Ja, wij hebben thuis ook vrijwel dagelijks een fok-meet, naakt onder de douchequote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik doe elke dag een minimeet met mezelf en soms is dat naakt onder de douche
Hoe begroet jij jezelf dan onder de douche?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik doe elke dag een minimeet met mezelf en soms is dat naakt onder de douche
door mezelf te knuffelen en in te zepenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe begroet jij jezelf dan onder de douche?
Zonde dat ik geen vrouw ben als ik douche wel.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
door mezelf te knuffelen en in te zepenen soms zwaaiend in de spiegel
whut?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zonde dat ik geen vrouw ben als ik douche wel.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
door mezelf te knuffelen en in te zepenen soms zwaaiend in de spiegel
Nou gewoon... Dat je je kleren uitdoet en dat je opeens een lekker wijf bent en naar jezelf kunt kijken enzo.quote:
dat gebeurd mij wel eensquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nou gewoon... Dat je je kleren uitdoet en dat je opeens een lekker wijf bent en naar jezelf kunt kijken enzo.
Als er maar geen seks verwacht wordt vind ik het bestquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:36 schreef Vinniiee het volgende:
Oke, er is wel een standaard voor minimeet
Dat is raarquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nou gewoon... Dat je je kleren uitdoet en dat je opeens een lekker wijf bent en naar jezelf kunt kijken enzo.
Dat zou best wel eens leuk zijn. Maar dan wil ik ook in staat zijn om zelf weer terug te transformeren.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik bedoelde het aantal mensen. Aangezien hier als ik het goed heb 2 stelletjes zittenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als er maar geen seks verwacht wordt vind ik het best.
Wel eens?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat gebeurd mij wel eens
Twee jaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik bedoelde het aantal mensen. Aangezien hier als ik het goed heb 2 stelletjes zitten
meis, wa.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat gebeurd mij wel eens
Tamashii en GSquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja toch?
LL en Cryothic
Knetter en JJH
?
ik ben toch aan het werrukkk.. druk druk alles.quote:
Nou moet je zeker eerst toestemming vragen aan GS voor je quest richting Tamashi verder kan?quote:
echt?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben toch aan het werrukkk.. druk druk alles.
ik bel voor mn werk toch geen tijd om mijn telefoon te checken
who am i kidding
.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:48 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nou moet je zeker eerst toestemming vragen aan GS voor je quest richting Tamashi verder kan?
Neuh, ze wil bij defensie... dus dan kan ze je zo kapot knallen als ze boos wordt.quote:
Niet te min van jezelf denkenquote:
Auw.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:50 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Neuh, ze wil bij defensie... dus dan kan ze je zo kapot knallen als ze boos wordt.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Niet te min van jezelf denkenpoging kun je altijd doen.. is mooie egoboost voor haar
Ik pak de motorquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:51 schreef Cryothic het volgende:
Owja, tijd om op de fiets te springen.
Tot laters enzo.
foei.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik was onbeleefd.. geen zin in gesprek
das waarquote:
Billenkoekquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik was onbeleefd.. geen zin in gesprek
16.42 belt ze met collega.quote:
Dus.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
16.42 belt ze met collega.
belt ze mij om in slecht ned te vragen of mijn collega het goed gedaan heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |