SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)Prijzengeld:quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
Kwartfinales:
Wieisboos - Toefjes 2-5, 2-1
Reemi - Poker4lifee
Gurbuh - Gekkegerrit Gekkegerrit wins.
GJE - Omnirocket 1-3, 0-3, OmniRocket wins
Wedstrijden uit en thuis, volgens Europese regels.
Probeer de wedstrijden voor donderdagavond af te werken om het tempo in het toernooi te houden, mocht dit echt niet lukken, laat het dan even weten. Verliezers in deze ronde ontvangen 3K.
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
Leuk, die ribben.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:26 schreef marcie216 het volgende:
Een mooie meid voor je topic :
[ afbeelding ]
Niet zulke grote borstenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:26 schreef marcie216 het volgende:
Een mooie meid voor je topic :
[ afbeelding ]
ze is gewoon knap, klaar.quote:
Vooropgesteld, een vrouw van zo'n kaliber zal nooit in mijn bed liggen, maar als we het over een ordinaire vleeskeuring hebben qua perfectionisme vind ik het niet zo mooi als de ribben zichtbaar zijn, die meiden lijden een vreselijk ongezond leven voor het vak.quote:
ksi? dat heeft niks met VG te makenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:24 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Af en toe speelt ksio (Weet niet of je hem kent) voor geld met FUT.
Zei niet hoor, ze is Victoria Justice.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vooropgesteld, een vrouw van zo'n kaliber zal nooit in mijn bed liggen, maar als we het over een ordinaire vleeskeuring hebben qua perfectionisme vind ik het niet zo mooi als de ribben zichtbaar zijn, die meiden lijden een vreselijk ongezond leven voor het vak.
Hij speelt af en toe ook PS of niet?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:31 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ksi? dat heeft niks met VG te maken
Hij geeft gewoon geld weg aan subscribers..
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:32 schreef marcie216 het volgende:
Speciaal voor Toefjes
[ afbeelding ]
Dus? Dan geeft ie geld weg aan subscribers die een ps3 hebben en geen xbox.. staat los van competitive gaming allemaal.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:33 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Hij speelt af en toe ook PS of niet?
Of het is gewoon haar bikini broekje wat te los zit, anders zit haar kamelenteen wel heel scheef.quote:
Ja het was een vraag buiten het geld etc. Maar vind dat wel raar, alsof ksi geld krijgt van zn fans als die wint.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:34 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Dus? Dan geeft ie geld weg aan subscribers die een ps3 hebben en geen xbox.. staat los van competitive gaming allemaal.
Is wel beterquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:32 schreef marcie216 het volgende:
Speciaal voor Toefjes
[ afbeelding ]
zonde van z'n geld ja, maar verdient natuurlijk meer dan die 5 pond aan een yt filmpjequote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:35 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Ja het was een vraag buiten het geld etc. Maar vind dat wel raar, alsof ksi geld krijgt van zn fans als die wint.
Ik vind Victoria Justica knapper.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is wel beter![]()
Toen ik zo oud was als jij fapte ik hierop :
[ afbeelding ]
Volgens mij is het echt een kamelenteen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:35 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Of het is gewoon haar bikini broekje wat te los zit, anders zit haar kamelenteen wel heel scheef.
Jean krijgt geen 9 chem zo. Met bijvoorbeeld Dede welquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:35 schreef Ajacied7 het volgende:
Eindelijk[ afbeelding ]
Jean staat er tijdelijk in omdat Ilsinho zo stikduur en bijna niet te vinden is. Een 4-2-3-1 Jara stond niet op de markt maar die koop ik later wel.
Nu lekker in het gouden toernooi van de handicap profiteren![]()
Ik was helemaal verkocht van Angela Schijf, dat lieve koppiequote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:36 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik vind Victoria Justica knapper.
Nee, kijk goed, haar broekje wappert door de wind, kijk door haar benen heen, zit gewoon te los dat broekje.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:36 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Volgens mij is het echt een kamelenteen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |