:39 schreef Dudeweiser het volgende:
Wie maakt er een leuk budget 451 team voor mij?
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is wel beter![]()
Toen ik zo oud was als jij fapte ik hierop :
[ afbeelding ]
gadverdamme wat lelijk.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:40 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tegenwoordig ziet dat er zo uitAncilla
O hi !quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Daar is m'n homeboy Euro weer
jij vindt 4231 en 352 ook kut dus jouw mening zegt niks, no offencequote:
Tijdje terug alweerquote:
Jij speelt zelf ook kut dus het zal wel bij je passen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jij vindt 4231 en 352 ook kut dus jouw mening zegt niks, no offenceIk wil het gewoon eens uitproberen
al veel geld verdiend?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:40 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Maar wacht maar even. Ik speel eerst even op virgin gaming. Iemand nodigde me net uit.
Aight aight. Zo potje doen ofzo?quote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:42 schreef Rijst het volgende:
[..]
Jij speelt zelf ook kut dus het zal wel bij je passen.
352 vind ik niet kut, beesten opstelling.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jij vindt 4231 en 352 ook kut dus jouw mening zegt niks, no offenceIk wil het gewoon eens uitproberen
Is goed skype me.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Aight aight. Zo potje doen ofzo?
GJE, wij ook nog potje heb een nieuw team.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Aight aight. Zo potje doen ofzo?
Kan ff niet bellen tho, kom eraanquote:
Is goed, ik zal proberen de tv te veroverenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:44 schreef marcie216 het volgende:
[..]
GJE, wij ook nog potje heb een nieuw team.
kquote:
isgoed. laat maar weten wanneer je wilt, dan start ik op.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is goed, ik zal proberen de tv te veroveren
Was echt een geniaal weekend.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:25 schreef stoereboii het volgende:
aardig dronken idd![]()
[ afbeelding ]
Nou we gaan het zien he.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:44 schreef marcie216 het volgende:
[..]
352 vind ik niet kut, beesten opstelling.
Bij 451, toen ik dat speelde, was je spits op een eiland. de CAM (dos santos IF en Lucas) liepen vaak te ver op je middenveld. en je lm en rm, staan ook niet aanvallend. die spelers waren nog een beetje snel ,maar moesten grote afstanden overbruggen. Als je dan eenmaal je 2 cam's en je lm en rm mee hebt, krijg je een counter tegen omdat er maar 1 mannetje (of die is ook mee...) op het middenveld staat.
Ja, laat maar weten wat je er van vond.quote:
wtfquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:46 schreef GuRBuH het volgende:
Ik heb toegang tot de meest gestegen spelers van de laatste 3 uur op FD
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wtfben je aan het hacken geslagen ofzo?
99% zeker profitquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en wat heb je eraan dat je die dingen weet?
Start je ps3 maar opquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:46 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja, laat maar weten wat je er van vond.
isgoed, even naar boven wakaén.quote:
1,5 met CRon, 2,5 met kalou.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:51 schreef Rijst het volgende:
Hoe kan Raul Mereiles eigenlijk 9 chem hebben?
[ afbeelding ]
5, niet genoeg dus.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:53 schreef Rijst het volgende:
[..]
Oke, en wat gebeurd er als ik Khedira daar neerzet?
waarom vraag je het dan gehaktbalquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dikke lul. Gewoon 7 en als ik met Pepe speel heeft iedreen 9
Te lui om te denkenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:56 schreef marcie216 het volgende:
[..]
waarom vraag je het dan gehaktbal
Goed gespeeldquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:10 schreef marcie216 het volgende:
Keiharde batta gekregen van GJE
Goed gespeeld
Haha, 2/3 goede reddingen nog, bij jou schiet ik alles net naastquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Goed gespeeld
Zonder Alves was je echt hard neergegaan
Maandag jaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:13 schreef stoereboii het volgende:
Moeten jullie alweer naar school?
nee jij?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:13 schreef stoereboii het volgende:
Moeten jullie alweer naar school?
Rematch?quote:
Is goedquote:
hahaha ze gaan degraderen .quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:18 schreef DutchSL het volgende:
Arsenal en Barca zijn het eens over Song, 15 miljoen pond.
Ja klopt. De beperkte Fifa vaardigheden die ik ooit had zijn nu voor goed weg.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:20 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Had meer moeten zijn, 2x paal enzo
Talkin about momentum wtfquote:
Je zoekt teveel naar Ronaldo denk ik. Had ik ook met Ibra, dat werkt niet lekker. Maar aan de andere kant ben ik gewoon een erg goede speler.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:23 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja klopt. De beperkte Fifa vaardigheden die ik ooit had zijn nu voor goed weg.
bron?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:21 schreef DutchSL het volgende:
Hoop dat Song een fatsoenlijke stat increase krijgt (vooral schot), Liga BBVA kan wel een allround middenvelder met redelijke pace gebruiken.
Zoiets?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:11 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Weet iemand nog een leuk team met El Shaarawy voor +- 200k?
Ja is goedquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:28 schreef Ajacied7 het volgende:
Marcie, potje tegen mijn 4-2-3-1 Jara team?
Ja klopt, leuke wedstrijdenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Goed gespeeld Marcie.
Ik had nu hetzelfde als jij toenet
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:26 schreef stoereboii het volgende:
suggesties op de lege en holst plaatsen?
[ afbeelding ]
Fifa is zo corrupt als watquote:
Klopt, maar jij bent echt veel beter geworden man! vooral verdedigend.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Fifa is zo corrupt als wat
De ene keer lukt alles, andere keer niks.
Bij ons beide trouwens
te standaard, daarom liever wat anders dan Brazilianenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jean, Bastos, Lucio en Heleno. Grgr.
Thanksquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:36 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Klopt, maar jij bent echt veel beter geworden man! vooral verdedigend.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:34 schreef RavioliPunch het volgende:
Wat is een goede formatie voor MLS bronzes? Ik wil 4 at the back en Kandji + Oduro dus alleen 4-4-2? Wil ook LM en RM en dan kunnen Evans en Zusi op CM... maar weet niet of 4-4-2 een goede formatie is?
Ik heb al vanaf dag een 4-2-2-2 als MLS, maar ik zou eerder voor 4-4-2 of 4-1-2-1-2 gaan ja. Al speelt 4-2-2-2 ook wel erg lekker.. Je mist alleen wat kwaliteit met de CAM's die je kunt kiezen.quote:
Heb maar 20k dus daar red ik 4-4-2 en 4-1-2-1-2 niet mee, en ik wil LM en RM dus geen 4-2-2-2... Oftewel enigste goedkope formatie is 4-4-1-1, die lijkt me wel kut...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb al vanaf dag een 4-2-2-2 als MLS, maar ik zou eerder voor 4-4-2 of 4-1-2-1-2 gaan ja. Al speelt 4-2-2-2 ook wel erg lekker.. Je mist alleen wat kwaliteit als CAM's.
Neenquote:
de 3-0, van lukakuquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Thanks
Deze pot was echt dramatish voor mij. Die goals die jij scoorden waren echt tegen het neppe aan
Waardeloos van mijn kant, Jara kwam er niet aan te pas en die penaltyquote:
Die penalty was wel leuk jaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:54 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Waardeloos van mijn kant, Jara kwam er niet aan te pas en die penalty![]()
Waarom heb je trouwens RVP op cm?
Deze 3 verdedigers tellen voor 6quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:54 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Wil sowieso 4 atb en Evans en Zusi... Dus moet wel 4-4-1-1 maken dan... Kandji CF?
Hij kan wel als cm, maar niet als middelste cm. Je moet hem rechts, Wesley links en dan centraal een mannetjesputterquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:54 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Die penalty was wel leuk ja
uhh, ik moest tegen iemand en die had dat, hier had ook iemand dat, dus dacht dat is misschien fijn, maar het is pure flop!
Kan niet met chem.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:56 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Hij kan wel als cm, maar niet als middelste cm. Je moet hem rechts, Wesley links en dan centraal een mannetjesputter
Ik wil Ashe en Sarkodie en heb al zovaak 3-5-2 gehad.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:55 schreef laucas het volgende:
[..]
Deze 3 verdedigers tellen voor 6
ja maar wie is de beste?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Luickx, Bouma, De Vrij... Een nederlandse CB uit de eredivisie iig.
luickx denk ik dan, of Bouma (quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:57 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ja maar wie is de beste?jullie kennen er het meeste van
En die verdediging van jou met Taiwo-Luiz-Lucio-Walker is echt een blok. Verder zou ik kalou en arteta vervagenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:56 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Kan niet met chem.
Ik wil hem vervangen want hij is het duurst uit mijn team, maar wel het minst goed..
Kalou is een baasquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:58 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
En die verdediging van jou met Taiwo-Luiz-Lucio-Walker is echt een blok. Verder zou ik kalou en arteta vervagen
anders kom potje tegen mijquote:
IF Zwaanswijk schijnt wel goed te zijn. Niet uit de eredivisie maar dat maakt niet uit.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:57 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ja maar wie is de beste?jullie kennen er het meeste van
wel voor de chem van de CBquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
IF Zwaanswijk schijnt wel goed te zijn. Niet uit de eredivisie maar dat maakt niet uit.
Hoe heet jequote:
Is 4-4-1-1 een goede formatie?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
IF Zwaanswijk schijnt wel goed te zijn. Niet uit de eredivisie maar dat maakt niet uit.
ben jij Mr. donquote:
Gewoon Luijckx nemenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Schijnt in het echt ook best een redelijke speler te zijn.quote:
ahh, dacht dat het Euroteller wasquote:
ik vind het wel een redelijke formatie ja. Werkte prima voor mijn schotten.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:01 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Is 4-4-1-1 een goede formatie?
Omdat feyenoord zekerquote:
omdat hij de beste nl cb in fut is uit de eredivisie!quote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
omdat hij de beste nl cb in fut is uit de eredivisie!
Over 10 potjes verpats je hem toch welquote:
chem voor Donkquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Gewoon Douglas + Braziliaanse of Eredivisie keeper
Danilinho. Zijn workrates zijn top voor 3-5-2. En 5* skillsquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:16 schreef stoereboii het volgende:
Hulk of Danilinho?
[ afbeelding ]
ja maar wel weer 10k duurder en wil er nog een team bij + UP hazard in mn andere teamquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Danilinho. Zijn workrates zijn top voor 3-5-2. En 5* skills.
Canesin heeft dan genoeg chem toch?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:17 schreef DutchSL het volgende:
Had het al weggehaald
Maar een Nederlandse LM lost dat op.
Waarom vraag je het dan?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:18 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ja maar wel weer 10k duurder en wil er nog een team bij + UP hazard in mn andere team
Waarom?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Over 10 potjes verpats je hem toch wel
Op een gegeven moment speelt hij niet meer zo goed als nu, bijna met elke speler. Dan denk je bij jezelf dat het die 600k niet waard isquote:
Wat een onzin. Dan geef ik eerder mezelf de schuld dan de speler. Al die IF's die ik heb verkocht om Ronaldo te kopen heb ik minimaal 30 potjes mee gespeeld.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Op een gegeven moment speelt hij niet meer zo goed als nu, bijna met elke speler. Dan denk je bij jezelf dat het die 600k niet waard is
Gedaanquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:26 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wat een onzin. Dan geef ik eerder mezelf de schuld dan de speler. Al die IF's die ik heb verkocht om Ronaldo te kopen heb ik minimaal 30 potjes mee gespeeld.
En euro invite me maar
wat een kutteamquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:30 schreef Rijst het volgende:
Mn Fifa is vastgelopen door jouw standaard kut team
[ afbeelding ]
Ik verloor er ook vanquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:30 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
Ik inv je zo nog een x. Stream je?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:30 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
Neequote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:30 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Ik inv je zo nog een x. Stream je?
Ik ben wel een ander teamquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:36 schreef Rijst het volgende:
Laat maar zitten euroteller. Ik wil niet tegen dat team. Dan kan ik net zo goed online gaan spelen
I smell pussyquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:36 schreef Rijst het volgende:
Laat maar zitten euroteller. Ik wil niet tegen dat team. Dan kan ik net zo goed online gaan spelen
Misschien verlies je nu wel een keer.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee. Ik ga niet voor mn plezier tegen zo'n team spelen.
Kom op manquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee. Ik ga niet voor mn plezier tegen zo'n team spelen.
Neequote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kom op man
Je ziet gewoon al dat je weggetikt wordt, en het dan aan blijft horen
wassen dan. niemand houdt van stinkende kutten.quote:
Snel over iemand anders beginnenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:40 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee
Ga niet over pussy beginnenDan kan je wel zeggen dat je niemand wegklikt. Dat is dan ook niet zo vreemd als je tegen 4.5 sterren teams moet.
[ afbeelding ]
Zure sloten was jij toch van of nietquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
wassen dan. niemand houdt van stinkende kutten.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:41 schreef vandermar het volgende:
mensen met een bronzen bank bij een gouden team
Nee. ik wil jou er op aan wijzen dat je een hypocriet bent.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Snel over iemand anders beginnen_
En niet zeiken over silver teams met gouden bank.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:41 schreef vandermar het volgende:
En zn teamnaam danquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:41 schreef vandermar het volgende:
Jung Sung Minquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:40 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee
Ga niet over pussy beginnenDan kan je wel zeggen dat je niemand wegklikt. Dat is dan ook niet zo vreemd als je tegen 4.5 sterren teams moet.
[ afbeelding ]
Oké, en waarom precies?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:42 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee. ik wil jou er op aan wijzen dat je een hypocriet bent.
ik heb gewoon goud bij zilver op de bank. niets leuker dan homo's met een bronzen bank te rapen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
En niet zeiken over silver teams met gouden bank.
Hypocriet
hoi VDM,quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:41 schreef vandermar het volgende:
sowieso, uitjes erbij en het is net zure haring sap met uitjes.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zure sloten was jij toch van of niet
kan niet, ik krijg de auto niet mee :p zaterdag ben ik er welquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:44 schreef laucas het volgende:
[..]
hoi VDM,
ga je nog naar fey - praha ?
gr.
2-0quote:
Trein!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
kan niet, ik krijg de auto niet mee :p zaterdag ben ik er wel
5 euro per 100kquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:44 schreef StijnDa het volgende:
Wat is ondertussen de gangbare prijs om coins te verkopen? (xbox)
gaat geen trein meer terug dan :p moet meer dan 3 uur met de trein en dan nog de bus :pquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:47 schreef laucas het volgende:
[..]
Trein!
Ik ga met een paar kameraden waarvan 1 feyenoorder. Heb nog een Sparta Praag shirtje liggen![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
gaat geen trein meer terug dan :p moet meer dan 3 uur met de trein en dan nog de bus :p
Doe IF Heitinga in plaats van Luijcks. Verder zou ik een andere CAM nemen.quote:
haten op Canesinquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:49 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Doe IF Heitinga in plaats van Luijcks. Verder zou ik een andere CAM nemen.
Wil je wel tegen mn bronze team dan?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:50 schreef Rijst het volgende:
Rijst
Ja ik ben weggegaan. Het was geen ragequit. Ben niet boos. Verliezen vind ik opzich niet erg en al helemaal geen friendlypotjes. Maar tegen zo'n team heb ik gewoon geen zin om te spelen. Kan ook niet snappen dat je daar plezier aan hebt.
Met welk team speelde hij? Met young, sturridge en Walcott?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:50 schreef Rijst het volgende:
Rijst
Ja ik ben weggegaan. Het was geen ragequit. Ben niet boos. Verliezen vind ik opzich niet erg en al helemaal geen friendlypotjes. Maar tegen zo'n team heb ik gewoon geen zin om te spelen. Kan ook niet snappen dat je daar plezier aan hebt.
twee jaar terug moest ik nog met de huifkar, gelukkig is dat al verbeterdquote:
Ik ookquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:51 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Met welk team speelde hij? Met young, sturridge en Walcott?
Ik speelde daar ook tegen, gewoon spelen.
ik 3-2 verlorenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ook
Hij kreeg 2 lucky penalties, die 2e nekte me
Doe niet zo man, kleuter.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
[..]
[..]
Maakt mijn verlies jouw dag goed? Leuke vakantie heb je.
Jij moet gewoon je mond houden.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:52 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Doe niet zo man, kleuter.
Je hebt het er zelf naar gemaakt om niet tegen dat team te willen spelen. Jij doet zo vaak zo als GJE ofzo verliest.
Ja, weet ik hahaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik wil vanavond wel nog een keer revanche. Met je kutpenaltiesquote:
Wat heb ik gedaan.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:52 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Doe niet zo man, kleuter.
Je hebt het er zelf naar gemaakt om niet tegen dat team te willen spelen. Jij doet zo vaak zo als GJE ofzo verliest.
Waarom dan?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij moet gewoon je mond houden.
Zo reageren op GJE, jij doet dat ook bij hem.quote:
Pak de fiets, is goed voor je.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
twee jaar terug moest ik nog met de huifkar, gelukkig is dat al verbeterd
Kom dan op xbox.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
[..]
[..]
in de winkelquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:55 schreef zerokil het volgende:
Waar gaan jullie Fifa 13 bestellen?
Hoe reageer ik op GJE?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:55 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Zo reageren op GJE, jij doet dat ook bij hem.
Quiten.
Ben gewoon stil. Mijn kont is jaloers op de hoeveelheid schijt die er uit je bek komt.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:54 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Waarom dan?
Ik vind het gewoon triest dat je niet tegen iemand wil spelen om zijn team.
Als gje een keer 3-0 achterstond werd er hier ook altijd lacherig over gedaan, vooral door Rijst. Doet GJE het bij Rijst kan hij het niet hebben. incasseren/uitdelen..
En dan ook nog eens afsluiten als je achterstaat
ik toen ik jou post lasquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:55 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik werd misselijk toen ik zijn team zag.
Ik heb je geinvquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:55 schreef RavioliPunch het volgende:
Ok kom maar Euroteller ga ik ook met mijn pace team.
Add me: Mr_Don123
Omdat hij verslag geeft van de wedstrijd.quote:
nee, dikke wijven zijn viesquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:55 schreef laucas het volgende:
[..]
Pak de fiets, is goed voor je.
Ik ken nog een volslanke vrouw in R'dam, wil je haar nummer voor een bed & breakfast?
Stoerepraat voor een kneusje..quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:55 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ben gewoon stil. Mijn kont is jaloers op de hoeveelheid schijt die er uit je bek komt.
Nu ben ik ook misselijkquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en ik nog meer toen ik jouw spelfout zag
Goedzoquote:
Nee, neequote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:57 schreef Dudeweiser het volgende:
ik zou uitkijken mathijs, marc gaat je neerslaan hoor
tostiquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:57 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nu ben ik ook misselijk(komt door tosti)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |