Ik wil wel, niet met jouw. Overigens krijg je zo een DM.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:26 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik doe weer een poging... Vinniiee wilde niet
Dat had ik al doorquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar kan ik u helaas niet mee van dienst zijn.
Ik doe liever je meisje.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:42 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik bood me net al aan, maar je negeerde mij compleet
Jij had het over kwartet, dan moeten er minimaal 2 vrouwen zijn ja. Heb niet zoveel zin in MMMV of MMMMquote:
Ja, nee, ik had bijna 4 posts op een rij te maken, maar jij kwam er tussendoor.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij had het over kwartet, dan moeten er minimaal 2 vrouwen zijn ja. Heb niet zoveel zin in MMMV of MMMM
Airco natuuuuurlijk! Heerlijk.quote:
Mag ik jou ook doen?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Airco natuuuuurlijk! Heerlijk.
Ik ben snellerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, nee, ik had bijna 4 posts op een rij te maken, maar jij kwam er tussendoor.
Sopsopsop tijdens de airco?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Airco natuuuuurlijk! Heerlijk.
Je weet helemaal niet hoe ik eruit zie!quote:
Ander keertje weerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:41 schreef JJH het volgende:
Ow, en Lola? Ik kom niet in de buurt. Hiervandaan naar Schiphol en over Almere terug...
Staat er iemand anders in je fobo?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je weet helemaal niet hoe ik eruit zie!
Neenee. Zo ver ben ik nog niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben sneller
[..]
Sopsopsop tijdens de airco?
Oh nee haha. Maar verder bedoel ik!quote:
Heheheh. Jij hebt mijn flickr toch ook gezien?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:48 schreef Cryothic het volgende:
[..]
pssst, je had moeten zeggen "tijd om daar verandering in te brengen"
Hmm, balenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Neenee. Zo ver ben ik nog niet.
Gemiste kans inderdaadquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:48 schreef Cryothic het volgende:
[..]
pssst, je had moeten zeggen "tijd om daar verandering in te brengen"
Ja, maar ik twijfel of je daar zelf op stond... ff linkje erbij pakkenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Heheheh. Jij hebt mijn flickr toch ook gezien?
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh nee haha. Maar verder bedoel ik!
Hahaha, klopt. Maar het zijn wel bijna allemaal poezen!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:49 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, maar ik twijfel of je daar zelf op stond... ff linkje erbij pakken
edit:
owja, maar dat zijn maar een paar foto's.
De rest zijn plantjes en katten (ik wou typen poezen... maar dat staat raar in de huidige context).
Nou nou, je moet natuurlijk niet negatief over jezelf denken! Maar wie zou zichzelf niet doen?quote:
Is niet heel interessant hoor, fobo staan ook foto's.quote:
quote:
Jij ging vanavond toch pas ontvoerd worden? Hij heeft nog even.quote:
Kom je ook een keertje BBQ'n?quote:
Ikquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou nou, je moet natuurlijk niet negatief over jezelf denken! Maar wie zou zichzelf niet doen?
Je ziet er leuk uitquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Is niet heel interessant hoor, fobo staan ook foto's.
Ik kan niet hardlopenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:58 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Jij ging vanavond toch pas ontvoerd worden? Hij heeft nog even.
[..]
Kom je ook een keertje BBQ'n?
Lola en laten rijden.....quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:05 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Inhalen met je motor, en haar laten rijden (ze wilde niet achterop...)
Goed plan, kan ik 'm voor d'r neer pleurenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:05 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Inhalen met je motor, en haar laten rijden (ze wilde niet achterop...)
Flashback... en dank je wel... begon net wat af te koelen tussen m'n oren...quote:
Wees gerust...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed plan, kan ik 'm voor d'r neer pleurenThanks voor het helpen met haar ontvoering, zal vanavond eens wat rondjes rijden daar
![]()
Uiteraard een grapje, voor als ik te serieus over kom
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo hard loop ik niet hoor![]()
Ik hobbel
Hobbelen is goedquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo hard loop ik niet hoor![]()
Ik hobbel
Valt weer tegen ditquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed plan, kan ik 'm voor d'r neer pleurenThanks voor het helpen met haar ontvoering, zal vanavond eens wat rondjes rijden daar
![]()
Uiteraard een grapje, voor als ik te serieus over kom
Ik heb de ervaring dat ik soms te serieus over kom, even duidelijkheid scheppenquote:
Danku danku! Ik zit mobiel dus kan jouw fobo niet checken.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je ziet er leuk uitEn krullen
Nou, ze rijd anders prima. Ik vind het heul niet erg om door haar gechauffeurd te worden.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:09 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Flashback... en dank je wel... begon net wat af te koelen tussen m'n oren...
[..]
Wees gerust...
[..]Ik deed t bijna in m'n broek
Fotoboek van Userquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Danku danku! Ik zit mobiel dus kan jouw fobo niet checken.
Ik heb een ander soort rijden in m'n hoofd dan dat jij... ow, wacht... hoef ik natuurlijk niet uit te leggen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou, ze rijd anders prima. Ik vind het heul niet erg om door haar gechauffeurd te worden.
Geeft niet, zijn mijn foto's ookquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Fotoboek van User
Zo wel toch?Afgezaagde foto, 2 jaar oud
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:12 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik heb een ander soort rijden in m'n hoofd dan dat jij... ow, wacht... hoef ik natuurlijk niet uit te leggen.
Achteruit inparkerenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou, ze rijd anders prima. Ik vind het heul niet erg om door haar gechauffeurd te worden.
Monstertruckquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:12 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Geeft niet, zijn mijn foto's ook
Als je die rooie maar heel laatquote:
Jep, Monster Jam 2010. Toen met de oudste daarheen geweest (die heeft de foto ook gemaakt).quote:
kan niet zit in de lijnquote:
Nice! Is in Gelredome toch? Dat is hier ongeveer naast de deur (van mijn werk)quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:16 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Als je die rooie maar heel laat
[..]
Jep, Monster Jam 2010. Toen met de oudste daarheen geweest (die heeft de foto ook gemaakt).
En raad eens? Jawel, volgende maand gaan we weer naar de Monster Jam, nu met z'n 4tjes
Die zwarte was echt een faal jaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:16 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Als je die rooie maar heel laat
[..]
Jep, Monster Jam 2010. Toen met de oudste daarheen geweest (die heeft de foto ook gemaakt).
En raad eens? Jawel, volgende maand gaan we weer naar de Monster Jam, nu met z'n 4tjes
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kan niet zit in de lijn
en heb zin in roken.
en blegh
en hongurr
en geen eten meer
en blegh
Dat is correct...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
kusjes maken geen voedsel
jij moet toch werken?quote:
Ik hoef pas om 01u voor te staan.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij moet toch werken?
dus ik moet toch koken?
oh ja ik las het maar deed er niets mee niet opslaan ofzo..quote:
Gezien.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh ja ik las het maar deed er niets mee niet opslaan ofzo..
er ligt kip in de koelkast
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:28 schreef LovelyLady het volgende:
Hier licht voedsel.... Wortels doperwten sla maiskolfgeen idee
Gebakken aardappeltjes in schilen kip
Jep, heulemaal aan de andere kant van t land.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nice! Is in Gelredome toch? Dat is hier ongeveer naast de deur (van mijn werk)
Ik zeg, FOK! meetquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:31 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Jep, heulemaal aan de andere kant van t land.
Maar gaat wel weer vet worden
Dan zijn we met z'n 3n... das niet eens een minimeetquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zeg, FOK! meet
M'n neef werkt bij de beveiliging, eens kijken of die wat kan regelen
Er zijn geen standaarden voor minimeets, of veel?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:33 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dan zijn we met z'n 3n... das niet eens een minimeet
Ja, wij hebben thuis ook vrijwel dagelijks een fok-meet, naakt onder de douchequote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik doe elke dag een minimeet met mezelf en soms is dat naakt onder de douche
Hoe begroet jij jezelf dan onder de douche?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik doe elke dag een minimeet met mezelf en soms is dat naakt onder de douche
door mezelf te knuffelen en in te zepenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe begroet jij jezelf dan onder de douche?
Zonde dat ik geen vrouw ben als ik douche wel.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
door mezelf te knuffelen en in te zepenen soms zwaaiend in de spiegel
whut?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zonde dat ik geen vrouw ben als ik douche wel.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
door mezelf te knuffelen en in te zepenen soms zwaaiend in de spiegel
Nou gewoon... Dat je je kleren uitdoet en dat je opeens een lekker wijf bent en naar jezelf kunt kijken enzo.quote:
dat gebeurd mij wel eensquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nou gewoon... Dat je je kleren uitdoet en dat je opeens een lekker wijf bent en naar jezelf kunt kijken enzo.
Als er maar geen seks verwacht wordt vind ik het bestquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:36 schreef Vinniiee het volgende:
Oke, er is wel een standaard voor minimeet
Dat is raarquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nou gewoon... Dat je je kleren uitdoet en dat je opeens een lekker wijf bent en naar jezelf kunt kijken enzo.
Dat zou best wel eens leuk zijn. Maar dan wil ik ook in staat zijn om zelf weer terug te transformeren.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik bedoelde het aantal mensen. Aangezien hier als ik het goed heb 2 stelletjes zittenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als er maar geen seks verwacht wordt vind ik het best.
Wel eens?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat gebeurd mij wel eens
Twee jaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik bedoelde het aantal mensen. Aangezien hier als ik het goed heb 2 stelletjes zitten
meis, wa.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat gebeurd mij wel eens
Tamashii en GSquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja toch?
LL en Cryothic
Knetter en JJH
?
ik ben toch aan het werrukkk.. druk druk alles.quote:
Nou moet je zeker eerst toestemming vragen aan GS voor je quest richting Tamashi verder kan?quote:
echt?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben toch aan het werrukkk.. druk druk alles.
ik bel voor mn werk toch geen tijd om mijn telefoon te checken
who am i kidding
.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:48 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nou moet je zeker eerst toestemming vragen aan GS voor je quest richting Tamashi verder kan?
Neuh, ze wil bij defensie... dus dan kan ze je zo kapot knallen als ze boos wordt.quote:
Niet te min van jezelf denkenquote:
Auw.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:50 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Neuh, ze wil bij defensie... dus dan kan ze je zo kapot knallen als ze boos wordt.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Niet te min van jezelf denkenpoging kun je altijd doen.. is mooie egoboost voor haar
Ik pak de motorquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:51 schreef Cryothic het volgende:
Owja, tijd om op de fiets te springen.
Tot laters enzo.
foei.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik was onbeleefd.. geen zin in gesprek
das waarquote:
Billenkoekquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik was onbeleefd.. geen zin in gesprek
16.42 belt ze met collega.quote:
Dus.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
16.42 belt ze met collega.
belt ze mij om in slecht ned te vragen of mijn collega het goed gedaan heeft.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
er werden mij broodjes gebracht en de goeie fietssleutel
Soms heb je dat.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
er werden mij broodjes gebracht en de goeie fietssleutel
op de verkeerde fietsquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:44 schreef Cryothic het volgende:
Ook de goede fietssleutel. Hoe ben je dan naar je werk gefietst?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Andijvie is ook best wel ene zomerstamppotje.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:03 schreef Vinniiee het volgende:
And i'm back.
Wie eet er nou stamppot andijvie met dit weer?Juist ja, ikke
Voor kookles kan je beter bij knetter zijn...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:30 schreef Vinniiee het volgende:
Telefoon is traag, en dacht dat ik een ander topic zat
Hmm, klinkt lekker. Zeg, kan ik geen kookles krijgen? Ik bak (hehe) er niks van
versierenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Voor kookles kan je beter bij knetter zijn...
Taarten en cupcakes schijn ik beter te doen... Alhoewel knetter het versieren leuk vind
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:34 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zag laatst versiersels voorbij komen in kpd, dat wil ik ook wel leren
eetbare bloemen van eetpapier.. en jij wordt ermee versierd ik eet ze wel opquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:52 schreef LovelyLady het volgende:
Ik hou nie van bloemen...hooikoorts enzo
Mag ik dan het toetje?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
eetbare bloemen van eetpapier.. en jij wordt ermee versierd ik eet ze wel op
En wat krijg ik dan voor lekkers?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
eetbare bloemen van eetpapier.. en jij wordt ermee versierd ik eet ze wel op
ligt eraan wat je wilt..quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En wat krijg ik dan voor lekkers?
aardbeien met slagroomquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ligt eraan wat je wilt..
bakje vers fruit?
Krijg jij dat in een vrolijk schaaltjequote:
Mjummiequote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:30 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind niet erg om te delen hoor
knuffelen en zachtjes strelen?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
YaYik wil kusjes
en geaait worden enzo
quote:Walnoten verbeteren kwaliteit sperma
goed voor je huid en haar..quote:
hmmmquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
goed voor je huid en haar..
dus gewoon over je heen laten spuiten
quote:
ik heb niet veel ervaring maar dat kan ik beamen...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben er ook geen fan van hoor
vrouwen smaken lekkerder.. meestal
bloten billen, bank, ranja, tv morgen nog werken en dan weekend..quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:02 schreef Cryothic het volgende:
Cola, nintendo ds, bank... Morgen nog 8 uurtjes werken, en dan vakantie.
mijn hoofd, rood en rondquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
roze, pittig en lekker?
ik heb een goeie fantasiequote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet leuk en nee geen pics for you
Daar zal je het ook echt mee moeten doenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb een goeie fantasie
geeft nietquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar zal je het ook echt mee moeten doen
deels wel ja. Maar hier nog geen blote billen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
bloten billen, bank, ranja, tv morgen nog werken en dan weekend..
jij hebt het beter voor elkaar
hier heeft ook niemand wat aan de blote billen.. ik begin gewoon steeds meer nudist te wordenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:20 schreef Cryothic het volgende:
[..]
deels wel ja. Maar hier nog geen blote billen.
ehm, dat heeft hier niks mee te makenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zeg je bent toch geen klein kind meer?
Ik heb het WARM... ff geen klef gedoe...straks onder de douche welquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:27 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ehm, dat heeft hier niks mee te maken
Heb ik ook niet meerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gemiste kans joh! Waterijsje kan ook
Begrijpelijk jaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb ik ook niet meer
De boel is een beetje op.. standaard gedoe voor dat we op vakantie gaan
everyday i'm swaffeling.. tututututtutuquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:42 schreef Cryothic het volgende:
Frikandellen liggen er nog genoeg. Zijn ook koud
dacht ik ook aan na t posten jaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
everyday i'm swaffeling.. tututututtutu
Whahahahaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
everyday i'm swaffeling.. tututututtutu
we hebben ook nog bitterballen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Whahahaha
Kan je beter een pikanto nemen die zijn dikker
Ballenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:03 schreef Cryothic het volgende:
[..]
we hebben ook nog bitterballen.
Ik ga zo douchen en schoon mijn bed inquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Hmm gedoucht en schoon op de bank
maar?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga zo douchen en schoon mijn bed in
althans dat dacht ik
zweterig lichaamquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:19 schreef kingtoppie het volgende:
Ik kom net uit bed, het hele bed ondergezweet
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Eerst nog even een yoghurtje kanen
logisch want sperma is jukkkkquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:22 schreef Cryothic het volgende:
Uit een bakje bedoelt ze. Niet mijn yoghurtje.
Dat snapt ze ook wel want spermaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:22 schreef Cryothic het volgende:
Uit een bakje bedoelt ze. Niet mijn yoghurtje.
ja okquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
logisch want sperma is jukkkk
GMTA!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Schijnt een ander smaakje te krijgen als je koffie drink tov fruit eetquote:
Klopt.. blijft wel redelijk yukkquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Schijnt een ander smaakje te krijgen als je koffie drink tov fruit eet
beide doe ik amperquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Schijnt een ander smaakje te krijgen als je koffie drink tov fruit eet
cola doet de smaak ook geen goedquote:
niet? Hmmm. Maar ja, nu is t yukk, maar als ik tegen m'n zin in veel fruit ga eten, wordt t enkel maar iets minder yukk. Dat is het dan ook niet waard hoor.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
cola doet de smaak ook geen goed
is het echt zoveel geiler als een vrouw slikt?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:30 schreef Cryothic het volgende:
[..]
niet? Hmmm. Maar ja, nu is t yukk, maar als ik tegen m'n zin in veel fruit ga eten, wordt t enkel maar iets minder yukk. Dat is het dan ook niet waard hoor.
nee, daarom ga ik geen gewoontes aanpassen om de smaak te veranderen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
is het echt zoveel geiler als een vrouw slikt?
The mental imagequote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:33 schreef Cryothic het volgende:
[..]
nee, daarom ga ik geen gewoontes aanpassen om de smaak te veranderen.
Om te voelen wint klaarkomen in haar. daarna, en tevens om te zien komt op de buik of kont/rug.
Of gewoon in het wilde weg
In mijn wereldje iig.
ja plus het risico van sperma in je oogquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:36 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn wifi is er uitgeknald
Wat ik wou zeggen: al eten ze frut, drinken ze yogidrink of stoppen ze amandelen in hun neus, sperma is yuk...
Al die happy endings in het gezicht van een vrouw in porn.... echt
die doen mij ook niet veel neequote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:36 schreef LovelyLady het volgende:
Wat ik wou zeggen: al eten ze frut, drinken ze yogidrink of stoppen ze amandelen in hun neus, sperma is yuk...
Dit dusquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:33 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Om te voelen wint klaarkomen in haar. daarna, en tevens om te zien komt op de buik of kont/rug.
Over de borsten heeft wel wat..quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:36 schreef LovelyLady het volgende:
ja auw....quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja plus het risico van sperma in je oogdat doet zeeeeeeeeeeeeer
halloquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:41 schreef MeneerLogica het volgende:
Klaarkomen en doorslikken is natuurlijk erg geil om te zien, en minder rommelig haha. Maar inderdaad wint niks van gewoon in haar komen.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ga straks eens naar bed toe
Dit probleem herken ik.quote:
Nachtbrakerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Dit probleem herken ik.
Afgelopen paar dagen rond een uurtje of 2/3 slapen en om 7 uur uiterlijk er weer uit moeten
daar krijg je wallen vanquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Dit probleem herken ik.
Afgelopen paar dagen rond een uurtje of 2/3 slapen en om 7 uur uiterlijk er weer uit moeten
Haha zwaar herkenbaar, heb er altijd 3 en verslaap me nog.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wekker staan overigens om 6 uur al, maar ik kom er nooit uit
hoezo?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:45 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ehm...
Wil eigenlijk een leuke avond hebben maar denk niet dat ik het leuk kan hebben.
Ikke nietquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
daar krijg je wallen van
3 maar? Ik de wekkerradio, en 5 op mijn telefoonquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:45 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Haha zwaar herkenbaar, heb er altijd 3 en verslaap me nog.
Ik heb een energieloos laagpitje depressie gevoel... Gezellig doen en leuk praten kost teveel energie.quote:
Dan zit ik alweer lang en breed te FOK!enquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Morgen gelukkig niet overwerken dus pas om 11.30 werken
09.00 eruit
ah stomzzzquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb een energieloos laagpitje depressie gevoel... Gezellig doen en leuk praten kost teveel energie.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ah stomzzz
iets wat ikkan doen om t beter te maken?
Ik ga lekker 10 dagen wegquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik heb de laatste 3 dagen van augustus vrij als vakantie
en 1,5 week rond 1 november
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |